IN STRICT CONFIDENCE
Promised Land


Κάθομαι στο μπαλκόνι μιας φίλης, παρέα με τη MpinelikoMistress και θάβουμε κόσμο...το δικό μας κόσμο! Χαζεύω το blog και σκέφτομαι ποιο θα μπορούσε να είναι το νέο τραγούδι για το μήνα που έρχεται. Και ξαφνικά θυμήθηκα ένα που μόλις σήμερα το άκουσα για πρώτη φορά στο σπίτι της! Χωρίς δεύτερη κουβέντα, βρήκα το cd και τα παρελκόμενα (φωτό, στίχοι) και... τη διάθεση για αλλαγή! Εξάλλου το έχετε πάρει χαμπάρι ότι είμαι με τις ώρες μου! Αν το θέλετε, τη διαδικασία τη γνωρίζετε!
Καλή ακρόαση και καλές διακοπές σε όσους αποφάσισαν να φύγουν αυτές τις μέρες και σε όσους ετοιμάζονται τώρα να την «κάνουν» με ελαφρά!

The same dream every night
the dream of distant lands
where sun and moon unite
where all my longing ends

But when I wake upfrom sleep
my eyes are full of rust
there is nothing I can keep
my vision fades to dust

Bring me to the promised land
you know I need to understand
why horizons are too far too touch

Please take me down to holy grounds
where I can hear a million sounds
why my longing always hurts so much

Is there a secret way?
is there a secret door?
do I have to pray?
to reach the promised shore?

The key is in your eyes
and written on your heart
where all the wisdom lies
where all creations start

Bring me to the promised land
you know I need to understand
why horizons are too far too touch

Please take me down to holy grounds
where I can hear a million sounds
why my longing always hurts so much
21 Responses
  1. Εύα Says:

    καλημερα και καλη βδομαδα απο τη συννεφιασμενη(γιουπι)Θεσσαλονικη που το παει για βροχη(γιουπιιιιιιιιι)!
    το ποσο δενει αυτο με τη Μπεμπε που ακουω απο κατω,δε λεγεται!χαχαχα!
    Φιλι στη μουρη...α,τωρα που το θυμηθηκα...συνηθως στον υπνο μου βλεπω οτι μαζευω σκυλια και γατια...αποψε επαιζε κατι με μια αγελαδα...λες ε;


  2. @Εύα: Μάααααζεψέ με απ'τα ξενύχτια!!
    Έτσι, έτσι. Μέχρι και στον ύπνο σας με βλέπετε, δε μπορείτε χωρίς εμένα!


  3. Εύα Says:

    ψιτ,ερωτα το λενε αυτο,μην κανεις το κοροιδο τωρα,ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    (γελιο σε Βινσεντ Πραις στυλ)


  4. Skouliki Says:

    βρε κουτσομπολες αχαχαχ
    πλακα κανω

    φιλακια


  5. Unknown Says:

    Ωραίο τραγουδάκι!! :***

    Θέλω να χειμωνιάσει..
    Δεν αντέχω άλλοοοοοοοοοο το χαζοκαλόκαιρο!!!!!


  6. Ανώνυμος Says:

    Ax afto to promised land...


  7. Ανώνυμος Says:

    Ότι να'ναι όμως είμαστε σε αυτό το blog!
    (γέλια)


  8. Εύα Says:

    τι ωραια που περναμε στο στρουμφοχωριο ε μιστρες;


  9. @Εύα: Ναι καρδιά μου, αλλά μη το λέμε από δω κι από κει και μας φάνε οι κακές γλώσσες!

    @skouliki: Έλα να γίνουμε πολλές!
    Φιλιά!

    @Πασχαλίνα: Κατέβασέ το και κάνε υπομονή. Με τον τρελόκαιρο όλα γίνονται!

    @atas8alis: Τι σου έχει κάνει να το αρχίσω τώρα στα χαστούκια;!

    @Mistress: Ααα όχι «ό,τι να'ναι» εδώ μέσα. Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ θα λέμε. Δε φτάνει που είμαι κ εγώ και προσθέτω μια διαφορετική νότα, πάτε να μου τη σκίσετε κι αυτή;


  10. "Please take me down to holy grounds
    where I can hear a million sounds"

    Έφυγε λέμεεεε.... γαμάτο! thnx καλέ μου!


  11. Εύα Says:

    με ειπε καρδια του ή μου φανηκε;
    ααααααααααααχ,λιποθυμαω!
    (μην προσπαθησετε να με πιασετε,καραδοκει λουμπαγκο...)


  12. @Ποδηλάτρης:Ας είναι καλά η Mistress που άνοιξε τα αυτιά!!!

    @Εύα: Ο έρωτας μας σε βαραίνει καμάρι μου? :PPPP


  13. Εύα Says:

    μου'φτιαξες τη μερα γελαδακι μου μικρο!να σε κανω λιγο γουτσου γουτσου,ε?καλημερουδια!

    Υ.Γ:η χαρα οφειλεται στο χαρακτηρισμο καμαρι μου!Ουτε η μανα μου οταν περασα στα ΤΕΙ!Χαχαχα!Για να μην πω γι'αυτο που μες στα στηθη μου φουντωνει...ααααχ,ερωτα....:Ρ



  14. Ωραίο τραγούδι στην κεντρική του Blog.Αυτό ακούω.Μετά της εγγραφής.Γιατί κι εγώ με τις ώρες μου είμαι!Και σηκωθείτε από τη βεράντα Αντρέα... Ο καιρός δεν είναι για βεράντες είναι για πιο έξω ακόμη.Θάλασσες,παραλίες,βουνά... Φιλάκια και να περνάς καλά!


  15. happypepper Says:

    Μια καλημέρα και από εμάς -
    χαίρομαι για τα κέφια σας!
    (και τα απολαμβάνω δεόντως!)


    Θέλω προτάσεις για το χαρακτήρα της αγελέδας!


  16. Ανώνυμος Says:

    Μα τι γίνεται εδώ μέσα; Πουτάνα τα κάνατε πάλι και χωρίς εμένα!
    Έχουμε και γάμους ή μου φαίνεται;


  17. Εύα Says:

    εχουμε,κουμπαρα εχουμε,χαχαχαχα!
    να με βοηθησεις με τις μπουμπουνιερες,πελαγωσα η γυναικα!
    καλο μηνα Γκιγκα μον αμουρ!


  18. @Prince: Δε βλέπεις? :PPP

    @Aza: Θα φτιάξω κορμί και μετά!

    @happypepper: Το αφήνω σε σένα!

    @Mistress: Να ορίστε! Σε κάναμε και κουμπάρα! Μεγαλη τιμή!

    @Eua: Ό,τι θες λατρεία! Καλό μήνα!


  19. Μετά από 9 μήνες λειτουργίας οι "Ονειροπαρμένες Απάτητες Διαδρομές" πανε διακοπες..ενα μικρό διάλειμμα ενός μήνα να ξεκουραστούμε.. να ξεφαντώσουμε..να γεμίσουμε της μπαταρίες μας και να γυρίσουμε ανανεωμένοι..Ευχόμαστε από καρδιάς καλό καλοκαίρι, γεμάτο απόλαυση, γνωριμίες, έρωτα και νέα βιωματα ..όπου και να πάτε..ότι και να βρείτε στον δρόμο σας..Και οπως ειπε ο καλος μου φιλος Χρονος..."Αν στο μέρος που θα πάτε ακούσετε την φύση να σας ''μιλάει" τότε πήγατε στο σωστό μέρος" ....Καλό Καλοκαίρι....


  20. @Ξωτικό: Καλές διακοπές!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer