V for Variemai ©





Remember remember
the 5th of November.

Εγώ το θυμήθηκα μια μέρα νωρίτερα.

 Περίμενε πώς και πώς το STAR να έρθει αυτή η μέρα για να προβάλλει την ταινία V For Vendetta, τη στιγμή που την έχω δει ίσα με 4 φορές -για να περάσει η ώρα, μήπως και καταλάβω το σκοπό του ήρωα, αλλά μάταια...ας αλλάξω dvd κι ας δω Σαββατογεννημένες!

Τόσο που βαριέμαι που δεν ξέρω πού θα με οδηγήσει αυτή η ανάρτηση. Και καλά εγώ..εσείς τι μου φταίτε; Έχετε μπει στο χορό, γι' αυτό πλακώστε τους χορούς κι ας μην έχετε ωραία μωσαϊκά!
Τα τελευταία χρόνια -ως δια μαγείας- μόλις το ρολόι δείξει 10μμ λέω "Βαριέμαι" όπου και με όποιον κι αν βρίσκομαι. Δε το κάνω επίτηδες, απλά συμβαίνει! Λέω "Βαριέμαι" και ασυναίσθητα κοιτάζω το ρολόι ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίστροφο.

Βαριέμαι ελεεινά και τρισάθλια! Να σηκωθώ να πάω στη δουλειά.

Βαριέμαι να γυρίσω από τη δουλειά -να δω ότι αντί για μια λαχταριστή μακαρονάδα, έχουμε φακές- και να πρέπει να κάτσω να μαγειρέψω! Μέχρι να γίνει το φαγητό, έχω κιόλας χορτάσει από τη δοκιμή!

Βαριέμαι μπω σε site και να αρχίσω να κατεβάζω τραγούδια, ταινίες (μονωτικές και μη), προγράμματα κλπ. Μπαίνω απλά και αφήνω τον download manager να οργιάσει. Κατεβάζει μέχρι και τα βρακιά των uploaders!

Βαριέμαι να ψάχνω για templates που να ταιριάζουν στο blog, τη στιγμή που έχω βρει ίσα με 15 ταιριαστά ακόμα και για το πιο άθλιο blog  που έχετε συναντήσει στο internet.

Βαριέμαι να περιμένω τα κωλο-windows και κάθε λογής πρόγραμμα να κάνει updates και να πρέπει να κάνω υπομονή για μισή ώρα και 4 επανεκκινήσεις μέχρι να μπορέσω να συνδεθώ!

Βαριέμαι να μιλάω στο msn για τα ίδια πράγματα...OMG και 3 LOL είναι το 90% που θα συναντήσεις σε μια συζήτηση διάρκειας 4 δευτερολέπτων.

Βαριέμαι να πρέπει να κάνω την interlingua -επίσης στο msn- γιατί εσείς βαριέστε να γράψετε μια λέξη ολόκληρη και σωστή κι αντ' αυτού περιορίζεστε σε κώδικες DaVinci του τύπου: ir8ec n m peic kt k dn to ktlva? Κι άντε εγώ τώρα να έχω πάρει πτυχίο ακόμα και στην Αποκωδικοποίηση της Γραμμικής Α'  και να κολλήσω εδώ!

Βαριέμαι να ακούσω μουσική. Ποιος; ΕΓΩ! Που αν με έβλεπες από κάποια μεριά πριν 2 χρόνια, μέχρι και στην τουαλέτα με το mp3 πήγαινα! Εκεί που ξυπνούσα με ένα τραγούδι στο μυαλό μου, τώρα σηκώνομαι με μια λέξη :"Βαριέμαι"...η οποία ακολουθείται από τη φράση "πως θα περάσει η ώρα στη δουλειά; ΟΕΟ;"

Βαριέμαι να βγω έξω, έστω για να πάρω λίγο καθαρό αέρα. Ανοίγω το παράθυρο και τον παίρνω (τον αέρα!) καθιστός. Τι καθιστός; Μαλακίες σας λέω! ΞΑΠΛΑ είμαι!

Βαριέμαι να μιλήσω στο τηλέφωνο. Έχω να σε δω μισή ώρα και μου τηλεφωνείς και με ρωτάς "Τι νέα;"...Τι νέα να έχω ρε παιδοβούβαλο μισή ώρα μετά; Ακόμα δεν πρόλαβα να βάλω το κλειδί στην εξώπορτα και να μπω στο σπίτι!

Βαριέμαι που ζω...

Βαριέμαι να βαριέμαι που ζω...ακόμα και να πεθάνω, είμαι απόλυτα σίγουρος πως θα βαρεθώ και το στάδιο της μετάβασης!

Αυτά...τα είπα κ ξεβαρέθηκα -για την ώρα! Θα τα πούμε πάλι κατά τις 10 το βράδυ. Πάρτε με τηλέφωνο...δε θα το σηκώσω! Πιθανότατα να βαριέμαι να πατήσω το πράσινο κουμπί!

37 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    βαριέμαι και μόνο που το διάβασα....!


  2. Κι εγώ βαριέμαι μέχρι και να σου απαντήσω στο σχόλιο!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!


  3. ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΙ ΓΩ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  4. @JK: Καλά έκανες! ας βαρεθούμε όλοι μαζί!


  5. mermyblue Says:

    βαριέμαι να σου πω πόσο βαρέθηκα. ωραίο το ροζουλί


  6. @mermyblue: τι να πω κι εγώ που το έγραψα; :PPP
    Thanx!


  7. D.Angel Says:

    Πω πωωωω
    βαρεμάρα!
    Παρ όλα αυτά σε νιώθω!
    Χα χα χα
    Συμπάσχω μαζί σου!
    Φιλιά πολλά


  8. @D.Angel: Έτσι μπράβο! Φιλιά!


  9. Spy Says:

    Α, τελικά είμαστε πολλοί.
    Να κάνουμε club!!!

    (τι στο διάολο; φωλιά έχει εδώ κοντά;)


  10. @Spy: Σε πόσα club συμμετέχετε αγαπητέ;


  11. Έχω πάρει ένα πολύκλωνο δερμάτινο μαστίγιο και ΒΑΡΙΕΜΑΙ μαζοχιστικά στην πλάτη μέχρι να ξεβαρεθώ να βαριέμαι. Το θέμα είναι ότι βαριέμαι να σταματήσω και να το αφήσω :/


  12. @Εverierax: Εσείς το \χετε κάψει πριν από μένα δηλαδή! Περαστικά μας!


  13. Skouliki Says:

    εγω εχω δουλεια , βαριεμαι , ποναει η μεση μου και γενικα γερασα ..ουφ !!


  14. @skouliki: Μια χαρά είσαι κ εσύ, άσε τις βλακείες! Τι στο διάολο πια εδώ μέσα, οι μισοί βαριέστε και οι άλλοι μισοί περνάτε κλιμακτήριο;


  15. Spy Says:

    ΠΟΙΟΙ περνάνε κλιμακτήριο;;;;


  16. @Spy: ξέρω γω; Εσείς να μου πείτε (με το "εσείς" δε σημαίνει ότι αναφέρομαι αποκλειστικά σε εσάς αγαπητέ!)


  17. Vany Says:

    Σε καταλαβαίνω αλλά έχω μια παρατήρηση. Όταν βαριέμαι του σκοτωμού και δε μπορώ να πάρω τα πόδια μου από τη βαρεμάρα, γκρινιάζω γιατί δε γίνεται ΚΑΤΙ να ξεκουνηθώ. Όταν καίγεται ο κώλος μου και δε προλαβαίνω να ξυθώ,πάλι γκρινιάζω επειδή δε με αφήνουν σε μια γωνιά, να βαρεθώ με την ησυχία μου.Μήπως δεν είμαστε με τίποτα ευχαριστημένοι; Θα προτιμούσες να μην είχες χρόνο ούτε να βήξεις;
    Λέω εγώ τώρα...:)
    (btw το msn κι εμένα μου τη σπάει τελευταία,οι συντομογραφίες ειδικά)


  18. @vany: Άλλο εσύ. Εγώ έχω τους λόγους μου! Όταν θέλω να έχω χρόνο δεν τον έχω κι όταν δεν τον χρειάζομαι βαριέμαι. Αυτό είναι το νόημα!


  19. thumbelina Says:

    Ψιλοβαρέθηκα να σου πω την αλήθεια αλλά δε θα το κάνω και θέμα....
    Ίσως περνάς μια μικρή περίοδο ανίας, σε λίγο καιρό όλα θα σου φαίνονται ενδιαφέροντα...ελπίζω..
    Καλό βράδυ:)


  20. Έλα μωρέ... ΣΙΓΑ! Δε βαριέσαι!?


  21. Fri Says:

    Πολύ βαρεμάρα βρε παιδί μου! Τι έχεις πιει? Να σου βρούμε γρήγορα αντίδοτο! Γιατί στο τέλος σε βλέπω να γίνεσαι ένα με το κρεβάτι και να σε χάνουμε...
    Αλλά ίσως απλά χρειάζεται να κάνεις υπομονή, βαρεμάρα είναι θα περάσει :)


  22. @thumbelina: Λες να μου περάσει; Καλό βράδυ.

    @Ποδηλάτρης: Πολύ!!!

    @Fri: Τίποτα δεν έχω, απλά είναι η μέρα τέτοια!


  23. Ανώνυμος Says:

    επιδη δεν ειναι καθολου σικ να βαριεται το μικρο μου κερασφορο γελαδι...
    νομιζω ενα καλο γαμησι θελεις και θα σιαξεις!
    Φαντασου να τρεχες σαν το τρελο ολη μερα
    ?
    θα τανε καλυτερα?


  24. @Aunt Donna: Τς τς τς θεία μου, τι λόγια είναι αυτά; Μας βλέπουν και μικρά παιδιά τέτοια ώρα! Η ιδέα σας καλή αλλά μη πραγματοποιήσιμη για την ώρα! Θα το ρίξω λίαν συντόμως (Θου Κύριε!)
    Φιλιά!


  25. Dreamy Cloud Says:

    Πόσο σε καταλαβαίνω.. πόσο όμως!! Γιατί δεν μαζευόμαστε να βαρεθούμε όλοι μαζί;!! Όσο περισσότερο βαριέσαι τόσο πιο πολύ θα συνεχίσεις να βαριέσαι, αυξάνεται εκθετικά το ρημάδι!! Φιλάκια!!


  26. @ Dreamy Cloud: Λες να ακολουθήσουμε τη συμβουλή της Θείας Ντόνας και να το ρίξουμε στα ουζο-πάρτυ? Χαχαχα!
    Δεν είν' κακό!!!
    Αστειεύομαι!


  27. Ε δε σε παίρνω λοιπόν! :P


  28. H αλήθεια είναι πως πρωτίστως ερχομαστε για το τραγουδάκι!! χα,χα,χα!!
    Ολοι έχουμε τους κύκλους μας, απλά κάποιοι είναι πιο περίπλοκοι..
    Την καλημέρα μας!!


  29. Ανώνυμος Says:

    @GiGaGaKouniBelli
    έχετε όσο χρόνο θέλετε.Αλλα μη το χέσουμε το θέμα ένεκα και η συντέλεια βλέπετε...


  30. Εύα Says:

    εγω οπως ξερεις το γραφω και στο μσν μου αυτο το βαριεμαι..η προνοητικοτητα σου παντως,...παροιμιωδης...5 του Νοεμβρη αυτοι,4 εσυ...να προλαβεις,μη χασεις!
    Φιλουρες,μου'λειψες!


  31. @Aseton: Κρίμα...κι είχα σκοπό κάπου να τα πω!

    @Συμμορίτες: Καλησπέρα! Να σας στείλω όλη τη δισκογραφία τότε!

    @Aunt Donna: Κάνω ό,τι μπορώ. Δεν κάθομαι!


  32. @Εύα: Αφού με ξέρεις! γιατί δε μιλάς στο msn? Βαριέσαι κι εσύ μου φαίνεται!!!


  33. Ανώνυμος Says:

    Δεν έχω δει άνθρωπο να περιγράφει πιο απολαυστικά την βαρεμάρα!!!

    Τελειο!!


  34. @Merlin: Όταν έχεις κάνει διατριβή στη βαρεμάρα, δε μπορεί παρά να γράψεις τα καλύτερα γι αυτή! Καλώς ήρθες!


  35. Βαριέσαι;;;;; 1ον, πες μου ότι δεν το εννοείς για το V. 2ον, γιατί βαριέσαι βρε πουλάκι μου; Ντροπή σου :p... Όταν βαριέσαι να με παίρνεις τηλέφωνο.. να σε κράζω :p


  36. @Ιοκάστη: Την είδα σήμερα πάλι κ έβγαλα άκρη! θα σε παίρνω να με κράζεις. Done!


  37. @mahler76: τι ν σου πω...ας είναι και το brotheri εκεί κοντά για παν ενδεχόμενο!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer