This is the... OPA power! ©




Καλά δεν καθόμουν, ψες αργά, μπροστά από το πιτσί μου, να το παίζω «Αγρότης μόνος ψάχνει» στο φατσομπούκι; Μου στέλνει μήνυμα στο κινητό μια αναγνώστρια και μου λέει να βάλω ΝΕΤ γιατί έχει τον τελικό για τη Euroβύζιον. Ανοίγω κι εγώ ο καψερός να χαζέψω ενώ παράλληλα φύτευα πράσινα τριαντάφυλλα στη φάρμα μου. Και παθαίνω 24 ανακοπές με τις μαλακίες που ακούω.

Δε θα σχολιάσω όλα τα τραγούδια. Αν και αυτό που θεωρώ καρα-άκυρο τελείως ήταν ο «Κινέζος». Μα είμαστε σοβαροί; Με τέτοιο στίχο περίμεναν να εκλεγεί για να εκπροσωπήσει τη χώρα;

Τελικά -και πάντα σύμφωνα με «δημοκρατικές» διαδικασίες- το «κοινό» ψήφισε το Γιώργο Αλκαίο και την παρεού του με το τραγούδι «OPA». Το 1940 είχαμε το «Αέρα!», τώρα θα έχουμε το «Ώπα!» (όχι πως δε το είχαμε ανέκαθεν!)...

Και τα μεσημεριανάδικα λύσσαξαν όμως σήμερα μετά την επιλογή. Όλο το σκηνικό, σου λέει, κόστισε 60% λιγότερο...Χμ...αναρωτιέμαι σε ποιανού τις τσέπες μπήκε αυτό το ποσοστό. Mόνο το Τζενάκι πληρώθηκε για την παρουσίαση ενώ η γυναίκα-κόμβιον πυροδοτήσεως, κατά κόσμον Ρίκα Βαγιάνη, περνούσε έξω από το χώρο της οργάνωσης αγκαζέ με μια ζαμπονοτυρόπιτα που πλάκωνε από τα r-Everest, άκουσε φασαρία και απλά είδε φώτα και μπήκε.

Μεταξύ των εκλεκτών προσκεκλημένων ήταν κι η Αυγουστάκη -η οποία έφαγε ban, delete και block γιατί «φήμες» θέλουν το τραγούδι της να είναι καρακλεμμένο και με τη βούλα (όχι εσένα μαρή! Άλλη βούλα λέω!). Μεταξύ μας τώρα, αν πήγαινε αυτό στο θεσμό, θα πιάναμε κάτι, αν όχι την πρωτιά.

Και φτάνουμε στο Γιωργάκηηηη...κάνοντας μια ιστορική αναδρομή και πηγαίνοντας πίσω στο 2004-5, σας υπενθυμίζω πως οι νίκες μας στο Euro και τη Eurovision, είχαν ένα κοινό στοιχείο...ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δηλαδή τον Ρεχάγκελ και τη Γερμανού αντίστοιχα. Βάσει αυτών των στοιχείων και συνδιάζοντάς τα με τα σημερινά δεδομένα όπου:

α) Γιωργάκης λέγεται ο εκλεκτός της φετινής Euroβύζιον αλλά κι ο πρωθυπουργός μας και
β) οι Γερμανοί μας έχουν πρήξει τα συκώτια με τα οικονομικά μας,

προβλέπω όχι απλά «παταγώδη αποτυχία» αλλά αποκλεισμό μας πριν καν πατήσουμε το πόδι μας στη σκάλα του αεροπλάνου στο «Ελ. Βενιζέλος»!

Ρεσιτάλ ενδυματολογικού δώσαμε και φέτος! Μετά τον σκληροπυρηνικό Ρακιντζή με το Ες-Έι(πειρατή!)-Τζι-Έι(το τόπι μου!)-Πι-Όου (S.A.G.A.P.O.), έχουμε τον Σαντιμπελίστικο Αλκαίο, με τους 5 Αμαζόνους του, με καρακλεμμένες χορογραφίες από (με σειρά εμφάνισης) Ρουσλάνα, Παπαρίζου, Ρουβά και Serifovic (είχε καλέ χορογραφία η Serifovic; -Όχι, αλλά φορούσε μαύρα :P ) και κάπου στο άσχετο ΝΑ ΤΗ ΠΕΤΙΕΤΑΙ! (το μυαλό σου και-) μια λύρα, έτσι για το εφέ!

«Το τραγούδι γράφτηκε αποκλειστικά για τη Εuroβύζιον» δήλωσε ο αοιδός, αν και πολλά sites, fora κλπ θεωρούν πως είναι μια καλή ευκαρία για τον Αλκαίο να γνωρίσει και το Όσλο, αφού λεφτά για ταξίδια δεν παίζουν!

Τη συγκεκριμένη μέρα θα είμαι εκτός, πάντως. Δε θα δω τίποτα. Θα πλακώσω τα σουβλακομπίφτεκα με παρέα σε κάποια χασαποταβέρνα. Ίσως το «ΟΡΑ» να ταιριάζει καλύτερα εκεί!

UPDATE 17/03/2010

Έτσι ίσως έχουμε ελπίδες!!!



48 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Όπα! Πήδηξα τη μάντρα σου και συμφωνώ απολύτως! Να δεις που στο Όσλο θα εμφανιστούν με προβιές απάνω τους _του ποντιου τσέλιγκα, ξέρεις! Φιλούρες!


  2. Καλά, ας περάσουμε πρώτα στον τελικό κι ας εμφανιστούν και με φύλλο συκής!


  3. D.Angel Says:

    Πειράζει που δεν μ΄αρεσε καθόλου!
    Αισχος, μόνο αυτό έχω να πω!
    Κατα τα άλλα
    βασικά καλησπέρα σας
    Φιλιά πολλάααααααααααααααααααα


  4. alitaki Says:

    pan apo ola sou ekfrazo to parampono mou pou to kinito sou to exoun oloi-oles ektos apo mena.den to vrisko katholou sosto.ta tragoudia itan ola metria kai genika theoro afto to diagonizmo panagiraki akrivo.omos gousta einai afta kai kapios pernai kala me to evrovizion mpravo tou.filia


  5. @D.Angel: αίσχος δε λες τίποτα!
    Φιλιάααααα


  6. @alitaki: τα τραγούδια ήταν για τα μπάζα. Το κινητό μου δε στο δίνω, δε στο δίνω, μα τον Άγιο Κωνσταντίνο! :P Xaxaxa!


  7. Γειάσου ρε απίστευτε Γκί γκά,γκά και χααααχαααααχααχα!πόοοσο δίκιο έχεις μα πόσο δίκιο όμως...έχει καταντήσει μιά τεράστια μαλακία πιά όλο αυτό..το...ας το πώ event εντελώς ανούσιο χωρίς καμία μα καμία χρησιμότητα..μα καμία όμως.. κ εάν θυμηθεί κάποιος το π ως ξεκίνησε όλο αυτό...κ π ου έχει καταλήξει θα κλαίει,με μάυρο δάκρυ γι αυτό λοιπόν ας το αφήσουμε...ένα χάλι...πραγματικά χάλι...πολύυυ λίγες συμμετοχές πρέπει να πώ ότι μου,έχουν κινήσει κάαπως το ενδιαφέρον έως τώρα...(όπως αυτή του Ζέλικο Γιοκσίμοβιτς)με τη Σερβία το 2004?...από άλλες...καμία μα καμία...πολύ κακογουστιά,πολύ γυφτιά,βλακεία...κλπ,κλπ...καλησπέρες...


  8. καλα τα λες!!! εχω ακριβως την ίδια άποψη!!!!!!



    σματς!


  9. @αθανασία: Χειμαρρώδης όπως πάντα! το είπα κ πριν, τελείως για τα μπάζα θα πάμε φέτος...αν προλάβουμε κ πάμε δηλαδή!


  10. @μικρό και τρελό:
    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Αλκαίος! ΕΛΕΟΣ!!!


  11. ZouZouna Says:

    Ποιά μέρα θα γίνει να πάω στο Τιμπουκτού?
    γμτ πάλι, τι θα τραβήξουμε!!!


  12. Μέχρι να τελειώσει το τζέρτζέλο που βλάπτει σοβαρά την χοληστερίνη μου,
    θα αναγκαστώ να βλέπω ειδήσεις.
    ΑΧ ΒΑΧ.
    Καλημέρα!


  13. @Ζουζούνα: Θα σε ενημερώσω...λογικά κάπου μέσα στο Μάη!


  14. @Γιαγιά: σιγά μην κάτσεις να σκάσεις! Δες καμιά ταινία αγαπητή, ακόμα κι οι ειδήσεις τα ίδια χάλια θα έχουν!


  15. έχω να δω χρόνια γιουροβίζιον,βέβαια έχουμε την άλλη παπαρούμπα Σαν Ρέμο....μια βδομάδα κρατάει!!!

    καλή Κυριακή
    χχχ


  16. @Ε και λοιπόν?: Έβλεπα πού και πού αλλά φέτος δεν υπάρχει!
    Καλή Κυριακή!


  17. 24 ΑΝΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.ΠΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  18. hackaday Says:

    Τι να την κάνεις τη Eurovision όταν πλέον είμαστε άβιζοι από τις Η.Π.Α.; Πάντως όλα τα τραγούδια ήταν για τα μπάζα. Στιχουργικά, μουσικά, χορογραφικά, στυλιστικά κλπ. Μακάρι να πατώσουμε γιατί αν (που δεν) πάρουμε την πρωτιά φαντάσου τι κλεφτοφαγοπότι θα πέσει μέχρι να ολοκληρωθεί η διοργάνωση.


  19. @JK: Άστα να πάνε! Πάλι με βλέπω να λιώνω στο Play Station!!!


  20. @hackaday: Σωστός! αν και φάγανε το 60άρι από το ποσοστό, τι κι αν δεν περάσουμε? ;)


  21. mermyblue Says:

    ωχχ
    δεν το έχω δει ακόμα...
    πάω να το δω και επιστρέφω

    (επέστρεψα)
    ω μάι γκόντ...
    αυτό το "ΟΥ" με πέθανε...
    τουλάχιστον, έχει ελληνικό στίχο .
    θα μας ψηφίσουν σίγουρα οι Γερμανοί
    (ανέκδοτο της εποχής)


  22. Pink_Fish Says:

    δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Μα..να σου πω? Ο Αλκαίος από μόνος του δεν είναι ολίγον τι άκυρος για Γιουροβύζιον? Και...κάπως μεγάλος (για να μην πω πουρός)?


  23. Αχ!!! Δεν γίνεται!!!
    Χωρίς να έχουμε φτάσει ως εδώ έχουμε και το ίδιο θέμα ανάρτησης.
    Ασχετο αλλά σχετικό ο Ερμής σου με όλων μας είναι σε ωραιότατα τρίγωνα και συνόδους.
    Πώς αλλιώς τέτοια επιτυχία!!!!
    Οσο για την ημέρα της euroβύζιον με τα σουβλακομπίφτεκα μην παραλείψεις την coca cola light γιατί είσαι και σε δίαιτα!!!
    Τα σέβη μας.


  24. Skouliki Says:

    για την ευροβιζιον δεν μου αρεσε κανενα τραγουδι

    του αλκαιο δε το βρισκω κιτς και παλαιομοδιτικο

    για τα δικα μου ασφαλως γουστα


  25. @Mermyblue: Να δω το 12άρι από Γερμανία και μετά θα δώσω όλο μου το μισθό για να σωθεί η χώρα!


  26. @Pink Fish: Ο Αλκαίος καλός είναι αλλά όχι για αυτο!


  27. @Συμμορίτες: Άρα οποιοδήποτε παράπονό σας να το κάνετε στον ΅ρμή, εγώ δε φταίω σε τίποτα! Έρχομαι να δω τι γράψατε!


  28. @skouliki: Για τα μπάζα είναι καλέ, πες το, τι φοβάσαι?


  29. zoyzoy Says:

    Εμένα μου θυμίζει το "Οπα,μλκ όπα έλα να δείς τα χάλια σου" ελπίζω να μη γίνει πρωτοσέλιδο την επόμενη του διαγωνισμού:))

    Τριαντάφυλλα στη φάρμα είναι πιο αποδοτικά απ'τα σταφύλια??


  30. @zoyzoy:Πρωτοσέλιδο το κόβω και τι μου λες!
    τα τριαντάφυλλα -για λίγες μόνο μέρες- δίνουν 3ΧΡ και πολύ χρήμα!


  31. Eπειδη το ευροβυζι το εχω αφοδευμενο μαζι με τα α8λια φετινα τραγουδια(μιλαμε για καραμπινατη αθλιοτητα οχι αστεια) αλλο 8α σχολιασω: αυτα τα τριανταφυλλα δε μοιαζουν με λαχανα;
    Επισης που ειναι η MISTRESSSSSSSSSSS???? Να της δωσεις τα φιλια μου(απο αποσταση μη βρεις ευκαιρια αμαν κι εσυ!)


  32. KitsosMitsos Says:

    Και σου'χω πει, κλείστην την ρημάδα!
    Τς τς τς


  33. @Νηρηίδα: Πράγματι με λάχανα μοιάζουν τώρα που τα ξαναβλέπω! Πώς και δε σε έχωγειτόνισσα? Ή σε έχω...?
    Η Mistress δυστυχώς πήζει στη δουλειά, το κακομοιράκι μου, και δεν πολυσερφάρει...


  34. @KitsosMitsos: Κητσεμήτσε μου κοίτα να δεις τι συμβαίνει. Εγώ την κλείνω, αλλά αυτή η ρημάδα -λες και έχει νου- ανοίγει από μόνη της όταν πρόκειται για κάτι τέτοια παρατράγουδα, λες και το κάνει επίτηδες. Και εγώ το είχα πει, να μην πάρω τηλεόραση..για ενυδρείο πήγαινα!


  35. Coffeemug Says:

    Μπορώ να ψηφίσω Σάκη; Ολα τα άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. αχ βαχ :))
    (δεν το είχα δει αλλά και τώρα που το είδα τί κατάλαβα;)


  36. Γειάσου φίλε Γκί γκά,γκά...χααααααχααααχαα άπαιχτο το σχόλιο της Ζουζούνας...ε,όπως φαίνεται αγαπητή,θα 'μετοικήσουμε' όλοι μας σε στρατιές στο Τιμποκτού στο τέλος! μ αυτά που βλέπουμε να γίνονται εδώ...χααααααχαχα!πάντως πολύ έυστοχο σχόλιο....μπράβο...ότι πρέπει γι'αυτή την ανάρτηση!...καλησπέρες...


  37. Ε,σόρρυ φίλε στο Τιμπουκτού ήθελα να πώ αλλά από το γέλιο...γλωσσοδέτης!...


  38. tzonakos Says:

    Θα πρότεινα να γίνει μπλογκοσυνάντηση για σουβλακομπίφτεκα εκείνο το βράδι.
    Αλλα δεν έρχομαι αμα ο σερβιτόρος δε φέρει κεμπάμπ φωνάζοντας ΩΠΑ.


  39. Δε με εχεις αγρογειτονοπουλα αφου ακομη δεν αποφασιζεις να προχωρησουμε τη σχεση μας ενα βημα παραπερα και να με βαλεις στη λιστα των φιλων σου στο φατσοβιβλιο...Μα ποσο ασχημη με φανταζεσαι πια κ φοβασαι να δεις φωτογραφια μου;!


  40. @coffemug: Καλά να πάθεις! Χαχαχα!


  41. @Αθανασία: Να κλείσουμε εισητήρια μόνο μη μας πάρουν τις καλές θέσεις!!!


  42. @Tzonakos: Κανονίζεται άνετα αυτό (θα δώσω και το κατιτίς μου στο σερβιτόρο να σου κάνει τη χατίρι!)


  43. @Νηρηίδα: Ψάξε με από το banner που έχω στην sidebar και θα με βρεις!


  44. thumbelina Says:

    Ούτε και μένα μου άρεσε πολύ το τραγούδι του Αλκαίου, ούτε και κανένα άλλο , εκτός από του Καραδήμου, αλλά και αυτό αν και ωραίο δεν θα έλεγα ότι ταΊΡΙΑΖΕ για την eurovision...
    Συμφωνώ ότι φέτος δεν θα τα πάμε καλά,
    είδα ένα απίθανο βιντεάκι που έχει φτιάξει ο Θέμος με το όπα σε συνδυασμό με σκηνη από το βασιλιά των Λιονταριών, είχε πολύ πλάκα
    φιλιά, καλό μεσημέρι!!


  45. Dreamy Cloud Says:

    Kαλά δεν το συζητώ φέτος ήταν πραγματικά ό,τι να ναι τα τραγούδια!! Θα πατώσουμε πανηγυρικά πάντως είναι κι αυτό μια πρωτιά!! :) Φιλάκια!!!


  46. Fri Says:

    Μουζουκοτράγουδο πρώτο με συνοδεία άκαιρων ουρλιαχτών! Λέτε οι Ευρωπαίοι να το εκτιμήσουν γιατί μας αντιπροσωπέυει ακριβώς;


  47. @Thumbelina: Το βίντεο το έψαχνα κι εγώ και τελικά το έβαλα! Αν το πάμε έτσι, με αυτό το βίντεο δηλαδή, την έχουμε την πρωτιά στο τσεπάκι!


  48. @Dreamy Cloud & Fri: Ούτε γαρδένια δε θέλω να κρατάω εκείνη την ώρα! Χέστε τα! για τα μπάζα (το είπα, δε το είπα?)


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer