Identify Yourself !!!


Μετά από πρόσκληση της πολυαγαπημένης Δώρας, παραθέτω απαντήσεις σε ερωτήματα που τέθηκαν!

1. Όνομα: Αντρέας
2. Γενέθλια: 04/07
3. Ζώδιο: Καρκίνος
4. Χρώμα μαλλιών: Καστανόξανθα
5. Χρώμα ματιών: Καστανόμαυρα
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Φυσικά...
7. Είδος μουσικής που ακούς: Απ'όλα έχει ο μπαξές!
8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Duffy Duck
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Όλοι πλέον είναι κοντά μου σε απόσταση τριών κλίκ!
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: "Νυστάζω και βαριέμαι! (Ξέρετε εσείς!)"
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Το κινητό και τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου.
12. Τί έχεις στον τοίχο σου? Χμ...για να δω... Σκόνη...σκόνη...σκόνη...και μερικά σημεία με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΝΗ!!!
13. Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου? Την κουκούλα του αυτοκινήτου και μερικά επιτραπέζια παιχνίδια!
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? Τα βάζα στο σπίτι μου έχουν δική τους πρωτοβουλία και μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν!
15. Αγαπημένος αριθμός: 4
16. Αγαπημένο όνομα: Αντρέας (περάστε παρακαλώ απ'το ταμείο να πληρώσετε τα ΨΩΝΙΑ σας!)
17. Τα χόμπι σου: Μουσική/Cinema
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Ιρλανδία.
19. Μια ευχή για το μέλλον: "Εύχομαι σε 3 ακριβώς λεπτά να βρω μια βαλίτσα με 500.000 ευρώ"
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Στο Μεσαίωνα
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τον πυροσβεστήρα!
22. Αγαπημένο λουλούδι: Τριαντάφυλλο
23. Αγαπημένη σειρά: Heroes και άλλες όπου αν κοιτάξεις το προφίλ θα καταλάβεις.
24. Αγαπημένη ταινία: The Lord Of The Rings
25. Αγαπημένο τραγούδι: Ό,τι έχει να κάνει με Madonna, για την ώρα το Illusion απο VNV Nation
26. Aγαπημένο βιβλίο: "Ο Δρόμος του Ειρηνικού Πολεμιστή" - Dan Millman
27. Αγαπημένο ζώο: Σκύλος
28. Αγαπημένο ρούχο: T-Shirt
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: βλ.ερώτηση 25
30. Αγαπημένο χρώμα: Μπλέ
31. Αγαπημένο φαγητό: Είμαι μακαρονάς...τι να κάνουμε?
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? βλ. ερώτηση 8
33. Κακή συνήθεια: Τρώω τα νύχια μου (μ'αυτά που μαγειρεύει η αδερφή μου λογικό είναι!)
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Έχω χιούμορ
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Έχω χιούμορ ακόμα κι εκεί που δεν πρέπει...
36. Συνηθισμένη ατάκα: "Νυστάζω / Βαριέμαι / Δε μπορώωωω!"
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: αυτό που σπουδάζω
38. Μεγαλύτερος φόβος: Να μη μπορέσω κάποια στιγμή να προσφέρω
39. Η καλύτερη pizza: Domino's
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: Εξωγήινα όντα που έχουν έρθει στη Γη με σκοπό να γίνουν τσιμπούρια μας και να στέλνουν πληροφορίες στους δικούς τους.


Με τη σειρά μου προσκαλώ την Optasia να μας κάνει και η ίδια τη δική της κατάθεση ψυχής! (Και κανένα ευρώπουλο στο λογαριασμό μου δε θα ήταν άσχημο, όπως είπε κι η Δώρα!)

2 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    ta katoikidia einai tsimpouria e? tote ta skulakia pou polyagapas ti einai e??? apestalmenoi apo ton arh pou mas xafiedizoun sto liako? e????


  2. Mia erwthsh kanate agaphth k apanthsa...th gnwmh mou lew...de shmainei oti thn uposthrizw kiolas!!! :PPPP


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer