Θα Πάθου Κρίσ' ! Θα Πάθου Κρίσ' ! ©



Τα νεύρα μου;
Τα χάπια μου;
Το ταξί δε βρίσκω και ανησυχώ!

Τι μιζέρια και κακό πια μ' αυτή την υποτιθέμενη οικονομική κρίση; Σε παραξενεύει το «υποτιθέμενη» σε όλη την πρόταση, αγαπημένε αναγνώστη, τιμημένη blogger; Μα είναι απολύτως λογικό να χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη γιατί περί υποτιθέμενης κρίσης πρόκειται. Και θα σου πω το γιατί. Δε δύναται η τσέπη του μέσου Έλληνα να μην έχει φράγκο να πάρει ένα ποδήλατο και να μου ξημεροβραδιάζεται κάθε Παρασκευοσάββατο στη Βίσση και το Βέρτη -και δώς του τα λέλουδα και να οι σαμπάνιες και να τα κρασιά και να οι γυροβολιές στην πίστα αγκαζέ με την αοιδό!
Άκου με εδώ, αγαπητέ και φίλτατη, τα πράγματα είναι απλά. Θα σου πω εγώ για τι είδους κρίση μιλάνε τα πρωινομεσημεριανοβραδινά και θα μου πεις μετά αν θα το ανοίξεις το μπουκάλι στη Βίσση το Σάββατο ή όχι (σε ποιου το κεφάλι δεν ξέρω όμως!).

Όταν το γυφτάκι στο φανάρια βγάζει την ημέρα το λιγότερο 40 ευρώπουλα -αφορολόγητα παρακαλώ- και μένει σε βίλα στο Σούνιο (έχω και διεύθυνση γι' αυτό!) τότε μιλάμε για υποχθόνιο καπιταλισμό. Όταν έχεις 3 αυτοκίνητα, 4 κινητά, 2 υπολογιστές και μια δουλειά που βγάζεις 700 ευρώ -με τις κρατήσεις- και θες να πάρεις άλλο ένα αυτοκίνητο / κινητό / υπολογιστή για τη μόστρα και δε σου περισσεύει φράγκο, τότε αυτό είναι οικονομική κρίση.

Όταν ο γιατρίσκος του ΕΣΥ (εγώ;) τσεπώνει το φακελάκι για να σου κάνει μια αφαίρεση τρίχας από το δεξί σου ρουθούνι τότε αυτό είναι ιατρικό απόρρητο και όρκος του Ιπποκράτη. Όταν μετά βίας καταφέρνεις να αγοράσεις ένα πιάτο φαί για να φάνε τα κουτσούβελά σου αλλά μου θες το τελευταίο συνολάκι του Γκωτιέ για να τα βγάλεις βόλτα στο πάρκο το απόγευμα τότε αυτό δε το λες οικονομική κρίση...το λες κρίση των χοίρων!

Όταν ο κάθε ανειδίκευτος βουλευτής (εδώ μιλάμε για 300 κι όχι για έναν!) πληρώνεται με 4ψήφιο ποσό στο λογαριασμό του και πλακώνεται με χρυσά πιρούνια να φάει και όλες τις επιχορηγήσεις τότε αυτό το λες ανάπτυξη του κράτους. Όταν έχεις κληρονομήσει δυόμισι περιουσίες από το σόι σου και ζεις στη χλίδα αλλά μου κλαίγεσαι για τη φτώχεια και τη μιζέρια που σέρνεται στον πλανήτη τότε αυτό δε το λες οικονομκή κρίση...το λες κρίση των τρελών αγελάδων!

Όταν οι τράπεζες σε γδύνουν με το «καλημέρα σας» για 400 ευρώ καθυστερημένη δόση αλλά στον υπουργό που έχει φάει τα δις και τα τρις δίνουν στα 2 βατοπέδια το ένα δώρο τότε αυτό το λες τρόπο εξάλλειψης οικονομικής απάτης. Όταν παθαίνεις παράκρουση κάθε φορά που βγαίνεις στη λαϊκή και βλέπεις τις τιμές αλλά ψωνίζεις από το ΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ «ΠΙΑΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΑΕ» γιατί όπως λες «έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων, τι να κάνω;» τότε «γκάμισέ μας» και πες το κρίση ενεργού άνθρακα -και μη μας ζαλίζεις άλλο τον έρωτα!

Όταν είσαι τσελιγκοπούλα και θες άλλον για άντρα σου αλλά εκείνος ποθεί άλλη γυναίκα, τότε δες το βιντεάκι. Τα υπόλοιπα βρες τα μόνη σου!


21 Responses
  1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ .ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ 1000.ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.4ΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ!!!ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΤΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ.


  2. Skouliki Says:

    καλο μηνα


    εγω χεστηκα για δαυτους

    αει πια βαρεθηκα


  3. @JK: Ώστε ήσουν κι εσύ έξω έ? ΝΑ! Καλά τα λέω εγώ λοιπόν!

    @skouliki: Εσύ κουκλί μου είσαι σκουλήκι, για ποιο λόγο να ασχοληθείς; Τα σέβη μου!


  4. mahler76 Says:
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

  5. mahler76 Says:

    καλά το προηγούμενο σχόλιο πήγαινε σε άλλο ιστολόγιο αχ δεν μπορώ έχω πέσει από τα γέλια με το πόσο άκυρο ήταν το σχόλιο σε σχέση με το πόστ σου....

    Άσχετο αλλά η Βίσση κάνει 2η φωνή στο Βέρτη?


  6. Και ψάχνομαι τόση ώρα να δω πού στο διάολο έχω βάλει εγώ Πρωτοψάλτη εδώ μέσα και τελικά σκέφτομαι "μπα...μάλλον άκυρο ήταν το σχόλιο. oh well..."
    Οχι, η Βίσση δεν κάνει 2η φωνή στο Βέρτη (έχει την κόρη της για τις δευτεράτζες!) Σχήμα λόγου ήταν (τρίγωνο, τετράγωνο, ό,τι βολεύει!)


  7. tsaousa Says:

    Τι ωραία που τα λες, τι ωραία που τα λες.
    Ο Έλληνας περνάει πάντα μια κρίση, την κρίση του Έλληνα, απλώς δεν έχει την κρίση να το αξιολογήσει.
    Όλα καλά.


  8. ΑΝΝΑ Says:

    Καλέ μου η κρίση δεν τον πιάνει τον Ελληνάρα.... Δεν υπάρχει... γκρίνια γκρίνια αλλά όλο ψώνια, ιστορίες φιγούρες κλπ κλπ....

    Σκατά να φάμε εμείς που τα μετράμε και δεν βγαίνουμε....

    Φιλιά και καλώς μας ήρθατε από τας εξοχάς....


  9. Ανώνυμος Says:

    E ο Έλληνας θέλει να τη ζει μια κρίση όσο να'ναι... Κρίση οικονομική, κρίση μαλακίας, κρίση γενικώς...


  10. Fri Says:

    Καλά τα λες εσύ! Μα πώς να σε καταλάβουμε οι Ελληνάρες που περνάμε μόνιμα κρίση ξιπασιάς, επίδειξης και νεοπλουτισμού? Κάποιος να μας βάλει μυαλό και γρήγορα!!!

    Υ.Γ. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα για να είμαι δίκαιη, και ας έχω μόνο ένα κινητό, κανένα αυτοκίνητο και μισθό πενιχρό :)


  11. Unknown Says:

    Είναι απόλυτα λογικά η κρίση να υφίσταται γιατί ακριβώς αφορά τμήμα του πληθυσμού και όχι στο όλο. Όταν με το καλό όλα αρχίσουν να αναφέρονται στο όλο, τότε δε θα υπάρχει κρίση. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ανάλογα με το σε ποιό μέρος ανήκεις, θα έχεις η όχι κρίση...
    Φυσική συνέπεια...


  12. @tsaousa:Χμμμ, σωστά! Τώρα το μόνο που μένει είναι να μάθουμε αν αυτή η κρίση είναι κολλητική για τις άλλες χώρες.

    @Boubou:Καλώς σας βρήκαμε! Εγώ δεν έχω μια, δεν ξέρω για εσάς, και το σκέφτομαι πολύ τελευταία το πεζοδρόμιο. Έχετε καμιά καλή περιοχή στα υπ' όψιν;

    @Mpinelikomistress: Κι εγώ που τώρα ψιλοζαλίζομαι να το κοιτάξω;

    @Fri: Άστα αυτά εσύ. Ξέρουμς τι παλιοκαπιτάλα είσαι! ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ! Φάτε τη! Πλάκα κάνω!

    @Darthiir: Φυσική μαλάκυνση θα το έλεγα αλλά σηκώνει νέα ανάρτηση το θέμα!


  13. Unknown Says:

    Εγώ πάλι κάνω οικονομία , είμαι καλό παιδί!Βέβαια , χαλάνε τα ρημάδια αλλά όσο να πεις προσπαθώ να μην κάνω οικονομικές παρασπονδίες..

    Ε , θα σ'αρχίσω και σένα στα ιδεολογικά μου..

    Εαν είχαμε όλοι αμς συσπειρωθεί θα βάζαμε τον κάθε μαλάκα που μας πιάνει τον κώλο (λάθος να μου πιάνουν τον κώλο μου αρέσει!) να μας κάνουν χρηματική αφαίμαξη , στην θέση του..Αλλά πού μυαλό για συσπείρωση..

    Εμένα μου αρέσει το σημείο "Μουνιά μουνιά'χουν ριζικό , μουνιά μουνιά έχουν μοίρα , μα το δικό μου το μουνί το έφαγεν η ψείρα"...Δεν με εκφράζει (!) αλλά μου αρέσει έτσι όπως το λέει η Αδαμάκη!!!

    :*


  14. ZouZouna Says:

    Κρίση, κρίση, αλλά η οικογένεια μου, πούλησε διαμέρισμα την Μ. εβδομάδα κιόλας στο άψε σβήσε. Κι όσα ζήτησε πήρε. Ποιά κρίση? ή μήπως ζητούν να τοποθετήσουν τα χρήματα πριν γίνουν αέρας. Ξέρω γω πιά.
    Εχθές τριγυρίζοντας στην γειτονιά είδα δυο καταστήματα της ίδιας φίρμας το ένα κλειστό και το άλλο με τιμές στο 70% κάτω προκειμένου να κλείσει. Μπήκα γιατί ψωνιζα συχνά. "Η κρίση" μου είπαν. Ντράπηκα να αγοράσω πάμφθηνα ευχήθηκα "καλή τυχη" στην κοπέλα και έφυγα....
    Δεν ξερεις τι να πρωτοπιστέψεις!

    κρίσηηηηη, με πιάνει κρισηηηηηη!


  15. @Πασχαλινα: Για να σπάμε τζαμαρίες όμως συσπειρωνόμαστε μια χαρά!

    Εμένα πάλι μ αρέσει τόσο η συγκεκριμένη ταινία που έχω μάθει τους διαλόγους πλέον!

    @Γ-Κ-Ζουζουνα: Η συγκεκριμένη κατάσταση στα καταστήματα υπήρξε ανέκαθεν, αγαπητή. Απλά αφήσαμε τη νόσο των πουλιών (των πετούμενων εννοώντας!) και είπαμε να δώσουμε έκταση σε κάτι που συμβαίνει χρόνια τώρα.



  16. Tanila Says:

    Ki εμείς που δεν είμαστε τσελιγκοπούλες δηλαδή ν'αυτοκτονήσουμε;
    Γιατι δεν εχει τιποτα για μας;


  17. ntetzevou Says:

    Κριση, με πιανει κρισηη δεν ξερω πως την εχεις δει εγω δεν ειμαι αντικειμενο για χρηση!

    gigaga θελω τωρα να δηλωσεις οτι αυτο ειναι απο τα αγαπημενα τραγουδια της mistress για να πεσει επιτελους η μασκα του σκληρου true μεταλου ;Ρ


  18. H μόνη κρίση που βλέπω είναι στο μυαλό κάποιων.Κατά τα άλλα ο έλληνας δε χαλάει τη ζαχαρένια του Αντρέα μου.Γκρινιάρης είναι και θέλει να δημιουργεί εντυπώσεις... Να είσαι καλά!


  19. KitsosMitsos Says:

    Απλώς ας μην ξεχνάμε τους απολυμένους. Αυτοί είναι που περνάνε την πραγματική κρίση, όχι εμείς ;-)


  20. @Tanila: Εσείς να πάρετε το Βάρδουλα αγαπητή, αφού η άλλη δεν το θέλει!

    @Ntetzevou: Για τις καλλιτεχνικές ανησυχίες της Mpinelikomistress απευθυνθείτε στην ίδια!

    @Aza: Κι εγώ το έγραψα για να γεμίσει η σελίδα! Αλλιώς, μια χαρά είμαι και δεν έχω παράπονο!

    @KitsosMitsos: Μακριά, μακριά! Αλλά τι να κάνουμε, δυστυχώς άλλοι την πληρώνουν!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer