I'm A Real Boy!!! The Answer... ©


Ο φίλτατος Νίκος Κ. προκαλεί για άλλη μια φορά. Ε, λοιπόν δε θα το αφήσω έτσι!
Παρακάτω βλέπετε 4 προτάσεις. Όλες απλές, όλες σωστές αλλά ΜΟΝΟ μια είναι η αληθινή. GUESS WHAT! Εσείς πρέπει να τη βρείτε, αφήνοντας το σχόλιό σας! Για να σας δω!

  • Έχω παντρευτεί μια φορά όταν ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο. Η κοπέλα όμως έφυγε για Γερμανία απροειδοποίητα! 5 χρόνια αργότερα, κατά την επιστροφή της, αποφασίσαμε να πάρουμε διαζύγιο κοινή συναινέση.
  • Η πρώτη μου δουλειά ήταν σε στριπτιτζάδικο πριν 4 χρόνια. Έχω γνωρίσει σχεδόν τις περισσότερες αισθησιακές χορεύτριες που εργάζονται ακόμα και τώρα σε γνωστά μαγαζιά. Μια από αυτές είναι και κολλητή μου.
  • Στο παρελθόν υπήρξα αθλητής κολύμβησης σε γνωστή ομάδα του Πειραιά, κατέχοντας 3 χρυσά μετάλλια σε Πανελλήνιους Αγώνες.
  • Καμία από τις παραπάνω προτάσεις δεν είναι αληθινή.

Και ήρθε η ώρα της γκιλοτίνας! Περιμένω συμμετοχές των Ame Triste, mr. F. ,From Wishes To Eternity, Luthien ,Skouliki Fan Club και Σκύλες Της Λύσσας.

The Answer

Η σωστή απάντηση είναι η 1η! Φυσικά και δεν περιμένω να με πιστέψετε αλλά ακούστε how it goes... Πράγματι στο γυμνάσιο, μεταξύ σοβαρού κι αστείου (την εποχή που ακόμα είμασταν παιδιά με την πραγματική έννοια) η κοπέλα μου κι εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε γάμο. Τα σκηνικά λίγο πολύ τα ξέρετε: βέρες από συνδετήρες, στέφανα από σύρμα και λουλούδια και αντί για κρασί, τη βγάλαμε με Coca Cola! Παρανυφάκια και λοιπά παρελκόμενα δεν είχαμε γιατί ήταν κλειστός γάμος! Anyway, την ίδια χρονιά για λόγους υγείας η κοπέλα έπρεπε να ταξιδέψει στη Γερμανία, κάτι το οποίο έμαθα λίγες μέρες αφού έφυγε. Η επόμενη φορά που την είδα ήταν 5 χρόνια μετά, όταν τα είχε φτιάξει με ένα φίλο μου, οπότε και συναινέσαμε για την "έκδοση διαζυγίου" (και κερατάς και δαρμένος, που λένε!)...




9 Responses
  1. egw psifizw thn protasi number threeeeeeee !

    exei platares - pws tha to kanoume!
    mono apo kei mporei na einai !

    ta souvlakia, to xortari kai to sano dn mas kathontai stin plath allwste !:P:P:P:P!


  2. ? Says:

    χαχαχαχα!! το 4ο-το 4ο!!! Αν και το ιδανικότερο σενάριο θα ήταν το στριπτιτζάδικο :-p


  3. Skouliki Says:

    λοιπον σε εχω για το ενα

    η επομενη αναρτηση μου θα ειναι η προσκληση σου


  4. Ame_Triste Says:

    Egv psifizw thn 3h protash!!

    p.s:mission accomplished!!


  5. @Do You Dare To Wish: Ορθή σκέψη αλλά δε θα αποκαλύψω ακόμα αν ισχύει ή όχι

    @Νίκος Κ.: Σε μπέρδεψα πάλι, ε; Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί σύντομα!

    @skouliki: Αν μου εξηγούσες και το γιατί πιστεύεις την πρώτη, θα το εκτιμούσα. The truth is outhere...

    @ame_triste: Έτσι ξερά; Δε θα δικαιολογήσεις; Δε θα μάθεις ποτέ την αλήθεια παλιοαναρχικό στοιχείο του GGKB!!! :PppPPp


  6. Skouliki Says:

    αληθεια δεν ξερω τι να σου πω..δεν υπαρχει καποιος λογος απλα νομιζω οτι κατι παραπανω με τικαρε προς τα κει


  7. @skouliki: Ωραία. Η απάντηση θα δοθεί σύντομα!


  8. ? Says:

    άντε ρε ακόμα?!


  9. Nikos Says:

    ομγ μολισ είδα την πρόσκληση! θα σκεφτώ καλά και θα παίξω κ γω!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer