Για ένα Σκουλήκι



Αγαπητό μου Σκουλήκι,

Μετά από παράκληση της αγελάδας μου, έκατσα κι έβγαλα τα μάτια μου στο διαδίκτυο για να βρω κάτι της προκοπής να βάλω εδώ μέσα! Τελικά κατέληξα σε ένα ποιήμα του Καρούζου και σε ένα flash video με τη ζωή ενός σκουληκιού του είδους σου. Ελπίζω να σου αρέσουν...

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙΟΥ
(από τον Νίκο Καρούζο)

Άκου Κύριε, τον καλό σου φίλο,
που αγαπά τους καρπούς και τους τάφους.
Εσύ είσαι ό,τι με συνδέει μ' έναν καρπό και μ' έναν τάφο.
Και τον καρπό ασχημίζω και τον τάφο.
Αλλ' όμως είναι θέλημά σου
γέννημα στην απέραντη καρδιά σου...
Δεν έχω ερωτήματα
και ταξιδεύω με κίνηση αργή προς τον Πατέρα.
Μάταιος ο κόσμος αλλά πέρασμα.
Και μάταια τα μάτια της σαρκός μου
γλυκά που αγγίζονται με λουλούδια.
«Δεν έχεις ερωτήματα;» -μου λέει το φθαρτό.
Σελήνη φευγαλέα εσύ τάχα ρωτάς αυτή τη νύχτα;
Ή με ρωτούν τα νέφη που σε ακολουθούν;
Χαίρομαι την ευφορία του αργύρου σου
και τη διαπερνώ με πίστη.
Αυτή είναι η αξία εμάς των σκουληκιών
που δεν έχουμε παρά μονάχα ένα δρόμο...
Το χώμα είναι η μοίρα μου αντίκρυ των άστρων.
Αγάπη όνειρο θαλασσί τύλιξέ με.
Ποια ευφροσύνη δεν σου παραστέκει;
Αγάπη, πράξη και ουσία του θεού μου
σερνάμενο κι αν είμαι, πλέω στη χαρά.

Για το flash video πατήστε εδώ WORM'S LIFE


5 Responses
  1. Skouliki Says:

    Τι λέει ένα σκουλίκι που έπεσε μέσα σε μια μακαρονάδα ; > > -Πω πω παρτούζα ! ...


    τα βλεπειςςςςςςςςςςςςςςςςς τι τραβαω καθε μερααααααααααααα

    ηρωας ειμαι
    ο σουπερσκωλιξ
    η skouwoman

    -----------------------------------


    ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
    εισαι τοσοοοοοοοοοοοοο καλη αγελαδα που μου ερχεται να σε φιλησω

    σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς


  2. Να κανονίσετε για καφέ με τη μύγα μου να τα πείτε! ΣΜΟΥΤΣ BACK!


  3. koulpa Says:

    mooo λοιπόν..:):)
    αχ πολλύ σπλάτερ.. αγχώθηκα.. δε συμφέρει να είσαι σκουλίκι.. μόνο του αρκά και να δούμε..:):)
    την καληνύχτα μου:):)


  4. @koulpa: Μοο και σε σένα! Καλώς ήρθες!


  5. KitsosMitsos Says:

    Για ένα πουκάμισο αδειανό, για ένα σκουλήκι...


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer