Back To The Future ©

Μετά από πρό(σ)κληση της φίλτατης Ζουζούνας, παίρνω πρώτος τη σκυτάλη (γιατί οι υπόλοιποι που προ-σ-κάλεσε ακόμα το παίζουν αθώες περιστέρες!) και βάζω 2 φωτογραφίες μου από το παρελθόν και συγκεκριμένα από γενέθλια και βάφτιση. Λογικά όλοι θα περιμένατε να δείτε φωτογραφίες με αγελάδες, αλλά δεν είχα εύκαιρες!!! Πάμε λοιπόν!



Εδώ είμαι στα 5α ή 6α μου γενέθλια (δε φαίνονται καλά τα κεράκια για να τα μετρήσω! Δίπλα η κατά ένα χρόνο μικρότερη αδερφή μου, προσπαθώντας να κλέψει λίγα από τα 15 λεπτά δημοσιότητας μου!


ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ





Σε αυτή τη φωτό είμαι 10 μηνών, λίγη ώρα μετά τη βάφτισή μου, όπου μετά το μυστήριο, φωτογράφοι από το Royal Baby Model Agency με φωτογράφισαν για το πρώτο μου εξώφυλλο! Η καριέρα μου ως μοντέλο κράτησε μόλις 3 δευτερόλεπτα (όσο χρειάστηκε δηλαδή για να σκάσω χαμόγελο και να πατήσει ο φωτογράφος το κόμβιον πυροδοτήσεως της φωτογραφικής!)


Περιμένω τα ανάλογα (ρεζιλίκια) από

Servirismata
Aunt Donna
Happypepper
Συμμορίτες
Skouliki
Dreamer Angel
Ζουζούνα (όχι που θα τη γλύτωνες!)
Εύα
Spy
Ονειροπαγίδα

και φυσικά όποιος άλλος θέλει!!!
41 Responses
  1. zouzouna Says:

    Nα χαρώ εγώ! να γελάς πάντα! σου εύχομαι και σ' ευχαριστώ που έπαιξες.



    Ρε, ρέ λέω... δεν διαβάζεις. Δεν ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑΤΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ ΒΑΠΤΙΣΗ...... θα σου αναρτήσω μια απο την παιδική ηλικία να γνωριστούμε βρε!

    μούτς


  2. Xaxa! Άντε θα περιμένω την ανάρτησή σου, να δούμε! Να σαι καλά!


  3. Skouliki Says:

    o χριστος και αποστολος !!!

    σοκιν!!!!!!!!!!!!!

    λοιπον εγω οπως ειπα και στην ζουζουνα δεν ειμαι φαν στο να εκτεθω απο παιδικη ηλικια και δεν θελω και να κυκλοφορουν φωτο μου ανεξελεκτα

    φιλια


  4. Πόσο ευρηματικός μπορεί να είναι ένας Ερμής που κυριεύει ένα ωροσκόπιο?
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΕΛΙΚΑ!!!!
    Τι σκαρφίστηκες πάλι και μας προσκάλεσες κι όλας.
    Η πρόκληση όμως είναι πολύ δελεαστική.
    Θα πάμε να ξεθάψουμε τίποτα, χρειάζεται και σκανάρισμα, θα δούμε.
    Επειδή είσαι εσύ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!


  5. Και να προσθέσουμε πως είχαμε την τιμή να γράφουμε με την λατρεμένη ΣΚΟΥΛΙΚΩ την ίδια ώρα σχόλιο!!!


  6. Spy Says:

    Ναι καλά...
    Περίμενε...

    Χα, χα...

    :)


  7. @skouliki: Άστα αυτά! βάλε έστω μια!

    @Συμμορίτες: Ραντεβού με τη σκουληκαρία είχατε? Χαχα, θα περιμένω!

    @Spy: Έλα ρε....γιατί, μόνο η κόρη σου θα βάζει φωτό;


  8. SERVIRISMATA Says:

    Πορνίδιο..... Μη σου πουν να βάλεις φωτο, εσύ έβαλες γυμνό κατευθείαν!!!!!!:p

    ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΗ: γυμνός γελαδερός στο γρασίδι με τις στάλες της αυτγούλας στις άκρες της χλόης.....!!!!:P


  9. Dreamy Cloud Says:

    Τι ωραιο παιχνιδάκι!! :)
    Μπορώ να πω πως έχεις φωτογένεια απο μικρός!! :ΡΡ
    Φιλάκια πολλά, καλή βδομάδα!


  10. Estella Says:

    Eίσαι το πιο σέξι αγελαδάκι που έχω δει ποτέ....! Χαχαχα! :P :P :P
    Αχου το μωλε.

    Ξες τι, εγω θα εβαζα αλλα ολες μου οι πικ ειναι γυμνες για το playbaby :P Ειχα απο μικρή ονειρα...αλλα δε μου βγηκανε :P :P :P


  11. Estella Says:

    P.S.τι γαματο μπλογκ ειναι αυτο ρε αγορινα; Συνέχισε την ομμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμορφη δουλεια cow boy ;) :D


  12. Pink_Fish Says:

    Kαλέ τι γούτσου-γούτσου μωρό ήσουνα, φαντάζομαι θα σου τράβαγαν το μάγουλο συνέχεια! Η πρώτη φωτό, κλασσική σέβεντιζζ φωτό γενεθλίων, έχω κι εγώ τέτοιες


  13. Vany Says:

    Αν αλλάξεις τη φάτσα ή το φύλο στην πρώτη, σχεδόν όλοι μας έχουμε την ίδια φωτογραφία.Στη δεύτερη φαίνεσαι ότι είσαι μαφία κατά βάθος...Έχεις ένα χαμόγελο σα να λες "Γέλα τώρα που μπορείς"!!


  14. @Estella: Χαχα! Να τις βάλεις ρε συ, μπας και σε δει κανένας κυνηγός ταλέντων...ποτέ δεν είναι αργά!

    @Pink Fish:Ωραία, αφού έχεις βάλε να χαζέψουμε!

    @Vany: Από μικρός φαινόμουν ε? Άντε να δούμε κ τις δικές σου!


  15. By the way...είναι 80s η φωτογραφία...δε με πήραν και τα χρόνια!


  16. D.Angel Says:

    Mπααα ξεστολίσαμε!
    Χα χα χα χα
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση αλλά δεν...Εχω βάλει όμως κι εγώ δυο παρόμοιες φωτό!Αν θες τόσο πολύ να αποκαλυφθώ δες εδώ:
    http://dreamer-angela.blogspot.com/2009/06/blog-post_27.html

    Χα χα χα χα
    Sorry ε Αλλά εφόσον έχω φωτό μου στο ταττοο δεν βλέπω το λόγο να βάζω την αφεντομουτσουνάρα μου συνέχεια το ψώνιο! Χα χα χα χα

    Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες έστω κι άν είμαι μουλάρα!Οφείλω να παραδεχτώ πως είσαι μεγάλη μορφή!Φιλιά πολλάααα


  17. Skouliki Says:

    δεν θελω....ειπαμε στο φατσοβιβλιο βαζουμε κα διαλεγουμε ποιοι θα τις δουν ...εδω στα Blogs δεν θελω
    ελπιζω να γινει σεβαστο χωρις να αισθανομαι οτι πρεπει να διακιολογηθω :)


  18. @D. Angel: Χαχα! Τις είδα!

    @skouliki: Αλίμονο, δε χρειάζεται, όποιος θέλει παίζει! ;)


  19. Θεός αγόρι μου.. Θ Ε Ο Σ !!!!!!! Γι αυτό σε αγαπάω τόσο πολύ!!!!! (Να και τα μέλια μεσημεριάτικοοοο)


  20. Ανώνυμος Says:

    Πλάκα εχεις.
    Θα ψάξω να βρω παλιες μου φωτογραφιες


  21. Marouli Says:

    Ωραια φωτογενεια!!

    Εν τω μεταξυ νηστικο σε αφηναν? Στα γενεθλια εισαι too skinny!!

    Μαρουλοφιλακια!


  22. mermyblue Says:

    αχαχ η δεύτερη είναι όοολα τα λεφτά!
    φοβερή φάτσα που τα λέει όλα
    :D


  23. @Ποδηλάτρης: Κι εγώ σ'αγαπώ μικρό μου (κολλήσαμε με τα σορόπια!)

    @aparamylos: Ενημέρωσε μόλις έχεις νεότερα!

    @Marouli: Το έπαιζα γκάντι 5 μέρες πριν γιαν α φάω όλη την τούρτα μόνος μου με όρεξη!


  24. @mermyblue: Σοκαριστήκατε αγαπητή?


  25. Skouliki Says:

    Ωραια !!!!!!!!!!!!!
    σε επεισα !!!!!!

    παμε να παιξουμε καμια φαρμ ατωρα διοτι εχω βαλει σκοπο να σε περασω χιχιιχ


  26. @skouliki: Xaxa! ναι καλά τραγούδα!!!


  27. Δε θυμαμαι οι κανόνες του παιχνιδιού να όριζαν γυμνή φωτογράφηση!! :)
    Αν ήταν έτσι, είχαμε κι εμείς σέξυ φωτογραφίες να αναρτήσουμε κύριε για να κλέψουμε την παράσταση!!
    Και μη μου πείς πως τυχαία επέλεξες ΚΑΙ οι δύο φωτογραφίες σου να είναι αποκαλυπτικότατες!!! :)))
    χαχα εγώ πάντως στη θέση σου θα την δάγκωνα την αδελφή σου!!! :Ρ Άγιο παιδάκι ήσουν!!


  28. mermyblue Says:

    πολύ. κάνω κρύα ντουζζζ για να συνέλθω
    :ΡΡΡΡΡΡΡ


  29. @Όχι εσύ...η άλλη!: ή είμαστε μοντέλα ή δεν είμαστε αγαπημένη! Δε μπορούμε να βάλουμε φωτογραφίες σαν κοινοί θνητοί!

    @mermyblue: Μπουρνουζάκι να πάρεις μη κρυώσεις με τέτοιο κωλόκαιρο!


  30. ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!ΜΟΝΤΕΛΟ.
    ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.
    :)))))))


  31. @JK: Να 'σαι καλά φίλτατε!

    Βλέπω όλοι κατευθείαν στο γυμνό πέσατε!!!


  32. Coffeemug Says:

    Το γυμνό φυσικά! Τί ήθελες να δούμε δηλαδή; Το τοπίο;


  33. @coffeemug: Πονηρά μυαλά μαζευτήκατε εδώ μέσα, κι εδώ είμεθα blog με ήθος :p!!!


  34. Ε, όχι να μας κατηγορείς κιόλας τώρα για πονηρά μυαλά όταν μόνος σου φροντίζεις να μας εκθέσεις και την μπροστινή και την πίσω πλευρά της γυμνής αλήθειας σου!!! Ας φορούσες κάτι πάνω σου κύριε όταν είδες φλάς!! Τί να σκεφτούμε δηλαδής βλέποντας κάτι τέτοιο?
    Τί γεύση να έχει η τούρτα ή την ποιότητα της κουβερτούλας???? :Ρ


  35. Να πεις στην άλλη, αν θέλει να δει πορνό να της στείλω μερικά sites! Όσο για σένα, don't worry, η γυμνή φωτογράφιση -όταν είναι καλλιτεχνική- δεν είναι χυδαία! :P


  36. ZouZouna Says:

    Πεθαίνωωωωωω!! τώραααααα! με τα γυμνά σας και τα σχόλιά σας και τα πορνό σας και τις κοντρίτσες!!
    Θέλω κι άλλα!!! ααααα χ χα χ α χα χα χα


    ποιός κερδίζει στο φατσαμπούκι? άμα τελειώσετε, περάστε και απο εμε΄να να μου καλλιεργήσετε το χωράφ!


    μούτς, σ' ένανέναν και σ' όλους ξεχωριστά !!!


  37. @Ζουζούνα: Προς το παρόν είμαι μπροστά με διαφορά Wonderbra 4D :P
    Ποια είσαι στο μουτροbook να περάσομε μια βόλτα για καφέ και όργωμα?


  38. @Ζουζούνα κι εγώ:
    Mα ήθελα να΄ξερα βρε Ζουζούνα, εσύ με τέτοια παιδεία και ηθική κάνεις παρέα με πορνοστάρς;;;; Έφριξα μόλις μπήκα σ' αυτό το blog!!! (Άλλο αν επέλεξα να μείνω μόνιμα! Τώρα μιλάμε γι' αυτόν,μην αλλάζουμε θέμα!!)
    Τρέμω τη στιγμή που θα του ζητήσει κάποιος να βάλει φωτογραφία του όπως είναι σήμερα!!!! Τί θα δούν τα ματάκια μας;;; :Ρ


  39. @ΟΧΙ ΕΣΥ (στην αλλη αναφερομαι!): Χαχαχαχα! Έεεετσι...το φόβο μου να 'χετε!


  40. Ame_Triste Says:

    eipa na balo ki egw alla den me kaleseeeeeeeeeeees.....
    :((

    evala sto facebook!:P


  41. @ame Triste: Που να σε καλέσω? Αφού στο blog σου μπαίνεις κάθε ηλιοστάσιο! Τις φωτό στο φατσομπούκι τις είδα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer