Γ**ώ Τα Υπουργεία Μου


Ο φίλος μου JK SKPOUTZAKOS με τίμησε δίδοντάς μου την θέση του υφυπουργού στο παιχνιδάκι που έπαιξε. Ήρθε λοιπόν η σειρά μου...

ΚΟΥΝΗΜΕΝΑ ΒΟΟΕΙΔΗ

Εν Αθήναι 06/06/09

Η G.G.K.B. (Gενική Gραμματεία Kουνημένων Bοοειδών) μετά από ψήφισμα, αναθέτει τα κάτωθι υπουργεία στους αναφερθέντες αρμόδιους:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Πολιτισμού: Angela's Pinky World (γιατί το ροζ είναι ένα από τα χρώματα που λατρεύουμε σ' αυτό το blog)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωτερικών: Live Your Myth In Greece (για τα εξαιρετικά reviews των ταξιδιών)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Παιδείας: Στον Spy. Μετά από έκτακτη συνεδρίαση το υπουργείο μετονομάζεται σε Υπουργείο Παιδείας Και Αλλαγής Πάνας.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Δικαιοσύνης: Ο Κακός Λύκος (για τις επίκαιρες αναρτήσεις του)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Υγείας: Boubou (καλορίζικο!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Αμύνης: Mpinelikomistress (για τους γνωστούς λόγους...σφαλιάρες, μπινελικώματα και τα τοιαύτα!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Γεωργίας: Skouliki Fan Club (για περισσότερες τρύπες στα μήλα και ένα σίγουρο μέλλον για τα μικρά κοτόπουλα!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Τύπου: Tsaousa (γιατί η ΤΥΠισσα είναι κορυφαία και ο λόγος της είναι εφάμιλλος ενός ρήτορα! Τη θέλουμε για τις αναγγελείες του κόμματος, το 'χει!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Μεταφορών: Ποδηλάτρης (για ένα κόσμο με λιγότερο καυσαέριο!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Οικονομίας : JK O SKPOUTZAKOS (για τον τρόπο που μοιράζει βραβεία απλόχερα -κράτα και κάτι για το υπουργείο όμως, φίλε μου, μη μείνουμε ταπί, ακόμα δεν εκλεγήκαμε!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Αιγαίου: Καραβάκι (για να ρίξουμε τα ναύλα κι όλα να είναι κ-αύλα -ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ: Theogr (για τους γνωστούς λόγους. Μη κάνετε έρωτα στο γκαζόν...προτιμήστε τα βατράχια!)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Τέχνης: Leviathan (γιατί εκτός από ζώα, γνωρίζουμε και το κατιτίς μας από τέχνη!)

Οι υπόλοιποι αναλαμβάνουν τη σύσταση βουλευτικής ομάδας και αντιπροσωπείας.
Στην περίπτωση όπου κάποιο από τα προαναφερθέντα μέλη δεν είναι σε θέση να αναλάβει τις ευθύνες του για ορισμένο χρονικό διάστημα, οι υπόλοιποι θα είναι αρμόδιοι για την επίλυση παντός θέματος του εκάστοτε υπουργείου.
9 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Αχ εγώ έχω το Αμύνης; Δηλαδή θα έχω και τα τανκς στη διάθεσή μου;
    Και όοοοοολα τα στρατά;
    Ωραία! Θα τους κάνω όλους αναρχοκουμούνια!


  2. Spy Says:

    Και δηλαδή αν εγώ δεν προλαβαίνω (το "αν" μου άρεσε...) εννοείτε πως θα έρχετε κάποιος άλλος να αλλάζει πάνες;

    Ήμαρτον!


  3. @Mpinelikomistress: Ό,τι θες! Πάρτα και βάλτους φωτιά!

    @Spy: Σε αυτή την περίπτωση το κόμμα μας σας απαλλάσει -προσωρινά τουλάχιστον- από κάθε καθήκον και την αλλαγή της πάνας θα αναλάβει η Mrs Spy -ΜΠΑΦ!!! (καλώς την!...η σφαλιάρα ακούστηκε έτσι γιατί έχασα 2-3 κιλά αυτή τη βδομάδα!)


  4. Και υπουργός λοιπόν. Πρέπει να είναι το δεύτερο που παίρνω . Μάλλον θα πρέπει να ανεβάσω και της δικές μου επιλογές κάποια στιγμή. Τι θυμήθηκα τώρα: ρώτησαν κάποιον γιατί έλεγε g@^o τα υπουργεία σας και όχι τους υπουργούς. Γιατί απάντησε στον υπουργό μπορεί και να αρέσει!!! (Κωλόγρια έχω γίνει). Αλήθεια γιατί δεν μπορώ να διαβάσω της αναρτήσεις, τι έχεις κάνει με τα γράμματα;


  5. Αρχικά να χαίρεσαι το 2ο υπουργείο σου! Άντε κι εις ανώτερα κ με μια κυβέρνηση ολόκληρη!
    Το θεματάκι με τα γράμματα διορθώθηκε...απλά έτυχε να πέσεις πάνω στις αλλαγές!


  6. Dr_MAD Says:

    @ Μπουμπού έχω να σου κάνω πρόταση νόμου για τα φακελάκια. Μη μας κάψεις!

    *για τα φακελάκια lipton ice tea βεβαίως βεβαίως


  7. Leviathan Says:

    a kai texnis parakalo!!!na sai kala!!!!!! kalispera kai pali!!!! :)


  8. Λατρεύω το νέο theme αν και θα ηταν πιο τζιτζι να ειχε και μερικες ασπρες σπλατσοβούλες ;)


  9. ΑΝΝΑ Says:

    Όχι απλά καλορίζικο.... το γαμωυπουργείο μου.... χαχαχαχα χίλια ευχαριστώ σας εύχομαι και ξεκινάω το έργο μου.... ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ.... ΕΧΩ ΕΧΩ ΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    Εδώ τα καλά ηρεμιστικά, εδώ ότι θέλετε, με γραμμές χωρίς γραμμές, ότι να ναι.... χαχαχαχα


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer