Περί Ναυτιλιακής Πανωσέντονο ©


Είχα πει στον εαυτό μου πως δε θα γράφω "σεντόνια", αλλά κείμενα με ουσία! Ε, λοιπόν σήμερα είπα να το αφήσω στην άκρη το θέμα της ουσιώδους ανάρτησης και να απλώσω τραχανά!
Πριν αρκετό καιρό εργαζόμουν σε μια ναυτιλιακή εταιρία, στο τηλε-φονικό της κέντρο, στο τμήμα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισητηρίων (έχει σημασία που το τονίζω!). Δε μπορώ να πω...καλά λεφτά, 8ωρη εργασία και καλές άδειες. Αλλά αυτά που άκουγαν τα αυτάκια μου, δε λέγονται! Πώς να μη σε κάνουν νευρικό μετά; Πώς να μη τους «δουλεύεις» ψιλό γαζί; Αποφάσισα να τα γράψω εδώ μετά από τόσους μήνες σιωπής (φοβούμενος μη θίξω συμφέροντα; Χα! Μετά από αυτά που μου λέγανε οι υποψήφιοι ταξιδιώτες, τα συμφέροντα πήγαν περίπατο από μόνα τους!). Οι διάλογοι είναι πραγματικοί αλλά για ευνόητους λόγους δε θα αναφερθώ σε ονόματα που υπάγονται στα νομικά πλαίσια της εταιρίας.

cut one - Κατηγορία Ταξιδιώτη: Γέροι και αγενείς

Την περίοδο που εργαζόμουν σε βραδινή βάρδια ήταν καλά. Το χειρότερό μου είναι να κοντεύω να σχολάσω στις 8 το πρωί, να καλέσει γέρος μεταξύ 80 και τάφου και να μην πει τη στοιχειώδη «καλημέρα»...

E: Cow Travel, καλημέρα, πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
Α:ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΕΚΕΙ!!! Τι ώρα φεύγει σήμερα το «Κλωτσοσκούφι» για Πάρο;
Ε: (Τώρα θα σου πω εγώ αν θα φύγεις σήμερα εσύ...Για να δώ...στις 8 το βράδυ...πολύ ωραία) Το «Κλωτσοσκούφι» κύριε, φεύγει σήμερα στις 11 το βράδυ.
Α:..........................................(πήρε την πληροφορία που ήθελε γρήγορα γρήγορα και έκλεισε το τηλέφωνο)...............

cut two - Κατηγορία Ταξιδιώτη: Ο βολικός

...Α: Και πείτε μου παρακαλώ, πόσα κρεβάτια έχει η καμπίνα;
Ε: Είναι τετράκλινη. Πόσα άτομα ταξιδεύετε;
Α: Εγώ, η σύζυγος και τα 3 μικρά μας, το ένα είναι 9 ετών, το άλλο 8 και το τρίτο 7 ετών.
Ε: Δυστυχώς θα πρέπει να πάρετε μια έξτρα γιατί δε μπορούμε να βάλουμε πέμπτο άτομο άνω των 5 ετών, άρα θα χωριστείτε.
Α: Α, δε με πειράζει. Το πολύ πολύ να μη το πάρω μαζί μου το μικρό.
Ε: (Κρατιέμαι...όχι για πολύ όμως) Μπορείτε εναλλακτικά να το πάρετε κι αν δείτε ότι σας προξενεί προβλήματα, το βάφετε μπλε κι όταν ξανοιχτείτε, το ρίχνετε στο Αιγαίο!
Α: Χαχα! Σε πάω ρε φίλε, γι αυτό θα κλείσω 2 καμπίνες!
Ε: (Δε μιλώ...κλείνω το εισητήριο...μαζί και το στόμα μου!)

cut three - Κατηγορία Ταξιδιώτη: Τα'χω χαμένα

Ωρα: 22.30 . Το «Κλωτσοσκούφι» έχει πιάσει λιμάνι από τις 21.00

Α: Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι; Το πλοίο δεν έχει φτάσει ακόμα;
Ε: Βεβαίως, εδώ και μιάμιση ώρα.
Α: Μα είμαι στην προβλήτα και δε το βλέπω πουθενά.
Ε: (Λες να λέω μαλακίες; Για να δούμε...) Σε ποια πύλη είστε;
Α: Στην Ε458. Βλέπω και το εκδοτήριό σας εδώ.
Ε: Σωστά βρίσκεστε...και δε το βλέπετε; Περίεργο... Τι άλλο βλέπετε μπροστά σας;
Α: Την περιφερειακή λεωφόρο...
Ε: ??????????????? ...Εεεεμ....μπορείτε να κάνετε μια μεταβολή 180 μοιρών παρακαλώ;...
Α: Ναι μισό...ΑΧ ΚΑΛΕ ΝΑΤΟ! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ! Ευχαριστώ! ΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΤ!
Ε: (Ο επόμενος παρακαλώ!)

cut four - Κατηγορία Ταξιδιώτη: Ο στοργικός σινεφίλ

Α: Δε μου λέτε παρακαλώ, οι καμπίνες είναι στα χαμηλά μέρη του πλοίου; Η γυναίκα μου δε μπορεί να μείνει σε καμπίνα που βλέπει στη θάλασσα.
Ε: Ε, εντάξει, δε βλέπετε και το βυθό, αλλά την παλεύετε! Βασικά όλες οι καμπίνες είναι από το ύψος της reception και πάνω.
Α: Σίγουρα ε; Δε θα έχω πρόβλημα με τη σύζυγο...
Ε: Και να έχετε, αν δείτε ότι την πιάνει το κλειστοφοβικό της, απασχολείστε τη με κάτι.
Α: Όπως;
Ε: (Ε, τα θέλει κι εσένα ο κώλος σου τώρα!) Στείλτε τη να ρίχνει κάρβουνο στις μηχανές!
Α: (Δεν το έπιασε το αστείο)...
Ε: Ανεβείτε στο κατάστρωμα...κρατηθείτε αγκαλιά και τραγουδήστε το My Heart Will Go On!
Α: A, όπως στον Τιτανικό!
Ε: (Πουλιά στον αέρα πιάνεις εσύ αγόρι μου!) Nαι, κάτι τέτοιο...

cut five -Κατηγορία Ταξιδιώτη: O βλάχος

Α: Να σας πω και κάτι άλλο; Θα πάρω μαζί μου κι ένα κουνέλι. Πού θα το βάλω;
Ε: Κοιτάξτε, σκυλιέρες έχει το καράβι...γατιέρες πάλι έχει...για κουνελιέρες, τώρα, δεν έχω ρωτήσει. Είναι μεγάλο το κουνέλι σας;
Α: Ε, είναι λίγο...
Ε: Πόσο δηλαδή; Σαν γκριφόν τεριέ;
Α: Λίγο μεγαλύτερο...
Ε: Κουνέλι θα πάρετε μαζί σας κυρία μου ή τον Γκοτζίλα;
Α: (Γελάει...λογικό, μ' αυτά που ακούει!) Ε, είναι λίγο υπερμεγέθες για κουνέλι...κάνει και φασαρία...
Ε: Είναι τσαμπουκαλίδικο, ε; Νομίζω πως βρήκα τη λύση.
Α: Για πείτε μου.
Ε: Θα το πάρετε μαζί σας σε ένα από αυτά τα ειδικά κλουβάκια. Αν δε σας αφήσουν να το βάλετε μέσα, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε το ενδεχόμενο της κατσαρόλας.
Α: Δηλαδή;
Ε: Στιφάδο!
Α: ...Μάλιστα...ευχαριστώ...καληνύχτα...
Ε: (Καλοφάγοτο!)...

cut six - Κατηγορία Ταξιδιώτη: Ο υστερικός

Ώρα: 05.45

Α: Καλημέρα σας (μου λέει μια ψιλή γυναικεία φωνούλα). Τι ώρα φεύγει σήμερα το «Σκυλοπνίχτρα»;
Ε: Σε μιάμιση ώρα.
Α: Αχ, θα προλάβω;
Ε: Από πού θα μας έρθετε;
Α: Από Γλυφάδα.
Ε: Ε, με ευνοϊκό τυφώνα κάτι γίνεται!
Α: Παρακαλώ;
Ε: Ε, ναι, θα το προλάβετε άνετα! (Χιχιχι...σιγά που θα το προλάβεις!)
Α: Α, ωραία. Θα πάρω μαζί μου κι ένα σκυλάκι. Υπάρχει ειδικός χώρος, σωστά;
Ε: Ακριβώς.
Α: Είναι μεγάλος αυτός χώρος;
Ε: Μάλιστα. Ευάερος και ευήλιος. Τζακούζι μη ζητήσετε μόνο γιατί δε διαθέτουμε!
Α: Τι είπατε;
Ε: Λέω ναι, είναι αρκετά μεγάλος χώρος.
Α: Ωραία...Φαγητό μπορώ να βάλω στο σκύλο πριν την αναχώρηση;
Ε: Φυσικά.
Α: Και πόσες ώρες είναι το ταξίδι;
Ε: 5 ώρες.
Α: (Εδώ αρχίζει ο παροξυσμός) ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ; 5 ΩΡΕΣ; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
Ε: 5 ώρες είναι κυρία μου, όχι 5 μέρες!
Α: Κι αν πεινάσει ο σκύλος στο μεταξύ τι θα κάνω;
Ε: Α, μην ανησυχείτε. Κάθε μια ώρα περνάει από τα κλουβιά ο σερβιτόρος και παίρνει παραγγελίες!
Α: Με δουλεύετε;
Ε: Με αυτά που ρωτάτε πρωί πρωί κυρία μου θέλετε να σας πάρω στα σοβαρά;
Α: ......................(Το κλασικό κλείσιμο!)..................


19 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Είναι τόσο αστεία, όσο όταν μου τα διηγείσαι και στο προφορικό. Θα μπορούσαμε να διαπρέψουμε ξέρεις, γράφωντας συνεταιρικά όλες τις κουλαμάρες που ακούμε από πελάτες. Ο τίτλος του βιβλίου θα ήταν : "Η αβάσταχτη ελαφρότητα της Μαλακίας".
    Μιλάμε, θα βγάζαμε πολλά λεφτά!
    Μάκια


  2. tsaousa Says:

    χαχα! Τέλεια!! Ένας κι ένας όλοι τους!
    Είναι τρελός ο κόσμος, μου έχει πει κάτι κουλά και ένας φίλος από το 1188φεύγα και φύσηξα!

    Πάντως αν έχεις χιούμορ όπως εσύ, περνάει ευχάριστα η ώρα.
    Και ναι, έχει δίκιο η Mpinelikomistress σε βιαβλιαράκι μαζεμένα θα έχει πολύ γέλιο.


  3. mermyblue Says:

    μου άρεσαν
    ιδίως το κουνέλι γκοτζίλα

    κ μπορώ να συνεισφέρω στο βιβλίο σας:
    έχω τις καλύτερες ατάκες που έχουν πει σ' εμένα και σε φίλες Μεγάλοι Άντρες.
    Ανάρτηση Προσεχώς!


  4. Να μπινελικωνεις συχνοτερα με αυτες τις κατηγοριες, γιατι ακομα σερνομαι κατω απο τα γελια με τον Σινεφιλ!


  5. @Mpinelikomistress: Ενδιαφέρουσα πρόταση!!!

    @Tsaousa: Αν έχεις κάτι ανάλογο στείλε στο mail!

    @Mermyblue: Αναμένουμε αγαπητή!

    @Prince: Πίστεψέ με, το κράταγα καιρό μέσα μου αυτό το μπινελίκι!


  6. ΑΝΝΑ Says:

    Τελικά όλοι μας που μιλάμε στα τηλέφωνα με πελάτες αν ενωθούμε και γράψουμε τις απίστευετες παπαριές που ακούμε θα γίνουμε πλούσιοι...

    Έλα παιδιά, να οργανωθούμε....

    χαχαχα

    φιλιά


  7. Spy Says:

    Eίστε απιστεύταμπλ!
    Πείτε μου επειγόντως που ακριβώς δουλεύετε να έρθω να κλείσω εισητήρια για τις διακοπές μου σε σας!
    (το 2015 εννοείται, διότι φέτος θα έχουμε μωρό παιδί, κι εσείς έτσι που πάτε θα μου το βάλετε μαζί με το κουνέλι της μαντάμ...)


  8. Fri Says:

    χαχα Καλό!
    Βρε τι ακούγανε και εσένα τα αυτάκια σου... Αλλά και το στοματάκι σου ασταμάτητο :Ρ

    Την καλησπέρα μου :)


  9. @Αννα: Λες ε? Θα ρίξω σύρμα! Γράψτε ό,τι έχετε και στείλτε!

    @Spy: Αγαπητέ μου φίλε, σε εσάς και τη νεοσύστατη οικογένειά σας θα φερθώ αναλόγως! Δεν εργάζομαι πλέον εκεί αλλά για σας θα κάνω ό,τι καλύτερο περνάει από το χέρι μου!

    @Fri: Δε χάνω την ψυχραιμία μου...άσχετα αν κάποιοι έχασαν το καράβι! Καλησπέρες!


  10. Καλησπέρα και καλώς βρήκα το μπλογκ σου!
    Και με καλή αρχή κιόλας, πέφτοντας στο πάτωμα από τα γέλια!! :))))))
    Ειδικά και με τις απαντήσεις που τόσο πολύ άξιζαν!
    Ναι να τα μαζέψετε με τη ΜπινελικοΜίστρες να τα κάνετε ένα βιβλίο, θα είμαι από τους πρώτους που θα το διαβάσουν.
    Σε τέτοιες καταστάσεις, μόνο να γελάσεις μπορείς!


  11. Είσαι καταπληκτικός!!!!!!!!!!!
    Αντρέα μου χαρά στο κουράγιο σου παιδί μου.Τελικά το τι ακούς όταν έχεις να κάνεις με κόσμο δεν λέγεται.Ξεπερνούν και τις πιο καλπάζουσες φαντασιώσεις...Να είσαι καλά Αντρέα μου.Την καλημέρα μου!


  12. Unknown Says:

    Ευχάριστα τηλεφωνήματα..Εμένα έχει αρχίσει και με ρωτάει ένα πιτσιρίκι που το κάνω μάθημα για το σεξ...μουχαχαχα εκεί είναι που πρέπει να μιλήσεις επιστημονικά γιατί αλλιώς....

    Σμακιαααα


  13. @Morgana: Καλώς ήρθες λοιπόν! Θα το σκεφτούμε το ενδεχόμενο για συγγραφή αποσπασμάτων!

    @Aza: Από κουράγιο (και θράσσος!) άλλο τίποτα!

    @Πασχαλίνα: Εσύ είσαι σε προχωρημένο στάδιο! Περαστικά (σε σένα;...στο πιτσιρίκι;...θα δείξει!)


  14. TO TI AKOYEI KAΠΟΙΟΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ.ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΜΟ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


  15. Tanila Says:

    Μπράβο!
    Εσένα θέλουμε!
    Κι άλλο!
    Κι άλλο!


  16. @JK: Η αλήθεια είναι πως μόνο ο συγγραφικός μου ποίστρος θα σώσει αυτό τον πλανήτη...αλλά έχω ξεμείνει από μελάνι οπότε μια οπισθοδρόμηση θα την έχουμε!

    @Tanila: Τι κι άλλο? Έχω κι άλλο και το κρύβω?


  17. Aντρέα παιδί μου που χάθηκες;Ελπίζω να είναι όλα καλά!Την καλημέρα μου!


  18. Leviathan Says:

    xaxa...enas kai enas...kai se mas pou exoume magazi de boreis na fantasteis to ti akoume!filia!


  19. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer