Άλλαξε ο Μανωλιός



...κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς! Γιατί όχι κι εγώ;
Όχι, δε θα βάλω το μπρος πίσω, το πάνω κάτω, το κίτρινο μπροστά και το καφέ στο πίσω μέρος!!!
Νομίζω πως καταστάλαξα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στο "ρουχαλάκι" αυτού του blog κι έτσι ο Spy δε θα με βρίσει (για αρκετό διάστημα ελπίζω!) και πολύ περισσότερο εσείς που έχετε βαρεθεί να βλέπετε να αλλάζω templates σαν τα πουκάμισα!

Ανάρτηση επιπέδου δε θα κάνω σήμερα, αλλά θα ευχαριστήσω τη φίλη μου Δώρα από το Servirismata γιατί χωρίς την extra βοήθειά της στις pics (μιας κι εγώ στο pc τα έχω βάλει ΟΛΑ εκτός από το Photoshop... ακόμα!) θα παιδευόμουν περισσότερες ώρες από ότι συνήθως!

Αυτά...θα τα πούμε σύντομα!!!
12 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    Ευχαριστώ φίλε για τα κρέντιτς!

    Επιταγή με κούριερ, ε? Μην ξεχνάμε την ταρίφα...!!!:P

    Καλοφόρετο το συνολάκι!


  2. Xaxa! Θα στα βάλω στο λογαριασμό σου στην Ελβετία!


  3. με γειααααα... όμορφο το νιου λουκ! Αντε καλοτάξιδο!


  4. Εδώ θα μείνει (για την ώρα) δε θα πάει πουθενά! Ευχαριστώ!


  5. Pink_Fish Says:

    ωραίος ο καινούργιος ταπετσάριος γκι γκάγκα κουννιι μπελλιι. Με γειές!!!



  6. Spy Says:

    Η αλήθεια είναι πως με εντυπωσιάσατε τα μάλλα.
    Πράγματι ο φράχτης είναι η καταλληλότερη ταπετσαρία για μια αγελάδα.
    Και φυσικά δηλώνω απείρως εντυπωσιασμένος από την πληθώρα εικόνων με αγελάδες που βρίσκετε συνέχεια. Τέτοια φαντασία ούτε εγώ στα παιδικά μου χρόνια δεν είχα...

    Εύγε νέε μου.

    Έτσι που πάτε, σε καμιά τρακοσαριά χρόνια θα με φτάσετε και θα με ξεπέράσετε!


  7. ΜΕΓΕΙΑ ΜΕΓΕΙΑΑΑΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΑΓΕΛΑΔΥΤΣΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΛΟΥΚ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  8. @Pink Fish: Ευχαριστώ!

    @skouliki: Βρίσκεις;

    @Spy: Σε καμιά 300άρια θα σας τα δείχνω από το διπλανό καζάνι!


  9. @JK: Χαίρομαι που σας αρέσει (επιτέλους πια!)


  10. Coffeemug Says:

    καλορίζικος ο καινούριος φράχτης. Λίγο μυτερός, πρόσεχε μην καρφωθείς πηδώντας. σσσσσσσματς


  11. @Coffeemug: Εσείς να προσέχετε στην προσπάθειά σας να δείτε τι κρύβω πίσω από αυτόν!!!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer