What The F.A.Q.? part 08
Mother In Law ©


ΣΗΜ.: Η φίλη μας, ζήτησε να μη δημοσιευτεί ολόκληρο το mail που έστειλε, για ευνόητους λόγους.


Αγαπητέ Γκι Γκαγκά,

Θενκς για το ενδιαφέρον.... Ο λόγος που είχα τα νεύρα, τα πολλά νεύρα είναι η πεθερά μου. Αυτή η γυναίκα μου δίνει στα νεύρα, αφάνταστα, πολύ. Από πού να αρχίσω και πού να φτάσω πια!....Κοίτα δε μπορώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Απλά θα σου πω πως κοντεύω να μπω στο Δαφνί απλά και μόνο για να απαλλαχτώ από δαύτη.

Τι προτείνεις? Εκτός από τα προφανή? Χε, χε, χε....

-Η Πολύ Θυμωμένη-



Αγαπημένη μου Θυμωμένη!

Λεπόν. Σεβαστή η επιθυμία σου (αν και θα μας δινόταν η ευκαιρία να σχολιάσουμε κι οι υπόλοιποι το θέμα έχοντας περισσότερες λεπτομέρειες στα χέρια μας) γι αυτό και θα σου πω λίγα και καλά.

Σαφώς το να τη σκοτώσεις δεν τίθεται θέμα, αν και για το μόνο που θα ανησυχούσες μετά από αυτό θα ήταν οι κατηγορίες εις βάρος σου για κτηνωδία. Κακό σκυλί, ψόφο δεν έχει, οπότε αυτομάτως πατάμε delete στο κουμπί με την ένδειξη "Πέτα την πεθερά από το τρένο"!

Δεν μου λες λεπτομέρειες, αλλά δε θα ζητήσω περισσότερα. Το θέμα με τις πεθερές το αντιμετωπίζει όλος ο γυναικείος πληθυσμός. Χαίρομαι αρχικά που δεν έχω παντρευτεί, αποφεύγοντας έτσι -εκτός από τα δικά μου βάσανα- τα βάσανα της συζύγου με τη μητέρα μου.

Έχεις συζητήσει το θέμα με το σύζυγο; Θα μου πεις "άπειρες φορές αλλά ο άντρας μου είναι ένα ημίποδο βουβάλι και δεν δέχεται κριτικές από άλλους για τη γυναίκα που έκανε το λάθος η μάνα της να τη φέρει στον κόσμο"! Σε κατανοώ -στο περίπου μιας και δεν είμαι εις γάμου κοινωνίαν!

Υπομονή δε μπορείς να κάνεις, έχεις ξεπεράσει τα όρια, οπότε το να διατηρήσεις μια στάση "δε το παίζω τρελή αλλά είμαι" θα ήταν κάτι καλό για αρχή. Κι ο άγιος φοβέρα θέλει. Αν δε μπορείς να την απειλήσεςι πως "θα φάω όλη την περιουσία του γιου σου και μετά θα πάρω το παιδί μου και θα φύγω με τους φίλους μου για Κάιρο" τότε μπορείς να την προειδοποιήσεις. "Άκου μάνα (η προσφώνηση "μάνα/μητέρα/μαμά" πάντα κάνει τον συνομιλητή -και δη την πεθερά- να σοβαρέψει και να ακούσει με προσοχή) δεν ξέρω πώς έχετε μάθει εσείς στο χωριό σας αλλά εδώ βρίσκεσαι στο σπίτι που άνοιξα εγώ με τον γιο σου. Στο σπίτι σου κάνε ό,τι σου καπνίσει. διαφορετικά θα συζητήσω με τον άντρα μου και θα πάρουμε αποφάσεις, οι οποίες ίσως δεν είναι αρεστές σε σένα" και διάφορα άλλα.

Σαφώς υπάρχει η πιθανότητα η πεθερά να σε γειώσει με Ντουμπάι ή στη χειρότερη ο σύζυγος να είναι χειρότερος από ημίποδο βουβάλι! Εκεί θα σηκώσω τα χέρια ψηλά σαν το Χατζηγιάννη και θα περιμένω να δω την άποψή σου.

Πέρα από την πλάκα, η συζήτηση πάντα οδηγεί κάπου, έστω και στη μη λύση του προβλήματος. Τα νεύρα από την άλλη, πόσο να αντέξουν κι αυτά; Ακορντεόν έχουν γίνει!

- Gi Gaga Kouni Beli -

33 Responses
  1. Vany Says:

    θέλει επιδέξιους χειρισμούς η πεθερά. Αν και ορισμένες περιπτώσεις είναι ανίατες.Με υπομονή,κάτι γίνεται. Μαχαίρι δεν κόβεται η επαφή, θα τα λέει στο γιο μετά και θα 'ρχεται φουντωμένος σπίτι.Κι αυτό είναι ακόμα χειρότερο από την ίδια


  2. μακριά και αγαπημένες που λέει και ο λαός


  3. Coffeemug Says:

    Τα πάντα ξεκινάνε από το ότι πιστεύουν ακράδαντα και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα, μα με τίποτα, ότι ο γιός τους ο μονάκριβος υποφέρει και ότι οι "υπηρεσίες" που του παρέχονται δεν είναι και δεν θα γίνουν ποτέ σαν αυτές της καλής μανούλας. Εχουν τις δικές τους ανησυχίες κι αυτές.


  4. zoyzoy Says:

    Οχου!!Μη μου βάζεις ιδέες έτσι θα με βλέπουν μεθαύριο οι νύφες? Κάηκα!

    Οσο πιο μακριά τόσο καλύτερα!
    Σ'αλλη γη σ'αλλα μέρη που λένε!!

    Το άσμα πολύ πετυχημένο!!


  5. Marouli Says:

    χαχαχαχαχα! Θα με πεθανεις! αχαχαχα!κ εδω να πω.. ωχ παναγια μου τι με περιμενει..

    Μαρουλοφιλακια!


  6. σκεφτομαι σοβαρα να σου στειλω μαιλ, με τετοιες συμβουλες ολο κατι θα πεις και για τη δικη μου περιπτωση, οχι πως θα βοηθησεις να λυθει αλλα τουλαχιστον θα γελασω οσο τωρα!
    Πεθερα δεν εχω καθοτι δεν εχω παντρευτει αλλα θυμαμαι μανα απο πρωην που του εκανε προξενια για να με χωρισει. Ειναι θεμα αντιζηλιας, και επειδη η πεθερα ξερει τουλαχιστον ενα πραγμα που δεν θα μπορεσει ποτε να προσφερει τον κανακαρη της, εκτος αν εχει αιμομικτικες τασεις, παντα θα προσπαθει να υπερτερει σε ολα τα αλλα!


  7. @Vany: H πεθερά θέλει το Γερμανό της!!


  8. @Ε και λοιπόν; : Έτσι...αρκετά προβλήματα δημιουργούνται χωρίς λόγο!


  9. @Coffeemug: Ανησυχίες? Σκουλήκια έχει πιάσει ο κώλος τους και τρώγονται! (Και δεν αναφέρομαι στο γνωστό skouliki της μπλογκόσφαιρας!)


  10. @zoyzoy: Ας ελπίσουμε πως θα αποτελέσεις εξαίεση στον κανόνα! Φιλιά!


  11. @Marouli: Καλομελέτα κι έρχεται! Χαχαχα!


  12. @Νηρηίδα: Και γιατί δε στέλνεις? Μπορεί τελικά οι συμβουλές των αναγνωστών να σε βοηθήσουν (ή να σου κλείσουν το σπίτι -το οποίο αν είναι σε φάση αποσύνθεσης δε θα σε νοιάξει καθόλου!)


  13. Θα το γράψω και ας μην πολυκολλάει.
    "Το άκρων άωτον της γκαντεμιάς:
    Να λένε την πεθερά σου ΕΛΠΙΔΑ,γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία"
    Πέρα από την πλάκα,ορισμένες δεν παλεύονται ούτε με μαρτύρια μεσαιωνικού τύπου.
    Κουράγιο σε όλες τις πεθερόπληκτες.
    Φιλιά.


  14. @Venus: Μια χαρά κολλάει το...ρητό! Όσο για τα βασανιστήρια και τα μαρτύρια, άστο. Και στην πυρά να τις ρίξεις πάλι λάδι θα τη βγάλουν!


  15. Skouliki Says:

    πρεπει να ειμαι απο τις πολυ τυχερες εγω οπου ολες οι μαμαδες των φιλων μου με συμπαθουσαν και με ειχαν στα ωπα ωπα , ακομα δεν εχω βιωσει την κακη πλευρα του θεματος
    ευτυχως !!!!!!!!!!!!!!


  16. @skouliki: Χα! Σου εύχομαι να μη το πάθεις τότε!


  17. hackaday Says:

    Στην πυρά. Ευτυχώς η δικιά μου μένει σε άλλη χώρα.


  18. ΧΕ ΧΕ!!!ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΕΘΕΡΕΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΩΣ ΤΟΤΕ :))))))

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  19. Pink_Fish Says:

    Στην πυρά Γκι γκαγκά....στην πυρά. Πόσα λεξοτανίλ να πάρεις? Πόσο άνγκερ μάνατζμεντ(sic)να κάνεις? Πόσες φορές να μετρήσεις μέσα σου μέχρι το 10? Ε? Πες μου, πόσες? Γι' αυτό σου λέω....Καλή πεθερά είναι η νεκρή πεθερά χε χε χε :):)


  20. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΩΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    Για άλλη μία φορά, γοητευμένοι!!!


  21. @JK: Φίλτατε, σου εύχομαι το μέλλον σου να μην έχει τέτοια!


  22. @Pink Fish: Σωστά...ούτε καν βαλσαμωμένη! την τρώει που την τρώει στη μάπα live, να την έχει και κονσέρβα?


  23. @Συμμορίτες: Με την ομορφιά μου? Με τα κάλλη μου (και τους κάλους μου επίσης!)? Για εσάς κάνω αστρολογική παρωδία ακόμα και για μέα!!!


  24. @hackaday: Χα! Να ρε παιδιά, την καλύτερη δουλειά έκανε το παληκάρι!!! Εύγε νέε μου!


  25. ZouZouna Says:

    Αγαπητέ Γκί, απο ημερών βλέπω το "πεθερικό" ως κείμενο, αλλά δεν, προκαμα. Δεν έχω, δεν θα γίνω, δεν θα αποκτήσω, οπότε..
    Ομως, επιτρέψτε μου, να πω στην θυμωμένη πεθερόπληκτη τα παρακάτω.

    Αγαπημένη θυμωμένη,
    μάνα (του) είναι θα περάσει. Αν είναι να περάσετε εσείς πρώτα την καγκελόπορτα, πρέπει άλλες μέθοδοι, να σας βοηθήσουν να αποτρέψετε τα νεύρα σας απο κρόσια....
    -Ενα τηγάνι, που θα προσγειωθεί στο ξερό της ίσως? (όλως τυχαίως βεβαίως)
    -Μία κατσαρόλα μαρμελάδα που βράζει, που θα σας φύγει απο τα χέρια την ώρα που την μετακινείτε και πέσει τυχαίως πάνω της?
    -Ενα βαζο (όχι το καλό), που θα περάσει ξυστά στο κεφάλι της, ή θα προσγειωθεί πάνω σ' αυτό, γιατί η νύφουλα της, δεν την είδε που πέρναγε, και πήγε να ξεσκονίσει.
    -Ενα φαγητό που θα είναι τίγκα στο λάδι, αλάτι, σκόρδο, πιπέρι, και θα το φάει γιατί το έφτιαξε η νυφούλα της?
    - Ενα μαχαίρι που θα σας πέσει (με την μύτη) στα πόδια της την ώρα που θα περνά ?

    Αν όλα τ' άλλα δεν πιάσουν καλή μου, ΠΟΥ την έχεις ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΡΑ ΣΟΥ να της απαντάς κάθε φορά που σε πρήζει? Μια δυο τρείς, θα βγάλεις το κακό όνομα και δεν θα σε πειράζει κανείς (το φοβο τους νάχεις).

    Σας φιλώ αμφιτερομαγούλως και τους δυο! (νύφη και Γκί - σιγά μην φίλαγα την πεθερά! Α)

    υ.γ. πως η μάνα μου έζησε με την πεθερά 38 χρόνια ως μάνα και κόρη, αυτές ξέρουν και δεν θελω να μάθω !


  26. @Ζουζούνα: Τι εξτρεμιστικά είναι αυτά που λες στο κορίτσι καλό μου? Θες να μας μαζεύψει η αντιτρομοκρατική?


  27. Ανώνυμος Says:

    Θα ειμαι σαφης και λακωνικος.


    ΠΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ!


  28. @Merlin: Έτσι σκέτη? Ξεροσφύρι θα πάει?


  29. hackaday Says:

    Μάλλον πάσχεις από οξεία πεθερίτιδα. Γιατί δεν τις κάνεις δώρο ένμα μεγάλο, μακρινό ταξίδι για μερικούς μήνες; Στην ουσία δώρο στον εαυτό σου θα κάνεις.


  30. D.Angel Says:

    Σκοτώστε την!!!
    Κάντε την σαπούνι
    Το κινέζικο μαρτύριο
    Στείλτε την διακοπές στη Σομαλία!
    Ελεος!!!
    Χα χα χα χα χα
    Πως την έχασα εγώ τέτοια ανάρτηση;;;
    Είχα θέμα με τα post ιτ
    βλέπεις
    Χα χα χα
    Φιλιά πολλά στα μούτρα σας


  31. @hackaday: Τα εισητήρια θα είναι πρώτη θέση?


  32. @D. Angel: Άντε! τόση ώρα περιμένω, να δω αν θα σχολιάσεις αυτό το φλέγον θέμα! ενδιαφέρουσες οι προτάσεις. Τις προσφέρετε όλες μαζί σε πακέτο, ή χωριστά?


  33. Dr. Feleki Says:

    Αν δεν πιάσουν όλα αυτα που λεει ο ΓΓΚΜ (ναι συντομευση) απλά βρες γκόμενο αγαπητή Θυμωμένη. Να δείς για πότε περνάνε τα νεύρα σου και μεταφέρονται στην πεθερά και το σύζυγο.

    Ευχαριστώ.
    Ο Ποντικός.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer