Αγαπητό μου ημερολόγιο... ©



...όχι, δεν κοιμόμουν μέχρι σήμερα, που πήρα απόφαση να σου (σε) γράψω! Απλώς περίμενα να περάσουν αυτές οι βασανιστικές, εκνευριστικές, βαρετές μέρες των εορτών.


Ξέρω, ξέρω, εσένα θα σου άρεσε να σε στόλιζα με φωτάκια, χοντρές πολύχρωμες γιρλάντες που θα ζήλευε κι ο Χουντάλας, κουραμπιέδες και μελομακάρονα. Δυστυχώς δεν έγινε...βαριόμουν να μαζεύω μετά τη ζάχαρη άχνη από την οθόνη και το μέλι από το πληκτρολόγιο!


Ξέρεις όμως γιατί μου την δίνει γενικά με τις γιορτές κι ιδιαίτερα με αυτές των Πρωτοχρονοχριστουγέννων; Αρχικά θα σου πω το κλισέ «γιατί τότε όλοι θυμούνται να είναι άνθρωποι» αλλά δε θα το αναπτύξω περισσότερο. Μυαλό έχεις, μπορείς να κρίνεις!


Βασικά φέτος μου έστριψε περισσότερο η βίδα διότι, οκ, έχουμε Χριστούγεννα και τα σχετικά. Ρε φίλε, μου φάνηκε σαν αν ήμουν στην Αυστραλία, να πούμε, με τόση ζέστη. Δηλαδή με πέτυχα σε μια φάση να κυκλοφορώ στα μαγαζιά με κοντομάνικο, την ώρα που οι περισσότεροι είχαν μεταμορφωθεί σε κινούμενα κρεμμύδια. Το κουλό; Φορούσαν και κασκόλ. ΜΕ ΤΙ ΧΙΟΝΙ; ΜΕ ΤΙ ΚΡΥΟ; Και έπιασα τον εαυτό μου να αναρωτιέται «μήπως είμαι τρελός, μήπως τα 'χω χαμένα;»


Το μόνο χιόνι που είδα ήταν τα φωτεινά χιονάκια που στόλισε ο δήμος στις κολώνες και κάτι ξεχασμένα ρεπορτάζ του Alter από τα Χριστούγεννα του 1992 στην Πεντέλη που το είχε στρώσει μέχρι το παράθυρο!


Για να μη σου πω για το καρναβάλι της γειτονιάς με τον πόλεμο των περισσότερων χριστουγεννιάτικων...λαμπακίων στα μπαλκόνια! Περνάω που λες από την παλιά μου γειτονιά -η οποία αναφορικά πριν 10 χρόνια θύμιζε το Μπρούκλυν!- και παθαίνω 42μισι εγκεφαλικά! ΤΙΙΙΙΙΙΙΓΚΑ στο φωτάκι το μπαλκόνι, η μουσική από αυτά στη διαπασών, αισθάνθηκα σαν ποντίκι που εισέβαλε στην κουζίνα της μάνας μου την ώρα που εκείνη ρύθμιζε το μηχάνημα για τις κατσαρίδες και τα ποντίκια! Μέχρι να συνέλθω και να αλλάξω στενό, περιφερόμουν σαν την Ζαν Ντ' Αρκ από το παραλλήρημα... εκείνη άκουγε φωνές, εγώ άκουγα...λαμπάκια σε κατάσταση υστερίας!


Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως, σε σχέση με πέρσι, φέτος ο κόσμος έμεινε στο σπίτι του. Στην αρχή παραξενεύτηκα μήπως έφταιγε το...πολικό ψύχος που επικρατούσε λόγω καιρικών συνθηκών αλλά μετά ανακάλυψα πως έφταιγαν οι οικονομικές συνθήκες κι όχι η ΕΜΥ! Βέβαια το Alter είχε άλλη άποψη προβάλλοντας βίντεο από τα ξενυχτάδικα της Μυκόνου...με τους θαμώνες να χορεύουν τις προτελευταίες επιτυχίες του 2001...με κοντομάνικα και μαγιώ (ναι, το είδα κάπου στο βάθος, δεν έχω το βίντεο να σου το έδειχνα!). Και πού να πάει άλλωστε; Όλοι προτίμησαν αν καπνίζουν άνετοι στο σπίτι τους μετά τη σχετική απαγόρευση!


Το κορυφαίο έγινε στο...κοπή τη πίτα! Για την ακρίβεια κόψαμε δυο, είμαστε και πολλοί, ζωή να 'χουμε! Το πρώτο «κοπή» ήταν στημμένο. Το φλουρί το πέτυχε ένα πιτσιρίκι που νωρίτερα είχε κατεβάσει παροχή από τα κλάμματα και την υστερία και του ψιθύρισαν το Winning Piece Of Pie απλά για να σκάσει και να τσεπώσει το 100άρι (λεφτά δεν έχουμε, ραπανάκια για την όρεξη!) και να πάει πιο πέρα να παίξει με τις Barbie του! Στο δεύτερο «κοπή», την ώρα που το φλουρί πέφτει στο κομμάτι του Χριστού, ακούμε από το βάθος «το Χριστό μου!» και το βλέμμα όλων πέφτει σ' ένα 7χρονο  πιτσιρίκι-Αριστοφάνης-νταλικιέρης από τη Βουλγαρία! Η τύχη του since then αγνοείται!


Κατά τα άλλα, αυτό το μαρτύριο πέρασε. Φέτος δε στόλισα το παραμικρό στο δωμάτιό μου. Στόλισα το blog και την έβγαλα την υποχρέωση! Τώρα που επανέρχομαι σε φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα, θα ετοιμάσω τη στολή μου για το Τριώδιο...λέω να ντυθώ Άγιος Βασίλης, κανείς δε το έχει κάνει μέχρι τώρα!


Με το καλό να μας μπει και να μας βγει, γιατί από το 2009 δεν είδα χαΐρι!


19 Responses
  1. Καλημέρα!!
    Να ντυθείς Αη - Βασίλης πολύ σωστά!!
    Και να μοιράζεις παραμύθια αξίας όπως πολύ καλά κάνεις!
    Αντε και το Πάσχα με πολικό ψύχος βρε!!
    Φιλιά!!!


  2. Pink_Fish Says:

    αυτό με τα ρούχα ούτε κι εγώ το κατάλαβα. Εγώ ίδρωνα και ξείδρωνα και η άλλη φόραγε ζιβάγκο. Έλα μνι στο τόπο σου δηλαδής! Καλώς σε βρήκα κι εγώ, καλή χρονιά και καλά μυαλά (που δεν το βλέπω) :)


  3. Marouli Says:

    Καλη χρονια σου εχω πει? δεν θυμαμαι.. Ξεκαρδιστηκα με την αναρτηση σου, περασα ομορφα, ξεχαστηκα και ξεκουραστηκα αμε αληθεια λεω αν θες παμε και στην στιγμη της αληθειας να βεβαιωθεις αχαχαχα!
    Θα ελεγα και άλλα αλλά τα ξεχασα τωρα αχαχα! Συμφωνω με την ζεστη..

    Μαρουλοφιλακια!


  4. Estella Says:

    Γεια σου βρε Gi Gaga παλικάρι... !
    Καιρό είχαμε να τα πούμε. Έκανες και συ μιαν άλφα αποχή έκανα και γώ μια βήτα και κάπως έτσι μείναμε "ασχολίαστοι"
    Τα φετινά Χριστουγεννοπρωτοχρονιατικα γλέντια τολμώ να πώ με άφησαν και μένα παντελώς αδιάφορη. Σκέφτηκα μήπως έφταιγε η έλλειψη κρύου, η δουλειά, η κούραση, ο άθλιος στολισμός στο Σύνταγμα...αλλά δεν εβγαλα και κανα σοβαρό συμέρασμα.
    Καλή χρονιά εύχομαι. Φιλιά


  5. SERVIRISMATA Says:

    Γελαδερέ μου καλύτερα που επανήλθες, γιατί στο τέλος απινιδωτή θα θέλαμε... to bring you to life! (εμείς και οι evanescence -τί θυμάμαι η κουλή μεσημεριάτικα...!)

    Αντε, άντε να σε πλακώσει η ρουτίνα να ξεκοιλιάσεις καμιά νέα ταινιούλα... τον Χάρι Κα-πότερ για παράδειγμα κι άλλα μαγικά, τον Άρχοντα των Κλαδευτηριών κ.ο.κ (εκλέρ κι άλλα γλυκίσματα!)


  6. @Συμμoρίτες: Προχτές το έλεγα, ετοιμαστείτε για καλοκαίρι στις Άλπεις!

    @Pink Fish: welcome! Καλή χρονιά και τα σχετικά. Μα είναι δυνατόν με τον τρελόκαιρο;

    @Marouli: Εγώ συμφωνώ με όλους και διαφωνώ με τα πάντα!


  7. @Estella: Αρχίσαμε τις αποχές. Κρίση και στα blogs! Αντε να δούμε πού θα μας πάει κι αυτή η (νύχτα) χρονιά

    @Servirismata: Καλώς επανήλθα λοιπόν! Χμμμ, θα τις σκεφτώ σοβαρά (σχετικό!) τις ιδέες σου!


  8. D.Angel Says:

    Δεν πρόλαβες ν ανοίξεις το στόμα σου κ έπιασε κρύο!Ομορφα είναι έτσι, ε;;;
    Καλή χρονιά και φιλιά πολλά


  9. Dreamy Cloud Says:

    Κι εγώ μια από τα ίδια.. Μα Χριστούγεννα ήταν αυτά;! Στην παραλία την έβγαλα να παρακολουθώ ματς με ρακέτες!! Καλά για τα λαμπάκια δεν το συζητώ όσο πάει γίνεται και χειρότερη η κατάσταση.. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις!! :) Μάκια!!



  10. ZouZouna Says:

    Kαλή χρονιά με πολλά χορτάρια για βοσκή!εεεε, αμαν πιά, μπερδεύτηκα η γυναίκα. Ξανά μανά!

    Καλή χρονιά με Υγεία, Χαρά και ότι επιθυμεί η καρδούλα σου !
    τα φιλιά μου


  11. @Mistress Hyde: Κι δε λες τίποτα!

    @Ζουζούνα: Καλή χρονιά! Εδώ μπερδεύομαι εγώ, εσύ θα γλύτωνες?

    @JK: Ευχαριστώ μικρέ!


  12. Leviathan Says:

    apolaustiki i anartisi sou! na sai kala!!! kali xronia me igeia kai xara!! filiaaaaaaaa! :)


  13. mahler76 Says:

    "το Χριστό μου?" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ κόπηκα!!!!


  14. Skouliki Says:

    καλα μιλαμε για τρελη ζεστη και στην θεσ/νικη που ημουν
    οσο γι ατα αλλα ελιωσα σε εναν καναπε εγω
    δεν ειμαι και πολυ των γιορτων φαν τα βαριεμαι
    φιλια


  15. @Leviathan: Καλή χρονιά και σε σένα Σοφοκλή!

    @mahler76: Άστα...άλλο να στο λέω κι άλλο να το βλέπεις να συμβαίνει!

    @Skouliki: Μια από τα ίδια...πιο κοιμησμένες γιορτές δεν έχω ξαναπεράσει!


  16. Ρε 'συ παντα το ειχα απορια αφου τους ξεμενει η στολη γιατι δε τη χρησιμοποιουν τις αποκριες;!Να ντυθεις να ντυθεις.
    Κατα τ'αλλα αν ακουσω αλλη μια φορα το last cristmas θα υστεριασω. Επισης αυτο που καθε χρονια μου ευχονται να ειναι η καλυτερη και ποτε δεν ειναι με μιζεριαζει.Καλη χρονια βρε και να ειναι η καλυτερη χαχαχαχα


  17. Εγώ δεν γιορταζω τα Χριστούγεννα.. προτιμώ τους εορτασμούς για τη νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου!!!


  18. @Νηρηίδα: Μη το γελάς! Θα έχω και φωτοντοκουμέντο!

    @Ποδηλάτρης: Μεγάλη η χάρη του! Δόξα σοι!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer