What The F.A.Q.? part 01 ©


«Αγαπημένε Gi Gaga Kouni Beli,

Μετά ωρίμου σκέψεως, κόπων και βασάνων, αποφάσισα να σου γράψω. Εδώ και καιρό είμαι μόνη, σαν την καλαμιά στον κάμπο. Όχι σε κάποιον συγκεκριμένο, όπου γης και πατρίς! Κάθομαι λοιπόν η μίζερη και σκέφτομαι πως πρέπει να βρω κάτι να πνίξω τη μοναξιά μου, μιας και τα 3 μπουκάλια Johnny έχουν πλέον πατώσει! Γυρίζω από δω...νέκρα...γυρίζω από κει...νέκρα...Κι όταν τελικά βρίσκω κάτι για να απασχολήσω τα χέρια μου -έστω να βάλω επιτέλους το γαμοδονητή στο συρτάρι!- καταλήγω σε άτομα-μάπα-το-καρπούζι! Και ερωτώ: Τι σκατά έχω κάνει και όσοι μπαίνουν στη ζωή μου είναι μαλάκες;»
-Μαλακομαγνήτης-

Φίλη μου,

αρχικά θα πρέπει να σε ξεχέσω για το λόγο πως δε μας λες ποια είσαι και κάθομαι και βγάζω τα μάτια μου μπας και σε καταλάβω από το mail σου, αλλά τελικά χρειάστηκα 32 φυσικούς ορούς για το κάθε μάτι -ευτυχώς που δεν είμαι μύγα, γιατί αντιλαμβάνεσαι το πρόβλημα που θα είχες προξενήσει!
Στο θέμα μας τώρα...
Αυτό που θα πρέπει να κάνεις για αρχή είναι να σταματήσεις να γυρίζεις από δω κι από κει με το Johnny -αν δε σου κάθεται το μισό L.A. (Lekanopedio Attikis), τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα σου κάτσει ο Johnny;
Δεν μπορώ να καταλάβω το ρόλο του δονητή στη συζήτησή μας, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης. Προφανώς οι λόγοι που τον αναφέρεις είναι ευνόητοι. Κάποια στιγμή θα τελειώσουν οι μπαταρίες οπότε το συρτάρι δε το γλυτώνει. Ξεκινάς λάθος λοιπόν.
Νέκρα από δω, νέκρα κι από κει; Τι διάολο; Σε νεκροταφείο περιμένεις να βρεις γκόμενο; Βγες λίγο έξω, φλέρταρε και όπου βγει. Ο άντρας που θα σου πει ότι «δεν είμαι για σχέση αυτόν τον καιρό» θα στο πει γιατί ΗΔΗ είναι, απλά γουστάρει μια ξεπέτα! Τώρα εσύ μπορεί να το παίξεις «παρθενώπη» και σοβαρή αλλά πάλι βγαίνεις εκτός πορείας. Οκ, σε καταλαβαίνω, θες κάποιον να βλέπεις δίπλα σου όταν ξυπνάς, κάποιον να σου λέει γλυκόλογα, να «φωτίζει» τις νύχτες σου. Πάρε έναν Αγκαλίτσα!
Όσον αφορά στο γεγονός ότι όλοι όσοι έρχονται σε σένα καταλήγουν σε φιάσκο, τώρα τι να σου πω; Μήπως φταις κι εσύ βρε παιδάκι μου; Το 'χεις κοιτάξει; Δεν είναι λογικό να φταίνε πάντα οι άλλοι. Δες τα πράγματα με άλλο μάτι, στην ανάγκη ξεκαθάριζε τα πράγματα από την αρχή. Είναι δύσκολο, αλλά γιατί να μην ξέρεις από την αρχή που το πάει το πράγμα ο υποψήφιος δονητοαντικαταστάτης; Γουρούνι στο σακί παίρνεις; Ψάξου, δικτυώσου, μάθε τα πάντα γι' αυτόν! Και μετά την ανάκριση πρώτου βαθμού αποφασίζεις: είτε τον στέλνεις Νταχάου είτε τον κρατάς για τα υπόλοιπα φιλικοτυπικά, καφέδες, βόλτες, τσιγάρα (στη φυλακή ή έξω!)
Και στην τελική, αφού μόνη σου αυτοαποκαλείσαι «Μαλακομαγνήτης», εγώ τι μπορώ να κάνω για να σε βοηθήσω περισσότερο; Να σου αλλάξω την πόλωση;
-Gi Gaga Kouni Beli-
37 Responses
  1. Εύα Says:

    καλημερα μωρο μου!θα συμφωνησω με οοοοοοολες σου τις παρατηρησεις-συμβουλες στην αγνωστη φιλη ως κατοχος του εξαρτηματος μαλακομαγνητης και η ιδια.
    πολυ σωστα μας τα λες...απο δω και μπρος λοιπον σε βαζουμε υπευθυνο καστινγκ γιατι αν περιμενεις απο εμας...
    αν δεν σου καθεται ο τζονυς κοπελια,υπαρχει και ο τζακ...ο ντανιελς λεω!
    ααα,μωρο μου,ο αγγαλιτσας γραφεται με γκ,αγκαλιτσας δλδ...γιατι αλλο το αΓΓουρι κι αλλο η αΓΚαλια.
    φιλακιαααααα!
    Υ.Γ:Κανονισες για την εκκλησια;το νυφικο προχωρα :Ρ


  2. Ανώνυμος Says:

    βαλε και δω ενα κατοχος μαλακομαγνητη.
    και πουτανομαγνητη ενοιωτε...


  3. @Εύα: Οι απαραίτητες διορθώσεις έγιναν. όσο για το αν τα λέω καλά δεν έχει σημασία, αλλά τι κάνει ο καθένας γι αυτό. Εγώ απλά λέω μπούρδες κι εσείς καλείστε να βοηθήσετε περισσότερο.

    @Aun Donna: Οι εγγραφές ακόμα δεν άρχισαν!


  4. Ανώνυμος Says:

    Εγώ γενικά (σ' αυτό το θέμα τουλάχιστον) έχω σταθεί αρκετά τυχερή οπότε δεν μπορώ να κρίνω από άμεση προσωπική πείρα. Αλλά απ' όσο βλέπω από τον κοινωνικό μου περίγυρο (ψψψψςςςςςςςς.....) τα άτομα μαλακομαγνήτες είναι συνήθως "τραβάτε με κι ας κλαίω" ή έστω κάνουν άπειρες υποχωρίσεις και συμβιβασμούς όσο αφορά τις μαλακίες που αντιμετωπίζουν από τον άλλο.
    Οπότε μάλλον το καλύτερο είναι να θέσουν πρώτα κάποια standards και να μην πέφτουν κάτω από αυτά. Μπορεί η αναμονή να είναι λίγο μεγαλύτερη αλλά τουλάχιστον θα αξίζει και θα υπάρχει και το αίσθημα της ικανοποίησης.
    Υπομονή χρειάζεται.

    Αυτά τα ολίγα.

    Φιλιά σε όλους! :)))


  5. Aν στ' αληθεια μπορεις να αλλαξεις πολωση σε ικετευω στα γονατα να ερθεις να μου την αλλαξεις!Κι απο μενα ο,τι θες μετα!Χορτα, σανο, κουδουνα, εεεεεεεεε φανταστικε αγελαδιτσεεεεεεεεεε;


  6. Όχι ρε μαλάκα! Άκου τί γίνεται στον κόσμο....
    Μαλακομαγνήτης; Δεν παίζει τέτοιο πράγμα (λέω εγώ τώρα..) αλλά φαντάζομαι αν υπήρχε και μάλιστα τόσοι πολλοί σε κάθε μεριά της χώρας, θα κοπανιόμουν δεξιά -αριστερά, θα με τραβολογούσαν με τρομερή δύναμη γιατί δεν θέλω να περιαυτολογήσω... αλλά: ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ από μένα δύσκολα θα βρεθεί!

    Πολλά φιλιά!


  7. Εύα Says:

    ποδηλατρη,παμε τις κοντρες,χαχαχαχα!


  8. Spy Says:

    Τι έγινε ρε παιδιά;
    Σε φάρμα έπεσα;;;

    :P


  9. @Luthien: Αυτό να το πεις στην αγαπημένη αναγνώστρια που τραβιέται!

    @Νηρηίδα: Ναι, αλλά από την άλλη εβδομάδα γιατί θα είμαι εκτός (πόλης, τόπου και χρόνου...)

    @Ποδηλάτρης: Εδώ αγαπητή μου ψάχνουμε λύσεις στα προβλήματα συνανθρώπων μας, δεν διεκδικούμε την πρώτη θέση! Πάντως αν θεωρείσαι κι εσύ Νο1 τότε να σκεφτείς το ενδεχόμενο της αλλαγής πόλων. Συννενοήσου με τη Νηρηίδα για το ραντεβού-ρεκτιφιέ!


  10. @Εύα: Κορίτσια οι κόντρες σας αλλού. Εδώ είμαστε blog με κύρος (Γρανάζης!) όχι τίποτα τελευταίοι!

    @Spy: δεν ξέρω αγαπητέ..ακούσατε τίποτα εσείς;


  11. Πρέπει να σου γράψω κι γω mail δε γίνεται!!

    ASK PHOEBE έγινες! Και μου αρέσει!!


  12. @Prince: Ακόμα κάθεσαι; Γράφε!!!


  13. πόλης, τόπου και χρόνου...
    μα εδω ειμαι κι εγω!για το ιδιο μερος μιλαμε!Δε 8ελω υπεκφυγες!


  14. D.Angel Says:

    hellooooo
    i m back and δεν ξέρω τι να σας γράψω!
    Χα χα χα
    Εφυγααααα


  15. Unknown Says:

    Εγώ σε νεκροταφείο έχω γνωρίσει πολύ καλά γκομενάκια..Τώρα εσείς δεν ξέρω γιατί δεν βρήκατε εσείς , δεν ξέρω...


  16. Ανώνυμος Says:

    ΧΑΧΑΧΑ τόσο καιρό το διαβάζω το blog σου αλλά τέτοιο πετυχημένο ποστ δεν έχω ξαναδεί..


  17. Εύα Says:

    πασχαλινα μαλλον φταιει που επαιζα στο Α΄οταν ημουν πολυ μικρη και δεν ειχα ματια για γκομενακια αλλα καλα που το'πες γιατι εχει ενα εδω κοντα,μουρλια!να παω να το τσεκαρω...


  18. @Νηρηίδα: Συγνώμη, δεν ήξερα!

    @D.Angel: πες ό,τι θες δεν παρεξηγούμε...

    @Πασχαλίνα: Δεν ψάχνουν καλά μάλλον!

    @Astarti:Περιμένουμε τα δικά σου ερωτήματα!


  19. Ανώνυμος Says:

    Εγώ έχω μια απορία. Ο δονητής είναι με απλές ή αλκαλικές μπαταρίες; Και πόσο περισσότερο κρατάνε οι αλκαλικές από τις απλές; Βελτιώνουν την απόδοση;
    Και τώρα που το σκέφτομαι... δίνουν και εγγύηση όταν πουλάνε τους δονητές;

    Τα νεκροταφία είναι μια χαρά για γκόμενους. Απλά λίγο πειραγμένοι βγαίνουν στο τέλος, αλλά είναι πολύ kinky το όλο feeling...


  20. Leviathan Says:

    xaxa...na to ka8ieroseis auto me ta mail...mia xara oi simvoules! kalo sou vradi! :)


  21. Εύα Says:

    μιστρες,ναι,σου δινουν εγγυηση καλης λειτουργιας μαζι με το δονητη,οι αλκαλικες vs απλων αναλογα με τη χρηση γιατι αν το παρα....κανεις το πραμα τι να σου κανει κι η duracell!
    συνηθως ερχονται με απλες μπαταριες...για οτι αλλη απορια εχεις επι του θεματος just call me :D


  22. @Leviathan: εγώ το έχω πει! Αλλά αν δεν πάρετε φόρα κι εσείς, θα μείνετε με τις απορίες σας!


  23. Είπαμε εγώ δεν είμαι ο μαγνήτης για να θέλω αλλαγή πόλωσης, είμαι ο μαλάκας αυτοπροσώπως!!! :D

    Εύα, πάμε τις άδειες; (έτσι δεν κάνουν οι "κοντράκηδες";)

    Τα φιλιά μου!


  24. Εύα Says:

    τις αδειες;μονο; και τα οχηματα χαχαχα!


  25. Mου φαίνεται ότι μεγαλώνω Αντρέα μου κι αρχίζω να κάνω αυτό που κάποτε κατέκρινα...Να γυρίζω στα παλιά και να αναπολώ.Κάποτε λοιπόν τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά.Οι άνθρωποι δεν ένιωθαν τόση μοναξιά.Στις μέρες μας συμβαίνει.Το βρίσκω τουλάχιστον τραγικό,νέοι άνθρωποι να νιώθουν όπως η κοπέλα που έγραψε το μέιλ...Εύχομαι να μπορέσει σύντομα να βγει από το αδιέξοδο που είναι.Καλή βδομάδα!


  26. @Aza: Δεν είναι σε αδιέξοδο η κοπέλα, believe me. Απλά όταν σου δείχνουν το λάθος δρόμο και το καταλαβαίνεις εκ των υστέρων είναι λογικό να τους κατηγορείς. Καλά είναι και τα παλιά αλλά το παρελθόν δεν είναι για να το ζεις. Δε στέκει χρονικά άλλωστε!


  27. Ανώνυμος Says:

    Συμφωνώ, η προσωπική μου μελέτη (:P)μου έχει αποδείξει πως στο 100% των περιπτώσεων ο μαλακομαγνήτης σημαίνει πως το άτομο κάνει κάτι λάθος. Λάθος επιλογές, λάθος υποχωρήσεις, λάθος target group, λάθος σήματα ως προς το τι θέλει, δεν ξέρω, πάντως κάτι λάθος (wrong από depeche mode δηλαδή). Αν συμβαίνει συνέχεια βέβαια, όχι αν μια φορά προσελκύσει κάποιος έναν μαλάκα… Αν προσελκύσει 100 όμως ε υπάρχει πρόβλημα…

    Ο Γρανάζης τα σπάει πάντως :p

    Επίσης ρε παιδιά είναι ανέξοδο αυτό με τις μπαταρίες στον δονητή, πρέπει να έχει μπρίζα…

    Ιοκάστη


  28. Εύα Says:

    αν εχει μπριζα δεν τον παιρνεις ομως στη μπανιερα βρε Ιοκαστη :D


  29. @iocaste: Όλα λάθος τα βλέπεις Ιοκάστη μου! Δε μας στέλνεις την εμπεριστατωμένη έρευνά σου προς ανάλυση στα εργαστήριά μας?


  30. Ανώνυμος Says:

    Χεχε, δεν μπορώ βρε Gi Gaga γιατί βασίζεται σε απόρρητα προσωπικά δεδομένα πολλών ανθρώπων!! Θα δω μήπως μπορέσω να κάνω κάτι για σας όμως… Πάντως τα λάθη δεν είναι κι απαραίτητα κακά έτσι, πολλές φορές έχουν κάτι να μας πουν ;)


  31. @Iocaste:Θα περιμένουμε με αγωνία!


  32. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ .ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.


  33. happypepper Says:

    Καλημέρα σας! καλώς σας βρίσκω!
    Τί γέλιο ήταν αυτό...
    Εύγε.
    Άντε, επιτέλους και μια ευχάριστη ανάρτηση. Φωτιές, φωτιές, φωτιές...

    Όλα τα παιδάκια υπέροχα:
    έτσι μού ρθε να ανοίξω σημειωματάριο να κρατήσω σημειώσεις!


  34. Εχετε πακετο!περαστε απο το blog να υπογραψετε και να το παρετε αντε γιατι μας πιανει και τον χωρο!


  35. @JK: Καλώς ήρθες!

    @happypepper: Έτσι λοιπόν αν έχεις κάποια απορία, περιμένουμε mail!

    @Νηρηίδα: Άχου, άχου! Θα πρέπει να κλάψω τώρα;


  36. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΠΡΙΒΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ :ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗΣ.ΒΑΛΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer