Size Does Matter 2

Κάποτε ήταν ένας βασιλιάς,ο οποίος είχε ένα άλογο το οποίο δεν γέλαγε με τίποτα.
Ο βασιλιάς έφερνε τραγουδοποιούς, κομικούς να κάνουν το άλογο να γελάσει, αλλά τίποτα.... Βγάζει λοιπόν ανακοίνωση ότι όποιος κάνει το άλογο και γελάσει θα πάρει 1.000.000 χρυσές λύρες. Πάνε πολλοί, αλλά τίποτα.
Μια μέρα πάει ένας τύπος, πάει πολύ απλά, και του ψυθιρίζει κάτι στο αυτί. Το άλογο λύνεται στα γέλια. Απορρημένος ο βασιλιάς, αλλά και ευχαριστημένος, δίνει τα λεφτά στον τύπο....

Περνάνε 5-10-15-20 μέρες και το άλογο συνέχιζε να γελάει, τόσο ώστε έγινε σπαστικό. Έτσι ο Βασιλιάς έβγαλε ανακοίνωση πως όποιος το κάνει να σταματήσει θα πάρει το κάστρο και την μονάκριβη κόρη του.
Πολύ προσπαθήσανε αλλά κανείς δεν τα κατάφερε. Πάει πάλι ο τύπος, και ζητάει να βρεθεί σε ένα δωμάτιο μόνος του με το άλογο. Συμφωνεί ο Βασιλιάς. Μετά από 30 δεύτερα βγαίνουν έξω και το άλογο δεν γελούσε.
Παίρνει ο τύπος το κάστρο και την κόρη.
Ο Βασιλιάς αιφνιφιασμένος, ρωτάει τον νεαρό, μα καλά πως τα κατάφερες; Τόσοι άλλοι προσπάθησαν μα δεν κατάφεραν τίποτα. Εσύ τι έκανες;

Και λέει ο τύπος, την πρώτη φορά είπα στο άλογο ότι την έχω μεγαλύτερη.
Και την δεύτερη φορά του την έδειξα.....
8 Responses
  1. Εύα Says:

    εγω αγαπη μου στο ειπα και στο προηγουμενο οτι το μεγεθος ΜΕΤΡΑΕΙ!
    :-)


  2. Ναι αλλά δε το εμπέδωσα :PPPP


  3. Θεικο!!

    χαχαχαχ!

    Πιο Θεικο το "Πουστη Κινεζε" ομως!!!!!!!!!


  4. Ανώνυμος Says:

    αυτος ο κινεζος μου χει στειλει και μενα κατι ρε μαλακα...και γελαγα η θεία 2 ωρες...
    τες πα
    το μεγεθος μετραει
    και απο πειρα η θεια τονιζει οτι αν ακουσεις απο αντρα φραση τυπου "δεν εχει σημασια το μεγεθος αλλα πως τη χρησιμοποιεις" να ξερεις θα ειναι απο "φιφα" μεχρι "μεσικ" στην καλυτερη.
    Αν και σε μια προχειρη δημοσκοπηση οι περισοτερες "φίδες" μου, το προτιμουν χοντρο..
    βιτσια ειναι αυτα.


  5. θα καλοπερασει η κορη τελικα!


  6. Το καημένο το άλογο... Σχιζοφρένιασε εντελώς...

    :)


  7. Ανώνυμος Says:

    Τυχερή η η κόρη όπως λέει και η Νηρηίδα. Ρε πούστη μου μερικές ρουφιάνες γυναίκες τα έχουν όλα!


  8. @Prince: Καλά να πάθει που με έχει ζαλίσει!

    @Aunt Donna: Δεν ξέρω για τις φίλες σου αλλά έχω μια συγκεκριμένη που το έχει το no1 στη λίστα της!

    @Νηρηίδα & aa: Για το άλογο φοβάμαι...

    @Mistress: Οι πουτάνες κι οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές (αυτό το είπα στην προαναφερθείσα φίλη μου και στο καπάκι συνεχίζω λέγοντάς της «και εσένα για τρελή δε σε κόβω»!!!)


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer