Cow Story ©


Αφού έκανα τον κόπο να συμμετάσχω σε ένα παιχνίδι του Estarian, νομίζω πως η πρόσκληση των Theo και Skroutzakos είναι δελεαστική! Γι' αυτό θα τα συνδιάσω για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος! Ας παίξει όποιος θέλει!

**********

"Είμαι ένα τόσο δα skouliki
και γουστάρω mpineliki.
Μες στον κήπο μου κυλιέμαι
κι απ' τον θάμνο γαργαλιέμαι."
...-Μα τι καθόμαστε και βλέπουμε νυχτιάτικα, ρε Ver@; ρώτησε όλο απορία ο Θραψανιώτης.
-Έλα μωρέ, κάτι να περνάει η ώρα, του απάντησε.
Στην τηλεόραση έπαιζε την αγαπημένη της σειρά. Δεν περνούσε μέρα που να μην κάτσει να τη δει κι αν ποτέ έχανε κανένα επεισόδιο, έπαιρνε τηλέφωνο τον φίλο της να της το γράψει στο βίντεο:
"Ναι;...έλα Estarian αγάπη μου! Τι κάνεις;... Κι εγώ τα ίδια, ο Θραψανιώτης κι εγώ θα πάμε σε ένα γκαλά του γνωστού Raptus Regaliter για να δούμε κανένα νυφικό της προκοπής...Ξέρεις τώρα, αν στο γάμο μου δε φορέσω κάτι που να θυμίζει το Minore της Αυγής, εγώ την εκκλησία του Souvlaki Magnus δεν την κλείνω!...Ναι καλέ σου λέω, με πήρε τηλέφωνο προχτές αυτή η άθλια η ChristiGe, ξέρεις τώρα, τάχα μου να ράψει εκείνη το νυφικό, που να τη ράψουν τέσσερις τη σκρόφα!...
Έλα! Δε σε πιστεύω, τι μου λές;...Πήγες στην Κερύνεια;...Το ξέρω αγάπη μου, αυτή η περιοχή τα Spy γενικότερα! Είχα πάει πρόπερσι με τον Kitso-Mitso, δε θυμάμαι τώρα πώς διάολο τον λένε, και περάσαμε super! Το πρωί Με Τον Καφέ, χάζευες το λιβάδι με τα Πρόβατα και τα ελικόπτερα της κάθε κουλής να προσγειώνονται στο Μπινελικοδρόμιο ασταμάτητα...ναι σου λέω ρε, πλακώθηκα στις λεξοTaniles μπας και συνέλθω η καψερή! Τέτοια φασαρία πια, σαν την Πέγκυ Καρρά να κράζει «Σκύλες Της Λύσσας» στην ταινία του Leviathan ένα πράγμα!... Ποιος;...Ναι καλά, τον ξέρεις τι skroutzakos είναι ο άλλος, ούτε ένα ευρώ παραπάνω δεν ξόδεψε! Αλλά τον άρχισα κι εγώ στα Χαμογελάκια και συνήλθε!...Έεεετσι είναι αγάπη μου, Από Μικρό Κι Από Τρελό δε λένε; Καλά να πάθει!
Τεσπα, σε πήρα να μου γράψεις το επεισόδιο σήμερα γιατί θα λείψω για λίγο Out Of Prison,you know, και είπα μιας και ήσουν ανέκαθεν ο Freak Brother που θα ήθελα να έχω, μήπως μου κάνεις τη χάρη...Αχ, σ' ευχαριστώ κι εγώ στο υπόσχομαι Ιδιογράφως πως δε θα το ξεχάσω..."
-ΑΝΤΕ ΜΩΡΗ δέκα ώρες, περιμένει το ταξί!
-Τώρα! Έρχομαι, σκάσε πια, σατράπη! Ναι, αγάπη μου, σ'αφήνω. Μπορεί να είναι τσιγκούνης, αλλά το ταξί εγώ δε θα το πληρώσω πάλι! Φιλάκια και θα τα πούμε!....
20 Responses
  1. Κλαπ κλαπ κλαπ (χειροκροτήματα)
    Όχι που λέγαν πως ηταν δύσκολο. Καλο Σ/Κ


  2. Είδες; Φαντασία θέλει!! Καλό Σ/Κ!!


  3. Skouliki Says:

    xaxaxxa τι τρελη αγελαδα που εισαι βρε αχαχ

    καλο σκ φιλι


  4. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .


  5. Leviathan Says:

    iiiiiiiii eimai kai ego mesa!!!!!! xexe..na sai kala!!!!!teleia istoria!!filia kai kali evdomada!!!


  6. @skouliki: Καλή βδομάδα πλέον!


  7. @JK: Η αλήθεια είναι πως ήμουν σε μια κατάσταση αλλοφροσύνης εκείνη την ώρα και έγραφα ό,τι μου κατέβαινε!


  8. @Leviathan: Γίνεται να λείψεις εσύ βρε;


  9. Stefanos Says:

    Γαμάτο!! Χαχαχαχχχαχαχααχαχαχ :D



  10. Γιατί δεν μπορώ να αφήνω σχόλια;SOS!


  11. E πάλι ρεζίλι με έκανε.Υπέροχο το κείμενο σου Αντρέα μου!Έχετε οίστρο μεγάλο όλοι σας.Έυχομαι να είσαι καλά.Χαθηκαμε... Αza1 http://karavaki.pblogs.gr/


  12. ZouZouna Says:

    Ως εδώ, δεν είχα φθάσει. Ξεποδαριάστηκα βέβαια γιατί μετά τον κήπο του Αλλάχ... χμμμ όχι, τον κήπο του Theo, έψαχνα να βρω τον δρόμο. Ηρθα. Καλώς με.
    Το... "κατουρήθηκα απο τα γέλια" και λίγο είναι.
    χαίρομαι που χαμογελούν όσοι παίζουν και διαβάζουν!!!
    moooooo!!!


  13. @Πυθαράκι: Πρώτον γιατί δε το'χεις!! :ΡΡΡ Δεύτερον καλά που μου έδωσες το link, το είχα χάσει!


  14. @Γλυκο-κερασο-ζουζούνα: Κάτι πρέπει να κάνουμε με τα ονόματά μας εμείς, νομίζεις? Welcome!


  15. ZouZouna Says:

    Πεθ πωθ είμαθτε στην Ιθπανία!
    "Ντε λα πιάθτον και κούνα τον ώρεθ"!
    το ίδιο είναι!
    ενώ οι άλλοι... ένα με το ζόρι...


  16. KitsosMitsos Says:

    Άνετα σου βγήκε, με μια ανάσα που λένε! Χαχα!
    Καλημέρα ωρέ!


  17. Nikos Says:

    Η αλήθεια είναι κάνω θεικά νυφικά!


  18. @KitsosMitsos: Καλημέρα! Δε δυσκολεύτηκα καθόλου όπως είδες!


  19. @mr F: Γι αυτό και σε προτιμήσαμε!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer