Τι Σκέφτεται Ο Γάτος Σας...



...όταν σας κοιτάει στα μάτια
(δηλ. την ώρα που εσείς νομίζετε οτι σας αγαπάει)


Δευτέρα

Οι δεσμοφύλακές μου με βασανίζουν ΚΑΙ σήμερα με ανόητα μικροαντικείμενα δεμένα στην άκρη σπάγγου που ΑΥΤΟΙ θεωρούν παιχνίδι. Εγώ από την πλευρά μου είμαι υποχρεωμένος να τσεκάρω αν είναι κάτι ΦΑΓΩΣΙΜΟ και έτσι αυτοί νομίζουν οτι διασκεδάζω! Τα ΖΩΑ! Αυτοί κάθονται και τρώνε απίθανες ποσότητες από φρέσκο κρέας την ίδια στιγμή που εγώ είμαι υποχρεωμένος να τρώω λιωμένα νια-νια που ΟΥΤΕ κρέας είναι αλλά ΟΥΤΕ και κάποια άλλη ανιχνεύσιμη μορφή τροφής. Ζω μέσα σε μιά ΚΟΛΑΣΗ γεύσεων. Το μόνο που με κρατάει ζωντανό είναι η σκέψη οτι κάποια μέρα θα τους την ΚΑΝΩ άσκημα. Ως τότε ίσως χέσω μέσα σε κάποια γλάστρα τους. Μάλλον η ΓΑΡΔΕΝΙΑ έχει σειρά σήμερα.

Τρίτη

Σήμερα προσπάθησα να σκοτώσω τους δεσμοφύλακές μου τάχαμου τριβόμενος στα πόδια τους την ώρα που περπατάγανε. Το μόνο που κατάφερα ήταν να τους προκαλέσω κάτι εμετικές φωνίτσες "Αχ καλέ, τι γλυκούλης που είναι" και τα τοιαύτα. Μάλλον πρέπει να το δοκιμάσω την ώρα που κατεβαίνουν τα ΣΚΑΛΙΑ. Στην προσπάθειά μου να τους αηδιάσω μέχρι θανάτου, ξέρασα πάνω στο τραπέζι της κουζίνας και στην αγαπημένη τους καρέκλα... ΤΖΙΦΟΣ! Απλώς τα καθάρισαν με κατανόηση! ΙΣΩΣ πρέπει να το δοκιμάσω πάνω στα μαξιλάρια τους - να δούμε τι είδους κατανόηση θα αναπτύξουν σ' αυτή τη περίπτωση!

Τετάρτη

Ολη μέρα κοιμόμουν. Αυτό τους προκάλεσε τρομερές ανυσηχίες που κάπως με ικανοποίησε. Μου φέρνανε φαϊ και νερό και δεν το ακούμπησα. Το βράδυ εξαφανίστηκα πίσω από τη "βιβλιοθήκη" όπως τη λένε. Ενα πολύ βαρύ πράμα που και να ξέρουν οτι είμαι από πίσω είναι αδύνατον να το μετακινήσουν για να το τσεκάρουν. Μπορώ να πώ ότι τους χάλασα τη μέρα σε βαθμό ικανοποιητικό. Το άσχημο είναι οτι την επόμενη περάσανε στην αντεπίθεση.

Πέμπτη

Σήμερα κατάλαβα το πόσο σαδιστές είναι. Χωρίς κάποια ιδιαίτερη πρόκληση από μέρους μου, επιλέχθηκα για το μαρτύριο του ΝΕΡΟΥ. Αυτή τη φορά όμως το παρατραβήξανε. Χρησιμοποιήσανε ένα καυστικό για το δέρμα μου αφρώδες σκεύασμα ονόματι "Σαμπουάν". Ποιά άρρωστα μυαλά το επινόησαν άραγε; Εγώ έκανα το καθήκον μου και αμόλησα μιά κα-τα-πλη-κτι-κή ΚΟΥΦΙΑ κλανιά, από τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ του είδους με αποτέλεσμα η θηλυκιά δεσμοφύλακας να ΞΕΡΑΣΕΙ. Κάποια ικανοποίηση με πλημμύρισε

Παρασκευή

Σήμερα αποκεφάλισα ένα ελεεινό ποντίκι - πιθανότατα φορέας καλπάζουσας πανώλης - και το άφησα στο κατώφλι τους. Τι τό 'θελα; Το μόνο που κατάφερα ήταν να προκαλέσω τις επεφημίες τους και πολλά ιδιαιτέρως επίπονα "χάδια". Τι είδος είναι και τούτο των δεσμοφυλάκων; Τα πράγματα δυσκολεύουν ακατανόητα... Πάντως κατάφερα να φέρω την δεσμοφυλακίνα σε κατάσταση υστερίας όταν την είδα να μπαίνει το απόγευμα σπίτι - οπότε έριξα ένα από τα καλά μου σάλτα και αρπάχτηκα από την ΚΟΥΡΤΙΝΑ. Μετά αφέεεεθηκα να ολισθήσω ΓΔΕΡΝΟΝΤΑΣ την κουρτίνα (αργά - αργά) προς το πάτωμα ξανά. Διαπιστώνω (με έκπληξη ομολογώ) οτι η δεσμοφυλακίνα μου είναι η πλέον ευάλωτη. Ισως αυτή καταστραφεί πιό γρήγορα από την αρσενικό.Αυτός - by the way - ΟΥΤΕ που το πρόσεξε

Σάββατο

Μία σύναξη των δικών μου με άλλους δεσμοφύλακες του είδους τους, με οδήγησε σε απομόνωση στο δωμάτιο των μικρούλικων δεσμοφυλάκων που με κυνηγάνε όταν πλήττουν. Ολη την ώρα καθόμουν πίσω από την πόρτα υπομένοντας τις απαίσιες βάρβαρες αγριοφωνάρες τους και τις ΦΟΒΕΡΕΣ μυρωδιές - τόσο των άπλυτων σωμάτων τους όσο και του εμετικού φαγητού "μπύρα" που έτρωγαν όλη νύχτα. Ομως είχα μιά επιτυχία: Ανακάλυψα οτι σε κάποιο δεσμοφύλακα-επισκέπτη προκαλώ με τις τρίχες μου "αλλεργία". Πρέπει να ανακαλύψω τι είναι αυτό και πως μπορώ να το χρησιμοποιώ κατά βούληση.

Κυριακή

Εχω πλέον σιγουρευτεί οτι οι δεσμοφύλακές μου είναι πολύ ικανοί. Κατ' αρχήν έχουν πείσει αυτό το μισοηλίθιο σκυλί να επιστρέφει οικιοθελώς ενώ αυτοί το αμολάνε ελεύθερο!
Και το σπουδαιότερο (που το είδα με τά μάτια μου): Μάθανε να μιλάνε τη γλώσσα του Πουλιού - του σφυράνε και αυτό τους αντι-σφυράει. Ετσι επιβεβαιώνεται η παλαιά θεωρία μου οτι το Πουλί παρακολουθεί την κάθε κίνησή μου και την αναφέρει στους φύλακες. Η προσωρινή τοποθέτησή του στο μεταλλικό-με-κάγκελα- δωμάτιο το κάνει εξαιρετικά δυσπρόσιτο σε μένα.


Όμως είμαι προικισμένος με ΑΠΕΙΡΗ υπομονή.
Περιμένω.
Είναι ζήτημα χρόνου να γίνει το λάθος.
Το Πουλί θα σωπάσει μιά γιά πάντα.

Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer