Smurfs


Δευτέρα κάτι έχω,
την Τρίτη δεν αντέχω,
Τετάρτη πώς βαριέμαι,
την Πέμπτη δεν κρατιέμαι,
Παρασκευή πρωί,λαλα λαλα λα λαλα...
Απ' ολες τις ημέρες
η Κυριακή μ'αρέσει!

Ειλικρινά σας μιλάω...αυτή την ανωμαλία των Στρούμφ, να την καταβρίσκουν με την Κυριακή, δεν την έχω καταλάβει ακόμα κι ας κοντεύω τα 30! Δηλαδή τι το αρνητικό έχει το Σάββατο, εκτός της πρωινής εργασίας στον ιδιωτικό τομέα;
Μια χαρά είναι όλα, κάνεις τις βόλτες σου, την κάνεις για κανένα κλαμπάκι το βράδυ, ένα σινεμά βρε αδερφέ στην τελική!

Το θέμα όμως δεν είναι εδώ. Δε λέω, μικρός γούσταρα πολύ τα Στρουμφ (ποτέ τη Φρουτοπία γιατί φοβόμουν την Πιπεριά- ασχολίαστο, παρακαλώ!), πιο πολύ κι από τους Thundercats ή το He-Man...άλλο φρούτο κι αυτός, που του καθόταν η Σίρα με τα χίλια -τρελό γκομενάκι!- κι αυτός το έπαιζε σωτήρας-Μπρους Γουίλις-του κόσμου!

Τα γούσταρα γιατί δε μεγάλωναν ποτέ, παρά μόνο αυτός ο κοκκινοσκούφης μπάρμπας, στον οποίο ξέχασαν να του πουν ότι έχει πεθάνει (άσε δε, που δεν ταίριαζε με όλη τη στρουμφοδιακόσμηση του χωριού)! Τα γούσταρα γιατί ό,τι και να έκαναν, την έβγαζαν λάδι, παιρνούσαν ζάχαρη και έκαναν παρτούζα με τη Στρουμφίτα -ενίοτε στις μεταμεσονύχτιες ταινίες του Filmnet!

Δεν έδιναν δεκάρα για τα αποτυχημένα δωράκια του Χαχανούλη, για τις ληγμένες τούρτες του Λιχούδη, το ναρκισσισμό του κρυφοgay Μελένιου, την ασχετοσύνη του Σπιρτούλη (ο οποίος τελικά έγινε αργότερα Δήμαρχος Πόποτας και ερωτεύτηκε τον καφέ της Χαράς-Στρουμφίτας κι όχι την ίδια!), την περίοδο του Γκρινιάρη, τις Γκουέρνικες του Θεοπουλικού Λουλούκου, ακόμα και την κακοφωνία του ΣάσαΜπάστα-Ντορεμί-Μπεζαντάκου!

Εδώ δεν έκλαναν μαλλί για τον Δρακουμέλ-Μητσοτάκη, τι να λέμε τώρα!

Τα ζηλεύω ακόμα και τώρα, για την ξεγνοιασιά και την ανεμελιά τους, για το γεγονός ότι το καθένα είχε δικό του σπίτι (μανιτάρι με σοφίτα; Γιατί όχι; Το δυάρι στην Ομόνοια, δίπλα από Αλβανούς-Πακιστανούς-Κούρδους-Ξεκούρδιστους καλύτερο είναι;)

Αλλά μπορώ πλέον να κάνω διαφορετικά; Όταν ήμουν μικρός, η μαμά μου μου έλεγε να τρώω όλο το φαί μου για να μεγαλώσω...



ΚΙ ΕΓΩ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΕΤΡΩΓΑ!!!

26 Responses
  1. mahler76 Says:

    τα στρουμφάκια την καταεβρισκαν μόνο τους φίλε. Η Στρουμφήτα ήταν παρθένα.


  2. αχ.. κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι.. γτ το έτρωγα το φαί μου? Και γιατί μετά ζήταγα κ δεύτερο πιάτο, ωστε τώρα να λιώνω σε γυμναστήρια κ να σκέφτομαι πολύ πριν φάω μια μπάλα παγωτό...????


  3. βασικα η Σιρα ηταν αδερφη του Χιμαν και τωρα μου κατεστρεψες καθε αξια!Μα αιμομικτες και αυτοι;!
    Αν προσεξεις και κατι αλλο, τα στρουμφ ειχαν πληρη αγνοια για το χρημα, ενας ακομη λογος που την στρουμφοπερνουσαν!
    Και φτασαμε να αναφωνουμε μεγαλωμενοι με μανουλισιο φαγητο...
    Ειναι μακρια το χωριο μπαρμπα Στρουμ;!


  4. happypepper Says:

    Φίλε τί μου θύμισες!
    Κάτι σαν το "Top Hits '84"...
    και το maria magdalena!

    Αυτό με τη στρουμφίτα και τόση αντρίλα γύρω γύρω πποτέ δεν το κατάλαβα να σου πω την αλήθεια.
    Τον στριμμένο πως τον έλεγσν, θυμάσαι; ("μου τη δίνουν τα ..."
    Άντε, καλημέρα!


  5. Εύα Says:

    ξεχασες να πεις αγαπημενε οτι στο στρουμφοχωριο δεν ειχε κουνουπια!
    Τι ωραια που περναμε στο στρουμφοχωριο...ενιοτε,χαχαχαχα!
    Φιλια σε ολη τη μουρη!


  6. Skouliki Says:

    xax λατρεμενα στρουμφ και εγω τα γουσταρα τρελα


  7. @mahler76: Σοβαρά; Α, την καριόλα!

    @Μικρό & τρελό: Εσύ φαίνεται να έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα από μένα:

    @Νηρηίδα: Αδερφή του ξεαδερφή του, πολύ του κωλοτριβόταν κι αυτός τη βιόλα του. Τζούφιος παιδί μου, τι να λέμε τώρα;

    @happypepper: Η Στρουμφίτα φίλε μου φημολογείται πως ήταν κατάσκοπος του Δρακουμέλ, αλλά η αγάπη, η ομόνοια, το Σύνταγμα (και ποιος ξέρει τι άλλο- Θου Κύριε!) της άλλαξαν γνώμη και πήγε με το μέρος των Στρουμφ...όλων όμως, απ' ότι φαίνεται!!!

    @Εύα: Φιλιά κι από μένα. Ο Δρακουμέλ αρκούσε, τι να τα κάνουν τα κουνούπια;

    @skouliki: Καλώς τη!


  8. Ανώνυμος Says:

    Ok, edw milame gia epistimoniki analusi twn strumf!


  9. Ζήτω ο Χουζούρης!

    Το κακο ειναι πως μαλλον δεν ημουν καλο παιδακι και δεν ειδα ποτε μου στρουμφακι στο δασος. :(


  10. Unknown Says:

    χαχαχα...γι'αυτό έτρωγες όλο το φαι σου..επειδή το έλεγε η μαμά όχι γτ σε είχα κόψει λόρδα!Άσε μας απο δω..


  11. @atas8alis: Ε, δεν είμαστε και τίποτα τυχαίοι!!

    @Prince: Για να σου αρέσει ο Χουζούρης, φαντάσου...

    @Πασχαλίνα: Με ζηλεύεις γιατί είμαι ψηλός, ξανθός, γαλανομάτης θεός!


  12. Μα είναι το μονο στρουμφακι που λεει πραγματικα!!
    Μη μου πεις οτι δε συμπαθεις τον Χουζουρη!


  13. Καλός κι ο Χουζούρης αλλά πολύ ύπνος ρε παιδί μου!


  14. Η αληθεια ειναι ομως πως ειναι ο πιο genuine!
    Ουτε δωρακια ουτε γκρινια, τιποτα... Ενα μαξιλαρακι μοναχα!
    LOL



  15. D.Angel Says:

    τι να πω κι εγώ ρε συ που συνεχίζω να το τρώω κι έχω γίνει σαν την αγελαδίτσα στο backround;;;;Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά


  16. @D.Angel: αν έχεις γίνει σαν το background μια χαρά είσαι!!!


  17. tsaousa Says:

    Δεν μου άρεσαν ποτέ τα άτιμα, μου την έσπαγαν, αλλ΄ααυτό το τραγουδάκι ακόμη με κυνηγάει.

    (εμένα η μάνα μου για να φάω μου έταζε λαγούς με πετραχήλια, πλην όμως δεν μου τα έδινε ποτέ -τι βλήμα ήμουν όμως που πάντα την πίστευα -γι αυτό τώρ αδε μασάω με υποσχέσεις, με έκανε άνθρωπο (ή όχι;))


  18. Unknown Says:

    Αν είσαι έτσι σου την πέφτω!!Ξέρεις πόσο δύσκολα βρίσκεις άντρα ψηλό , ξανθό , γαλανομάτη? :ρρρρ


  19. Ανώνυμος Says:

    Άστα βρε Gi Gaga, όλοι κάπως έτσι την πατήσαμε και τρώγαμε :p

    Αν και εδώ που τα λέμε στα στρουμφάκια αρέσει η κυριακή γιατί την δευτέρα δεν δουλεύουν, αυτά μια ζωή κωλοβαράνε, κάθε μέρα κυριακή είναι στο στρουμφοχωριό.

    Αααα, και ο Χουζούρης είναι respect λίγα λόγια για το στρουμφάκι μου!!

    (Μπορώ να κάνω μια τελείως άσχετη ερώτηση; Το ονοματάκι από που προέκυψε; Έχω πάθει την πλάκα μου λέμε, αφού πρέπει να ομολογήσω ότι μου πέρασε από το μυαλό να στο κλέψω :p :p)


  20. @tsaousa: Μια χαρά σε έκανε, αν και θεωρώ ότι μόνη σου έγινες ό,τι έγινες (καλό είναι αυτό!)

    @Πασχαλίνα: Μια μια μόνο να προλάβω!

    @iocaste: Σχετικά με την ερώτησή σου. λεπτομέρεις θα βρεις εδώ
    http://gigagakounibeli.blogspot.com/2009/03/update.html


  21. Εύα Says:

    ευτυχως cherie που το διευκρινισες στην πασχαλινα γιατι ειχαν βγει τα νυχακια απο τις πατουσιτσες...
    πασχαλινα,εγω τον ειδα πρωτη,χαχαχαχα!και του'φτιαξα κι αντικουνουπικη λοσιον,μην παει χαμενη!


  22. Καλησπέρα Αντρέα μου!Τα στρουμφάκια μεγάλωσαν την δική μας γενιά.Τη γενιά του χτυπητού αυγού με ζάχαρη και της φέτας με μαρμελάδα.Μαζί με την Χάιντι και την Πίπι τη φακιδομύτη ήταν η καλύτερη παρέα των παιδικών μας χρόνων.Σήμερα τα παιδικά είναι απογοητευτικά.Βία,βία,βία...


  23. @Εύα: Κορίτσια, μη μαλώνετε...πάρτε νουμεράκι και όλες θα βολευτείτε!

    @Aza: Βία υπήρχε ακόμα και στα παλιότερα παιδικά, απλά περνούσε με έμμεσο τρόπο. Τώρα είναι πιο άμεσα τα πράγματα, γι αυτό και μας φαίνονται πιο ωμά.


  24. Tanila Says:

    Ti χτυπητο αυγο με ζάχαρη ????
    Ti αηδία είναι τούτο;
    ΙΙΙΙου!
    Κι εγώ της γενιάς των στρουφμακίων είμαι αλλά με τέτοιο ξερασόλι δε με κυνήγησν ποτές


  25. @Tanila: Απαπαπα! Στην παλιά μου γειτονιά είχαμε έναν 25χρονο που τον φώναζε η μαμά του
    να φάει το αυγό!
    Έλεος, τι θυμήθηκα τώρα!!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer