...Who Gives The Nightmares?



INK (by Jamin Winans)

UPDATE Τσιμπήστε το Soundtrack από τη sidebar


Αλληγορική ταινία φαντασίας. Ανεξάρτητη παραγωγή του 2009

Όταν νυχτώνει, υπάρχουν δύο είδη όντων που αγγίζουν τους ανθρώπους· το ένα είδος φέρνει όνειρα, το άλλο εφιάλτες. Κάποιο βράδυ, ένα ον που δεν ανήκει σε ένα από τα προαναφερθέντα δύο είδη απαγάγει ένα μικρό κοριτσάκι...

Η ταινία κινείται πάνω στο μοτίβο πήγαινε-έλα στο χρόνο, προσπαθώντας να σε κάνει να καταλάβεις το λόγο που απήχθη η κόρη ενός επιχειρηματία. Γι' αυτό και ίσως μπερδευτείτε με όλη την πλοκή. Υπομονή, μετά το πρώτο 20λεπτο όλα πάνε ρολόι. Οι απαντήσεις έρχονται όσο κυλάει η ταινία, με ένα σχετικά καλό φινάλε. Όσοι έχετε δει το Fountain και δεν βαρεθήκατε, είμαι σίγουρος πως θα βρείτε αυτή την ταινία ενδιαφέρουσα. Η μουσική επένδυση δεν θα πήγαινε και για όσκαρ αλλά είναι ικανή να σε κάνει να βουρκώσεις.  Οι ηθοποιοί μου είναι παντελώς άγνωστοι αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον ο ρόλος του τύπου με τη μονωτική στα μάτια! Είναι άπαιχτος o Jeremy Make!

Θα πρότεινα να τη βλέπατε με παρέα, έτσι ώστε να μπορείτε να ανταλλάζετε απόψεις αν κάπου μπερδευτείτε. Προσοχή, μη τη δείτε υπό την επίρρεια ναρκωτικών ουσιών ή υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Θα το χάσετε πριν καν καταλάβετε τι παρακολουθείτε!

28 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Εγω που λατρεψα το Fountain...μαλλον πρέπει να το δω!

    χμμμ...βάζεις ιδέες!


  2. Coffeemug Says:

    Θέλωωωωω θα το δω σίγουρα. εγκυρη ενημέρωση από τον ειδικό


  3. D.Angel Says:

    Ενδιαφέρον ακούγεται!
    Φιλιά πολλά


  4. thumbelina Says:

    Καλό φαίνεται, δεν το ήξερα, στα υπ'όψιν.
    τι σκατόφατσες είναι αυτές που παίζουν,χάθηκε ένας ωραίος?
    καλό απόγευμα!


  5. Estella Says:

    Χαχα συμφωνώ με thumbelina :P
    Θα τη δώ την ταινία κάποια στιγμή


  6. @Merlin: Ναι να το δεις τότε!

    @Coffemug: Δες το! Ειδικός δεν ξέρω αν είμαι αλλά αν δε σου αρέσει, δε θα φταίω εγώ!

    @D.Angel: Είναι! Φιλιά!


  7. @Thumbelina & Estella: Εντάξει βρε κορίτσια, ανεξάρτητη παραγωγή είναι, τι θέλατε να έχει;


  8. Skouliki Says:

    βασικα βλεπω μονο ψιλο κακα ονειρα
    αλλα το θεμα ειναι
    1. τα ξεχναω
    2. δεν τα πιστευω
    3. βλεπω πολυ csi


  9. Ανώνυμος Says:

    Την είδες μόνος σου σκουλίκι;
    Φτού σου!


  10. @skouliki: Ε δες την ταινία, δε θα σου κάνει κάτι!

    @Mistress: Τώρα το πήρες γραμμή εσύ;


  11. mahler76 Says:

    κάβλα δείχνει η ταινιούλα.


  12. @mahler76: Προσωπικά τη βρήκα ενδιαφέρουσα και καλογυρισμένη! Ελπίζω να σου αρέσει όταν τη δεις.



  13. tsaousa Says:

    χαχα! Ωραίο αυτό που γράφεις για τα ανώνυμα σχόλια. Τώρα το είδα.

    Λοιπόν, τέτοιες ταινίες φοβιστικές, δεν μου αρέσουν.


  14. Ανώνυμος Says:

    για να το λεει ο γελαδερος μου καλο θα ειναι....


  15. @tsaousa: Δεν είναι..φοβιστική! δες τη αν έχεις χρόνο!

    @Aunt Donna: Εγώ μπορώ να λέω ό,τι θέλω. Η τελική κρίση είναι δική σας (σαν το Βούρο ακούστηκα, ε; )


  16. SERVIRISMATA Says:

    AAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Θα τη δούμε αγαπητέ!!! Να πάρω Zewa, ή τσου?


  17. KitsosMitsos Says:

    Ευχαριστούμε τις συμβουλές στο τέλος! Θα το'χω υπόψη μου! χαχα


  18. Πάρα πολύ καλή ταινία και απίστευτο soundtrack. ++1


  19. @Erevierax: Εμένα μου λες;.....


  20. mermyblue Says:

    πολύ μου άρεσε το τρέιλερ.
    κ η μουσική...
    παίζεται κάπου ή την κατωφορτώνουμε;


  21. @mermyblue: Δεν παίζει κάπου...Οπότε είμαι σίγουρος πως θα βρείς τρόπο να τη δείς ;)


  22. Αγαπητέ,

    Μάλλον είναι από τις ελάχιστες προτάσεις σου που δεν θα μας βάλει σε πειρασμό.
    Δεν βλέπουμε αυτό το είδος ταινιών και μάλιστα με αλληγορία.
    Αλλά αν επιμείνεις.... μπορεί....
    χα,χα,χα!!
    Τους χαιρετισμούς μας.


  23. @Συμμορίτες: Ε καλά, δε θα σας αποκληρώσω κιόλας αν δε τη δείτε!
    Φιλιά!


  24. happypepper Says:

    καλημέρα ρε GGKB!
    μου βαλες στοχο τις αίθουσες πάλι!
    (και έχω καιρό να πάω)


  25. @happypepper: δεν ξέρω αν παίζει στο σινεμά, αλλά μπορείς να τη βρεις κ με άλλο τρόπο!!!


  26. Α ωραία, θα αναγκάσω τους άλλους να την δούμε άμεσα. Είναι τρομακτική όμως; Πολύ τρομακτική; Θα βλέπω όντως εφιάλτες μετά;


  27. @Ιοκάστη: Όχι, δεν είναι θρίλερ. Να τη δείτε!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer