Στον Κόσμο...Σας
Προεκλογικό τραγουδάκι!!!



Κάνω τη δική μου προεκλογική εκστρατεία!!!
36 Responses
  1. Koan Says:

    εντελώς άστοχο ... προβάλει την Α - Πολιτικ νοοτροπία...

    σορρυ αλλα -1 απο εμένα


  2. Σκοπός μου δεν είναι να προβάλλω την Πολιτικ νοοτροπία ή την Α-Πολιτικ νοοτροπία -όποιες κι αν είναι αυτές για τον καθένα μας/σας. Απλώς αντί να γράψω κάτι στο οποίο θα κρίνω τα πολιτικά, είπα να βάλω το τραγούδι.
    Οι γνώμες διαφέρουν, οι προθέσεις ίσως είναι οι ίδιες.
    Καλό βράδυ!


  3. @ Koan

    Αν και δε νομίζω ότι αυτή ήταν η πρόθεση του Gi Gaga Kouni Beli, παρόλα αυτά αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε Δημοκρατία, τότε θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ όπως εσύ είσαι ελεύθερος να ψηφίσεις όποιον θέλεις ή/και να βάλεις υποψηφιότητα έτσι κι εγώ έχω το δικαίωμα να μην ψηφίσω τίποτα, Ειδικά όταν (καλή ώρα) δεν έχω να διαλλέξω τίποτα που να με εκφράζει. Παραδειγμα πας στο σουπερ μάρκετ και έχει τυρί μουχλιασμένο, και ντομάτες σάπιες μόνο.. εσύ σώνει και καλά θα διαλλέξεις κάτι από τα δύο μόνο και μόνο επειδή σου είπαν ότι πρέπει να διαλλέξεις; Εγώ Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω!

    @ Gi Gaga Kouni Beli

    Περαστικά μας!


  4. D.Angel Says:

    Κι εγώ στον κόσμο μου είμαι!Πειράζει;;;;


  5. @D. Angel: Μια χαρά σε βρίσκω! Αρκεί να μη μπλέξεις τον κόσμο σου με το δικό μου-αντιλαμβάνεσαι τι πουταναριό θα γίνει! (Πολύ βρίζω αυτές τις μέρες-Θού Κύριε πια!)


  6. Unknown Says:

    ρε συ..δεν το ήξερα το τραγουδάκι :))))
    δεν μου άρεσε πάντωωςςςςςς

    Αχ ναι!Ξανάγινα ξινήήήή


  7. Koan Says:

    δε μιλησα για τις προθέσεις.. αυτό έλειπε ρε παιδιά ..λάθος συμπερασμα βγάλατε απο οσα ποσταρα.

    ΠΟΔΗΛΑΤΑΡΗ που μιλάς για δημοκρατία . Στη δημοκρατία είναι υποχρέωση του πολίτη να ασχολείται με τα κοινά και είναι υποχρέωση του να εκφέρει άποψη. Παλαιότερα θεωρούταν επικύνδινος οποιος δεν είχε άποψη για τα κοινά , στα χρόνια μας θεωρείται παράνομος (μονο θεωρείται αφού ο νομος δεν εφαρμοζεται ...παντως δικαίωμα να ΜΗΝ ψηφισει δεν εχει κανενας) . Επίσης δεν είναι δημοκρατικό και ελεύθερο να καταστρέφεις τον εαυτό σου.
    υ.γ. σε υποθετικά ερωτήματα δεν απαντάω - μπορω να αντιστρέψω την ερώτηση όμως .. Πας να πάρεις κινητό και μπορεις να διαθέσεις εως 100 ευρώ και σου λένε οτι υπάρχουν 2 κινητά με 150 και με 200 ευρώ και σου κρύβουν ότι υπάρχει ένα με 50 .. τι θα κάνεις?


  8. @Πασχαλίνα: Δεν πειράζει, σε συγχωρούμε!

    @Koan: Μπαρδόν, φίλτατε, αλλά έτσι όπως μπήκε το σχόλιο, φαντάστηκα πως θα πέσει κράξιμο! Όσο για το παράδειγμα για το κινητό, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!


  9. Koan Says:

    αρα λέμε όχι στο απολιτικ και στην αποχή ... τώρα αν το μήνυμα είναι οτι περνάμε και καλά (αντε και γαμισου εγω περναω καλα - όπως αναφέρεις) τότε ναι συμφωνώ και εγώ με το "κλιμα" του τραγουδιού!


  10. mermyblue Says:

    Αγαπητέ μου Γελαδερέ
    σε γενικές γραμμές συμφωνούμε, φαντάζομαι, οι περισσότεροι ότι η πολιτική στην Ελλάδα (κ οι πολιτικοί) έχουν σαν συνώνυμο τη λεξούλα που αρχίζει από "σκ" και τελειώνει σε "α". Το τραγουδάκι δεν μου άρεσε αν και η κοπελιά προσπαθεί τα μάλα να ομοιάσει με σταρ της δεκαετίας του 80 και ο στίχος να μας προβληματίσει. Έχω, βλέπεις, μια καχυποψία για όσους είναι στη Ζώου Μπιζ και προσπαθούν να περάσουν, και καλά, πολιτικά μηνύματα. Απλά δεν με πείθουν.
    Έτσι κ αλλιώς όμως, είμαι κατά της αποχής. Βαριέμαι οικτρά να τραβηχτώ στο εκλογικό που είναι στην άλλη άκρη της Αττικής για μενα (ετεροδημότης),αλλά θα το κάνω. Έστω και για λευκό, έστω και για άκυρο.

    Προεκλογικές φιλούκλες


  11. εεεπ... παρεξηθηκαμε μου φαίνεται;
    Ξεκαθαρίζω: Δεν συμφωνώ με την αποχή.. αλλά είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν το δικαίωμα όσων θελουν να απέχουν να το κάνουν.

    Το παράδειγμα με τα κινητά εύστοχο!

    Αυτάααα.......

    (Ρε σεις που να φανταζόντουσαν οι Σταβενταίοι ότι θα γινόταν τέτοιο πολιτίκ μπάχαλο με αφορμή ένα τραγούδι τους!)


  12. @All: Το τραγούδι είναι αφιερωμένο σε ένα μεγάλο σύνολο ανθρώπων, όχι μόπνο σε πολιτικούς και σίγουρα δεν εκφράζει απόλυτα ακόμα κι εμένα.
    Το βίδεο είναι ένας τρόπος ο οποίος κάποιος επιλέγει την αποχή, θα συμφωνήσω και με την Ποδηλάτρη.
    Όπως η mermyblue έτσι κι εγώ βαριέμαι το τράβηγμα στις κάλπες, αλλά είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να κάνω ως ευσυνείδητος πολίτης, ακόμα κι αν -πολύ σωστά- ρίξω άκυρο, δε νομίζω πως θα κριθεί από τη δική μου ψήφο το αποτέλεσμα!
    Είχα πει πως δε θα ασχοληθώ με το θέμα της πολιτικής αλλά με καταφέρατε μπαγάσηδες!
    Φιλιά σε όλους!


  13. Koan Says:

    xaxa δε παρεξηγιεμαι .. η αποχή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ γιατι δικαιωμα στην καταστροφη δεν υπάρχει και αποχή = σιγη σε οσα συμβαίνουν .. Παθητικη αντίδραση δεν υπάρχει !!

    @gi gaga
    Δηλαδή είναι σωστό αντι να απέχω να ριξω θελημένα άκυρο?? (καινουριο αυτό?)

    @ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ
    Ο ΜΕΘ (από το Μέθυσος το ψευδωνυμό του) που λες ποδηλατρη(-σα), ο στιχουργος και ο τυπος με το καπελο που εμφανιζεται στο κλιπ . Πριν μερικά χρόνια δήλωνε "μέλος ενεργό" και ασκούσε αντιπολίτευση(-αντιθεση) μεσα απο τος στιχους του και την αντιθεση του στο σημερινο τροπο ζωής. Βαρέθηκε να απευθύνεται μονο σε ψαγμενους και εγινε πιο εμπορικός (σταβεντο) και απο τα ερωτικά και καποια πιο εμπορικα ωραια κομματακια κατάντησε να είναι πλέον ζαμαν-χρημα- φου που κοιμιζει τους νέους με αυτα και αυτα στο μαντ κλπ κλπ.

    Δε λέω ωραία τα χαρούμενα κομματάκια αλλά μη μας δουλεύουνε..


  14. Koan Says:

    και σορρυ για το πρίξημο και για το μακροσκελλές ποστ .. αλλά αν δειτε και συνειδητοποιήσεται όσα γράφω θα δείτε ότι είναι για το δικό σας καλό...

    (εφόσον ανήκετε σε μικρομεσαία και λαϊκή οικονομική τάξη και δεν είστε παιδιά του κόκκαλη!!!)

    καλό μεσημέρι και πάντα ΦΙΛΙΚΑ


  15. @Koan: Χαχα, σωστός τελικά, αλλά δε μας το είπες απ' την αρχή το σκεπτικόν! Πολλά λεφτά μαζεύω τελευταία (και ίσως δεν είναι δικά μου!) λες να πάω να κάνω ένα τεστ DNA μήπως κ έχω άλλον για πατέρα;


  16. Ανώνυμος Says:

    Εγώ πάντως του Κόκκαλη είμαι, χαχαχχα!
    Καλή εβομάδα :))


  17. Koan Says:

    @απο πανω ..
    θα με παντρευτεις κοπέλα μου??


  18. Skouliki Says:

    εντελως στην κοσμαρα τους ομως ετσι

    φιλια


  19. Spy Says:

    Στην αρχή εβαριόμανε να γράψω σε αυτό το ποστ, ήθελα να πω μόνο καθυστερημένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γεννέθλια που ως είθισται τα χάνω, και μετά ζητάω συγγνώμες,
    ΑΛΛΑ:

    Αγαπητέ κ. Koan, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω σε κάτι (βασικά σε όλα διαφωνώ, αλλά ας μείνουμε στο κάτι, διότι δεν θα τελειώσει ποτέ αυτό το ποστ...):
    Στη Δημοκρατία δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του πολίτη να ασχολείται με τα κοινά και να εκφέρει άποψη. Είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του. Και ως τέτοιο μπορεί να επιλέξει να το ασκήσει ή να μην το ασκήσει, όπως όλα τα δικαιώματά του. Οι δύο λέξεις έχουν μεγάλη διαφορά.
    Δεν καταλαβαίνω: θέλετε ντε και καλά να μας πείσετε πως πρέπει να ψηφίσουμε κάτι; Εντάξει, άντε να θεωρήσω την αποχή κατακριτέα (που δεν την θεωρώ), να θεωρήσουμε και το άκυρο;;; Δηλαδή ντε και καλά να επιλέξουμε από τα υπάρχοντα; Θέλουμε δε θέλουμε;
    Μήπως επιθυμείτε να μας υποδείξετε και τι ΑΚΡΙΒΩΣ να ψηφίσουμε;


  20. @skouliki: Σε ποιους αναφέρεσαι για να σου πω...

    @Spy: Ψυχραιμία φίλτατε, δεν έπιασε τόπο η αλλαγή της πόρτας σας;


  21. alitaki Says:

    to tragoudi afto sto afierono Gi Gaga Kouni Beli.na perasis mia omorfi evdomada.filia


  22. Εύα Says:

    εγω λεω να εκμεταλλευτω τη δημοκρατια και να κατεβω να "ψηφισω",καταλαβες τωρα...να σου πω;τωρα που το θυμηθηκα δλδ...διγαμος θα γινεις;


  23. Ανώνυμος Says:

    Άχου... Πιάσατε τα πολιτικά; Ώρα να φεύγω. Βαριέμαι αφόρητα όμως. Άσε που όλοι αυτοί οι τύποι (για τους πολιτικούς λέω), δεν έχουν καθόλου μουσικό αυτί ενώ έχουν χάλια γούστο στις γραβάτες.

    Αλήθεια θυμάται κανείς τους Τροτσκιστές;


  24. Ανώνυμος Says:

    αχ να σε πω την αμαρτια μου καλο μου κερασφορο γελαδι
    αυτοι οι Σταβεντο στα νευρα μεσα με χτυπανε!
    Αη κεντ στεντ δεμ! Πως αλλιως να το πω η θειά?


  25. Εδώ Γαλλική κουλτούρα ενάντια στην Κινεζική μακακία, χα,χα,χα!!
    Την Καλησπέρα μας ήρθαμε να αφήσουμε αγαπητέ.


  26. @alitaki: Είπα κι εγώ! Να σαι καλά, επίσης!

    @Mistress: Μόνο στο γούστο υστερούν δηλαδή, όλα τα άλλα προβλήματα τα έχουν λυμμένα!;

    @Aunt Donna:Σορι θειούλα μου, θα τοπ αλλάξω μες στη βδομάδα, υπομονή!


  27. @Συμμορίτες: Κι εγώ μαζί σας! Καλησπέρα!


  28. SERVIRISMATA Says:

    Εγώ πάλι που μονίμως είμαι στον κόσμο μου δεν πιάνομαι έ?...


  29. Unknown Says:

    Thank you great and greek cowboy....

    ΡΕ σου'χω μεηλ τρανό με πρόβλημα...


  30. Koan Says:

    @spy
    Σου επέδειξα τι να ψιφήσεις και δε το θυμάμαι?

    Πάμε παρακατω λοιπόν. Εγω ισχυρίζομαι οτι αδιάφοροι για τα κοινά είναι όσοι είναι "βολεμένοι" και δεν αντιμετωπίζουν βιοποριστικά (συνήθως προβλήματα) . Και όποιος είναι αδιαφορος για τα κοινά συνήθως δε ψηφίζει. Τώρα αν εσύ θες να είσαι αδιάφορος - μαγκιά σου - αλλά ρε φίλε όχι να μας λες ότι είναι απλά ένα δικαίωμα - ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ υποχρέωση- κυρίως δε οταν δεν εχεις λύσει τα προβλήματά σου και πρέπει να μάχεσαι. Επίσης οι αρχαίοι Έλληνες της αστικής τάξης το θεωρούσαν υποχρεωση τους να ασχολούνται με τα κοινά για να προσφέρουν στην κοινωνία διαφορετικά επεδύκνειαν ατομισμό και κρινονταν επικύνδινοι και για την δημοκρατία . Τέλος κλείνοντας με κάτι το οποίο εξευτελίζει και τις (ηδη εξευτιλισμένες απο τετοιες απόψεις) αξίες των ανθρώπων στην κοινωνία να σου αναφέρω ότι υπάρχει σχετική νομοθεσία που τάσει υποχρεωτική την ψήφο αν θες να σε παρανομος "μαγκια" σου και αυτο . Ομως ζούμε σε δημοκρατία και έχει κανόνες , οχι σε αυτοδιαχειριζόμενα στεκια που κανουμε οτι θέλουμε οταν το θέλουμε και ολα κομπλε. Τωρα αν διαφωνείς τεκμιρίωσε το και αν με βγάζεις οφ μαγκιά σου και αυτό και θα το παραδεχτώ. Καλησπέρα και αραξε φιλαράκι

    ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ


  31. Koan Says:

    sorry και για τα ορθογραφικά - ελέω βιασύνης...

    ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ , κοαν


  32. @Servirismata: Welcome! Μια χαρά είσαι κι εσύ...της παρέας!

    @Πασχαλίνα: Περιμένω!

    @Koan: Από αγάπη μπόλικη! Μη σας βλέπω να τα παίρνετε κρανίο, γιατί έχω μεγαλύτερα κέρατα από σας!!! Φιλιά!


  33. Koan Says:

    MONO AΓΑΠΗ ... ας το σκεφτούνε ολοι οσοι το δουν


  34. Spy Says:

    MONO ΑΓΑΠΗ.

    Συμφωνώ.

    (δε συνεχίζω τον ωραίο διάλογο παραπέρα: α) διότι δεν θέλω να καταχραστώ τον ξένο χώρο, β) δεν συνηθίζω να κάνω chat για πολιτικά (και γενικότερα) και γ) αυτές οι συζητήσεις είναι ετέρμονες.

    ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΛΟΙΠΟΝ.


  35. Τόση αγάπη πού θα τη βάλουμε; (ας πω κι εγώ κάτι να περάσει η ώρα, να γεμίζει κι ο τόπος σχόλια!!!!)


  36. Koan Says:

    spy εχω ηδη απαντηση στην απάντηση σου ..

    @@ κ ετσι , το συνθημα που εγινε λατρεία


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer