Celebration
Για το καλοκαίρι που ξεκουμπίζεται!


Aloha!

Ναι, είναι γεγονός! Επέστρεψα επιτέλους!
Μπήκε κι ο Σεπτέμβρης, τι καλά! Αν και ήμανε σε διακοπές για 2 εβδομάδες σχεδόν, σας παρακολουθούσα στενά και με την απόλυτη μυστικότητα που με διακρίνει. Ας αφήσω τις μαλακίες στην άκρη κι ας περάσω στο ψητό.
Το τραγουδάκι του μήνα είναι για το καλοκαίρι που την κάνει με ελαφρά, ένα καλοκαίρι που δεν είχε τίποτε άλλο να προσφέρει -ακόμα και τη στοιχειώδη ζέστη- εκτός από τα συνηθισμένα...φωτιές, ανούσιες διακοπές, δουλειά μέσα στον Αύγουστο και μια άδεια Αθήνα (για την οποία δε μπορώ να φέρω γνώμη μιας και εδώ και 2 μήνες ζω στο Ναύπλιο!...)
Το remix είναι από τον Robin Skouteris (όσοι δεν τον έχετε ακούσει, χάνετε με τα εκπληκτικά mash ups του!) Τη διαδικασία για να το τσιμπήσετε την ξέρετε!

Άντε και καλό χειμώνα (αμήν, Παναγία μου!) το σιχάθηκα αυτό το καλοκαίρι!!!


UPDATE

Λόγω μεγάλης μαλακίας που δέρνει μερικούς «κινέζους» με τα spam τους, έχω ενεργοποιήσει την λεκτική επαλήθευση. Ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία που ίσως προκαλέσω αλλά δε μπορώ να κάθομαι και να σβήνω 47 σχόλια με πορνογραφικό περιεχόμενο κάθε μέρα. Σχετικά μπορείτε να δείτε στο blog του ΑΑΤΟΝ.

27 Responses
  1. happypepper Says:

    πάνω που σε συμπάθησα...
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΙΧΑΘΗΚΕΣ;
    αν έπηζες στη δουλειά βέβαια θα άλλαζες γνώμη ίσως.


  2. TO KAHMENO TO ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΣΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ; ΧΕ ΧΕ.ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.


  3. D.Angel Says:

    Θα μπορούσα να πω το ίδιο αν έκανα διακοπές και το Φθινόπωρο αλλά πού τέτοια τύχη!Κλαψ
    Χα χα χα


  4. Εύα Says:

    αχ,να γιατι σ'αγαπησα!
    να ξεκουμπιστει το κολοκαλοκαιρο να ησυχασουμε λιγακι!!!
    :-)


  5. Ανώνυμος Says:

    κοιτα καλο μου γελαδι...το καλοκαιρι αυτο για μενα ητανε καλο.
    αρκετα καλο.
    Τωρα οσο για τα τραγουδακια ειναι τα κλασσικα τραγουδακια τα ευπεπτα του καλοκαιριου.
    Οκ δεν ειναι κατι τρομερο.
    Το ναυπλιο Bythe way ειναι εκπληκτικο επισης.
    εχετε ενα club oνοματι Guzel εκει ετσι δεν ειναι?
    Δουλευει ενα τρελο μωρο...
    η θεια ξερει :-)
    φιλια!
    Μουυυυυυ!


  6. Unknown Says:

    ΟΥΣΤ

    ...βρε που θα μας φας τρεις μήνες...


  7. @happypepper: Σιχάθηκα κάθε καλοκαίρι το ίδιο μοτίβο. Τώρα δεν ξέρω αν θα συνεχίσεις να με συμπαθείς, αλλά γούστα είναι αυτά!

    @JK: Το καλοκαίρι δε μου φταίει πάντα, αλλά αυτά που συνήθως φέρνει!
    Καλό φθινόπωρο!

    @D.Angel: Κι εγώ το ίδιο αλλά ο χρόνος είναι περιορισμένος!


  8. @Εύα: Είμαι αγαπησιάρης, τα 'χουμε πει αυτά!

    @Aunt Donna: Χμ, ακουστά το έχω. Όταν θα έρθεις από τα μέρη μας, να μας ειδοποιήσεις!

    @Darthiir: Ε όχι και ΟΥΣΤ, μια γνώμη εκφράσαμε μόνο για φέτος!


  9. happypepper Says:

    Σιγά και μην αλλάξω διάθεση για μία γνώμη!
    Πάντα κεφάτος! Καλωσήρθες!


  10. No harm feelings φιλε μου!!
    Καλώς σας βρήκα!


  11. mermyblue Says:

    αγαπητέ Γελαδερέ
    καταλαβαίνω ότι οι αγελάδες υποφέρουν στη ζέστη, αλλά οχι να σιχαίνεσαι το καλοκαιράκι! προδίδεις το ζωωωωδιάκι σου που είναι του νερού αν δεν αγαπάς το καλοκαίρι κ τη θάλασσα.
    τέλος πάντων, καλώς επέστρεψες κ καλό φθινόπωρο να έχουμε
    μετ'ασπασμών και μουου
    καλό απόγευμα!


  12. @mermyblue: Καμιά φορά ακόμα και το ζώδιο σε προδίδει! Anyway, καλό φθινόπωρο, έπεσε κι η πρώτη βροχούλα πριν λίγο...


  13. αμην! να και καποιος που το συχαθηκε το καλοκαιρι!
    καλημερααααα


  14. Fri Says:

    Καλώς επέστρεψες και καλό φθινόπωρο!
    Για όσους θέλουμε ακόμα να το βλέπουμε καλοκαίρι απλά ας κοιτάμε προς τη θάλασσα ;)

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!


  15. Καλως μας ήρθες βρε! Όντως το καλοκαίρι αυτό δεν ήταν κι από τα καλύτερα μου, (άσε που είμαι του χειμώνα πιο πολύ εγω..)

    Αντε ας το γιορτάσουμε!

    Φιλιάααα..


  16. @aseton: Join the club! Καλησπέρα πλέον!

    @Fri: Εγώ από εδώ που είμαι βλέπω!

    @Ποδηλάτρης: Κι εγώ του χειμώνα είμαι! Φιλιά!


  17. Όντως, φίλε μου, δεν ήταν το καλύτερο καλοκαίρι κι ας ευχηθούμε αυτό να κάνει την εμφάνισή του ακόμα και μέσα στο χειμώνα (μεταφορικά μιλώντας).

    :))

    Να είσαι γερός και δυνατός!


  18. Skouliki Says:

    καλωςηρθες και καλο χειμωνα
    το καλοκαιρι εφυγε και ηρθαμε ξανα στα ιδια δυστυχως αλλα ετσι ειναι

    αμαν με τον κινεζο εχει καταντησει αηδια

    φιλια


  19. Ανώνυμος Says:

    Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!
    Δίκιο έχεις αλλά μην το χτυπάς έτσι αλύπητα το καλοκαίρι, δείξε λίγη επιείκεια...
    Καλό χειμώνα επίσης :)


  20. @aa: Να σαι καλά!

    @skouliki: Μια χαρά είμαστε κ εδώ. Ο Κινέζος ξέρεις τι θέλει τώρα, μην αθυροστομήσω νυχτιάτικα πάλι!

    @Ανεμοδούρα: Καλώς ήρθες! Εντάξει είχε και τα καλά του, αλλά αντισταθμίζοντάς τα με τα κακά... στο καλό να πάει και να μας γράφει!


  21. KitsosMitsos Says:

    Καλή επάνοδο, λοιπόν!

    ΥΓ Τα καινούρια bots ξεπερνάνε και την λεκτική επαλήθευση. Το καλύτερο είναι να βάλεις μετριασμό σχολίων για το διάστημα από 10 μέρες και πίσω. Στις πρόσφατες δεν χτυπάνε τόσο ;-)


  22. Ανώνυμος Says:

    Να δεις το χειμώνα πόσο πρόκειται να σιχαθείς.

    Εγώ πάλι... σιχάθηκα τη Madonna!
    Έλεος!


  23. @KitsosMitsos: Ευχαριστώ για το tip ΚιτσεΜίτσε μου!

    @Mistress:Τώρα που δε θα έρθω από κει το χειμώνα να δω τι θα κάνεις χωρίς εμένα μωρή! Χεστήκαμε τι σιχάθηκες! Ουστ!


  24. mantinada Says:

    Να σου πω τώρα πως δε ζηλεύω που βρίσκεσαι στο Ναύπλιο; Θα ήταν ψέμα και δε μου επιτρέπει η ανατροφή μου να ψεύδομαι :)

    Τη λάτρεψα αυτή την πόλη πέρσι τον Οκτώβριο που την επισκέφθηκα (τόσο που δε θα με χαλούσε καθόλου να ζήσω εκεί κάποτε)

    Ουφ!
    Για ένα καλησπέρα μπήκα και σε ζάλισα,

    καλό φθινόπωρο να 'χουμε (νωρίς ακόμα για "καλό χειμώνα")!


  25. Μάπα το πορνό του Κινέζου, ναι?


  26. Nαι Αντρέα μου να πάει στο καλό το καλόκαιρι έστω κι αν δεν είδα τη θάλασσα παρά με το κυάλι.Είναι όμορφο το φθινόπωρο.Πολύ όμορφο.Ακόμη κι αν οι κινέζοι έχουν κάνει εισβολή στις ζωές μας.Θα το αντιμετωπίσουμε κι αυτό.Να είσαι καλά!Πολλά φιλιά!


  27. @mantinada: Θα χαρώ να σε δω κάποια στιγμή για καφέ!!!

    @Prince: Δεν ξέρω, δεν έχω δει!

    @Aza: Πολλά φιλιά κι από δω! Όσο για τον Κινέζο,τον τακτοποίησα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer