Come Back


Τσα!
Δεν ξέρω αν σας έ(γ)λειψα, αλλά εσείς μου λείψατε πολύ!
Τραβιέμαι με μια ιστορία με τη δουλειά μου και έπρεπε να τρέξω ασύστολα 100άρια για να προλάβω τις υποχρεώσεις μου. Προέκυψε κι ένα πρόβλημα υγείας που με έκανε να υπακούσω στο ηλίθιο σύστημα του ΕΣΥ (-Εγώ?), οπότε αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα της κατάστασης!
Από το Σάββατο και μετά θα έχετε νέα μου!
Ζητώ συγνώμη σε όλους τους φίλους bloggers που δεν απάντησα στις αναρτήσεις τους και στις προσκλήσεις τους αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω.
See you later λοιπόν!
7 Responses
  1. Skouliki Says:

    εσυ να γινεις καλα και ολα οκ !!

    αντεεεεεεεεεεεεε τσακις να γραψεις :)


  2. Ανώνυμος Says:

    Συμφωνώ με το skoulikάκι... :)
    Εσύ να είσαι καλά!!! :))))


  3. mahler76 Says:

    εγώ εύχομαι να είναι όλα καλά, και όποτε μπορέσεις επιστρέφεις.
    Φιλιά.


  4. Να στε καλά ρε guys! Θα τα πούμε σύντομα (πιθανότατα με την πρόσκληση που είχα για "βιογραφικό" !) Αναμείνατε για λεπτομέρειες...


  5. Unknown Says:

    Καλά που δεν υπάκουσες στο "αυτοί" ;)




Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer