Μουσικώνομαι!


Σε λίγες ώρες την κάνω με ελαφρά με τη Mpinelikomistress για 4ήμερο! Ζήλεια ψώρα, λοιπόν, και θα σας αφήσω με ένα παιχνίδι στο οποίο με προσκάλεσαν οι Mpinelikomistress, Boubou και Skroutzakos.
Αυτά είναι τα 5 τραγουδάκια που ακούω συνέχεια τους τελευταίους μήνες!

01. DIDO Sand In My Shoes (Above & Beyond Remix)
video δεν υπάρχει...(κρίμα)



02. ANNA VISSI vs MADONNA
Stin Pyra vs Give It 2 Me (Robin Skouteris Mash Up)


03. NEYLINI Muleina (S' Agapo)



04. RUDENKO Everybody



05. ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ Καινούρια Εγώ
(Κάνει την έκπληξη -σχετικά με τα προηγούμενα video- αλλά είναι άπαιχτο!)



Ας παίξει όποιος θέλει!
Τα λέμε από Δευτέρα!
8 Responses
  1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.


  2. Ανώνυμος Says:

    Πρόσεξε καλά τι θα μου βάλεις να ακούω στο αυτοκίνητο! Το νου σου όμως!


  3. mermyblue Says:

    να υποθέσω ότι όταν έλεγες ότι θα κάνετε μια συλλογούλα με την Μπινέλ που τα σπάει είχες κατά νου τα παραπάνω τραγούδια...

    θα τα σπάει όντως


    καλά να περάσετε
    (κ με προσοχή την πυρά, γιατί στην οδήγηση είναι επικίνδυνη η Βίσση)

    Υ.Γ. έλεος μπορώ να πω? :D :D


  4. @JΚ: Επίσης μεγάλε!

    @Mpinelikomistress: Τώρα θα δεις τι θα πάθεις!...

    @Mermyblue: Όχι αγαπητή μου,η νέα συλλογή θα είναι καλύτερη. Δε θα το κάνουμε εκεί μέσα American Bar (αναφερόμενος στο Mpinelikomata) !!!


  5. ΑΝΝΑ Says:

    Ε λοιπόν αυτά δεν τα περίμενα από σένα.... ευχάριστη έκπληξη....

    να περάσετε τέλεια.... να περ΄σετε τέλεια και για μας...

    φιλιάααααααααααα


  6. Καλά να περάσετε Αντρέα μου.Και καλό μήνα να έχεις!Λες να παίξω..;Χμ... τα λέμε από βδομάδα!Να είσαι καλά!


  7. Θα συμφωνήσω με την Mistress!!

    Αλλά έχω παίξει κι εγώ, πέρνα να δεις!

    Καλό μήνα!


  8. @Boubou: υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρετε για μένα :Ρ

    @Aza: Να' σαι καλά λατρεία!

    @Prince: Θα περάσω μια βόλτα και θα σου πω. Καλό μήνα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer