Παρακαλώ;....




Καλωσήρθατε στο τηλεφωνικό κέντρο του Κρατικού Ψυχιατρικού Νοσοκομείου!
Παρακαλώ επιλέξτε από τους παρακάτω εσωτερικούς αριθμούς:

Αν έχετε ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, παρακαλώ πιέστε πολύ επίμονα το 1!

Αν είστε σε συνεξάρτηση, παρακαλώ ζητείστε από κάποιον να πιέσει για σας το 2!

Αν έχετε πολλαπλές προσωπικότητες, παρακαλώ πιέστε 3, 4, 5 και 6!

Αν έχετε παρανοϊκή διαταραχή, γνωρίζουμε πολύ καλά ποιος είστε και τι θέλετε,
μείνετε στη γραμμή ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε το τηλεφώνημα.

Αν έχετε σχιζοειδή διαταραχή, ακούστε προσεκτικά και μία λεπτή φωνή από το υπερπέραν
θα πει μόνο σε ΣΑΣ ποιον αριθμό να πιέσετε!

Αν έχετε μανιοκατάθλιψη, κλείστε αμέσως!
Δεν έχει σημασία ποιον αριθμό θα πιέσετε, τίποτα δεν θα σας κάνει ευτυχή ούτως ή άλλως.

Αν είστε δυσλεκτικός, πιέστε διαδοχικά 6-9-6-9!

Αν είστε διπολικός, παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα πριν το μπιπ, ή μετά το μπιπ, ή πριν το μπιπ, κυρίως όμως ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΙΠ!

Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!
Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!
Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!

Αν έχετε χαμηλή αυτοεκτίμηση, παρακαλώ περιμένετε στο ακουστικό σας,
οι συνεργάτες μας είναι πολύ απασχολημένοι για να σας μιλήσουν αυτή τη στιγμή!

Αν είστε σε εμμηνόπαυση, κατεβάστε ήσυχα το όπλο, κλείστε το τηλέφωνο, ανοίξτε το κλιματιστικό, ξαπλώστε και κλάψτε.
Δεν θα είστε τρελή για πάντα.

Αν είστε ξανθιά, μην πιέσετε κανέναν αριθμό, θάλασσα θα τα κάνετε έτσι και αλλιώς!
22 Responses
  1. ria Says:

    ψυχή έχουμε και εμείς οι ξανθιές, γιατι να μην πατήσουμε ότι νά 'ναι;;;;


  2. D.Angel Says:

    καλά
    δεν πατάω τίποτα!
    Πάω θάλασσα!
    Αλλά τι δουλειά έχουν οι ξανθιές
    σ αυτό το νούμερο ο ε ο;;;;;
    Εεεεεε;;;;;
    Σμουατς στα μούτρα σου


  3. Leviathan Says:

    xaxa teleio!!! kalisperaaaaaaaaaaa! :)


  4. Τέλειο.
    Μόνο που κάτι ξέχασες.
    Οι γριές πατάμε 166!


  5. tzonakos Says:

    Αν πατήσεις ολα τα νούμερα δεν σε σωζει τίποτα.


  6. Γειάσου φίλε...χααααααχαααααχαχαχα! χααχαχαχαααααααααααααααααααααααααχααχα!ε,ναί πέρα από το αστείο,του πόστ σου,υπάρχει κ η ΠΟΛΥ σοβαρή πλευρά της υπόθεσης,των ψυχασθενιών κ εγώ,έχω την τύχη να το έχω ζήσει,αυτό σε μεγάαααλο βαθμό επειδή καταρχήν,ο πατέρας μου κ η γιαγιά μου,(η μάνα του)είναι νοσοφοβικοί,έχουν κρίσεις πανικού κ κατάθλιψη (που μπορείς να καταλάβεις τί σημαίνει,νομίζω αυτό)...κ σε πρωχορημένη μορφή μάλιστα ειδικά η γιαγιά μου...κ επειδή έχω κάνει,πρακτική στο Δρομοκαίτειο τρίς μήνες,στα πλαίσια των σπουδών μου (ψυχολογίας)στη Πάντειο...πρίν από πολλάααα χρόνια...δ εν είναι τόσο αστείο...κ επειδή τυχαίνει,να είμαι κ η ίδια καταθλιπτική κ να έχω αγοραφοβία,κλειστοφοβία,κ κρίσεις πανικού κάποια χρόνια τώρα....κ δεν είναι καθόλου έυκολο...βλέπεις ακόμη κ οι ίδιοι οι ψυχολόγοι,κάποτε είναι ανίκανοι να βοηθήσουν,τον ίδιο τους τον εαυτό,κάποτε...πάντως παρ'αυτά είναι πολύυυ αστείο το πόστ σου...χαχαχα εκεί θα μας στείλουν τα νέα μέτρα,όπως το βλέπω....καλημέρες καλό μου....


  7. ZouZouna Says:

    θα πεθάνω τωωωωωωωωωωωραααααααααααα!

    τώωωωωωωωωωωωρα λέω !
    και ξέρεις καλά γιατίιιιιιιιιιι!!!

    σρλπ! (φιλιά εις την αγελαδινή)


  8. Skouliki Says:

    xaxaxaxax ενταξει ποσο αληθεια ειναι αυτο !!!!
    διαλεγω να ανοιξω αιρκοντισιον εχω καψες ααχαχ
    καλημερα


  9. Coffeemug Says:

    Δεν πας καλά. Αυτό το κουστουμάκι στη φωτογραφία δείχνει ωραίο. Πού το κονόμησες;


  10. zoyzoy Says:

    Τελειο!!
    Μονο που με μπερδεψες και τελικα ξεχασα τι εχω !
    Καλημεεερα!


  11. Raven Says:

    Χαχαχαχαχχα! Ένα διπολικός στο τραπέζι 2 παρακαλώ.


  12. Κοίτα να δεις...Μεταξύ αστείου και σοβαρού λέμε με φίλους ότι έχουμε κλείσει ένα τέτοιο ρουχαλάκι και δωματιάκι για το μέλλον. Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν θέλει και πολύ εξάλλου. Γι'αυτό γελάτε γιατί χανόμαστε!!! (όσο δύσκολο και αν είναι πολλές φορές...). Φιλια..


  13. Ρε μπας και ξέχασα τίποτα; :ο


  14. alitaki Says:

    poli zourlomandia pefti teleftea .ti geinete ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee;;;;;;;;;;;;;;;;;
    tin kalimera mou kai filia :)


  15. Pink_Fish Says:

    εμμ....εμμμ..εμμ...ποιό νούμερο είπαμε ότι πατάω? Ποιό νούμερο είπαμε?


  16. Εύα Says:

    αν και ξανθια,θα τα πατησω ολα,
    ενα-ενα αφου λιγο πολυ τα εχω ολα!
    Φιλουρες!!!!


  17. @ALL

    Σε κάθε blog ένας τρελός...
    στο δικό μου ΟΛΟΙ!!!

    Καλό Σ/Κ να έχετε (Ναι ρε, από Πέμπτη!)


  18. Καλά!!! Είσαι ΓΙΓΑΝΤΑΣ, τα έχουμε πει.
    Τι χιούμορ σου ανεβαίνει στα Ιμαλάια.
    Τίποτα δεν με εξέφραζε ώσπου έφτασα στο τελευταίο.
    Δεν πατάω κανένα κουμπί, αλλά γράφω σχόλιο και εύχομαι ΚΑΛΟ ΣΚ.
    Εννοείται και εκ μέρους των άλλων τεμπέληδων.


  19. @Συμμορίτες: γιατί οι περισσότεροι περιμένουν το τελευταίο; Χαχαχα! Καλό ΣΚ!


  20. KitsosMitsos Says:

    Παλιό αγαπημένο! Χαχαχα!


  21. 123456789 123456789 987654321 γαμωτο τιποτις δεν πιανει!
    χαχαχαχα πολυ καλο παντως!


  22. Καλή βδομάδα σε όλους!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer