The F Factor ©



(Σ' αυτή την ανάρτηση δανείζομαι κ μερικά από ένα σχόλιό μου στα Servirismata)


Ανοίγω που λες τη λα τελεβιθιόν να δω ποια βλαμμένα πέρασαν στο λίβε μετά το σπίτι του Δικαστή...ποιος προέδρευε μη με ρωτήσεις! Μαύρη η ώρα κι η στιγμή δηλαδή γιατί από την ώρα που την άνοιξα μέχρι την ώρα που την έκλεισα έμεινα μαλάκας!

Πώς να κάνεις ένα show να αποτύχει από το πρώτο κιόλας live (και από το δεύτερο as well!):

Αφήνεις τον παρουσιαστή να πάρει ναρκωτικά πριν από κάθε live, αυτή τη φορά όμως λιγότερα από όσα έπαιρνε πέρυσι. Έτσι πλακώνεται  στις αλβανικές φράσεις τύπου "θα αποφασίσουν μια σημαντική απόφαση" και "θα επιστρέψουμε σε πολύ σύντομα μαζί" και ταυτόχρονα χτυπιέται σαν πορνοστάρ, φωνάζοντας "Yeah baby!" σαν να σε παρακαλάει να του το βάλεις κι άλλο μέσα! (-Μα τι στο διάολο; Έχω κι άλλο και το κρύβω; )

Μαζεύεις κάθε τι ατάλαντο που κυκλοφορεί και το ρίχνεις στο τσουκάλι μαζί με 2-3 δικούς σου ανθρώπους-καλλιτέχνες. Κατά την κριτική-βράσιμο, ξεσκαρτάρεις το βρασμένο νερό από το κρέας σαν να μην τρέχει μια! Κοπιάστε, έχουμε ήδη το νικητή από το πρώτο κιόλας 10λεπτο!

Δίνεις άσχετα τραγούδια σε άσχετους τραγουδιστές: Στον τενόρο δίνεις Σωτηρία Μπέλλου, στον λαϊκό, Toni Braxton και στον μπέμπη, τον επικήδειο του Λεωνίδα μαζί με μια κουταλιά από τα ναρκωτικά που πήρε ο παρουσιαστής... κατευθείαν όπως τα έβγαλες από το σακουλάκι τους! 

Παράλληλα τους ντύνεις με την τελευταία λέξη της μόδας...ε, καλά...με την προτελευταία. Αφήνεις την τρίμετρη καρακουκλάρα να ερμηνεύσει Αρβανιτάκη, ούσα ντυμένη σαν την Ευρυδίκη τον καιρό που θυμόταν πως μύριζε Άνοιξη το πρώτο του φιλί! Κοτσάρεις στα φορέματα και 32.581 σπασμένα πλαστικά καθρεφτάκια (από αυτά που έχουν οι δωροσακούλες στα περίπτερα!) και περιμένεις να δεις την Amanda Lear και -αντ' αυτού- βλέπεις το Βασιλιά Ληρ ντυμένο τραβεστί της Συγγρού -κι αυτό πριν καν έρθουν οι Απόκριες!

Φτιάχνεις στούντιο στο μέγεθος του Χίθροου και πολεμάς να το γεμίσεις...τα ξαδέρφια του παρουσιαστή στο δεξί διάζωμα, τους θείους του μάνατζερ στο αριστερό, τις γιαγιάδες του χοντρού φάτσα στη σκηνή για να λυσσάνε με τον παρουσιαστή και τους υπόλοιπους τους ξαμολάς εδώ και εκεί σαν μύγες σε παράκρουση! Βάζεις και μικρόφωνα στις απανταχού τσιριδοδεκαεξάχρονες ώστε να δείξεις ότι έχεις κόσμο και πέραση!

Ρίχνεις την υπόνοια της βόμβας στο στούντιο και ο παρουσιαστής παθαίνει μουνόπλακα. Ξεχνάει τα αλβανικά που ξέρει και σε αρχίζει στα αρχαία σουμεριακά, παροτρύνοντας τους Έλληνες του...  εξωτικού  (εξωτικού τι; Μπαλί; Ντουμπάι; Μαλάουι;) να συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Το άκρον άωτο της υπόθεσης είναι όταν σου λέει «αν θέλετε να παραμείνει  ο Βάρδουλας στο παιχνίδι, απλά ψηφίστε ή σηκώστε το ακουστικό» χωρίς περαιτέρω διευκρινίσεις . Οκ, το δέχομαι. Κάρτα δεν έχω στο κινητό και σηκώνω το ακουστικό...Στα πόσα ΤΟΥ-ΤΟΥΥΥΥΤ πρέπει να το κατεβάσω ώστε να μετρήσει η ψήφος μου;

Ταυτόχρονα μαθαίνεις ξένες λέξεις  και εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι πολιτισμένοι λαοί ανά την υφήλιο. Δηλαδή, πάρτε για παράδειγμα αυτό: λες σε Αρμένη ότι σου έκανε αρμένικη βίζιτα, σε Αλβανό ότι είναι γατόνι σαν αλβανική μαφία και σε Ρουμάνα ότι σε στράβωσε η εκθαμβωτική ματιά της (;) ενώ κοιτάς τα μπαλκόνια της! Επίσης ξέχνα τα αγγλικά που ήξερες ως τώρα. Μαθαίνεις να συνδυάζεις 2 και 3 γλώσσες μαζί. Για παράδειγμα, τη λέξη demand την προφέρεις ντιμέντ...όπως λέμε σε-ντιμέντ-αλ!

Η παραγωγή παίζει με τα εφέ την ώρα της εκπομπής και έτσι το show μετατρέπεται σε σχολή οδηγών, όταν από το πάνω δεξί μέρος της οθόνης αποσύρεται το πολύχρωμο Live και τη θέση του παίρνει ένα απλό, μονόχνωτο και τεράστιο κόκκινο L!


Το αποτέλεσμα είναι λε φανταστίκ! Μια παραγωγή που θυμίζει Eurovision Τσιγγάνων, με ένα dj να παίζει τις τελευταίες επιτυχίες του ΄50 και με ένα κοινό να τσιρίζει σαν τους Εβραίους στον Παπουτσάνη! Παράλληλα έχεις καταφέρει να δώσεις το νόημα της ζωής σε ορισμένους τραγουδιστές, επιλέγοντας ή/και κρατώντας τα ονόματα με τα οποία θα εμφανίζονται, φροντίζοντας να βγαίνεις ασπροπρόσωπος (και πιθανόν η επόμενη Προφήτης του Matrix) γιατί η X-Odos βρήκε επιτέλους το δικό της λόγο ύπαρξης στους τοίχους θεάτρων και σινεμάδωνε, μάθαμε γιατί το ΝΙΝΙ σέρνει καράβι και γιατί χρειάστηκε να κατεβάσω όλα τα Βοημίας την ώρα που τραγουδούσε, η πίστα αναμειγνύεται με το πάλκο σε μια προσπάθεια να φτάσει το rave επί εποχής Οινοφύτων και η παραγωγή μαζεύει εκατομμύρια ευροπουλάκια από τα 2δις μηνύματα που έλαβε κατά την ψηφοφορία.

Το επόμενο στάδιο είναι η μετονομασία του show από X-Factor σε X-Files μιας και θα χρειαστούμε έναν Mulder και μια Scully για να καταλάβουμε μετά από χρόνια τι σκατά σκεφτόταν το κάθε βλαμμένο όταν αποφάσισε να περάσει από αυτό το στάδιο ταπείνωσης!
33 Responses
  1. D.Angel Says:

    Kαλά πού ζω εγώ και δεν έχω πάρει χαμπάρι;;;Χα χα χα χα
    Στ αλήθεια συμβαίνουν αυτά ή παρακολουθείς καμιά παρωδία;
    Χα χα χα
    Οπως και να χει, γέλασα πολύ με τη δική σου παρουσίαση!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ


  2. @D.Angel: Ψέματα δε λέω, υπάρχουν κι αποδεικτικά video!


  3. happypepper Says:

    GG,
    εύγε ρε φίλε, νά σαι καλά!
    ν αγιάσει το στόμα σου!
    Βαρέθηκα τους επίδοξους ατάλαντους χατζηγιάννηδες, του καραφώτηδες και τις πάσης φύσεως Κακομοίρες.
    Βαρέθηκα τους Μποτρίνηδες, τους/τις πλαστικές ξώβυζες τοπμοντέλες, τους καταστροφολόγους λασπόπουλους, τους Ζούγκλους και
    ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΝΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΥΠΟ-ΖΩΗΣ.
    ΤΟΥΣ ΠΑΤΩ ΤΗ ΜΑΠΑ, ΤΟ ΛΑΙΜΟ.
    χαρίζω εξαιρετικά αρμόζουσες λεξούλες:
    περιφρόνηση, χλεύη.

    Την ειλικρινά κατα-κεφάτη καλησπέρα μου!
    Γάμησέ τους όλους!


  4. @happypepper: τα λέω, τι κάνω; Κάθομαι; Σου έβαλα και banneraki! το είδες;


  5. Ανώνυμος Says:

    Δεν αφήνεις τον Mulder και τη Scully στην ησυχία τους?



  6. Ανώνυμος Says:

    Gi Gaga >
    Εμείς πάλι πολύ ανήσυχοι...


  7. Skouliki Says:

    πλεον ολα αυτα θα μας χαζεψουν
    ειπαμε οκ αλλα αυτο εχει παραγινει
    εντελως κιτς λεμε

    ουτε εγω βλεπω πλεον τιποτα
    βαρεθηκα μωρε

    φιλακι


  8. @Mistress: Να αλλάξετε πλευρό αγαπητή, μην πιαστείτε!


  9. @skouliki: Έχεις βαρεθεί γενικότερα ή μετά το προηγούμενο post?


  10. Gi Gaga μου είχα καιρό να κάνω βολτίτσα στα ιντερνετικά στέκια και δεν είχα δει τις αλλαγές (κι έχω να διαβάσω και τα μυθιστορήματα που έβαλες). Ωραίο και το καινούριο background.

    Τώρα που τέλειωσα με τις χαζομάρες: Ρε ναι τι σούργελα;;; Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο περιβάλλον τους να τους δέσει, να τους ναρκώσει, κάτι τέλος πάντων, να γλιτώσουν την ξεφτίλα;;;; Είναι τσίρκο η όλη κατάσταση...


  11. @Ιοκάστη: Τσίρκο δε λες τίποτα! Αναρωτιέμαι τι ώρα βγαίνουν τα ζώα σ αυτό το show!


  12. SERVIRISMATA Says:

    ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΙΤΑΚΙΑ ΤΟΥ '50 δηλαδή, ΚΎΡΙΟΣ?????????

    Το οτι τα παίζει ο Πουνέντης στη θέση του Κωστόπουλου? Λεπτομέρειες....!!!


    ΥΓ: Το νοίκι ανα λέξη, παρακαλώ....!!! Γιατί αλλιώς θα σε κάνει (da)ντα ο Κινέζος...θα στον αμολύσω!!!!!!


  13. thumbelina Says:

    H αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εκπομπή, όμως μου φαίνεται ότι μετά από όσα περιγράφεις θα γίνω φαν...


  14. Ανώνυμος Says:

    Gi Gaga >
    Άλλαξα, αλλά ροχαλίζεις!!!!!!!


  15. Εύα Says:

    "τι σκατα σκεφτοταν..."
    τι εκανε λεει;γιατι εχεις την εντυπωση οτι σκεφτηκε κατι;
    εχει λες τα φοντα;


  16. Beatrice Says:

    Έχω προσπαθήσει πάρα πολύ να το παρακολουθήσω, αλλά δεν αντέχω την υποκρισία των κριτών, που από τη μία αποθεώνουν τη μετριότητα και από την άλλη χαντακώνουν έναν εξίσου μέτριο. Τι να πει κανείς...

    Πάντως, για να πάει κανείς στο X Fucktor, θα πρέπει να τα θέλει και ο απαυτός του.
    Μόνο και μόνο που διαλέγει η παραγωγή τα τραγούδια των διαγωνιζόμενων (δηλαδή τους δίνει ό,τι να 'ναι με ελάχιστες πιθανότητες να ταιριάζει στη φωνή τους) αρκεί...

    Κατά τα άλλα, για λίγο γέλιο μετά την κούραση της εβδομάδας είναι ό,τι πρέπει, αρκεί να μη σας νευριάζει όπως νευριάζει εμένα. ΧΡ


  17. Ανώνυμος Says:

    ΚΑθε τρίτη ο παρουσιαστής έχει ρεπό? Γιατί ψάχνω παραδουλεύτρα να κανει καλά παντζούρια και τοιχους?


  18. @Servirismata: Τίποτα δεν έχουν τα 50;...ακριβώς αυτό...τίποτα! Το σχόλιο είναι δικό μου και το κάνω ό,τι θέλω!

    @Mistress: Δε σε είδα να παραπονιέσαι! Αλλά θα μου πεις, προλαβαίνεις να καταλάβεις τίποτα που πέφτεις και ξερένεσαι σε χρόνο dt;

    @Εύα: Φόντα μπορεί να μην έχει (μπορεί να έχει Μπο Ντέρεκ!) αλλά ίσως έχει προσόντα (1 και 80!)


  19. @Stormy Panda: Μετά το πρώτο δεκάλεπτο τα νεύρα μετατρέπονται σε σχιζοφρένεια! Δε χάνεις και τίποτα.

    @Merlin: Δεν ξέρω, θα ρωτήσω την παραγωγή και θα σου πω!


  20. mahler76 Says:

    αχαχαχαχαχα τι χάνω που δεν την βλέπω την βλακεία. και μου το λέει ο αδερφός μου πως είναι μέγα σόου!!!


  21. @mahler76: όχι δηλαδή, βάλε να δεις έτσι από περιέργεια!


  22. mahler76 Says:

    θα αντέξω? γιατι στην ηλικία μου σέρνονται και εμφράγματα.


  23. Οχι γιατί είμαι γιαγιά, αλλά πάνω στην ανάρρωση, το τι μπαρούφες έχω δει δεν λέγεται.
    Ο Θεός, η βασίλισσα, η απόλυτη, οι ξανθοχαζές.

    Τι ωραία που λες σκασμένο!!!
    Την ανάρρωση μου μέσα!


  24. @Γιαγιά Αντιγόνη: γιαγιάκα μου, καλώς ήρθε και περαστικά!


  25. Estella Says:

    Σωστόοοοος! Να σαι καλα. Καλώς σε βρήκα.


  26. @Estella: Να είμαι, να είμαι γιατί αν δε τα πω εγώ που είμαι η φωνή του λαού ποιος θα τα πεί;


  27. ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  28. @JK: Δε χρειάζεται να ξέρετε κάτι αγαπημένε φίλε, η άγνοια είναι ευτυχία! Καλό βράδυ και καλή βδομάδα να έχεις. Περιμένω ανέκδοτο αύριο, έτσι;


  29. happypepper Says:

    To είδα το μπανεράακι! Σούπερ. Σε ευχαριστώ πολύ!
    όσο για την κωλοεκπομπή, δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοβαρέσεις!


  30. @happypepper: Μωρέ εγώ ξέρω ποιον να βαρέσω αλλά δε φτάνει το χέρι μου από τη τιβι ως το στούντιο!


  31. Stefanos Says:

    Εγώ θα βλέπω μόνο τα μοντέλα απο δω και πέρα. Έμαθα ότι άρχισαν να δείχνουν κώλους και βυζάκια!



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer