And The Oscar Goes To....

 aw2


Είχα ξεχάσει πως είχα στείλει το link του blog για να μπούμε στις υποψηφιότητες και μόλις σήμερα με ειδοποίησαν ότι βραβευτήκαμε!!!!!
Να σκάσετε κωλοκατσίκες! Τελικά αποδείχθηκε πως το γάλα της αγελάδας επάξια δικαιώνεται!!!

Γκουχ!Γκουχ!

Θέλω να ευχαριστήσω αρχικά όλους εσάς και φυσικά αυτούς που μου με βράβευσαν! Ευχαριστώ επίσης τους: Φώτη, Μαρία, Άννα για την ιδέα του Zaman Fou, το Μαρινάκι μου για το σαρδάμ που έκανε και μου έδωσε ιδέα για το Fridge To Terevithia, όσους μου στέλνουν ΟΛΑ αυτά τα καμμένα mails τα οποία κατά καιρούς αναδημοσιεύω εδώ καθώς φυσικά και τον Gom@ris από τους ΚΑΜΕΝΟΥΣ του είδους για τα υπέροχα άρθρα που μας παραχώρησε!!!

Φυσικά κι εσάς που μας κάνετε παρέα τόσο καιρό και κάνετε τον κόπο να αφήνετε σχόλια!
Δε μένουμε εδώ!!!

Και τώρα παίρνω το διαμαντάκι μου και την κάνω με ελαφρά για το Μπαλί!
6 Responses
  1. ΜΠΡΑΒΟ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΑΣ.


  2. Skouliki Says:

    mpraboooooooooooooooooo

    αγελαδααααααααααααααααααα


  3. Fri Says:

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια :)


  4. Ανώνυμος Says:

    Τα θερμά μου συχαρίκια λατρεία. Σου αξίζει!
    (Κρίση καλοσύνης... μπλιάχ!)


  5. KitsosMitsos Says:

    Πολύ βραβείο παίζει τελευταία. Αυτά είναι!


  6. Αχ...να 'στε καλά ρε guys! Χαίρομαι πάντως που άεσε το σκηνικό. Σκέφτομαι να φτιάξω λίγο και το template, αλλά μετά την ταλαιπωρία που είχα με τα τεχνικά προβλήματα της Google, το αναβάλω για αργότερα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer