Γείτσες!


από το mail...

ΦΤΕΡΝΙΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει όταν φτερνίζεσαι; Λένε πως κάποιος σε σκέφτεται.. Όταν φτερνίζεσαι όμως συγκεκριμένες ώρες της ημέρας; Κάθε στιγμή σημαίνει και κάτι διαφορετικό...


Όταν φτερνίζεσαι τις παρακάτω ώρες, τότε....

01:00 - 01:30 Έχεις τύχη

01:30 - 02:00 Αγαπάει άλλη/ον

02:00 - 02:30 Κάποιο πρόσωπο σε εμπιστεύεται

02:30 - 03:00 Μεγάλη Επιτυχία

03:00 - 03:30 Κάποιος σε κοροϊδεύει

03:30 - 04:00 Κάποια απάτη

04:00 - 04:30 Πρέπει να κρύβεις τα μυστικά σου

04:30 - 05:00 Θα ακούσεις καλά λόγια

05:00 - 05:30 Στενοχώρια

05:30 - 06:00 Μεγάλη απάτη

06:00 - 06:30 Εμπιστοσύνη/Επιτυχία

06:30 - 07:00 Εμπιστοσύνη/Επιτυχία

07:00 - 07:30 Τηλεφωνική είδηση

07:30 - 08:00 Αξέχαστη νύχτα

08:00 - 08:30 Φασαρίες....

08:30 - 09:00 Κάνει το πάν για να γίνεις δικιά/κος του/της

09:00 - 09:30 Έχει μεγάλο καημό...

09:30 - 10:00 Μην είσαι σκληρόκαρδη/δος

10:00 - 10:30 Έχεις την κατανόηση κάποιου πολύ καλού φίλου

10:30 - 11:00 ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ...

11:00 - 11:30 Ευχάριστη είδηση

11:30 - 12:00 Κάποιος σ' αγαπάει

12:00 - 12:30 Έχεις κάποιον καλό φίλο/η κοντά σου

12:30 - 13:00 Κάποιος σε κατηγορεί και θέλει το κακό σου

13:00 - 13:30 Κακό Σαββατοκύριακο

13:30 - 14:00 Κάποιος θέλει να σε δει

14:00 - 14:30 Θα πάρεις γράμμα

14:30 - 15:00 Θα άκούσεις κάτι σημαντικό

15:00 - 15:30 Πρόσεχε!!! Σε ζηλεύουν

15:30 - 16:00 Όποιος βιάζεται σκοντάφτει!!!!

16:00 - 16:30 KISS....

16:30 - 17:00 Ασχολούνται μαζί σου

17:00 - 17:30 Τα όνειρά σου δεν θα πραγματοποιηθούν....

17:30 - 18:00 Θα πονέσεις

18:00 - 18:30 Θα σου γίνει μια πρόταση

18:30 - 19:00 Θα περάσεις καλά...

19:00 - 19:30 Τα όνειρά σου θα πραγματοποιηθούν

19:30 - 20:00 Θα χορέψεις πολύ

20:00 - 20:30 Κάποιος θα σου πει κάτι

20:30 - 21:00 Κάποιος σε σκέφτεται

21:00 - 21:30 Θα μιλήσεις σοβαρά με κάποιον

21:30 - 22:00 ΕΚΠΛΗΞΗ....!!!!

22:00 - 22:30 Εχεις θαυμαστές/τριες

22:30 - 23:00 Κάποιος θα σου πει ψέματα

23:00 - 23:30 Κάποιος σε ονειρεύεται...

23:30 - 00:00 Χρειάζεσαι ξεκούραση

00:00 - 00:30 Πρέπει να μιλήσεις σε κάποιον

00:30 - 01:00 Μην βιάζεσαι

*******************************

Φαντάζομαι τι θα σημαίνει η κάθε ώρα που σε...«πάει κόψιμο»!!!
37 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Σκέψου να άλλαζαν οι σημασίες ανάλογα και με την μέρα της εβδομάδας...καλύτερα να μη φτερνίζεσαι καθόλου, δηλαδή!!!!!


  2. _ Says:

    ξέχασες το σημαντικότερο. 'Αμα φτερνιστείς και μετά σκουπίσεις τη μύτη σου με το μανίκι, θα πει ότι είσαι γαλαζοαίματος. Ανεξαρτήτως ώρας.


  3. Sorry γιατί είμαι και από χωριό και αυτά δεν τα καταλαβαίνω.
    Εγώ που φτερνίζομαι πρωινές ώρες κυριως ,γιατί δεν έχω το αντικείμενο του πόθου μου στο πλάι μου?
    Επίσης υπάρχει ανάλογη λίστα και για το λόξυγγα?
    Σας ευχαριστώ και καλό υπόλοιπο Κυριακής.
    Φιλιά πολλά.


  4. Creep Says:

    Τσκ τσκ τσκ. Τέτοια σου μάθανε στο σπίτι σου;
    Άμα βρεις και το "πάει κόψιμο" σε παραδέχομαι. :Ρ


  5. mermyblue Says:

    23:30 - 00:00 Χρειάζεσαι ξεκούραση

    αυτό ακριβώς
    τα υπόλοιπα δεν με έχουν απασχολήσει παρα μόνο σε φάση συναχοκατάστασης.

    ευχές για ένα όμορφο Κυριακοαπόγευμα
    αψου-γείτσες-στω


    http://www.youtube.com/watch?v=QIn9NAMhPsg


  6. tzonakos Says:

    Πριν 5' λεπτά φταρνίστηκα και περιμένω KISS ... να βγω στο δρόμο να ζητάω KISS οπωσδήποτε ;


  7. Γειάσου αγαπητέ GGKB!,(ωραίο ψευδώνυμο!ασυνίθιστο!),σε ξέρω εδώ κ λίγο καιρό,από την Mistress μας η οποία το έκλεισε,το μαγαζάκι πρόσφατα κ πολύ λυπήθηκα γι αυτό...έχεις ωραίο μπλόγκ,έχω περάσει από εδώ,πολλές φορές αλλά δεν έχει τύχει να αφήσω,κάποιο σχόλιο...ε,ωραίο το ποστάκι,κ μήπως ξέρεις τι σημαίνει,όταν σε πονάει το κεφάλι σου,?(μου χουν πεί ότι σημαίνει,κ αυτό ότι κάποιος σε σκέφτεται!!)κ όταν βουίζουν τα αυτιά σου?(μου χουν πεί ότι σημαίνει,ότι θα μάθεις κάποιο νέο που αφορά,κάποιο κοντινό σου πρώσοπο ή όχι?)κάτι τέτοιο..ε,ντάξει αν ψάξεις καλέ μου GGKB,θα βρείς χιλιάδες 'ερμηνείες'για το κάθε τί πιστέυω που σημαίνουν από κάτι..για μένα πάντως ο πονοκέφαλος σημαίνει,ή ότι πάσχεις από ημίκρανίες,ή κάτι άλλο στο κεφάλι?ή ότι έχεις τρελλό άγχος γενικά ή ότι σκέφταισαι πάααρα πολύ διάφορα...κ το βούισμα των αυτιών ότι πιθανόν,έχεις κάποια βλάβη στο αυτάκι σου,ωτίτιδα?ή ότι το πας κ προς κώφοση ένα πράμα?... κάτι τέτοιο...εμένα τώρα αυτή τη στιγμή που πάει,να σπάσει το κεφάλι μου από το πόνο,κ το σφίξιμο τι σημαίνει αυτό?ότι έχω πιθανόν πρόβλημα πίεσης?..ή ότι κάποιος κάπου με σκέφταιται,τόσο που μου προκαλεί πονοκέφαλο αυτό?...ε,εγώ πιστέυω είν όπως το πάρει κανείς...ο κάθε άνθρωπος δίνει κ ανάλογη ερμηνεία κ εξήγηση σε κάτι...αυτά...καλώς σε βρήκα...


  8. Α!!!ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΘΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ :))) ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:))))))))))) ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΕΘΕΡΑ

    ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))


  9. @Petite: Χα!μη μου βάζεις ιδέες γιατί μπορώ άνετα να "ξεσκίσω" το θέμα!


  10. @Δημήτρης Σ: Ναι ε?.....Χμμμμ...προσκυνείστε λοιπόν!


  11. @venus: Κάποιο λάθος θα γίνεται. φτερνίζεσαι με την παλιά ώρα? :P


  12. @Creep: Όπως είπα και στην Petite "Μη με προκαλείς!!!"


  13. @Αθανασία: Σιγά καλέ, μπάστα για ένα λεπ΄το! Με τόσες απορίες απορώ πώς κοιμάσαι τα βράδια (και μη μου πειες "μπρούμυτα" γιατί θα έχουμε θέμα)!!!


  14. @JK: Εχω μια γνωστή που τα σημείωνε και την έκλεισαν σε μια ωραιότατη σουίτα στο Δαφνί!


  15. δλδ εμένα που με πιάνει αλλεργία και φτερνίζομαι κάθε ώρα μου συμβαινουν όλα αυτά;γουααααααου

    Ben Hill rules!!!!γαμάτος!!!!

    καλό μήνα και καλή βδομάδα
    χχχ


  16. D.Angel Says:

    Χα χα χα χα το τελευταίο σχόλιο σου για το ποστ τα είπε ολα!
    Αν βρεις κάτι άλλο σφύρα!
    Ακόμα και για το κλάσιμο!
    Χα χα χα χα χα χα
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνααααααα
    Φιλιά πολλάαααααααααααα
    στα μούτρα σου!
    Σμουατς


  17. hackaday Says:

    Εγώ που σήμερα φταρμιζόμουν όλες τις ώρες τι να περιμένω να γίνει σύμφωνα με την ανάρτηση σου;


  18. @E και λοιπόν?, hackaday: Μάλλον την αρπάξατε αγαπητοί!


  19. @D. Angel: Κοίτα να δεις που θα την κάνω την ανάρτηση για το κλασολόγιο!!


  20. Καλησπέρα GGKB!..χαααααααααχαχαχααααααχα!καλά ντέ μη βαράς!ανθρωπέ δυό τρίς ερωτησούλες έκανα η γυναίκα!!..πάντως το κομματάκι που ακούγεται από το μπλογκάκι σου,άπαιχτο...έσκασα στα γέλια πολύ ωραίο!!.....


  21. @αθανασία: Πλάκα σου κάνω. Αυτό με την πίεση να το κοιτάξεις. είτε έχεις μυωπία και δεν το ξέρεις έιτε πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο αιμοδοσίας. Έχω κάτι φίλους βαμπίρια αν ενδιαφέρεσαι!!!


  22. Μου εχει γανωσει το κεφαλι μια φιλη απο μακρια με αυτο! Δεν ειναι να φτερνιστει την ωρα που μιλαμε εκεινη με παραταει κι ψαχνει που το εχει καταχωνιασει, αλλααααααα ποτε δεν καθισε να μου αναλυσει τοσο εμπεριστατωμενα τις προφητειες του!
    Αμα σε πιασει αλλεργικο και φτερνιζεσαι ολη μερα ασταματητα παυει να ισχυει η θα σου πεσουν ολα μαζι; Αν το προκαλεσω επιτηδες συγκεκριμενη ωρα με λιγο πιπερακι θα γινει αυτο που ηθελα;
    Μη με αφηνεις με τις αποριες τη γυναικα!


  23. ZouZouna Says:

    Μπά, βλαθήκατε να με τρελλάνετε πρωί πρωί!!!
    χα χα χα !!! πάντως μου έφτιαξε η ημέρα, άντε καλό μας μήνα!!

    υ.γ. ξέρει κανείς τίποτα για τον βήχα που τον έχω μόνιμο 1, 1/2 χρόνο?


  24. KitsosMitsos Says:

    Κάτι σαν τον Ωροσκόπο και χειρότερα!


  25. χα,χα,χα!!! Ακου πραγματικά τι συνέβη.
    Ψάχνω για να έρθω να σε επισκεφτώ και φταρνίζομαι 2 φορές.
    Βλεπω στο καπάκι την ανάρτηση με θέμα γείτσες. (Δεν αστειεύομαι)
    Λέω να τα σημάδια του Καστανέντα.
    Πάω στην ώρα 13.02 και βλέπω κακό Σαββατοκύριακο.
    Και ήταν αυτό που πέρασα.
    Μάντης είσαι καλέ, κοίτα να το δεις καλύτερα το .... ταλέντο.
    Φιλιά πολλά γίγαντα.


  26. Skouliki Says:

    χαχαχ ελπιζω να ειναι σωστα διοτι την επομενη φορα που θα φτερνιστω θα ερθω να τσεκαρω εε

    καλο μηνα με φιλι


  27. Spy Says:

    Εγώ γιατρέ μου, φτερνίζομαι όποτε αναπνέω πιπέρι. Θα ζήσω;;;


  28. @Νηρηίδα: Στο αλλεργικό και στο εξαναγκαστικό δεν πιάνει! για χτεσινούς μας πέρασες?


  29. @Ζουζούνα: Να κόψεις το τσιγάρο!


  30. @KitsisMitsos: Ε όχι σαν τον Ωροσκόπο, χρειάζομαι κι άλλα στοιχεία!


  31. @Συμμορίτες: Αυτό θα πει τέλειος συγχρονισμός! Καλό μήνα και σε σας!


  32. @skouliki: όρκο δεν παίρνω, αλλά πέρασε να εξακριβώσεις.


  33. @Spy: εσείς αγαπητέ έχετε άλλα θέματα για τα οποία θα πρέπει να ανησυχείτε...αμέσως να ρίξετε τις ευθύνες σας στο πιπέρι!


  34. Ame_Triste Says:

    pou to thymithikes ayto vre thirio?!?!?!emeis to eixame ayto grammeno se xartaki sto sxoleio me tis files mou kai otan fternizomastan to koitoysame!!!
    pw pw ti mou thymises....!!!!!!
    APSOU!!!
    (apo th syginhsh!)


  35. Το...κλανολόγιο το είδες?


  36. μμμμ λογω ανοίξεως από τις 10 που θα ξυπνήσω θα προσέξω να μην είμαι σκληρόκαρδη, καπάκι θα έχω την κατανόηση ενός φίλου, αμέσως μετά θα κινδυνέυσει η υγεία μου, και μέχρι να πιω και έναν καφέ θα έχω λάβει και ευχάριστη ειδηση- μήπως οι ώρες μεταβάλλονται σε περίπτωση αλλεργίας;


  37. Μαρία Βασιλάκη Says:

    Εγώ την Τρίτη 9 Μαΐου 2023 φτερνίστηκα εκείνο το μεσημέρι. Που και που οι άλλοι νομίζουν πως το κάνω ψέματα κι επίτηδες.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer