R.A.I.D.
Raw And Interesting Death ©


I'm back...again... Το κρίμα στο λαιμό σας!

Η μετακόμιση τελείωσε αισίως...οι κούτες ακόμα πεταμένες εδώ κι εκεί...τα ρούχα θαμμένα στις βαλίτσες...στα dvd επικρατεί ένα χάος...τα cd ακόμα τα ψάχνω...κατά τ' άλλα καλά!

Καλό το Ναύπλιο, δε λέω, το έφαγα στη μάπα για 20 μήνες πριν από περίπου 4 χρόνια! Δεν άντεξα, τα μάζεψα και γύρισα στα πάτρια τείχη της πόλης... Αλλά, λόγω οικονομικής κρίσης, τα ενοίκια έχουν φτάσει στο Θεό (τους χαιρετισμούς μου!), και τα έξοδα είναι 3 φορές περισσότερα από τα έσοδα. Κι έτσι επέστρεψα στο σπίτι των γονιών μου μπας και καταφέρω και μαζέψω κανένα φράγκο το ερχόμενο 3μηνο και τα μαζέψω και την κάνω πάλι! Τι διάολο...ούτε σε καραβάνι να ήμουν!

Δε θα σας πω τι θα μου λείψει από την Αθήνα αυτό το 3μηνο...δε θα πέσω στην παγίδα! Θα σας πω τι ΔΕ θα μου λείψει από εδώ επιστρέφοντας εκεί!

Τη βλαχουριά ορισμένων την παραβλέπω...τη μιζέρια μερικών "γειτόνων" την αφήνω στην άκρη... Αλλά τα σκατοκουνούπια τέτοια εποχή δεν παίζονται! Έχω κάνει φαντάρος στην Ορεστιάδα (οι καλοί πάνε στον Έβρο λένε...λούτσες μπλέ!) και τα κουνούπια-Απάτσι τα ξέχασα κατά τη μετάθεσή μου στην Αθήνα! Απ' ότι φαίνεται όμως αυτά δε μπορούσαν χωρίς την παρουσία μου και μετοίκισαν στο Ναύπλιο!

Έχω γίνει χειρότερος από σουρωτήρι για τα μακαρόνια! Έχω περισσότερες κοίλες επιφάνειες σε πόδια και χέρια από όσες θα μπορούσε να έχει ο Άρης στις καλύτερες μέρες του! Τις τελευταίες μέρες όλοι με κοιτάζουν λες και έχω ιλαρά εκ γενετής!...

Το πρωί όλα είναι οκ. Μόλις πέσει ο ήλιος αρχίζουν την επιδρομή! Όποιος έχει δει το Pitch Black με τον Vin Diesel θα καταλάβει τι εννοώ! Τι σκατά πια; Δεν τρώνε; Δε τα ταΐζει κανείς τα γαμημένα; Σε λίγο θα βγαίνουν και στα φανάρια σαν τα γυφτάκια να καθαρίζουν τζάμια και να πουλάνε χαρτομάντηλα, τέτοια πείνα πια! Η κατάσταση θα εκτροχιαστεί και θα κατασκευάσουν στον Ασπρόπυργο ειδική πτέρυγα συγκέντρωσης λαθροκουνουπιών!

Ο πατέρας μου έχει τη λύση σαν τον κύριο Πορτοκάλος στο My Big Greek Fat Wedding: Βάλε AOYTAN (όχι Windex!). Τι λες ρε πατέρα; Με το ΑΟΥΤΑΝ παθαίνουν παράκρουση και βαράνε διάλυση! Είναι σαν να δίνεις ηρωίνη υγρής μορφής με το σταγονόμετρο σε τελειωμένο πρεζόνι της Ομόνοιας! Και δώστου ΤΣΙΦ! στη γάμπα! Και ΤΣΑΦ! στο μπούτι! ΑΑΑ! Το μαλακισμένο μου έχωσε μια στο δεξί οπισθιομέρι!

Να ανάψω φιδάκι; Θα πεθάνω από τις αναθυμιάσεις και μαζί με τα κουνούπια θα κάνουν rave party κι οι μύγες! Να βάλω ταμπλέτα; Η οποία δεν κάνει τίποτα απολύτως; Και δε με βάφω μπλε να με ρίξω στη θάλασσα καλύτερα; Να κλείσω τα φώτα και τα παράθυρα; Ναι, θα μου ρίξω και μια αμπούλα με χαλασμένο αυγό και θα σας αφήσω χρόνους!

Εγώ το έχω πει. Εδώ έχει πολλές πορτοκαλιές. Αντί οι μαλάκες να ψεκάζουν ενάντια στο δάκο και τα άλλα χαριτωμένα παράσιτα, ψεκάζουν υπέρ της γέννεσης νέου είδους ιπτάμενων δολοφόνων...κουνούπια Stealth! Ήμαρτον!

Τι θα κάνουμε πατριώτες; Σήμερα είμαι εγώ...αύριο θα είστε εσείς. Μετά το TERMINATOR The Rise Of The Machines θα είμαστε θεατές στο VAPORIZATOR The Rise Of The Mosquitos!

And the oscar goes to.........ΠΛΑΦ! (Όχι...δεν ήταν η Mrs Spy!) Πάει το πρώτο!

Η συνέχεια επί της οθόνης...του pc μου...
37 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    xexe! exeis gelio!


  2. @atas8alis: Νεύρα έχω!!! Καλησπέρα!


  3. Unknown Says:

    μμμ λύση για κουνούπια είναι ο βασιλικός.είναι φυσικό απωθητικό και όχι αντιασθητικό για τη γαλλική μυτούλα σου :) επίσης , κουνουποαπωθητικό είναι και το σκόρδο!όταν τρως κάτι που περιέχει έστω και ελάχιστο σκόρδο το αίμα σου "βρωμίζει" κι απωθεί κουνούπια!Αυτό δεν το λέω εγώ , αλλά η βιολογία β λυκείου νομίζω εαν ενθυμούμαι σωστά!

    Τα φιλιά μου σου στέλνω!


  4. happypepper Says:

    Άντε, καλό κουράγιο!
    (η παντόφλα; που πήγε η παντόφλα - ξέρεις, η ικανοποιηση να σκοτώσεις κάποια απ αυτά είναι μέγιστη όταν σε τρώει το δέρμα σου. Και το αποτύπωμα στο ταβάνι πολύ σουρεάλ!)


  5. @Πασχαλίνα: ΣΚΟΡΔΟ??? ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΧ! Ξεχνάς ότι είμαι εκκολαπτόμενο βαμπίρ?

    @happypepper: Welcome! Εδώ που βρίσκομαι, το κολάζ κουνουπιών στο ταβάνι λες να μου κάνει καλό Φενγκ Σούι?


  6. D.Angel Says:

    Χα χα χα είσαι απίστευτος!Χα χα χα
    Κορυφή λέμε!


  7. @Dreamer Angel: Το ξέρω! Δοξάστε με λοιπόν...τι κάθεστε?


  8. Fri Says:

    Ώστε έγινες Πελοποννήσιος? Καλώς μας ήρθες! Και μη με συχτριρίζεις τώρα για τον ενθουσιασμό που δείχνω ενώ εσύ πονάς...

    Δεν ξέρω αν μπορώ να σε βοηθήσω με όλα τα άλλα, αλλά με τα τσιμπήματα των κουνουπιών έχω κάνει διατριβή. Διότι φίλε μου αυτά τα αιμοβόρα πλάσματα δε ζουν μόνο στο Ναύπλιο, αλλά στα περισσότερα παραθαλάσσια μέρη της Ελλάδας, τα έχει αυτά το υγρό κλίμα. Και βάζουν στο μάτι πολύ κόσμο με σκοπό να τον κάνουν σουρωτήρι και μετά να τον παρατήσουν στο έλεος της φαγούρας! Οπότε φίλε μου η τεχνολογία έχει προχωρήσει, το Autan είναι αρχαία μέθοδος προστασίας. Γέμισε το μπαλκόνι σου βασιλικά και λεβάντες όπως λέει και η Πασχαλίνα, πάρε κεράκια σιτρονέλα που κάνουν και την ατμόσφαιρα ρομαντική, και ψέκασε το κορμί σου με εντομοαπωθητικά που δε μυρίζουν φαρμακίλα, π.χ. http://www.apivita.com/products/propoline/product_details.php/91. Θα δεις την υγειά σου ;)

    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα :)


  9. @Fri: ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη έρευνα, αν και δεν πιστεύω ότι θα δω φως! Τώρα που γίναμε και "σύντεχνοι" (στην τρέλα!) να κανονίσουμε για καφέ. Μένεις μακριά?


  10. Εύα Says:

    βασιλικος θα γινω στο παραθυριιιιιιιι σουουου,χαχαχα!εχω μια προσκληση για Ναυπλιο,λες;Αφου φορτωθω βασιλικους,λεβαντες και τα συναφη :Ρ


  11. @Εύα: Αν είναι και ερθεις, θα μου το πεις α πιούμε καφέ. Θα κρατάς ένα τριαντάφυλλο, μια γαρδέια, ένα κατιτίς για να σε αναγνωρίσω. Εγώ φαίνομαι από το χιλιόμετρο τι τρελάρας είμαι, οπότε δε θα δυσκολευτείς!


  12. Εύα Says:

    με τετοια φατσα και το χαρακτηριστικο βλεμμα της αγελαδας,ε,ναι!


  13. D.Angel Says:

    Χα χα χα χα
    respect
    χα χα χα


  14. Λοιποοοοοοοον μακρια απο μπανανες, σοκολατα, να πλενεις καλα τα ποδαρακια ααααα μακρια κι απο ενα τυρι που μυριζει ποδαριλα(δε 8υμαμαι ποιο ειναι, τι σκατα ορεξη εχουν να τρωνε τετοιο τυρι;!) Αυτες-λεει-ειναι μερικες οσμες που τραβανε τα κουνουπια πιο πολυ απ'ότι το μινι τα λιγουρια.
    Τωρα αν πιασει δε ξερω, εχει σχεση και με το αιμα, εμ εσυ φταις που εισαι γλυκοαιματος!


  15. @Εύα: Χαχα, λες να φταίει αυτό;

    @Dreamer Angel: Γιατί ο γέλωτας;

    @Νηρηίδα: Τι να κάνω πια; Δεν παλεύεται η ομορφιά μου!


  16. Εύα Says:

    η αληθεια ειναι οτι περα απο σουπερ υπεροχο καταπληκτικο ζωδιο,εχεις και μια τσαχπινια στο...ματι η οποια δεν κρυβεται.επισης τεινω να συμφωνησω με τη νηρηιδα,εσυ φταις που εισαι ΚΑΙ γλυκοαιματος!


  17. Ανώνυμος Says:

    Αχ σε νιώθω, συνήθως τα κουνούπια με τσάκιζαν, δεν πα να ήμασταν 10 άτομα, όλα εμένα θα τσιμπούσαν τα βλαμμένα. Κι ότι και να έβαζα δεν έπιανε (ειδικά το αουτάν που απλά βρομούσε και απωθούσε τους ανθρώπους, τα κουνούπια χαμπάρι δεν παίρνανε). Φέτος ευτυχώς δεν με έχουν τσιμπήσει σχεδόν καθόλου!!! Μετακομίσαμε κι εδώ που ήμαστε τώρα παραδόξως δεν έχει…

    Άσχετο, ωραίο το Ναύπλιο όμως ε; Παίζει να κατέβω κάνα τετραήμερο καααάποια στιγμή μες στο καλοκαίρι.


  18. @ Εύα: Σε παντρεύομαι! Χαχαχα!

    @iocaste: Εμείς οι δυο πρέπει να οργανώσουμε ένα καλό σχέδιο! Θα σε περιμένω. Στείλε μήνυμα!


  19. Εύα Says:

    δηλωνω βαθυτατα συγκεκινημενη! η 1η προταση γαμου που μου γινεται ever...και μαλιστα δημοσιως!
    Αχ,το'πα γω για την τσαχπινια δεν το'πα?


  20. Τα κουνούπια σε πλεροφορω φετος, ειναι αχαλινωτα...παντου...και δε θελω να ακουστω σαν σπλαττερ... μα δεν εχουμε και πολλες ελπιδες....


  21. Εύα Says:

    πριγκηπα,περιεργως πως στο κεντρο της σαλονικης ειναι λιγο χαζεμενα...ή μηπως φταιει η αραχνη που εχω για pet διπλα στο μαξιλαρι;λες;


  22. ΠΩ ΠΩ!!ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ;ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.


  23. @Εύα: Και ακόμα δεν έχεις δει τίποτα! :PPPP

    @Prince: Συμφωνώ φίλτατε. Τα έχει πιάσει μια μαλάκυνση και δεν ξέρω αν οφείλεται στην τσαχπινιά μου (δε το λέω εγώ...η Εύα το λέει!) ή στις κλιματικές αλλαγές!

    @JK: Μα κι εσύ, δεν ενημερώνεσαι! Μια χαρά θα μου πάνε, να σαι καλά, εδώ παντρεύομαι σου λέω, η μετακόμιση θα με νοιάξει;!


  24. mermyblue Says:

    Γελαδερέ φίλε μου
    αυτό με τα φανάρια πολύ με διασκέδασε!
    Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις τα αυτοκόλλητα σιτρονέλας αλλά τα δοκίμασα εγώ από δείγμα δωρεάν στη συναυλία των Μόμπυ, Πλασίμπο κ δεν συμμαζεύεται και ενώ γενικά δεν με ορέγονται τα κουνούπια, με εξέσκισαν (ας μου επιτραπεί η έκφρασις)
    οπότε το μόνο που σου μένει είναι α) τα φυτικά σπρέυ (με επιφύλαξη-μπορεί κ να σου ορμήσουν χειρότερα)
    και
    β) η μόνιμη πόρταμπλ κουνουπιέρα.

    όσο για τα σκόρδα, εκτός από τα κουνούπια δεν θα σε πλησιάζει κ θηλυκό ον μετά (εκτός αν έχει βίτσια, τι να πω), οπότε τα αποκλείουμε.

    και κάπου εδώ σκάει η φλασιά: μήπως,λέω, επειδή είσαι εκκολαπτόμενο βαμπίρ τα κουνούπια είναι οι νύφες του δράκουλα κ ήρθαν να σε αποτελειώσουν νωρίτερα?
    εεε? εεε?


  25. Εύα Says:

    για το σκορδο μη μασας,εμενα μου αρεσεις ακομα κι αν εχεις φαει ολη την παραγωγη σκορδου ολης της Ελλαδας.Τωρα για την κουνουπιερα να το σκεφτεις,ειναι ..... so sexy after all!(δωσε θαρρος στο χωριατη...)


  26. @mermyblue: Λες να είμαι και να μη το ξέρω;

    @Εύα: Να τα! Να τα! Βροχή οι προτάσεις! Να κανονίσουμε τα του γάμου!


  27. Εύα Says:

    στο γαμο θα εχουμε και μπολικα σκορδα για το ματι,οκ?και το κυριως πιατο μπακαλιαρος σκορδαλια mon amour!


  28. mermyblue Says:

    πολλά είμαστε κ δεν το ξέρουμε ;)


  29. KitsosMitsos Says:

    Η περιγραφή σου όλα τα λεφτά! Χαχαχα!


  30. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο ΓΑΜΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.Θ ΑΡΓΗΣΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.


  31. Εύα Says:

    updated:δεν ειναι που δεν εχει κουνουπια στο κεντρο της σαλονικης,εχει και παραεχει...απλα,εχουν καλους τροπους.
    Σου γ..... το ταμ τιριρι αλλα αθορυβα!Δεν τα παιρνεις χαμπαρι!Σαν τον καλο ρουφιανο ενα πραμα...την αλλη μερα καταλαβαινεις τη διαφορα!


  32. @KitsosMitsos: Και πού να δεις και τα κουνούπια!

    @JK: Καλό καλοκαίρι και καλή επιστροφή:

    @Eύα:Θα τα προτιμήσουμε!


  33. Ωραιότατο το Ναύπλιο και αγαπημένος προορισμός! Όσο για τα κουνούπια, υπάρχουν και χειρότερα!!!! Στάση σε κτήμα φίλου έξω από τη Λαμία, όχι για πολύ για κανα μισαωράκι 'ετσι για να πούμε ένα γεια και να ξεπιαστούμε από το ταξίδι... Το αποτέλεσμα; Μανιασμένα κουνούπια που κατάφεραν δυναμικά "χτυπήματα" στο ανυποψίαστο δερματάκι μας ακόμη και πάνω από το τζην παντελόνι! Κουνούπια black n' decker! Υπομονή φίλε... υπομονή!!


  34. Άστα, φίλε μου κι εγώ το ίδιο παθαίνω, όταν βρεθώ σε αποικίες παρεπιδημούντων κωνώπων ανωφελών. Αλλά κι ένα να υπάρχει, εμένα θα τσιμπήσει. Είμαι, ρε, γλυκοαίματος.
    Υπομονή... και καλές οικονομίες...ε, διακοπές ήθελα να πω!
    :)


  35. mahler76 Says:

    εδώ και 10 χρόνια που βάλαμε σίτες στο σπίτι δεν με έχει τσιμπίσει κουνούπι κι έτσι δεν σε νοιώθω...


  36. mahler76 Says:

    όπως και να έχει εύχομαι όλα να σου πάνε καλά.


  37. @Ποδηλάτρης: Εσύ έχεις περάσει και χειρότερα...respect!

    @aa: Καλωσήρθες στο κλαμπ των σουρωτηριών!

    @mahler76: Δεν ξέρεις τι χάνεις!!!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer