Dream On ©


Είπα να παίξω ένα παιχνιδάκι στο οποίο με προσκάλεσε ο Gote-Engel και επειδή είμαι ζηλιάρης (όπως κάθε Καρκίνος που σέβεται τον εαυτό του!) θα αντιγράψω το...παίξιμο της Mpinelikomistress και θα βάλω εικόνες instead of σεντόνια!

I DREAM OF...

Relaxing


Love & Devotion


Dancing Under The Full Moon


Friends Together


Peace



Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στο Ναύπλιο κατά την εξόρμυσή μας με την Mpinelikomistress την Πρωτομαγιά! Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση (κάνουν ωραία wallpaper!) Προσκαλώ τους Skouliki, Skroutzakos και Boubou να παίξουν αν θέλουν!
15 Responses
  1. ΑΝΝΑ Says:

    Να σου πω Καρκίνε... Καρκίνος εδώ.... χαχαχα Ζήλια ψώρα βλέπω και χαίρομαι... ωραίες φωτό, και ζηλεύω, γι αυτό και εγώ σαν γνήσιοσ ζηλιάρης Καρκίνος θα πάω εκεί και θα τραβήξω τις ίδιες ακριβώς φωτογραφίες.... χαχαχα


  2. Ανώνυμος Says:

    Αχου! Καλέ τι ωραίες που βγήκαν!!!
    Να ξαναπάμε εξοχή να ξανατραβήξεις φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είσαι μεγάλος φωτογράφος αγάπη μου!!!!!!


  3. tsaousa Says:

    Μου αρέσει πολύ η φωτό με τη μελισσούλα εν ώρα δουλειάς.

    Εσείς ζηλέυετε που πήγατε Ναύπλιο, ή εμείς που πήγαμε πουθενά;


  4. @ΑΝΝΑ: Τις έχω διώξει όλες και δε θα βρεις τίποτα :PPppP !!!

    @Mpinelikomistress: Σε λίγο θα πάρω και το Πούλιτζερ!

    @Tsaousa: Την επόμενη φορά θα πάρουμε κ εσένα μαζί!


  5. Skouliki Says:

    Μαλιστα κυριε θα παιξω

    ωραιες φωτο καλ ε!!


  6. Spy Says:

    Μιλάμε, η καψούρα πάει σύννεφο...!


  7. Fri Says:

    Και εγώ στο Ναύπλιο ήμουν εχτές :Ρ
    Όμορφες οι φωτογραφιές σου, ανοιξιάτικες!
    Καλή σου μέρα :)


  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΑΙΞΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  9. @Skouliki: Θα περιμένω να δω!

    @Spy: Με παρεξηγήσατε αγαπητέ!

    @Fri: Καλη μέρα! Την επόμενη φορά που θα πας θα με ενημερώσεις μια μέρα πριν! Να πιούμε κανένα καφέ εκεί!

    @Skroutzakos: Θα σε επισκεφτώ φίλτατε!


  10. Ανώνυμος Says:

    Τι λέει ρε ο Spy;
    (γέλια)


  11. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Αντρέα μου!Πρέπει να είναι πολύ όμορφα στο Ναύπλιο.Να είσαι καλά και να χαίρεσαι όσα και ότι ονειρεύεσαι!Καλό βράδυ!


  12. Αψογο φιλαρακι!

    Δεν ηξερα πως το Ναυπλιο ειναι τοσο ενδιαφερον...


  13. Αντρέα που χάθηκες;Eλπίζω να είσαι καλά,όπου κι αν βρίσκεσαι...Την καλησπέρα μου!


  14. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΑΙΞΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.


  15. @Aza: Δουλειά και πάλι δουλειά!

    @Skroutzakos: Έρχομαι! Έρχομαι!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer