Update! ©


Ναι...δε το συνηθίζω να ανεβάζω 2 φορές κείμενο αλλά υπάρχει λόγος. Ο φίλτατος Freak Brother με προσκάλεσε σε ένα game στο οποίο έχω απαντήσει μέσω comment πολλάκις!
Για να μην αρχίσω λοιπόν τα βρισίδια και αναγκάζομαι να απαντώ στον καθένα ξεχωριστά...
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ AVATAR!!!
Δεν είμαι από την Ινδία, οπότε το γεγονός με τις ιερές αγελάδες το προσπερνάμε!
Απλώς έχω φάει ένα κόλλημα με το συγκεκριμένο ζωντανό για το λόγο ότι πολλές φορές το βλέμμα μου μπροστά σε αυτά που μου συμβαίνουν μοιάζει πολύ με αυτό της αγελάδας. Αναισθησία πλήρης αλλά έτσι καταφέρνω και προσπερνάω τις φάσεις μου!
Επίσης η αγελάδα ήταν σύμβολο κατατεθέν για ένα συγκρότημα στο οποίο συμμετείχα παλιότερα (ως φροντιστής-δηλαδή μοίραζα πορτοκαλάδες και πετσέτες στα καταμουσκεμένα από τον ιδρώτα μέλη της μπάντας!) εξού και το όνομα του blog.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, χτυπήστε εντός!
Όποιος θέλει μπορεί να ακολουθήσει!

Είμαι ο Αντρέας....και μόλις τελείωσα!
19 Responses
  1. Skouliki Says:

    μοιαζεις λιγο
    στα αφτια !!!


  2. Εχεις δει τα αυτια μου κ το λες αυτο; Με συκοφαντεις;


  3. Ανώνυμος Says:

    Δεν μας έγραψες ποιά ήταν η μπάντα.


  4. Spy Says:

    Α, ήσασταν groupie δηλαδή...
    Tο συγκρότημα λεγόταν Gi Gaga Kouni Beli;
    Μας μπερδέψατε...


  5. Ανώνυμος Says:

    Χμ, κάτι σαν το παιδί για τα μπαλάκια δηλαδής! Ωραία! Συγγνώμη που σε έβανα να επαναληφθείς φίλε... αν και έδειξες να το απόλαυσες!


  6. Ανώνυμος Says:

    Ρε παιδιά μπορεί να ήταν και οι Inspiral Carpets... Δεν θυμόσαστε την μπλούζα με την γαμάτη αγελάδα και το "cool as fuck" slogan/όνομα album?


  7. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙΣ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ.
    ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΑΦΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


  8. Leviathan Says:

    exei megali istoria auto to avatar sa na leme!!kalispera!!! :)


  9. @Mistress & Spy: Ναι το ονομα ηταν αυτο!


  10. @Elojar: Η αληθεια να λεγεται...



  11. @Leviathan: Τις καλησπερες μου!!!


  12. Ame_Triste Says:

    Ανέβασε το "Ψόφησεεεεεεεε....το χρυσοψαρο μου....ψόφησεεεεε..." να δει ο κόσμος το ταλέντο σας!!!


  13. Λες ε? Λες να ανεβάσω όλο το άλμπουμ?


  14. Ame_Triste Says:

    θα κάνει ΘΡΡΡΡΡΡΑΥΣΗ θαρρρρρρρρρρρώ!!!!!



  15. tzonakos Says:

    Επιτέλους μάθαμε γιατι και πώς.
    Εγω δεν το χα πάρει χαμπάρι, ε σόρρι ε σχωρεμένος εγω ε ;
    Καλά ... εχεις προσέξει πόσοι εχουν βλέμμα αγελάδας τριγύρω μας ; Πολλλλοί !


  16. γι΄αυτό είμαι εδώ! για να σας βοηθώ να τους ξεχωρίζετε!!!



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer