Να τα άστρα, να κι η γλάστρα!



Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω τη δημιουργία ενός νέου blog, το οποίο επιθυμούσα αρκετό καιρό. Το Astro Gaga είναι το νέο μου παιδί και θα με βρίσκετε κι εκεί (ναι το ξέρω, πολλαπλασιάζομαι με απίστευτα επικίνδυνους ρυθμούς!)

Μέσα από αυτό το blog θα κάνω μια προσπάθεια να φρεσκάρω λίγο τις ελάχιστες γνώσεις μου πάνω στην αστρολογία, να καυτηριάσω θέματα και καταστάσεις, να συμβουλευτώ και να μάθω αλλά και να σας δώσω μερικές από τις γνώσεις που έχω αποκτήσει ως τώρα σε διάφορα θέματα.

Να ευχαριστήσω όσους με ενθάρρυναν και με συμβούλευσαν για αυτό το νέο ξεκίνημα, οπότε τα μπινελίκια σας να τα χώσετε εκεί!

Ευχαριστώ τους

- Συμμορίτες γιατί πιστεύω πως κάτι τέτοιο το περίμεναν από μένα και τους το είχα ψιλο-υποσχεθεί!
- Μαρούλι γιατί στραβώθηκε ένα ολόκληρο απόγευμα για να μου δώσει συμβουλές για το στήσιμο, και τελικά δεν ασχολήθηκε με το Farmville όσο θα ήθελε!!!
- Erianna γιατί -αν και δεν είναι blogger- έκανε εγγραφή για να μπορεί να περνάει την ώρα της ευχάριστα!

Καλορίζικο!!!
28 Responses
  1. KitsosMitsos Says:

    Άντε, καλή αρχή σ'αυτό το νέο πόνημα!
    Και εις κατώτερα εύχομαι!

    @ Μαρούλι Μετά από αυτή την θυσία που έκανες, εύγε και πάλι εύγε :P


  2. thanx Κιτσεμήτσε! γιατί εις κατώτερα ρε συ? Πάλι από μένα θα ξεστραβωθείτε εδώ μέσα!!! :PPP
    Marouli rules!!!


  3. ZouZouna Says:

    Mπράβο, μπράβο, συμβάλεις στο γενικό καλό!
    πως πάνε εκεί?


  4. @Ζουζούνα: Κάνε κλιk στο πράσινο Astro Gaga στο κείμενο ή στο banner που είναι στη sidebar


  5. Καλορίζικο Αγελαδίτσα.

    Σου'ρχομαι ,γιατί έχω τρελό κόλλημα με τα άστρα.


  6. Έλα έλα! Ζυγός είσαι εσύ, δε σε φοβάμαι!!! :PPPP


  7. D.Angel Says:

    Mπράβο μπράβο!
    Τα συγχαρητήρια μου!
    Καλορίζικοοοοοο
    Δεν λέω άλλα, πάω να δω!


  8. thanx!!! Έλα κι εσύ να δω από πόσους θα φάω ξύλο!!!


  9. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!

    Αντε φτιαχνεις και γενεθλιους χαρτες? χιχι


  10. ευχαριστώ! χάρτες? Όχι ακόμα. Οι μόνοι χάρτες που μπορώ να κάνω τώρα είναι...τουριστικοί!!! :PPP


  11. Οπως προείπαμε και στο αυθεντικό astrogaga είμαστε πεποισμένοι πως το μπλογκ αυτό θα εξελιχθεί ως σημαντικό μέσα από χιούμορ και καυστικότητα των αστρολογικών ευτράπελων και όχι μόνο, εσύ ξέρεις.
    Καλή αρχή, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ πολύ για την εμπιστοσύνη και τη συμπαράσταση.
    Επίσης οι ΖΥΓΟΙ είναι μέγιστοι υποστηρικτές βλέπε εμένα το Μαρούλι, τον ωροσκόπο σου, τον ωροσκόπο του Κίτσου, το ζώδιο της Venus και κάμποσους άλλους (χμμ???).
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΑΣ.


  12. Θέματα να έχουμε και θα σας κάνω εγώ αστέρια!!!
    Ευχαριστώ κι από εδώ !


  13. hackaday Says:

    Καλορίζικο και καλή αρχή.



  14. zoyzoy Says:

    Αγγελάδα και σε άστρα??Τι άλλο θα δούν τα μάτια μου:(

    Καλορίζικο πάω να θαυμάσω!!


  15. @zoyzoy: Από μένα να τα περιμένεις όλα (όχι, δε θα βγάλω DVD....)


  16. Marouli Says:

    Καλοριζικοοοοοοοο! Επιτελους εκανε την εμφανιση του(καθε απογευμα με επρηζε, με εκβιαζε οτι θα τα βγαλει ολα στην φορα αν δεν του εδινα την γνωμη μου, όχι οτι την ακολουθησε αλλά λέμε τωρα..)Τι ελεγα? Α! ναι! καλοριζικο! παντα τετοια! Να πολλαπλασιαζεστε! Το είπε και ο Μεγαλος! Βοηθεια μας! (το γνωστο εμοτιοκον παναιαμ χαχαχαχα)Σ'ευχαριστω για την αναφορα!


    Μαρουλοφιλακια!!!!!!


  17. Coffeemug Says:

    Καλορίζικο! Μου αρέσει πάρα πολύ όλη η σελίδα! Και πιο πολύ από όλα, τα αγελαδάκια/ζώδια!


  18. Pink_Fish Says:

    χρυσό μου, χρυσό μου...Αν και είμαι fan του Stardome, I will follow you...Respect για το τραγούδι που παίζει στο blog, είναι από τα πολυαγαπημένα μου :):)


  19. Καλορίζικο! Να δω πόσα θα ανοίξεις!
    Στο τέλος θα χρειαστείς γραμματέα.


  20. @marouli: Χαχαχα! Βοήθησες αρκετά, μη λες βλακείες. ΚΑι μόνο που είχες την υπομονή για ναδεις κάτι στο οποίο έβγαλες τσάμπα τα μάτια σου, αρκεί!!!


  21. @coffemug: Ναι, οι εικόνες είναι αντιπροσωπευτικές!


  22. @Pink_Fish: Πορνόψαρό μου, άσε το stardome, εδώ μιλάμε για προβλέψεις με πχιότητα!


  23. @Mistress Hyde: Άντε, καιρός να αλλάξουμε ρόλους!!!


  24. Skouliki Says:

    μπραβο ρε παιδια καλη αρχη ευχομαι
    απο αυτα που διαβασα εχω ριξει πολυ γελιο παντως

    !!! φιλι


  25. @skouliki: Να σαι καλά σκουλήκω μου!


  26. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer