It's All Greek To Me ©


Γεια σας...

Το όνομά μου είναι Σαρδάμ Αλέκου, γεννημένος στην Ελλάδα και κατάγομαι από τα Ηνωμένα Αλλαντικά Εμιράτα. Τα ελληνικά μου δεν είναι και τόσο καλά, γι' αυτό συγχωρέσετε με για τυχόν λάθη. Αν και θα είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει το πρωτοφανές αυτό γεγονός.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τη χώρα σας και σας έχει πιάσει υστερία. Εντάξει είναι χειμώνας και το χιόνι είναι αρκετά παγωμένο. Ακόμα κι όταν βρέχει, ρίχνει πολύ νερό αλλά αυτός δεν είναι λόγος να πανικοβάλεστε! Μπορείτε να σταθείτε στην άκρη του δρόμου, περιμένοντας το λεωφορείο να σας μαζέψει. Κι αν δε σας δει, ανάψτε μια φωτιστική φωτοβολίδα και κάντε σινιάλο. Το βαπόρι από την Περσία θα σας δει όταν θα πιαστεί στην Κορινθία. Σας παρακολουθώ τόσο καιρό που πασχίζετε να φτιάξετε τη ζωή σας, αλλά πιο πολύ που προσπαθείτε να καταστρέψετε τη ζωή των άλλων. Κι ειλικρινά δε το πετυχαίνετε! Ίσως θα έπρεπε να δίνατε πιο διευκρινιστικές διευκρινίσεις ώστε να γίνεστε σαφείς.

Σας χαζεύω την ώρα που κάθεστε στο σπίτι σας και βλέπετε τηλεόραση με τις ώρες. Απορώ τι καταλαβαίνετε; Οι φίλοι μου κι εγώ συνήθως πηγαίνουμε στην Κρήτη, σε ένα σπίτι με θέα στον Ατλαντικό και χαζεύουμε τα πυρηνικά υποβρύχια που κάνουν καντάδα στις γαλάζιες φάλαινες του Κόλπου του Μεξικό ή άλλοτε μας αρέσει να κάνουμε βόλτες με τα ποδήλατα στους βροχερούς δρόμους των λιμανιών της. Εσείς με τόση τηλεόραση, αφού δε σας τα έχουν κάνει τσουρέκια, κινδυνεύετε να πάθετε κάταγμα στα γεννητικά όργανα! Δηλαδή έλεος πια!

Το έχετε ρίξει στα βαριά ναρκωτικά με τις εκπομές και τα ριάλιτι που, ειλικρινά, ανησυχώ αν τα αντιβιωτικά που είναι και συναχοκτόνα θα σας φέρουν στον ίσιο δρόμο! Γνωρίζω πως δεν έχετε διάθεση για να βγείτε έξω να διασκεδάσετε. Γνωρίζω επίσης πως το κλύσμα είναι ήδη φορτισμένο λόγω της κρίσης που περνάτε. Δόξα το Θεώ, είμαι άθεος και η καταγωγή μου δε μου δίνει άλλα περιθώρια από το να αρπάξω το πρώτο αεροπλάνο και να επιστρέψω στην πραγματική πατρίδα μου! Τι να πει κανείς...τα λόγια μιλάνε από μόνα τους...

Τι με νοιάζει άλλωστε εμένα για τον αν πήγατε στο γάμο της αδερφής του φίλου σας στα Χανιά και σας προσέφεραν τα περιβόητα κρητικά τάκος; Νομίζετε πως δίνω δεκάρα αν την Πρωτοχρονιά τη βγάλατε στο Σύνταγμα μέχρι τις τελευταίες πρωινές ώρες; Όχι, αγαπητοί μου.

Εγώ είμαι άνθρωπος με ήθος και ηθική. Έχω αρχές. Διαβάζω ποίηση κι αγαπημένος μου ποιητής είναι ο Καζαντζάκης...ακόμη κι ο Μπετόβεν! Δεν ανέχομαι τις βλακείες και τα κουσούρια σας! Τρώω είδη υγειινής και γυμνάζομαι διαρκώς. Δεν κάθομαι στους καναπέους να περιδρομιάζω και να γίνομαι σαν μοσχάρι μπροστά από μια τηλεόραση!

Επιτέλους, βάλτε μυαλό και χαμηλώστε αυτή τη φασαρία που ακούτε κάθε φορά που θρονιάζεστε να δείτε τηλεόραση! Βρεθείτε με φίλους να φάτε, να πιείτε, να ακούσετε λίγη μουσική και να θυμηθείτε τα παλιά, τα πολύ παλιά, τα παλαιολιθικά σας χρόνια, τότε που παίζατε το γιατρό και τις κουμπάρες! Αποδεσμευτείτε από τις αλυσίδες σας. Ειδικά τώρα που βρέχει. Όλες οι αλυσίδες όταν μπουν στο νερό βαραίνουν, οπότε σας βλέπω για τον πάτο! Κι όταν ανοίξει ο ουρανός, τότε θα μπορείτε να δείτε τον ήλιο με γυμνά μάτια!

Συγκεντρωθείτε γιατί δε σας αντέχω άλλο... κι όχι τίποτα... μένω σε ρετιρέ! Καμιά ώρα θα τρελαθώ! Θα πηδηχτώ από το παράθυρο!


(Το κείμενο «ράφτηκε» στα μέτρα όλων όσων κατά καιρoύς πετάνε κοτσάνες, κάνουν γραμματικά λάθη ή απλά λένε ασυναρτησίες στην τηλεόραση. Πήρα όσες περισσότερες φράσεις μπόρεσα -αυτές σε bold- για να καταφέρω κάτι καλό. Στο link υπάρχει λίστα με τις 528 πιο περίεργες φράσεις που έχουν ακουστεί στο χαζοκούτι.... άλλωστε για αυτό υπάρχει η λέξη «χαζό» πριν από το «κουτί»!)

32 Responses
  1. Καλό Σαββατοκύριακο λατρείες μου!
    Θα σας παρακολουθώ!


  2. Αγαπημένο μου αγελαδάκι
    ομολογώ πως σε κάποιες από τις "βόμβες" αναγνώρισα εύκολα τους βομβιστές...
    Αυτό που με ανησύχησε όμως είναι οτι δε βλέπω τηλεόραση παρά μόνο καμιά ταινία και κανέναν αγώνα...!!! Πώς μου είναι τοοοοοοοόσο οικεία κάποια από αυτά τα "σοφά" λόγια;
    Ποιός μου κάνει πλύση εγκεφάλου την ώρα που κοιμάμαι και τα ξέρω αυτά;;;; χμμμμ...
    Καλό ΣΚ!!! :)


  3. Πραγματικαααα αν μπουυυυν στο νεροοοο βαραινουννννν??? (ναι μασαω ΚΑΙ τσιχλα!)


  4. ΧΑΧΑ.
    Το καλύτερο "μάζεμα" τηλεοπτικής βλακείας..
    Από το γέλιο μου ήρθε να πηδηχτώ από
    το παράθυρο.
    Καλά να περνάς!


  5. Pink_Fish Says:

    Κατ' αρχάς, είναι πρωί-πρωί, τώρα πίνω τον πρώτο καφέ και μη νομίζεις ότι αυτή η στιγμή είμαι σε καλύτερο state of mind απ' όλες τις πρωινατζούδες, μεσημεριανατζούδες κλπ. Η φράσιζ που θα μου μείνει είναι η εξής "Όλες οι αλυσίδες όταν μπουν στο νερό βαραίνουν". Αυτό. Τώρα πάω να διαβάζω Παυλίνα Νάσιουτζικ εντατίκ. Ευχαριστώ


  6. elf Says:

    Τώρα μου θύμισες μια ρεπόρτερ που στεκόταν μπροστά από μια λακούβα κι έλεγε πως τη σκέπασαν ρίχνοντας "τσιμέντο ταχείας ΨΥΞΕΩΣ". Αλήθεια, τα χουν πει όλα αυτά; Υποκλίνομαι στο κουράγιο σου!

    Καλό ΣΚ!!!


  7. Vany Says:

    Θα πηδηχτώ από το παράθυρο;;;;

    Το καλύτερο για το τέλος το άφησες!

    Καλό σκ cowboy


  8. SERVIRISMATA Says:

    Μου κλεψες τη δουλειά ρε τηλε-αγελάδα!!!!:ppppp

    Η ατακα-Λεβέντη πάντως υπερισχύει των υπολοίπων!!!!! Εύγε-νε!


  9. D.Angel Says:

    Αν συνεχίσω να σε διαβάζω καλό μου
    θ αρχίσω τα ναρκωτικά!Το κρίμα στο λαιμό σου στο λέω!
    Ψόφησα στα γέλια!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρααααααα


  10. Ωρέ Γίγαντα!
    Κάνεις δουλειά και μάλιστα σοβαρή και χρήσιμη.
    Πόσο μας αρέσει ο τρόπος που εκφράζεσαι και ο συνδυαστικός σου λόγος.
    Τα σέβη μας.


  11. @Η άλλη: Ειλικρινά δεν ξέρω...έχω ένα καλό υπνωτιστή να σε συνεφέρει αν θες!

    @Aseton: χαχα! σε φαντάζομαι!!!


  12. @Γιαγιά Αντιγόνη: Να σαι καλά κι εσύ. Όπως βλέπεις υπάρχουν και χειρότεροι!

    @Pink Fish: Έτσι, στροφή στην πχιότητα!


  13. @elf: Πού να δεις και το text που έχω για download! Θα φρίξεις!

    @vany: Ο Λεβέντης είπε κ λάλησε!


  14. @Servirismata: Ό,τι κάνω...το κάνω καλά! Χαχα!

    @D .Angel: Θα σε πάω πρώτος για αποτοξίνωση, μη μου ανησυχείς!


  15. @Συμμορίτες: Λατρεμένοι μου χαίρομαι που επιτέλους ανακαλύπτω τον συνδιαστικό μου εαυτό σε...συνδιασμό με τον συνδιαστικό μου λόγο. Αφού ακόμα δεν έχω μπερδευτεί κι εγώ ο ίδιος με εμένα, πάλι καλά να λέτε!
    Φιλούρες!


  16. Skouliki Says:

    εισαι θεος!!!!
    αχαχα πολυ καλη η ιδεα σου !!
    μερικες τις θυμαμαι και εγω πως και ποιος τις εχει πει :)


  17. Εύγε! Πάω να βάψω το νύχι τώρα και τα υπόλοιπα από το τηλέφωνο.


  18. Χαχαχά λατρευω τον τρόπο που έβγαλες μια ιστορία από τον Σαρδάμ...εεε όλη αυτή τη σαρδμολογία ήθελα να πω!:)
    Συμφωνώ με τη Vany, μας άφησες το.....π ι ο κ α λ υ τ ε ρ ο τ α τ ο στο τέλος;)


  19. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΝΕΕΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.

    :)))))


  20. happypepper Says:

    GGKB,
    μια χαρά κεφάτο σε βρίσκω... Εύγε!
    Μου φαίνεται πάντως ότι τελευταία τό χεις λιώσε το τελεκομάντερ!
    καλή βδομάδα και καλό μήνα!


  21. @skouliki: Είπα να τις αναφέρω στην περίπτωση που τις έχουν ξεχάσει οι ίδιοι!!!

    @Mistress Hyde: Χαχα! Πρόσεχε μη σπάσεις τίποτα!


  22. @JK: Καλό μήνα και σε σένα μικρέ της παρέας!

    @Morgana: Ναι, το τελευταίο είναι must για φέτος!

    @Happypepper: Τι να κάνω βρε πιπέρι, είναι πράγματα αυτά που κυκλοφορούν?


  23. D.Angel Says:

    Είσαι ψυχάρα!
    Σ ευχαριστώ πολύ!
    Καλό μήνα GGKB
    Σμουατς


  24. Spy Says:

    Ένα μόνο θα σας πω, χωρίς περιτά σχόλια: "Έχουμε την τηλεόραση που μας αξίζει".

    (και δεν το λέω εγώ, το είπε η... Ναταλία Γερμανού...!!!)


  25. @D.Angel: Καλό μήνα και σε σένα! Ό,τι μπορούμε κάνουμε!

    @Spy: Θα συμφωνήσω φίλτατε, αλλά γιατί εξακολουθούμε να την "έχουμε" και δε της δίνουμε μια να πάει στο διάολο?


  26. tzonakos Says:

    Απίστευτα καλό κείμενο, μπράβο σου.
    Αν δεν εχεις αντίρρηση θα δώσω λινκ αυτο εδω το κείμενο στην επόμενή μου ανάρτηση που εχει να κάνει με την "Ημέρα χωρίς Τηλεόραση", μια συμβολική μερα κάθε 11 Φλεβάρη, σαν διαμαρτυρία και αφύπνιση κατά του χαζοκουτίου.
    Πραγματικά μερικές φορές ακούω κάποιες κοτσάνες στην τηλεόραση και δεν πιάνω αμέσως τι λένε και εκει που νομίζω πως δεν άκουσα σωστά, ε καταλαβαίνω οτι μιά χαρά άκουσα, απλά ειπώθηκε κοτσάνα.


  27. @tzonakos: Κλέψτε ασύστολα -αρκεί να είστε ευγενικός κλέφτης και να αναφέρετε από πού τα κλέψατε!!!


  28. tzonakos Says:

    Εννοείται οτι αναφέρω πάντα κατι που βρήκα αλλού και ρώτησα και πήρα άδεια. Πάντα το έκανα αν ηθελα να αναφερθώ η δημοσιεύσω τον κόπο κάποιου άλλου.


  29. KitsosMitsos Says:

    Χαχαχα! Το'σκισες λέμε!


  30. @tzonakos: Να 'σα καλά!

    @KitsosMitsosQ ΚιτσεΜήτσε μου, ό,τι μπορούμε κι εμείς με το φτωχό μυαλό που διαθέτουμε!


  31. zoyzoy Says:

    Είσαι φοβερός και άπαιχτος!!!
    Δώσε και αλλα!!


  32. @zoyzoy: welcome! θα τα δώσω όλα! δε θα αφήσω τίποτα όρθιο!! Χαχαχα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer