ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 2010





Αυτό είναι ένα κουίζ και όποιος απαντήσει σωστά τις ερωτήσεις κερδίζει εισιτήρια για το παγκόσμιο ποδοσφαίρου, ξενοδοχεία κλπ. πληρωμένα όλα.

Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις που αφορούν τη φωτογραφία:

1. Ποιος μαθητής είναι κουρασμένος ή νυσταγμένος;
2. Ποιά είναι τα δίδυμα αγόρια;
3. Ποια είναι τα δίδυμα κορίτσια;
4. Πόσα είναι τα κορίτσια και πόσα τα αγόρια;
5. Ποιος είναι ο δάσκαλος;





Να μαντέψω ότι ούτε κι εσείς θα πάτε!

Thanx to Morgana
19 Responses
  1. Marouli Says:

    Παναγια μου!! Σκιαχτηκα βραδυατικα!!


  2. Coffeemug Says:

    Κρίμα να αφήσω τέτοια ευκαιρία! Το ξενοδοχείο πόσων αστέρων είναι;


  3. D.Angel Says:

    Καλά υπέθεσες!
    Οχι ότι καιγόμουν να πάω!
    Τες πα
    Φιλιά πολλάααααααααα


  4. Ανώνυμος Says:

    Αααααα! Οι Τσακιτσανακηδες!!!

    Κουμπάροι μας!

    Που τη βρήκες τη φώτο;;;;


  5. Creep Says:

    Εεε... εεεε... εεε...



    ... έχω τις ίδιες απορίες με Coffeemug. :P


  6. Μαρούλι, τσίμπησα το βραβείο σου!


  7. Creep & Coffemug το ξενοδοχείο δεν ξέρω πόσα αστέρια έχει. Να σας πω για κατσαρίδες?


  8. Μerlin να τους χαίρεσαι! Τη φωτό μου την έδωσαν!


  9. D Αngel, κρίμα... και θα περνάγαμε ωραία όλοι μαζί!


  10. Leviathan Says:

    xaxaxa teleia i foto kai teleio to kouiz!!!! :) kalisperaaaa! :)


  11. Skouliki Says:

    θεεε μου η κλωνοποιηση ζει !!!


  12. ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ:)))))ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


  13. Καλά δεν παλεύεσαι!
    Ηρθαμε εδώ και αναπαύτηκε η κούραση από το γέλιο.
    Οχι πως με ένοιαζε να πάω, αλλά φαντάσου πως εγώ έβλεπα κάθε φορά να αλλάζουν τα πρόσωπα, χα,χα,χα!!!
    Φιλιά πολλά.


  14. Ει, αυτό είναι αλητεία...Παλιό αλλά καλό και άλυτο τρικ...Τι φυλή και αυτή! Αυτοί μεταξύ τους αναγνωρίζονται? Πάντα την έχω αυτή την απορία....:))


  15. Ανώνυμος Says:

    και να ηθελα να παωω... τελος παντων μια που σε βραβευσα περνα μια βολτιτσα να το τσακωσεις , απο το τρελο μαρμελαδι:p


  16. Estella Says:

    Καλά με τίποτα όμως...χαχαχα :P


  17. Το περίμενα ότι θα τη χρησιμοποιούσες! :Ρ
    Κι όμως η κάθε φυλή δεν μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει πρόσωπα άλλης.
    Αληθινό περιστατικό που συνέβη:
    Πάει ένας κινέζος στο ΙΚΑ για τα χαρτιά του.
    Η υπάλληλος (περιέργως) τον αναγνωρίζει.
    Αφού τον εξυπηρετεί, του λέει:
    -Ξέρετε είχα πάρει από το μαγαζί σας μια φούστα και μόλις την φόρεσα στο σπίτι μου σχίστηκε. Εμ μα να χαλάει το ρούχο αμέσως?
    -Μην ανησυχείς, της λέει, θα έρθεις στο μαγαζί μου κι εγώ θα στο αλλάξω αμέσως!
    Πάει να φύγει κι εκείνη την ώρα γυρνάει και της λέει:
    -Α! Όταν έρθεις στο μαγαζί πες μου ΙΚΑ και θα καταλάβω. Γιατί όλοι ίδιοι είστε(!)


  18. Ανώνυμος Says:

    Μπορείτε να περάσετε απο το βασίλειο των ξωτικών να παραλαβετε το βραβείο σας!

    Ευχαριστώ!


  19. εγώ πάντως αναγνωρίζω αγόρια από κορίτσια,αμέέέέέ,τι σκατά κάνω τόσο καιρό!!! (ναι αυτή που νομίζεις είμαι :pppppp)


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer