Και ερωτώ... ©



...ποια θα είναι η διαφορά της φετινής τηλεοπτικής σαιζόν με την προηγούμενη; Διότι φίλτατε αναγνώστη, πονεμένη νοικοκυρά, ταλαιπωρημένε νταλικέρη είτε εγώ παίρνω βαριά ναρκωτικά και δεν ξέρω τι μου γίνεται είτε -σύμφωνα με κάποιους- η επανάληψη είναι η μητέρα πάσης μαθήσεως (κι εδώ ξαναρωτώ το γνωστό "ποιος είναι ο πατέρας να τον αρχίσω στα χαστούκια";)

...στα Servirismata έθεσα το ερώτημα: Τώρα που ο μικρός Νικόλας (βλέπε Ευαγγελάτος) έτζασε από το κανάλι, η Tyra (βλέπε Τατιάνα) θα μαζέψει τα κουβαδάκια της και θα πάει σε άλλη παραλία; Και μια σαφή απάντηση δεν πήρα (φίλτατη Δώρα), όχι ότι με νοιάζει κιόλας! Αλλά να ενημερώσω την Oprah, μην παιδεύεται γριά γυναίκα με το ζάπινγκ, ψάχνοντας να βρει την Τάτι (πολύχρονη κιόλας) για να κλέψει ιδέες!

...Επίσης, στο ίδιο blog (-τι διάολο, ποσοστά παίρνεις ρε αδερφάκι μου; ), δε διευκρινίστηκε η έναρξη της νέας σειράς του ΑΝΤ1 με τίτλο "Ονειροπαγίδα" και κατά πόσο το κανάλι ονειρεύεται να πιάσει την πρωτιά με αυτόν τον τρόπο. Γιατί ο Ρώμας μας τελείωσε νωρίς και ο Καπουτζίδης έχει κλείσει συμβόλαιο με το MEGA μέχρι να πεθάνει ο Highlander!

...Έφτασε στα αγελαδίσια αυτιά μου το όχι και τόσο χαρμόσυνο νέο, πως η "Εργαζόμενη Γυναίκα" θα συνεχίσει να εργάζεται για ακόμα 4 επεισόδια -κι αυτό χάρη στην υπομονή της Ράντου, που δεν τα έχει κάνει κεραμιδαριό εκεί μέσα ακόμα! Και παραπονιέμαι εγώ που δεν έχω βρει δουλειά της προκοπής;...Ακόμα...

...Τώρα που ξέρω ότι η Σεράινα είναι το νέο Top Model της γ-Ελλάδος (κι ησύχασα μόλις το άκουσα!), γιατί πρέπει να περιμένω μέχρι το Φλεβάρη για να το δώ κονσέρβα; Θα έχει και special features το επεισόδιο ή alternative ending με τη Σαγόνω-Ταμειακή-Μόνικα να σηκώνει το σκήπτρο μεταμορφώνοντας άπαντες σε βατράχια με γλωσσοδέτη;

...Και καλά η Εδέμ. Έχει τα μυστικά της. Η ζωή της άλλης σε ποιας ακριβώς τη ζωή αναφέρεται; Γιατί αν εσείς είστε με τη μία κι εγώ με την άλλη, πώς ξέρω τη ζωή της άλλης για να τη συγκρίνω με τη ζωή της μίας που υποστηρίζετε εσείς; Κι αν η μια ζει διαφορετικά από την άλλη κι η άλλη δεν είναι αυτή που λέει, σύμφωνα με τα λεγόμενα της μιας, τότε ποιας η ζωή πάει στο βρόντο και γιατί να αναγκάζομαι να βλέπω τη θεία μου σε κατάσταση νιρβάνας με το πλεκτό στο χέρι, προσπαθώντας να λύσει το μυστήριο; Μπερδεύτηκα...

...Πόσες ακόμα πύλες του ανεξήγητου θα ανοίξει ο Χαρδαβέλας; Γιατί και που τις ανοίγει, η μόνη απορία που μου λύνεται είναι αν κέρδισα το laptop στο τέλος της εκπομπής ή αν τελικά μαζεύοντας όλα τα ευρώπουλα που έχω ξοδέψει για συμμετοχή, θα κατάφερνα να κατασκευάσω τη σωτήρια κιβωτό που είδα στην ταινία 2012 (παρεπιπτόντως μου φάνηκε ΠΑΤΑΤΩΔΗΣ αποτυχία)!

...Πόσα κιλά κουμπώνουν όλες οι άσχετες στα ριάλιτι-φαγάδικα για να πηδηχτούν στο τέλος με τον πιο άκυρο; Κατά πόσο ο αστακός γκραντινέ με μύδια και σως ρινόκερου είναι πραγματική συνταγή του Μήτσουλα και δεν προέρχεται από συνταγή φαγητού που τρώνε οι άποικοι στο Άλφα του Κενταύρου; Γιατί στις εκπομπές που γυρίστηκαν στην...Τζύμμμπρον δεν έχουν υπότιτλους και αναγκάζομαι να είμαι σε απευθείας σύνδεση με τη θεία μου στην Πάφο για να μου μεταφράζει; Κι ευτυχώς που έχω τσαμπέ υπεραστικά!

...Με τόσες μετακομίσεις στην ώρα και στη μέρα προβολής του, πόσο καλό κάρμα μπορεί να έχει το ομώνυμο σίριαλ; Σε λίγο θα αρχίσουμε να μαθαίνουμε πως οι συντελεστές του είχαν την ίδια τύχη με τους ρόλους, όπως οι παραγωγοί του Εξορκιστή όταν γύριζαν την ταινία!

...Πόσες μούτζες, πόσα Χ πρέπει να ρίξει ο ταλαιπωρημένος τηλεθεατής ώστε να σταματήσουν να υποστηρίζουν πως κατατονικά 16χρονα, αλλοδαπές σε μέγεθος εξωλέμβιας και μανιοκαταθλιπτικοί με Master's Degree στον αυνανισμό μπορούν να έχουν ταλέντο; Επίσης πότε επιτέλους θα τηλεφωνήσει κανείς στη Δίωξη Ναρκωτικών για να μαζέψει τον κάθε παρουσιαστή που εκστασιάζεται σε κάθε live λες και του χώνουν χασίς στον κώλο...σπόρο-σπόρο, φυλλαράκι-φυλλαράκι;

...Θα δούμε τελικά κάτι διαφορετικό φέτος ή να ψάχνω στο Rapidshare να κατεβάσω ΚΑΙ τις 472 σαιζόν του "Τόλμη και Γοητεία";
24 Responses
  1. SERVIRISMATA Says:

    Γιατί αποκαλύπτεις τα ποσοστά σου Γελαδερε; :pppp

    Μα παταγώδης αποτυχία το 2012??? Δεν είσαι δίκαιος..... Προσβάλεις των Νώε και τα κλεμμένα credits του!

    Η ταμειακή μηχανή της Μόνικα δεν μοιάζει με της Βούρου στον Καμπούρη; (ναι, αυτή τη θεότρελη με το φραπέ στο χέρι που κατουρά στη μέση της εκπομπής...!)

    Τόλμη και ΓΟητεία, Ατίθασα Νιάτα και Δυναστεία θα μας σώσουν!!!


  2. @servirismata: Πες το ψέματα! Αυτή στον Καμπούρη δεν την έχω δει...Πώς μου ξέφυγε?



  3. @Τόσο δα: Βασικά σπάνια βλέπω τηλεόραση. Άρα θα έπρεπε να αναρωτιέσαι -κι εγώ μαζί με εσένα- γιατί όποτε πάω να το ανοίξω το ρημαδοκούτι πέφτω πάνω σε όλα τα καμμένα?
    Welcome!


  4. .Και καλά η Εδέμ. Έχει τα μυστικά της. Η ζωή της άλλης σε ποιας ακριβώς τη ζωή αναφέρεται; Γιατί αν εσείς είστε με τη μία κι εγώ με την άλλη, πώς ξέρω τη ζωή της άλλης για να τη συγκρίνω με τη ζωή της μίας που υποστηρίζετε εσείς;

    Δεν παλεύεσαι!
    Είναι απόλαυση κάθε ανάγνωση..
    Είμαι και φανατική των μυστικών αυτών της Εδέμ εννοώ.
    Να χαίρεσαι τα καινούργια μπλογκς και να μας αστραποβολείς πάντα.


  5. Spy Says:

    1) Δείτε Dexter. Είναι ότι πρέπει για κάτι ψυχάκηδες σας και μένα (ε... εσάς εννοούσα)
    2) Δείτε το Κανάλι της Βουλής. Εξαιρετικά πρωτοποριακό. Δεν επαναλαμβάνει τίποτα και παρόλα αυτά βαριέσαι σε σημείο κατατονίας.
    3) Δείτε Ράδιο-Αρβύλα. Ενίοτε θα καταφέρετε να γελάσετε με ελληνική παραγωγή. Αλήθεια!


  6. happypepper Says:

    GGKB,
    Kaταρχήν καλημέρα και μεγειά το καινούργιο λούκ. Σπάνια βλέπω και ακόμα πιο σπάνια κάτι που να μ αρέσει. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί τελευταία έχουν γίνει όλοι γκουρμέδες και μαγείροι...


  7. mahler76 Says:

    ευτυχώς που δεν βλέπω τηλεόραση δηλαδή χαχαχαχα


  8. Pink_Fish Says:

    Αχ τι μου θυμίσατε. Dynasty...γκλαμουριές, φραμπαλάδες, χλιδή, ντάλαρζζζ...που είναι αυτές οι εποχές. Πάρε τώρα τον Μποτρίνι και πολύς σου είναι γκι γκάγκα. Εγώ έχω βολευτεί με σειρές από dvd και συνδρομητική, η ελληνική tv δε βλέπεται. Ξεκίνα το Rapidshare και έχει ο θεός


  9. @Συμμορίτες: Χαχα! Έεετσι, σαν τη Βίσση κι εγώ: Λάμπω όταν σας βλέπω, σαν τον ήλιο, σαν διαμάντι κλπ κλπ!

    @Spy: Για το Dexter έχω ενημερωθεί αγαπητέ κι είναι στη λίστα αναμονής για τον επόμενο μήνα. Βαριά ναρκωτικά δεν παίρνω (εξακριβωμένο) αλλά δε νομίζετε πως θα τα αρχίσω βλέποντας Βουλή;

    @happypepper: Ο διάβολος θα επιτεθεί πρώτα στην περιοχή του στομαχιού (σύμφωνα με αποκαλύψεις διάφορων τυχάρπαστων μαγκαζίνων)!


  10. @mahler76: Την καλύτερη δουλειά κάνεις φίλτατε, πίστεψέ με! (-Σε πιστεύω!)

    @Pink Fish: αγαπητό μου πορνόψαρο (λόγω χρώματος!) θυμάμαι, ώντας πιτσιρίκιον, έλιωνα με τις ώρες με τη Santa Barbara περιμένοντας πότε αυτή η άχαρη Ίντεν θα κάτσει στον Κρουζ αλλά βλέπεις μας άφησε νωρίς κι αυτή η σειρά. Dallas δεν έβλεπα, βαριόμουν, είχα κ κολυμβητήριο δεν προλάβαινα και να ήθελα!


  11. Pink_Fish Says:

    Gi gaga: Ντάλας έβλεπα εγώ, καθότι ολίγον τι 3η ηλικία όπως καταλαβαίνεις τα πρόλαβα όλα αυτά τα παλιακά. Αν μπεις Rapid, κατέβασε Love Boat (το τέλειο σίριαλ) και Fantasy Island. Θα περάσεις ζάχαρη. Σάντα Βάρβερα δεν έβλεπα, ψιλοβαρετή και μίζερη μου φαινόταν. Όταν έχεις δει Αλέξις με 10ποντο κόκκινο νύχι και λαμέ ρόμπα, όλα τ' άλλα αγάπη μου είναι Lidl :)


  12. @Pink fish: Κοίτα..για το Love Boat δεν τρελαινόμουν αλλά το Fantasy Island το έχω λιώσει!!!


  13. ZouZouna Says:

    Aσ το διάλο ρε! (ουχί εσείς και το σόϊ σας, γενικώς ομιλώ), βγήκε το νέο τοπι μοντέλα? κι εγώ που ήμιν η γουρουνα (όχι αυτή η απο πάν' άλλη).

    ααααααα, δεν είστε δίκαιος! Το 4 δεν το βλέπετε? ένα βλέπω, ένα ξέρω να σχολιάσω, και με ακροτιριάζετε... πως μου το κάνουτε δαύτο...
    Πιστεύω εις έναν κύριο
    παπακαλιάτη, αδελφο και θείο.
    Εις έναν σκηνοθέτη, μουσικό
    ηθοποιό και κρύο.
    Εις έναν που ερωτεύεται-γαμεί την αδέλφή του,
    Εις έναν που πορεύεται στραβά εις την ζωή του!

    εεεε μα, πιά!
    φιλιά.
    μεσημεριανά.
    όχι καλέ τηλεοπτικά μεσημεριανά. τα φιλιά μου μεσημεριανά.. τσ τσ τσ !!!


  14. @Zουζούνα: Άσε! Μη πιάσω το 4 (δε το έχω δει κιόλας) γιατί μάλλον το κόβω να γίνεται το νέο σίριαλ για σκότωμα στο blog!


  15. Dreamy Cloud Says:

    Μα καλά, πιστεύεις πως θα βρεθεί κάτι διαφορετικό για να δείς;;; Δεν περίμενα να είσαι τόσο ευκολόπιστος!! :ΡΡ Φιλάκια!!


  16. Skouliki Says:

    θα τεθει υπο σοβαρη παρακολουθηση το αιτημα σου καθως εισαι στα νεανικα κοινα και θα κανουμε κατι πιο ποιοτικο την επομενη σεζον για σενα οπως το νεο ριαλιτυ με τιτλο
    "best δαντελα"


  17. ZouZouna Says:

    Eχετε μια πρόσκληση, έχετε μια πρόσκληση.
    Που? στο εξοχικό μου. για περάστε, για ορίστε...
    μερσί


  18. ΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.ΧΕ ΧΕ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.


  19. Vany Says:

    Η διαφορά της φετινής σαιζόν είναι μία νομίζω.Πηγαίνεις κοντά στην τηλεόραση και πατάς ένα κουμπάκι που γράφει off.Το ξαναπατάς μόνο αν πέσει στα χέρια σου κανένα καλό dvd


  20. @Dreamy Cloud:Δεν είμαι ευκολόπιστος. Απλά είναι που τυχαίνουν σε μένα όλες οι μαλακίες!

    @skouliki: Μακάρι σκουλήκι μου!

    @Ζουζούνα:Έρχομαι, έρχομαι!


  21. @JK: I know, θα περιμένω ιδέες!

    @Vany: Ναι ε? Συνήθως αυτό κάνω αλλά βλέπεις δε με θέλει η τύχη!


  22. Εύα Says:

    να σου πω βρε μωρο μου...οταν κατεβασεις ΚΑΙ τις 472 σαιζον του Τολμη και Γοητεια μην ξεχασεις να μου τις στειλεις,ναι;
    εχω χασει κατι...ενδιαμεσα :Ρ


  23. @Εύα: Να σου τις στείλω με τον Ριτζ ή με το Θορν? :PPP


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer