Περί Ανέμων...


Καλή εβδομάδα να έχετε!

Ξεκίνησα λίγο ανάποδα,
αλλά έχετε πλέον καταλάβει με τι άνθρωπο-βοοειδές έχετε να κάνετε!
Με χαρά, λοιπόν σας ανακοινώνω, άλλη μια συνεργασία που εξασφαλίσαμε οι άφαντοι συνεργάτες μου κι εγώ! Στο blog «Περί Ανέμων» θα σχολιάζουμε τα δρώμενα αυτού του τόπου, με πιο σοβαρό ύφος -εδώ να σημειώσω πως η λέξη «σοβαρός» και τα παράγωγά της δεν υπάρχουν στο δικό μου λεξιλόγιο, οπότε το προσπερνάμε!

Καλή αρχή να έχουμε, Ειρήνη μου (η διαχειρίστρια-αφεντικό)!!!
22 Responses
  1. hackaday Says:

    Άντε καλή αρχή. Πότε ξεκινάτε ακριβώς με το καλό; Καλή εβδομάδα.


  2. Γειάσου καλό μου,καλή αρχή...κ μπράβοοοο ε,επίσης νομίζω θα αυξηθούν κ τα μπλόγκς,επειδή ο κόσμος δε θα αγοράζει,πιά εφημερίδες γιανά μάθει,τι γίνεται από αυτές...όχι μόνο,επειδή δε θα έχει λεφτά,αλλά κ επειδή ίσως θα βαρεθεί κ άλλο τη παράπληρόφόρησή τους κ τα ψέμματα,που γράφουν ίσως???....μάλλον ωραίο το τρέχον ποστάκι στο 'περί ανέμων'(το είδα τώρα...αλλά δε μπορώ,να αφήσω σχόλιο εκεί γαμώτο...καλησπέρες...


  3. Pink_Fish Says:

    πω πω βρε παιδί μουυυ! Τι είσαι εσύ! Μας τραβολογάς από εδώ, μας πας από εκεί. Ζαλίστηκα πια! Παλουκώσου επιτέλους να δούμε κι εμείς τι θα κάνουμε!! Χα χα αστειεύομαι, με γειες το καινούργιο βλόγκι :):)


  4. ZouZouna Says:

    Γειά σου καλό μου... πήγα κι εγω εκεί, προτιμώ να διαβάζω τα νέα απο εκεί, όπως και απο αλλού, δεν θα ξαναπάρω εφημερίδα. Α, παπα φτώχια!...
    και Θα αφήνω σχόλια εδω, για τους γνωστούς λόγους. Αν και εδώ που αφήνω, ξερω πως μετρούνται... τέλος πάντων επειδή σε συμπαθώ καλό μου, καλή αρχή...


  5. @ All:

    Η Ειρήνη κι εγώ, ευχαριστούμε για τις ευχές σας. Η Ειρήνη είναι καινούριο αίμα στο blogging και με τιμά η συνεργασία με ένα άτομο ΑΡΚΕΤΑ πιο σοβαρό από μένα! Χαχαχαχα!
    Φιλιά!

    PS> Το θέμα με τα σχόλια στο "Περί Ανέμων" διορθώθηκε!


  6. Μόλις έγινα η έβδομη αναγνώστρια σας. Τυχερός αριθμός των Ζυγών είναι το 7 ,άρα θα κλέψω κι εγώ λίγη από την επιτυχία σας.
    Καλή αρχή και στους δυο σας ,η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη μην τα ξαναλέμε και γινόμαστε και κουραστικοί.

    Πολλά πολλά φιλιά.


  7. ZouZouna Says:

    Γιατί, είχαμε θέμα? Μια χαρά αφηνες σχόλια !!!


  8. Έτσι μου είπαν, λατρεία, δεν ξέρω..


  9. καινούρια φλέβα ακούω ;)))))

    καλό βράδυ


  10. Brand new!!! Δώστε λίγο χρόνο και της ρουφάμε το αίμα μετά! Χαχαχαχα!


  11. zoyzoy Says:

    Καλή αρχή με πολλούς αναγνώστες και άπειρες αναρτήσεις!!
    Ησυχία δεν έχεις !!!


  12. irini paliou Says:

    Εμένα είπε σοβαρή ο Άντριου;;;;
    Γέλασα βρε παιδί μου!!
    Σε ευχαριστώ πάνω από ολα για την τιμή...και όσο για σοβαρότητα... που θα πάει θα την βρω...αν κι έχω την εντύπωση ότι αυτός ο βλάκας ο ΣΤΡΟΣ-ΚΑΝ την πηρε μαζί με τα σώβρακά μας!!


  13. @anemos: γι αυτό και εγώ δε φοράω!! (Το μποξεράκι, πιάνεται? :PPPP)


  14. irini paliou Says:

    Τι θα τραβήξω η βαριόμοιρη δεν μου'χες ειπωμένα...
    Τώρα στου Αντριου τα μπλοκ θα
    είναι εκτεθημένα...
    τα βάσανα και οι καημοί
    και τα'χω πια χαμένα...

    Ειστε όλοι υπέροχοι και ευχαριστώ για την υποδοχή (υπόκλιση)


  15. @anemos: Βολέψου τώρα με την υποδοχή, γιατί οι κυνόδοντες θα βγουν αργότερα ;)


  16. D.Angel Says:

    Καλή αρχή!
    φιλιά στα μούτρα σας
    Σμουατς


  17. Fri Says:

    Όλα καλά να πάνε σας εύχομαι!


  18. Ευχαριστούμε για τις ευχές σας!!!


  19. hackaday Says:

    καλησπέρα και καλή εβδομάδα.


  20. Skouliki Says:

    καλη αρχη παιδια !!


  21. KitsosMitsos Says:

    Πήδηξα και γω την μάντρα, το παραδέχομαι!


  22. Aloha σε όλους!
    Να ευχηθούμε καλή αρχή στην Ειρήνη μας!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer