Funny Cow Award


Φίλοι μου (-Ωχ..κάπου την έχω ξανακούσει αυτή την εισαγωγή!)

Μετά από την τιμή που μας έχετε κάνει, απονέμοντας σε εμάς μερικά βραβεία, ήρθε η στιγμή να ανταποδώσουμε!
Μετά κόπων και βασάνων αλλά και αρκετών ωρών σκέψης, δημιουργήσαμε το δικό μας βραβείο, το οποίο απονέμεται στα πιο αστεία blogs που έχουμε διαβάσει. Μέσα από τις αναρτήσεις τους περνάμε καλά και συνήθως μας φτιάχνουν τη μέρα, πολλές φορές τυχαίνει να βλέπουμε ανάρτηση τη στιγμή που δεν είμαστε και πολύ στις καλές μας! Έτσι λοιπόν, το βραβείο απονέμεται (τουλάχιστον για αρχή) για την προσφορά τους στους (η σειρά είναι τυχαία...οι bloggers ποτέ!):

*Molemou
*Tsaousa
*Skouliki Fan Club
*SKPOUTZAKOS o JKOK
*Me_To_aSeTon_STo_XeRi
*Live Your Myth In Greece
*Ποδηλάτρης
*InnerScapes by Spy
*Spy'ce Daughter
*Tου MAHLER το κάγκελο
*Mpinelikomata

Παρακαλούνται οι τυχεροί να παραλάβουν το βραβείο τους, μπας κι αδειάσει λίγο ο τόπος εδώ μέσα με τόσο χρυσαφικό!

Μπορείτε κι εσείς να δώσετε το βραβείο σε blogs τα οποία δεν έχει τύχει να δούμε, αλλά ενημερώστε μας προκειμένου να μπει στη λίστα. Καλή συνέχεια!!!
11 Responses
  1. Skouliki Says:

    σε ευχαριστω για την τιμη !!!!!1
    θα το βαλω στο πλαι να καμαρωσω το σκ με την αναρτηση
    ολοκληρη λιστα εχω πλεον !!!!!!!

    ...ακομα δεν ξερω σε ποιον θα το δωσω θα δω


  2. tsaousa Says:

    Αυτό είναι βραβείο! Τρελαίνομαι για την αγελαδίτσα. Θα την κάνω πρώτη μούρη.

    Ευχαριστώ για την εκτίμηση και για την ευκαιρία να γνωρίσω και άλλους μπλόγκερς.

    Ευχαριστώ είπα;


  3. Πώπωπωωωωωω! Τί τιμές! Τί μεγαλεία! 56 χιλιόμετρα ορθοπεταλιές με την μουρλοκάου παραμάσχαλα έκανα από τη χαρά μου!!! Να 'στε καλά παιδιά σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Το πιο γαμάτο βραβειάκι με την πιο "φάτσα" αγελάδα! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ! (Σκάσε ψωνάρα)


  4. mahler76 Says:

    Αχ σας ευχαριστώ σας ευχαριστώ πολύ και υπόσχομαι να βρώ χρόνο να γράψω κάτι αστείο κάποια στιγμή. Φιλάκιαααα


  5. Ανώνυμος Says:

    xexe, bravo sta paidia.


  6. Unknown Says:

    Διακρίνεσαι απο πρωτοτυπία..Εύγε... :))))

    :******


  7. @skouliki: Καλορίζικο λοιπόν!

    @tsaousa: Ναι είπες (σε σημείο που το ξανασκέφτομαι για το βραβείο!!!! :PPP)

    @Ποδηλάτρης: Βραβείο κούρασης έπρεπε να ήταν αυτό!

    @mahler76: Χαχα! Έχεις κι εσύ τα καλά σου!

    @atas8alis: Από πού μας έσκασες εσύ? Καλώς ήρθες!

    @Πασχαλίνα: Για πολλά πράγματα διακρίνομαι, δε με φτάνει το blog!


  8. Ω!!!ΤΙ ΤΙΜΗ.ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΑΙ.ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  9. @JK: Καλοφόρετο. Κάτι έχει πάθει το blog σου ή είναι ιδέα μου?


  10. Dr_MAD Says:

    σοκ! κάθισα μετά από καιρό να διαβάσω τον reader μου και βρήκα και τέτοια τιμή τόοοσο παλιά. μα πόσο καθίκι πρέπει να φάνηκα! lol

    πάντως συγχώρεσέ με, γιατί πέρασα μια πολύ δύσκολη φάση πρόσφατα (που ακόμα κολλημένος είμαι να πω την αλήθεια) ουφφφ

    και πάλι χίλια ευχαριστώ για την τιμή και υπόσχομαι να επιστρέψω σύντομα στον παλιό καλό εαυτό μου :)


  11. @MAD: Καλοφόρετο λοιπόν και συγχωρεμένος!
    Καλή επιστροφή!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer