Ice Age 3 - Dawn Of The Dinosaurs




Υπομονή μέχρι το καλοκαίρι!!!
8 Responses
  1. Ω!!!ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ video
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ.


  2. Καλή χρονιά! ειλικρινά λυπάμαι που χάνεται τόσο άδικα και απρόσεκτα η δουλειά κι ο κόπος πολλών φίλων του blog!
    Καλή χρονιά!


  3. Skouliki Says:

    καλη χρονιαααααααααααααα

    φιλακιααααααα
    ελπιζω να περασες υπεροχα


  4. @skouliki: Σκουληκαντερα μου χρονια πολλα! Καλα ηταν και ησυχα! Καλη χρονια να εχουμε κ να παει στα τσακιδια η προηγουμενη!


  5. Με λίγη καθυστέρηση ήρθα για να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και να σε ευχαριστήσω που επισκεπτόσουν τον κήπο μου. Να είμαστε καλά και να τα λέμε και φέτος.


  6. @Theogr: καλή χρονιά! Με το καλό να έρχεται η αγελάδα μου για βοσκή από τα μέρη σου!


  7. Leviathan Says:

    fainetai na einai to idio asteio me ta alla 2!!!!xronia polla!!!! :)


  8. KitsosMitsos Says:

    Να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας! Αυτά είναι τα ωραία...


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer