Το Πάσχα αναβάλλεται...
Βρέθηκε το πτώμα! ©


...Γι' αυτό και έχω έτοιμες τις εναλλακτικές μου!

Αυτό το Πάσχα...

α) ...θα κοιμηθώ την Κυριακή! Ναιιιιιι! Επιτέλους! Δε θα με ζαλίσει το μισό κωλόσογο να γυρίζω σούβλες και να στρίβω άντερα (εκτός από τα δικά μου)! Θα ξαπλώσω την Παρασκευή και θα ξυπνήσω τη Δευτέρα, σαν την ωραία κοιμωμένη, και θα περιμένω τον πρίγκηπα-ξυπνητήρι να χτυπήσει την κατάλληλη στιγμή! Θα βάλω και μια ταμπέλα "ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ" στην πόρτα και θα την αμπατρώσω με το σύνθετο και τα 4 μου κομοδίνα! Στην ανάγκη θα βάλω και συναγερμό ή -στη χειρότερη- θα μετατρέψω το χωλ μου σε ναρκοπέδιο! Οποιοσδήποτε θα διαταράξει την ησυχία μου θα εξατμιστεί με το ACME-Vaporizator που μου πήρε δώρο η νονά μου το Πάσχα του 1989 (να και κάτι χρήσιμο που έκανε κι αυτή!)

β) ...θα λιώσω την υποτιθέμενη λαμπάδα-κερί-τίγκα-στο-στρας-και-τη-μπογιά που μου έφεραν οι κουμπάροι μου (έλεος πια, αγοράκι είμαι, λάθος εντύπωση σας έχω δώσει; ) και θα φτιάξω μια ντουζίνα ωραιότατα ρεσώ, να καίω αυτά αντί για τα κύτταρά μου κάθε μέρα των εορτών!

γ) ...θα κλείσω κινητά και ακίνητα! Διακοπές εσείς; Διακοπές κι εγώ...από τις άλλες όμως! Δε θα μιλήσω σε άνθρωπο (και στο Θεό να χρειαστεί, πάλι θα το σκεφτώ, κρατάω μούτρα τελευταία!), παρά μόνο αν χρίζει ύψιστης ανάγκης.

δ) ...θα φάω του σκασμού (όχι πως δε το κάνω και τον υπόλοιπο χρόνο!): μπριζόλες, χοιρινά, λουκάνικα, μακαρόνια, πατάτες, τούρτες, σοκολάτες και τα συναφή, να πάρω 8-9 κιλά, να έρθω να γίνω σαν τετράφυλλη ντουλάπα, να έχω ένα λόγο από βδομάδα να κάνω δίαιατα για να βγω κορμάρα στην παραλία το καλοκαίρι!

ε) ...δε θα ξοδευτώ μιας και τα 3 (!!!) βαφτηστήρια μου έχουν φτάσει σε ηλικία ικανή να ξεχωρίζουν τη σοβαρότητα από τον παλιμπαιδισμό. Δωράκι θα πάρουν αλλά όχι την Άρτα και τα Γιάννενα!

στ) ...θα δω όλες τις ταινίες που έχω στο pc μπας κι αδειάσω λίγο το χώρο να μπουν οι καινούριες (καταραμένο rapidshare μου έχεις φάει τη ζωή και άπειρα GB στο σκληρό!). Θα πήξω στο downloading μέχρι να πάρω το χρυσό κλειδί της πόλης του Rapidshare και του Megaupload μαζί!

ζ) ...θα ξεφύγω από όλους και από όλα πλην μερικών εξαιρέσεων. Θα παίζω με τις ώρες παιχνίδια στο pc, τις ώρες που δε κοιμάμαι, θα κάνω ατελείωτο chat και θα κάνω τον εγκέφαλό μου φρουί-ζελέ από το hangover!

η) ...θα αγοράσω πράγματα για μένα, χρήσιμα και άχρηστα. Θα μείνω ταπί και ψύχραιμος μέχρι το τέλος που θα πληρωθώ και θα ξαναμείνω ταπί 5 μέρες μετά! Θα κάνω ωτοστόπ για να γυρίσω εντός των τειχών της πόλης! Δεν χαμπαριάζω από οικονομική κρίση εγώ, θα βρω τον τρόπο! Στην ανάγκη θα ρίξω όλες τις γνωστές μου στο κλαρί για να βγάλω τα απαραίτητα του μήνα!

θ) ...τα 3-4 προβατάκια που έχει ο father στο κτήμα, θα πανηγυρίσουν για την περίοδο χάριτος του ενός έτους που θα τους δωθεί, μέχρι του χρόνου τουλάχιστον!

ι) ...θα είναι σαν να έχω πάρει άδεια από τη δουλειά για τον κόπο μου -κι όχι γιατί είναι γιορτές. Θα επιστρέψω δυναμικά και θα τα σπάσω όλα εκεί μέσα με την πρώτη μαλακία που θα ακούσω από τους παλιούς επειδή εκείνοι το Μ.Σάββατο δούλευαν ενώ εγώ μπεκρόπινα σε ένα κουτουκάκι στο Ναύπλιο!

...θα το ευχαριστηθώ!

Καλά να περάσετε όλοι!!! Τα λέμε από Τρίτη!
18 Responses
  1. ΑΝΝΑ Says:

    Σωστός ολόσωστος, ειδικά αυτό με το σόι, πολύ μου άρεσε, γιατί ξέρεις... αν έχεις και μεγάλο σόι... είσαι μπαλαρίνα στα Μπολσόι.... χαχαχα, μάστιγα είναι όλοι τους... να περάσεις καλά, και από τρίτη δυναμικά...

    φιλιάαααααααα


  2. mermyblue Says:

    καλα να περάσεις!

    κ εγώ μερικά από αυτά σκέφτομαι να τα καθιερώσω κάθε Πάσχα
    (ταινίες κλπ)
    :)


  3. Mikeius Says:

    Καλές γιορτές φιλε elesaar. Και thanks για το add!


  4. Leviathan Says:

    kali anastasi kai kalo pasxa na exeis me igeia kai boliki agapi!na peraseis iperoxa tis meres ton giorton kai na kaneis ola auta pou les!!!!!filia!


  5. Dr_MAD Says:

    Καλά δεν παίζεσαι! χαχαχα Μνημειώδες post που αντικατοπτρίζει τους περισσότερούς μας, αν και κανείς δεν έχει τα @ρχίδι@ να τα κάνει όλα αυτά. Εύχομαι καλή τύχη σε όλα -αν και αυτό με τα 3 (!) βαφτιστήρια μου έκανε κάτι σε πολιτικό. Μήπως είσαι ο Μητσοτάκης blogger??? χαχαχαχα no offense!

    Καλή Ανάσταση! :)


  6. Ανώνυμος Says:

    Μπεκροπίνεις σε κουτούκια στο Ναύπλιο χωρίς εμένα; Κάτσε να γυρίσεις και θα σου πω εγώ!


  7. @BOUBOU: Να με δουν οι δικοί μου μπαλαρίνα στα Μπολσόι και μετά ας πεθάνουν! AXAXAXA!

    @mermyblue: Καλή αρχή! Καλά να περάσεις κι εσύ και με το καλό τα λέμε στην επιστροφή!

    @Mikeius: Have fun too! Το elessaar είναι αλλού. Εδώ είμαι η καλή σας αγελάδα (που βόσκει στη λιακάδα και τα συναφή!)

    @Leviathan: Επίσης φίλε μου! Μα περάσεις καλά κι εσύ με τους δικούς σου -και άσε το αρνί για άλλη φορά, προτίμησε σαλατίτσα, μη βγούμε και με παραπανίσια κιλά στις ακτές!

    @MAD: Αν ήμουν ο Μητσοτάκης blogger θα είχε καταστραφεί αυτό το blog από το πρώτο του κιόλας post!
    Kαλή Ανάσταση!

    @Mpinelikomistress: Είμαι σε ίντερνετ-καφέ (κατάντια!) και πόνω φραπεδάκι! Μακάρι να ήσουν εδώ κι εσύ να πίναμε παρέα! next week!


  8. Fri Says:

    Πετυχημένο :)

    Καλά να περάσεις και εσύ!!!


  9. mahler76 Says:

    να περάσεις τέλεια λέμε!


  10. Αντρέα πίστεψε με θα περάσεις καλύτερα από όλους μας!Εύχομαι να μπόρεσες να αντέξεις σε όλα όσα έγραψες στη λίστα σου!Χρόνια πολλά!


  11. @Fri: Επεστρεψα και ηταν καλα. Και του χρονου σπιτια σας!

    @mahler76: ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!

    @πυθαρακι: Θα γραψω ενα review και θα δειτε!


  12. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.


  13. @JK: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ? Μην είσαι τόσο σίγουρος! :PPPP


  14. KitsosMitsos Says:

    Λέγε τι έκανες ωρέ...Αναμένουμε! Χαχα!
    Καλημέρα


  15. Skouliki Says:

    χρονια πολλαααααααααααααααααα

    φιλακι
    αντε παει και αυτο


  16. @Kitsos Mitsos: Σκεφτομαι να γραψω ενα review...

    @skouliki: Καλως τη!


  17. MOLEMOU Says:

    TI EGINE SIMERA EINAI PEMPTI KAI AKOMA...............KALA TI EFAGES OLO TO TRIFILI POU BRIKES STO XORIO-KALHMERA APO TO MONAXO


  18. @Molemou: Ζηλεώωωωωωωωωω!
    Δεν εφαγα τριφύλλι...είμαι σε δίαιτα! :P


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer