Άι γαμο...θείτε λοιπόν!


Αύριο παντρεύεται η αδερφή μου. Το ξέρω...χεστήκατε (μύρισε μέχρι εδώ!). Έκανα το απαραίτητο search για φωτό και κείμενο και κατέληξα στα παρακάτω.

Ποια τροφή κατεβάζει τη σεξουαλικότητα κατά 90%;
Η γαμήλια τούρτα.

-Μαρία, κέρδισα το Joker!!
-Αγάπη μου, είναι καταπληκτικό!
-Γρήγορα, ετοίμασε τις βαλίτσες.
-Αχ, που θα πάμε, τι ρούχα να πάρω, χειμωνιάτικα ή καλοκαιρινά;
-Πάρτα όλα Μαράκι, εσύ πας στη μάνα σου..

-Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;
-Και ποιος θα μας πάρει;

Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα. Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
-Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ' έσωνες;
-Αν σου πω "ναι", θα πέσεις;

Δύο φίλοι:
-Μετά από 20 χρόνια γάμου είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια κοπέλα
-Καταπληκτικό!
-Ελπίζω μόνο να μην το μάθει η γυναίκα μου.

Πως τρομάζεις έναν άντρα;
Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι...

Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες.
Δεν θέλω να την διακόψω.

Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος.
Με ρώτησε "Τι έχει η τηλεόραση";
Και εγώ απάντησα "Σκόνη".

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε.
Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.
Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.
Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.

Γιατί οι άντρες πεθαίνουν πριν από τις γυναίκες τους;
Επειδή το θέλουν.

Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία;
Να έχετε δύο πεθερές.

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
-Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
-Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.

Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα "Ζητείται σύζυγος".
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα.
"Μπορείς να πάρεις την δική μου".

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναινα τα ξεχάσεις μία φορά.

Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών:
-"Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος" λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια
-"Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός. Η δικιά μου δυστυχώς ακόμα ζει" του απαντά ο άλλος.

Οι περισσότεροι άντρες προσδιορίζουν τον γάμο ως έναν ακριβό τρόπο για να έχουν πλυμένα και καθαρά ρούχα τζάμπα.

Απλά σκέψου ότι αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.

Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.

Κάποιος άντρας δήλωσε "Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά".

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
-Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος;
-Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω.

Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει.

Ρώτησα την γυναίκα μου "Που θέλεις να πάμε για την επέτειο μας;"
-"Κάπου που δεν έχω πάει καιρό"
Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!

Πάντα κρατιόμαστε χέρι χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.

Άντε και στα δικά σας!
25 Responses
  1. Unknown Says:

    Δεν παντρευτώ ποτέ..Αλήθεια!!

    Φιλιά Αντρίκοοο


  2. Unknown Says:

    Πήρα και παρθενιά στα σχόλια ουαου...!!!


  3. "τι λα8ος κανει η γυναικα οταν παντρευεται;
    Για εικοσι ποντους κρεας παιρνει ολο το γουρουνι!"
    Αιντε και στα δικα σου χαχαχαχα ειμαι πολυ κακια οντως!


  4. @Πασχαλίνα: Ο γάμος είναι χαρά...για το ναό...το catering...την ταβέρνα...

    @Νηρηίδα: Και σε εσάς τις ανύπαντρες. Άν πέσει η ανθοδέσμη κατά λάθος προς τη μεριά μου, θα τη μαδήσω και θα σας τη μοιράσω!


  5. tsaousa Says:

    Με το καλό η αδελφούλα σου, να είναιτυχερή εύχομαι.


    Καλά τα λες τα υπόλοιπα, μέχρι να παντρευτείς λέγε τα ...:))))


  6. Unknown Says:

    καλημέρα πολύ ωραία ανάρτηση....όλα κορυφαία....χάρηκα νάσαι καλά


  7. Lilith Says:

    Αν πέσει η ανθοδέσμη προς τη μεριά σου, κάψτην! Εμείς τι σου φταίμε;;; χαχαχα!!! :)))
    Καλώς σε βρήκα!


  8. @tsaousa: Και στα δικά σας αγαπητή! (Αν δεν έχετε περάσει ακόμα τη θηλειά!)

    @homemade: Καλώς ήρθες!

    @Lilith: Λες ε? Χμμμ...δεν είναι κακή ιδέα! Καλώς με βρήκες!


  9. Είναι ωραίο να κάνω ποδαρικό ευχόμενος για χαρμόσυνο γεγονός. Να σου ζήσουν οι μελλόνυμφοι!
    Όσο για τα ανέκδοτα...ξεκαρδιστικά.

    Καλώς σε βρήκα!


  10. καλά στερνά στην αδερφή σου και το ταίρι της! ελπίζω να μη τα έδεσες σε τόμο όλα αυτά για δώρο γάμου :PP


  11. @aa: Να σαι καλα! Καλώς ήρθες!

    @Aseton: Όχι ρε συ! Κατα την παράδοση της νύφης όμως έδωσα στο γαμπρό μια κάρτα αλλαγής! Χωρίς πλάκα!


  12. mahler76 Says:

    ψιλόβαρέθηκα να διαβάσω το πόστ αλλα να ζήσουν ευτυχισμένοι και γρήγορα με το καλό να γίνεις Θείος.


  13. Fri Says:

    Να είναι χαρούμενη η αδελφή σου! Και τι έγινε τελικά? Την έπιασες την ανθοδέσμη?? χαχα

    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα:)


  14. ZouZouna Says:

    Να ζήσουν μια ζωή, ανέφελη, στα σύννεφα ωστόσο, με δρόμο στρωμένο ροδοπέταλα. Και νάρθουν πολλά μωρά και να γεράσουν μαζί!

    τα υπόλοιπα, είναι θεωρίες. Τα ανέκδοτα για να διασκεδάζουν την κατάσταση.

    ο κτήτωρ δώθε, είναι νυμφευμένος? ή να ευχηθώ μια απο τα ίδια?


  15. Ανώνυμος Says:

    Ena pros ena einai:P


  16. Άντε και στα δικά σου Αντρέα μου!Κι όταν παντρευτείς εσύ θα μαζευτούμε όλοι οι τρελοί από δω να κάνουμε σαματά!Εκεί να δεις γάμο!!!Να ζήσει η αδερφούλα σου!Φιλιά!


  17. Fri Says:

    Καλημέρα,

    για πέρασε να παραλάβεις το βραβείο σου ;)


  18. EYXOMAI NA ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.



  19. ασχετο αλλα σου εχω βραβειο τυλιγμενο σε λαδοκολλα και ο κανονισμος λεει να σε ειδοποιησω!


  20. ΑΝΝΑ Says:

    Καλά ζωγράφισες μικρή μου αγελάδα....

    Ειδικά όταν τις τελευταίες μέρες όλοι στην παρέα μου μιλάμε για το ράφι που χτίζουμε γιατί ως γνωστόν ούτε ο ύπνος δεν μας παίρνει.....


  21. Ανώνυμος Says:

    Εδώ δεν έγραψα γιατί συγκινούμαι...
    Ξέρεις εσύ...


  22. @ΑΝΝΑ: Χτύπησα σε μέρος που πόνεσε, ε;

    @Mistress: Ξέρω...ξέρω...


  23. Ανώνυμος Says:

    "Πως τρομάζεις έναν άντρα;
    Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι..."

    Έτσι ακριβώς τρομάζεις και μια γυναίκα! :p

    Φαντάζομαι η αδερφή σου ενθουσιάστηκε με το άρθρο ε; Ορίστε, αυτά είναι δώρα, όχι οι τοστιέρες κι οι βραστήρες!!

    Ιοκάστη


  24. @iocaste: Τι να τα κάνει τα δώρα όταν έχει εμένα για αδερφό της?


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer