Χρυσά Βατόμουρα TOP 5 ©


Μετά από μέρες απουσίας (μ' έφαγε η δουλειά, τα κυκλώματα, οι γκόμενες, η Mpinelikomistress που πήρε καινούριο κομμάτι κονσερβοκούτι από γνωστή ελσιντοεταιρία και έπρεπε να τη βολέψουμε σήμερα στο τραπεζάκι του σαλονιού!) και μετά από πρόσκληση του υπερτεράστιου, του ογκόλιθου, του Τρισμέγιστου Estarian θα σας ανακοινώσω τα Αντιόσκαρ που δίνω (τουλάχιστον για φέτος) σε 5 σημαντικά πράγματα -ασήμαντα για άλλους- που με εκνευρίζουν. Η σειρά είναι τυχαία αλλά διόλου ευκαταφρόνητη! Για πάμε...

1. Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ
Μπορεί και 63 αλλά μην το κάνουμε και θέμα! Η ιστορία μας διδάσκει πως τα πάντα επαναλαμβάνονται και αργά ή γρήγορα θα έρθει κι η σειρά σου, φίλτατε πονεμένε. Το γεγονός ότι εσύ κι εγώ κάνουμε μια συζήτηση γύρω από ένα πρόσωπο Α ή μια κατάσταση Β σημαίνει σαφώς πως απλά ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Πώς διάολο τώρα βγαίνω φταίχτης και κατήγορος στην όλη κουβέντα δεν μπορώ να το καταλάβω. Και εσύ γιατί τη βγάζεις λάδι; Σημφωνία με την ΕΛΑΙΣ έχεις κάνει να πούμε; Μαζί δε τα συζητάμε; Αλλά έτσι είναι, θα έπρεπε κι εγώ να μην άνοιγα το ρημαδοστόμα μου γιατί ξέρω ότι ΠΑΛΙ θα πέσω στην παγίδα σου και εσύ θα περάσεις απαρατήρητος. Κι εδώ θα έρθει ο Α και θα μου πει "θα έπρεπε να μου το είχες πει κι όχι να το συζητάς με τον καθένα"...Μωρέ δε μου γαμιέσαι κι εσύ, που έχω πάθει φαρυγγίτιδα να φωνάζω στον καθένα σας να προσέχει με τα μυαλά που κουβαλάει, αλλά το πτυχίο Ψυχολογίας δε μου το έχει φέρει κανείς να το σκίσω και να το κάνω χαρτοπόλεμο (πέρασε και το Τριώδιο-φτουυυυυυυ)!

2. ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΕΙΔΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ
Γιατί όταν πρέπει να ανοίξω τα ξερά μου και να ξεστραβωθώ δε το κάνω! Και τότε έρχεσαι εσύ και το παίζεις τάχα μου κολλητάρι και έτσι, με βάζεις στο τριπάκι να σου εκμυστηρευτώ μέχρι και σε ποια μεριά του παντελονιού μου στριμώχνω την "εξάρτησή" μου και στο τέλος θες να λέγεσαι εχέμυθος. Ε, λοιπόν παντού υπάρχει ένας "εχέ-ΜΥΘΟΣ" ο οποίος τελικά καταλήγει σε "εχέ-ΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ". Γιατί όταν έπρεπε να σε περάσω ακτινογραφία δε το έκανα -και κακώς που δε το κάνω ακόμα και σήμερα- αλλά είπαμε, ψυχολόγος είμαι, δε λέω, αλλά δε δουλεύω στο ακτινολογικό!

3. ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ
Στέλνω μηνύματα στο κινητό σου...καμία απάντηση... Παίρνω τηλέφωνο...καμία απάντηση...
Ξαναστέλνω...ξαναπαίρνω...ξαναστέλνω...ξαναπαίρνω
...ξανά...ξανά...ξανά...ξανά...ξανά...
Χμμμ, προσπαθώ να δικαιολογήσω την 7μηνη απουσία και αποχή σου από την ιλιγγιώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας και ξαναστέλνω μήνυμα... ΚΑΙ ΝΑΙ! Δίνει η Μεγαλόχαρη και απαντάς..."Ναι αλλά αν θα πάμε για καφέ δε θα είμαστε όπως πρώτα"... Τα μάτια μου θα τα ζήλευε και το καζίνο στην Πάρνηθα και η υπομονή μου εξαντλείται. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΗΣ ΣΤΕΠΠΑΣ; Τι εννοείς "δε θα είμαστε όπως πρώτα"; Τη μάνα σου σκότωσα; Την αδερφή σου πήδηξα;(Εδώ που τα λέμε ένα "γρήγορο" της χρειαζόταν με τόσο ζελεδιασμένο μυαλό που έχει!) ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! Θα πάω για καφέ με τη Mpinelikomistress! -η οποία χρωστάει κέρασμα μετά από τόσο σπρώξιμο (ουυυυυυυυυ!) στα έπιπλα! ΧΕΣΤΗΚΑ!

4. Η ΜΑΡΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
Σε βλέπω μες στα μαύρα χάλια και κάνω την κίνηση να σε ρωτήσω τι έχεις. Ένα ξερό "τίποτα" πλανάται στον ορίζονται και ένα τείχος προστασίας που θα ζήλευαν και τα Vista απλώνεται μπροστά μου. Δεν κάνω κάτι για να σου φτιάξω τη διάθεση από φόβο μη με πάρουν τα σκάγια. Οι μέρες περνάνε και τελικά μαθαίνω τελευταίος το πρόβλημα που σε βασάνιζε -ΝΑΙ, χρησιμοποιήσα Παρατατικό γιατί πλέον δε σε βασανίζει μιας και το συζήτησες με όλους αλλά με εμένα ποτέ. "Γιατί; με ρώτησες ποτέ αν έχω κάτι;" .........................(τα σχόλια δικά σας, δουλέυω αύριο και δεν προλαβαίνω να το σχολιάσω...)

5. Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ
Η γκόμενά σου είναι ένα χάλι μαύρο... Μπροστά της η μητέρα Alien είναι η Σλεναρίκοβα του 21ου αιώνα! Αλλά είσαι φίλος μου και οφείλω να σεβαστώ τις επιλογές σου, έτσι πρέπει να γίνει, πώς να το κάνουμε. Μην προσπαθήσεις να με κάνεις να σου πω τη γνώμη μου για αυτή γιατί αν το κάνεις πολλές φορές αυτό, σίγουρα τις περισσότερες θα καταλάβεις ότι σε δουλεύω ψιλό γαζί. Μαλάκας μπορεί να είσαι, χαζός όμως όχι και το ξέρεις! Μην προκαλείς την τύχη σου (κι εμένα ειδικότερα) όταν γυρίζεις και μου λες "Μα γιατί ρε φίλε; Όταν σε ρώτησα μου είπες πως είναι οκ η τύπισσα"....Τη μαμά σου τη ρώτησες αν θα σε αφήσει να πας βόλτα στο σινεμά μέχρι τις 11 το βράδυ;(Μην ξεχνάμε πως μένεις και απέναντι από το Village!)

Η λίστα περιλαμβάνει κι άλλα, όμως με περιορίζετε σε 5 μόνο. Δε θα προσκαλέσω κάποιον συγκεκριμένα, ας παίξει όποιος θέλει! Ό,τι είχα να πω το είπα κι όποιος κατάλαβε, έχει καλώς. Για τους άλλους...δε θα μπορέσουμε!
10 Responses
  1. Καλημέρα. Έχω μια πρόσκληση για σένα. Κάλο Σαββατοκύριακο.


  2. Α!!ΓΥΡΙΣΕΣ;ΣΕ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΑΦΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΤΙΣ 10/3.ΚΑΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.


  3. Ανώνυμος Says:

    Ναι, καλά χέστους όλους, και πάμε στα ΚΕΠ.
    Μετά κερνάω καφέ και μετά θα σε βάλω να κάνεις άλλη μια μετακόμιση μέσα στο σπίτι, έτσι για να σε κρατάω σε φόρμα!
    Μάκια


  4. Αυτά είναι. Άστο για το Μάιο μπας και χτυπήσω αναρρωτική για το Τreffen!!!


  5. Ame_Triste Says:

    Kαλέ 'συ!!
    τι κακία κι αυτή που εξαπολύεις??!?
    αααααααα!!!
    θα σε μαλώκω!!
    που κ που πάντως το κράξιμο σε ξεμπουκώνει!!


  6. Τι να κάνω? Κάποιος πρέπει να με ακούσει κ εμένα (άσχετα αν μετά δε μου δώσει σημασία!)


  7. Ame_Triste Says:

    Poios den sou dinei shmasia na ton tsakisw?!!???!:P


  8. Stefanos Says:

    Καλά όλα αυτά αλλά λέγε ποιο μοντέλο πήρε, από ποια εταιρία, από που και πόσο.. :D


  9. @Prophet: Μια LG 32" με 300€. Πολύ καλή τιμή και άψογη εικόνα!


  10. @Αme Triste: Αρκετοί και διάφοροι. Για τη λίστα στείλε sms!!!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer