Με Στόλισαν!



...Και γιατί παρακαλώ να μη με στολίσουν;

Τους στολίζω που τους στολίζω καθημερινά με τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τα σχετικά, βρήκαν την ευκαιρία να ανταποδώσουν!

Σήμερα του Αγίου Νικολάου -μερικοί θεωρούν πως είναι ο Άη Βασίλης- είπα να στολίσω κι εγώ! Δε θα ευχηθώ από τώρα, έχουμε χρόνο. Μπαίνω κι εγώ στο πνεύμα των ημερών μιας και η μάνα μου, μου έχει αλλάξει τα λαμπάκια στην κυριολεξία και πετιέται κάθε τρεις και λίγο με ένα διαφορετικό δέντρο κάθε φορά (πού στο διάολο τα βρίσκει; Κλεμμένα είναι; ) για να μου το κατσικώσει στο δωμάτιο! Ε, όχι, δε θα το υποστώ μόνο εγώ αυτό!

Γι' αυτό άλλαξα φορεσιά, έβαλα τα γιορτινά μου και σας έχω και τραγουδάκι special στον player!
Θα τα ξαναπούμε!
24 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    Eύγε-νε (και ξανάμπαινε!)

    Ο Αγιος Βασίλης τι θα σας φέρει; Σε μένα πάντως αρκεί να έρθει μόνος του! Gross? Definitely not!


  2. Χμμμμ....μια βαλίτσα με κάτι μωβ χαρτάκια καλά θα ήταν! Αλλά θα ευχηθώ τα γνωστά: Αγάπη, υγεία και world peace! :PPPPP


  3. Marouli Says:

    Καλε πως σου πανε? Κουκλακι εγινες!! Πολυ μου αρεσει!!

    Οσο για το τι θα μου φερει ο santa ασχολιαστο.. τιποτα υποψιαζομαι γτ εχουμε και κριση μην το ξεχναμε!

    Καλες γιορτες να εχουμε με χαμογελα αυτο αρκει!

    Μαρουλοφιλακια!


  4. λατρευω τα φοντα σου(τις εικονες που βαζεις για φοντο δηλ) επισης εκεινο το αστερακι στα οπισ8ια που σου καρφωσαν πρεπει να πονεσε ε; Βαλε κι εσυ ενα δεντρο στο δωματιο, μπορεις!
    Την καρδια της μανας την πληγωνεις μεσα στις γιορτες τς τς τς


  5. Skouliki Says:

    και πολυ καλα σου εκαναν διοτι σου παειιιιιιι κουκλος !


  6. D.Angel Says:

    Καλέ σταμάτα τη γκρίνια!
    Πολύ μ αρέσεις έτσι!
    Αντε να πω και του χρόνου
    ή θα με λιθοβολήσεις;;;;
    Η δε μαμά με τα δέντρα κορυφή!
    Δε φέρνεις κι από δω κανένα που
    βαριέμαι και δεν στολίζω ποτέ;
    Αντε φιλιά πολλά
    Καλή εβδομάδα!


  7. tsaousa Says:

    χαχα! Καλά σου κάνανε!
    Κι είσαι και τυχερός που τα Χριστούγεννα τρώνε γαλοπούλα.


  8. thumbelina Says:

    Nομίζω ότι είσαι πανέμορφη, για να μη πω και για το βλέμμα σου, που είναι απίστευτα σέξι..
    μεταξύ μας και εγώ τα μωβ χαρτάκια θέλω κατά βάθος αλλά το παίζω υπεράνω και εύχομαι τα κλασικά....
    φιλιά και καλή βδομάδα


  9. @marouli: Έτσι είναι μαρούλι μου, πάντα χαμόγελα!!!

    @Nηρηίδα: Να στη δώσω τη μάνα μου για τις γιορτές; Αφιλοκερδώς!!!

    @skouliki: Ευχαριστώ σκουλήκι μου!


  10. @D.Angel: Και του χρόνου! Δε λιθοβολώ τις εορταστικές περιόδους! Μόλις ξεμπερδέψει από τη Νηρηίδα θα σου τη στείλω κ εσένα!

    @tsaousa: Χαχα! Ευτυχώς δε λες τίποτα!

    @thumbelina: Κούκλα είνια η αγελάδα μου, πράγματι! Καλή εβδομάδα!


  11. ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ.ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  12. D.Angel Says:

    Χα χα χα χα
    καλάααααα
    Φιλιά πολλά και πάλι


  13. Μ'αρέσει τρελάαα που στόλισες!

    Και του χρόνουουου!!!


    σματς!


  14. @μικρό: Να σαι καλά! Και του χρόνου!


  15. Spy Says:

    Έτσι και βάλετε και λαμπιόνια να αναβοσβήνουν στο βλογ, σας το λέω, δεν πρόκειται να ξαναπατήσω ποτέ!


  16. KitsosMitsos Says:

    Δέντρα και αηδίες. Καλύτερος είσαι!


  17. Καλέ πως ομόρφυνες έτσι?
    Τι ωραίος στολισμός και αμφίεση?
    Μέσα στο κλίμα όπως πάντα.
    Την καλησπέρα μας!!


  18. @Spy: Αν ήσαστε άλλος θα σας έσπαγα τα νεύρα, αλλά επειδή έχει αναλάβει η κόρη σας πλέον αυτό το ρόλο, θα σεβαστώ την επιθυμία σας! Φιλιά!

    @KitsosMitsos: Ε, είδες? Ο Spy δε με αφήνει να βάλω και λαμπιόνια! Θα φωνάξω το δήμαρχο να τα βάλει!!!

    @Συμμορίτες: Βρίσκετε, βρίσκετε; Για το Πάσχα θα πρέπει να ανησυχώ μια και τα αμνοερίφια είναι δευτεροξάδερφα, οπότε μάλλον βλέπω να στολίζω μακαρόνια!


  19. mahler76 Says:

    ε καλό στόλισμα λοιπόν. άσχετο, άλλα το βιντεάκι δίπλα τα σπάει χαχαχα


  20. alitaki Says:

    an geinete na sou doso ego mia lista me ta dora pou thelo apo ton agio vasili,kai na tou to dosis esi.den einai polla.2 pragmatakia .emena me exi ...min to po.kalo vrady.:)


  21. Ανώνυμος Says:

    καλο στολισμα λοιπον οπως ειπα και η αδερφη μαλερ ποιο πανω!


  22. @mahler76: ευχαριστώ! Έλα ρίξε ένα χέρι βοηθείας!

    @alitaki: Στείλε mail να το βάλουμε στο what The F.A.Q.? Xaxaxa!

    @Aunt Donna: Ευχαριστώ θείτσα μου αλλά τα νεύρα μου κοντεύουν να γίνουν κρόσια!


  23. Estella Says:

    Kαλες γιορτές cowboy!!!! :D :D :D :D


  24. @Estella: Ευχαριστώ! Επίσης, αλλά θα τα πούμε πάλι σε λίγες μέρες τα ευχητήρια!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer