Ενημέρωση Λύκος



Λατρεμένοι μου... καλό μήνα
μου λείψατε [το ξέρω πως με έχετε χεσμένο αλλά δε με νοιάζει!]

Εξαφανίστηκα από προσώπου blog λόγω κάποιων θεμάτων υγείας που με ταλαιπωρούν από τις αρχές του Μάη και γι αυτό δεν έκανα αρκετές μπλογκοβόλτες!
Όμως, οι δημόσιες σχέσεις μου διευρύνονται και για το λόγο αυτό θα ήθελα να σας ανακοινώσω μια νέα συνεργασία που εξασφάλισαν οι [άφαντοι πάλι] συνερ-«γάτες» μου κι εγώ, με ένα νέο ενημερωτικό blog, με τίτλο «Ενημέρωση Λύκος» σκοπό έχει απλά την ενημέρωση, το σχολιασμό και γενικά την προβολή οτιδήποτε «άκυρου», «καμμένου» αλλά και ενδιαφέροντος mail λαμβάνουμε! Να ευχηθούμε καλή αρχή αρχή στο νέο ξεκίνημα και στη νέα συνεργασία!

Με αυτά και με τα άλλα, στο τέλος θα κόψω ταρίφα
[Μα... σε πόσα blog θα γράφεις επιτέλους?]
13 Responses
  1. Vany Says:

    Καλημέρα και καλό μήνα!
    Περαστικά να ΄ναι,κατ'αρχήν.
    Χρόνο που βρίσκεις να συμμετέχεις σε διάφορα blog?? Δε σε προλαβαίνω πια


  2. Fri Says:

    Κατ' αρχήν περαστικά σου! Όλα να γίνουν καλά πολύ σύντομα εύχομαι :)
    Έπειτα, πολλές επιτυχίες στο νέο blog! Πολυγραφότατος είσαι τελικά. Εμπνεύσεις μεγάλες και πολλούς αναγνώστες το λοιπόν ;)

    Καλή σου μέρα και καλό μήνα!


  3. Καλημέρα φιλαράκο...μπά τι έπαθες κ εσύ ρε παιδάκι μου??...ότι κ αν είναι σου έυχομαι,πολλάαα περαστικά,γρήγορη αννάρωση κ αν σε αφήσει ύσηχο,όσο πιό σύντομα γίνεται...πολυγραφότατος βλέπω... καλή αρχή έυχομαι,στο νέο μπλόγκ σου...(δε σε προλαβαίνουμε,πραγματικά..)τρώμε τη σκόνη σου,τι λέμε τώρα..εμείς πάμε σα τις χελώνες,κ σύ πάς σαν τον road runner!!χααααααααααααχαχαααααααααααααχα αυτό το περίεργο μπλέ πουλί,του Ντίσνει το θυμάσαι??που έτρεχε σα βολίδα....χαααααααααααχαααααααααααααχαααααααααααχα!καλημέρες καλό μου...


  4. -σόρρυ κ να σε αφήσει ύσηχο θέλω να πώ...έχω λαλήσει τελίως τελευταία...αλλά σκέφτομαι,άλλα γράφω...


  5. Pink_Fish Says:

    κοιμάσαι? τρως? αναπνέεις? ποιές ώρες? σε ποιό 24ωρο? lol


  6. Περαστικά!!!Ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό και να γιάνεις γρήγορα

    καλό μήνα
    χχχ


  7. Skouliki Says:

    Καλη αρχη ευχομαι
    να τα εκατοστησεις !!
    :0)
    καλο μηνα


  8. Ναι καλή μας αρχή αγαπητέ μου! Κι εύχομαι ο νέος μήνας να σε βρει δυνατότερο! Και δεν λέω μόνο για τις μπλογκοαναρτογραφείες ;)
    Ή σαν τον Μπιμπ-Μπιμπ που λέει η Αναστασία...ή ακόμα καλύτερα σαν τον Σπίντυ Γκονζάλες ;)


  9. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.


  10. Περαστικα κι αγυριστα αλλα οπα ρε παλικαρε!Θα παθουν τα δαχτυλα σου που αλλου θα γραφεις πια; Προσφερομαι για χρεη γραμματεα(να ξεπληρωσω και κανενα δικο μου χρεος)


  11. Λατρεμένοι μου (γείτονες) σας ευχαριστούμε για τις ευχές και καλή μας αρχή (κι εδώ!)


  12. Περαστικά τα ζόρικα, για να'χεις υγεία να γράφεις...:)



Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer