What The F.A.Q.? part 04
Am I Wrong? ©




Αγαπημένε μου γελαδερέ,
πήρα το θάρρος (και το θράσος για μερικούς) να σου πω τον πόνο μου. 
Είμαι 25 ετών (χωρίς τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες!), εμφανίσιμη και με αρκετή δόση χιούμορ. Τα έχω με ένα ζαβό (και θα σου πω γιατί το λέω έτσι το παληκάρι) εδώ και σχεδόν 2 χρόνια. Η ερωτική μας ζωή είναι άψογη, παράπονο δεν έχω, αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Νιώθω απέραντη ανασφάλεια όταν λείπει μερικές μέρες εκτός πόλης για δουλειές, σε σημείο που έχω σκεφτεί πολλές φορές να τον κάνω να μου δώσει λίγη σημασία ακόμα κ αυτές τις μέρες που λείπει μακριά μου. Εκείνος πάντα φοβάται, λέει, μήπως αυτές τις μέρες εγώ βρω γκόμενο και του τα φορέσω. Μερικές φορές αυτή η ζήλεια του μου τη δίνει στα νεύρα.
Πρόσφατα μου ανακοίνωσε ότι σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο σοβαρής δέσμευσης -κι εγώ το ενδεχόμενο αυτοκτονίας από το Λυκαβηττό- αλλά ο τύπος δεν έχει ακόμα στρωμένη δουλειά.
Το ξέρω, τα έχω κάνει κώλος στο μυαλό μου, γι' αυτό απευθύνομαι σε σένα, που, όσο να 'ναι, βλέπω πως η γνώμη σου μετράει. 
Βοηθήστε με pleaaaaaase!


-Ζαβο...μένη από έρωτα-


Αγαπητή... Ζαβομένη,

Ξεκινώντας από την ανάποδη, οφείλω να σε ενημερώσω πως ζαβομένη είσαι από τη μαλάκυνση που σε δέρνει (ξέρεις τώρα, κάτι ξεγυρισμένα χαστούκια που τρώς την ώρα που είσαι μόνη σου...ε, αυτή είναι!).

Βρε ακατέργαστο δίποδο της εύκρατης ζώνης, το άμοιρο πλάσμα βρήκες για να καλύψεις τις ανασφάλειές σου; Έχεις το θράσος και αρνείσαι τα αισθήματα του παιδιού, την ώρα που εργάζεται πυρετωδώς για να ανοίξετε το σπιτικό σας κι εσύ πας να το κλείσεις;
Λοιπόν, δεν ξέρω με τι τρόπο θα σε ξεχέσουν οι φίλοι αναγνώστες, αλλά δώσε βάση γιατί το φούντο από το Λυκαβηττό δεν τον γλυτώνεις...θα φας τέτοιο σπρώξιμο που θα βρεθείς με ένα γκελ στο λόφο του Στρέφη!

Αρχικά άσε τις μετριοφροσύνες στην άκρη και δες το πράγμα από την πλευρά του ζαβού αγοριού σου. Αν ήθελε να στην κάνει τη στραβή, θα το είχε κάνει προ πολλού. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως εσύ θεωρείς τον εαυτό σου εμφανίσιμο και τα σχετικά, κάτι το οποίο δε μπορώ να κρίνω αφού μια γαμωφωτογραφία δεν έβαλες στο mail, το μείον στην υπόθεση είναι πως δεν έχεις καθόλου εμπιστοσύνη στο παληκάρι. Αν εκείνος αισθανόταν όπως εσύ, δε θα σκεφτόταν το ενδεχόμενο γάμου. Μάλλον εκείνος θα σου έδινε το σπρώξιμο από τα ύψη, πριν καν καταλάβεις οτιδήποτε!

Πιάσε τον λοιπόν με το μαλακό και ξεκινήστε την κουβέντα. Χιούμορ έχεις, οπότε ξεκίνησέ το κάπως μεταξύ σοβαρού κι αστείου. Πρόσεξε γιατί, εσύ μπορεί να έχεις αρκετή δόση χιούμορ αλλά σε καμία περίπτωση ο λεγάμενος δεν πρέπει να λακίσει από overdose! Είσαι μικρή (γκουχ! γκουχ!), μη σε πουν και ηλίθια!

Ωστόσο, δε μας λες με τι ασχολείσαι για να συγκρίνουμε λίγο τι σκατά χρήμα ρέει κι από τις δύο πλευρές, αλλά σε έκοψα με τη μία για κορίτσι του μπαμπά, με τα λεφτά και τα έτσι και τα αλλιώς... Δε μου λες ρε ανεπρόκοπο βόδι (οι ρόλοι μας αντιστράφηκαν, όπως κατανοείς!), εσύ δε θες άντρα. Εσύ θες ΑΤΜ με αισθήματα, καύλες και δυνατότητες χορήγησης καταναλωτικού δανείου με χαμηλό επιτόκιο! Το μοντέλο αυτό καταργήθηκε χρόνια τώρα, από τον καιρό που η μάνα σου κι η θειά σου από τα Φάρσαλα κατέβαιναν ξώβυζες με τα σουτιέν στο χέρι και τα κάνανε τ' Άι-Γιανιού!

Δε θα σε συμβουλέψω άλλο γιατί με σύγχισες Κυριακάτικα κι έφαγα και 2 ώρες κίνηση για να διανύσω 7 χιλιόμετρα απόσταση από Κινέτα μέχρι Αγίους Θεοδώρους -ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!

Σ' αφήνω στο έλεος των αναγνωστών... Εύχομαι να πετύχεις καλό καιρό στο Λυκαβηττό, πριν πάρεις την απόφαση και μας αφήσεις (στην ησυχία μας!).

-Gi Gaga Kouni Beli-

22 Responses
  1. D.Angel Says:

    Xα χα χα χα χα χα
    Τι να πω για το ποστ;;;
    Χα χα χα χα χα
    Εχω πέσει κάτω απ τα γέλια!
    Που πήγε ο κινέζος ο ε ο;;;
    Χα χα χα χα χα
    Ωραίες αλλαγές βρε
    Πάντα τέτοια!
    Φιλιάααααααααα


  2. Dr_MAD Says:

    Συγγνώμη, αν σου έστελνε και φωτο, αυτό αυτόματα δε θα την καταστούσε πορνίδιο? οεο?

    *anyway, εγώ λέω να πάει να πνιγεί. μην πέσει και σε κανενός το κεφάλι. τουλάχιστον στη θάλασσα δε θα κινδυνέψει και κανας αλλος

    **25? χαχαχαχα


  3. Unknown Says:

    Είναι σκατά το από πίσω μου έσπασε τα νεύρα για να το διαβάσω.

    Και αυτή μου έσπασε τα νεύρα.Κάτι τέτοιες υπάρχουν και μας βγάζουν όλες σκάρτες..Ουστ βρώμα!!!Γιατί αυτός σκέφτεται κάτι τέτοιο επειδή αγαπάει κι όχι επειδή πηδάει καλά μόνο.

    Αλλά ξέχασα , πολλές για να νιώσουν έτοιμες για δέσμευση θέλουν το Βαρδινογιάννη.Ας αγαπούσα κι αγαπιόμουν πραγματικά κι ας μην είχε ούτε φράγκο.

    Τέλος πάντων καληνύχτα.Τα νεύρα μου τσατάλια αυτές τις μέρες.

    ματς


  4. @D. Angel: Ευχαριστώ ευχαριστώ! Καμία συμβουλή για τη...φίλη μας παίζει ή θα σπρώχνω μόνος μου πάλι;

    @MAD: Πορνίδιο δεν ξέρω, μάλλον αυτόν τον τίτλο τον έχει κατοχυρώσει και χωρίς τη φωτό.
    * Οι φελλοί επιπλέουν!
    ** Τουλάχιστον το απλοποίησε (αν το έκανε και στη σχέση της, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα)!


  5. @Πασχαλίνα: Το από πίσω πέρασε από τεστ σε 19άρα οθόνη χωρίς κανένα πρόβλημα ανάγνωσης. Μάλλον πρέπει να έχεις 17άρα για να υπάρχει πρόβλημα. Θα το τσεκάρω ξανά!
    Σωστά όσα λες, θα σε πάρω μαζί στο Λυκαβηττό, να έχω παρέα στο σπρώξιμο!
    Φιλιά!


  6. Αντρέα μου οι σχέσεις είναι δύσκολο πράγμα.Και όσο πιο κοντά έρχεσαι με κάποιον,τόσο πιο μεγάλο είναι το τείχος που σηκώνεται.Το χιούμορ είναι ένας καλός φίλος σε όλα αυτά και καλό είναι να το θυμόμαστε.Μα πάνω από όλα να γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε.Αυτό πιστεύω είναι το μεγάλο πρόβλημα στις σχέσεις.Ότι σπάνια γνωρίζουν οι εμπλεκόμενοι τι ακριβώς ζητούν και θέλουν.Καλή βδομάδα!


  7. Skouliki Says:

    xaxaaxaxa
    λατρευω την λεξη ζαβο παρεπιπτοντως

    φιλακια καλη βδομαδα


  8. @Aza: ...όπως η συγκεκριμένη. Καλή εβδομάδα!

    @skouliki: Πρόσεξε γιατί η ζαβο...ματιά είναι κολλητική!
    Φιλιά!


  9. SERVIRISMATA Says:

    ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΠΑΚΓΚΡΑΟΥΝΤ ΣΟΥ ΚΛΑΝΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ? ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ...ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΤΗΣ?

    Κι η τύπισσα στο ποστ σου τον θέλει νομίζω...


  10. @Servirismata: Φταίνε τα φασόλια από το προηγούμενο post!


  11. Coffeemug Says:

    1.To Paranormal activity καλό! Καλή η ιδέα σου.
    2. Η ζαβομένη φιλενάδα μας νομίζω ότι δεν ξέρει ακριβώς τί θέλει. Θέλει να τη ζηλέυει λίγο αλλά όχι και τόσο. Θέλει να είναι μαζί του και της λείπει όταν είναι ταξίδι αλλά να μην είναι και τόσο μαζί του. Θέλει να την γουστάρει αλλά όχι και τόσο στα σοβαρά. Θέλει να την πηδάει γιατι καλά το κάνει εδώ και 2 χρόνια. Εχω μία απορία. Τα 2 τελευταία χρόνια ο γκόμενος με τί τρέφεται και γιατί αυτό δεν είναι αρκετό αφού καταλαβαίνω ότι δουλειά έχει.
    Η πρότασή μου: Να πας στον Κωνσταντακάτο (δεν κάνω διαφήμιση) να αγοράσεις ένα ροοστάτη, να του τον φορέσεις στο λαιμό και κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες σου να τον ρυθμίζεις. Σήμερα πολλή ζήλεια και λίγο αίσθημα αύριο πολλά λεφτά και πολύ πήδημα. Μεθαύριο που θα λείπει ταξίδι λίγο ζήλεια (μή σε πρήζει κιόλας) πολλά λεφτά και μηδέν πήδημα.


  12. @Coffeemug: 1. To Paranormal δυστυχώς δε θα προβληθεί με τις 2 επίμαχες σκηνές που περίμενα...Πάλι καλά που το κατέβασα δλδ και το είδα!
    2. Φτηνούς ροοστάτες έχει και στο Praktiker, πού να τρέχει τώρα στον Κων/το;


  13. @Gi Gaga Kouni Beli
    Αν εφευγες λίγο αργότερα θα γλίτωνες και την κινηση! ;-)

    @ Ζαβο-μένη από έρωτα
    Ποιό είπαμε ότι είναι το πρόβλημα;


  14. @Ποδηλάτρης: Ναι αλλά είχα κ άλλες δουλεές αγαπητή! (Το πρόβλημα της κοπέλας είναι η ίδια!)


  15. Μας έχετε βρει μικρές και μας εκμεταλεύεστε! Αυτό ξέρω εγώ!


  16. @Spy'ce Daughter: Εσύ αγαπημένη μου είσαι πολύ μικρή και αθώα για κάτι τέτοια. γι ατην ηλικία σου, έχεις τον πατέρα σου που φροντίζει...στο να σε εκμεταλλεύεται! ;) (Tέρμα τα γλυκόλογα Mr Spy! )


  17. Ανώνυμος Says:

    αααααααχαχαχαχαχχααααααααααα λοιπον ανοιγο γελαδομπλογκι...να σχολιασω..ενω ακουω Goa Trance...και ξαφνικα σκαει απο κατω το τραγουδι που εχει βαλει....εγω πεφτω απο την καρεκλα απο τα γελια..και ο δερφος μου φωναζει απο μεσα
    ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΡΕΕΕΕ
    αχαχαχαχαχαχχαχα
    αχαχαχαχα
    ΑΥΤΑ ειναι λεμε!
    Δεν υπαρχεις!


  18. @Aunt Donna: ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Πάλι σας έπιασα απροετοίμαστους!!! Ναι, ναι δεν υπάρχω!


  19. Δεν μπορούμε πάλι να γράψουμε εύκολα χωρίς να έχουμε σκουπίσει τα μάτια από το γέλιο.
    Αναφερόμαστε πρωτίστως στην μουσική υπόκρουση με την αγελάδα.
    Συνεχίζοντας και για να σοβαρευτούμε, έχεις ένα απίστευτο ύφος γραφής!
    Θεική αγελάδα μας, και πάλι υπόκλιση!


  20. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΑΓΕΛΑΔΩΝ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΥΚ.ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ.ΧΕ ΧΕ!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΤΣΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  21. @Συμμορίτες: σκέφτομαι να την ανοίξω αυτή τη γραμμή 090 αλλά πολύ φοβάμαι πως αρκετοί δε θα αναγνωρίσουν το έργο μου!


  22. @JK: Δεν είναι...ορεινότατος ο Λυκαβηττός; Πού να την τρέχω τώρα; Στο Έβερεστ;


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer