What The F.A.Q.? part 09
Itsy Bitsy Teenie Weenie... ©


Αγαπητη αγελαδα καλημερα!

Ξυπνησα προ ολιγου με διαφορες αποριες περι μαγιων και γενικα με καλοκαιρινη διαθεση..
Λοιπον.. Απορω γιατι δεν κανουμε μπανιο (στη θαλασσα) με τα ρουχα μας και αγοραζουμε μαγιω? Αφου οταν παιζουμε μπουγελο με τα ρουχα ειμαστε..
Επίσης, γιατι δινουμε τοσα λεφτα για μαγιω και δεν πεφτουμε με τα εσωρουχα μας? Αφου δεν ειναι αδιαβροχα να πεις οτι δεν βρεχεσαι!! Οποτε ειναι τα ιδια μαγιω και εσωρουχα!
Γιατι η θαλασσα ειναι μπλε και οχι καποιο αλλο χρωμα πχ κιτρινη, μαυρη, κοκκινη ή πολυχρωμη? Και γιατι να εχει χρωμα δηλαδη?
Γιατι πηγαινουμε για μπανιο και δεν καθομαστε σπιτι μας? Ο κοσμος που παει τα σκυλια του στη θαλασσα (αηδιαστικο) γιατι δεν τους φοραει μαγιω οπως φοραμε εμεις?

Εχω και αλλα στο μυαλο μου αλλα ειναι ωρα για καφε!! Ευχαριστω που με ακουσες και αν απαντησεις θα ειμαι ευγνωμων

Με αγαπη

Η περιεργη!



Χμμμμ.... η περιέργεια σκότωσε τη γάτα και στην προκειμένη περίπτωση είσαι τυχερή που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου! Από εδώ το πήγες, από εδώ το έφερες, στο μαγιώ κατέληξες πάλι... Anyway, θα το πιω και τούτο το φαρμάκι και θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω...

Άκου να δεις αγάπη μου... Αν ο Ύψιστος ήθελε να κάνουμε μπάνιο με τα ρούχα μας, θα μετέφερε τις καλοκαιρινές διακοπές στο ημερολόγιο απευθείας στο Φλεβάρη! Κι επειδή -έρευνες δείχνουν πως- πρόκειται για supreme being με τάσεις παλιμπαιδισμού, θα έντυνε τους πρωτό(κλαστους)πλαστους με Versace και Dior κι όχι με ένα φυλλαράκι συκής που έτυχε να βρει παρατημένο σε κάποια γωνιά.

Από την άλλη, το εσώρουχο δεν κάνει για μαγιώ. Γι' αυτό άλλωστε λέγεται «εσώρουχο», για το λόγο δηλαδή ότι είναι ρούχο για μέσα, εσωτερικό (μαθήματα πρώτης δημοτικού θα κάνω Ιούλη μήνα; Έλεος!), διαφορετικά θα λεγόταν εξώρουχο. Αλλά επειδή το «εξω-» παραπέμπει σε αρνητικές έννοιες τύπου «εξαποδώ», «εξώγαμο» , «εξωμήτριο» κλπ (με εξαίρεση το «εξωλέμβιο»!) το ονόμασαν μαγιώ. Επίσης ο συσχετισμός σου για τα μαγιώ και τα εσώρουχα είναι τελείως άκυρος, διότι δεν έχω δει εσώρουχο με θήκες για τα αναψυκτικά στο πλάι ούτε και μαγιώ με...«το κίτρινο σημάδι μπροστά και το καφέ πίσω»! (Αηδίασα νυχτιάτικα!)

Η θάλασσα τώρα, δεν είναι μπλε. Μπλε είναι τα στρουμφ! Η θάλασσα έχει διάφανο χρώμα. Αυτό που της δίνει το γαλανό χρώμα (ενίοτε κουραδί-σκατουλί από τα φύκια και τις πετρελαιοκηλίδες) είναι η αντανάκλαση του ουρανού στην επιφάνειά της.

Στα σκυλιά δε φοράμε μαγιώ για τον ίδιο λόγο που δεν πάμε την 90χρονη γιαγιά μας στο Copa Copana με Αλτσχάιμερ και ζάχαρο...είναι αντιαισθητικό!

Ελπίζω να σε φώτισα. Αν πάλι όχι, χέστηκα, πάω κι εγώ για καφέ!

-Gi Gaga Kouni Beli-
30 Responses
  1. Eleni P. Says:

    Πολλές απορίες...
    καλό Ιούλη.

    Ε.Π. (DL)


  2. D.Angel Says:

    Κι εγώ χέστηκα!
    Οχουυυυυυυυ
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά ρε
    Τι θες και με προβληματίζεις
    τέτοιες ώρες;;;;Δεν μπορώ λέμεεεεεε


  3. Κεφάκια βλέπω!! Μπράβο έτσι, έτσι...Υποθέτω λοιπόν (και εύχομαι) ότι όλα βρίσκονται σε καλύτερο δρόμο απ'οτι πριν λίγο καιρό...


  4. ria Says:

    καιρό είχες να κάνεις μια τόσο χαρούμενη και εύθυμη ανάρτηση!

    καλο βράδυ!


  5. Coffeemug Says:

    Πάω να αγοράσω μαγιώ και καλά που μου θύμισες το Κόπα κοπάνα. Πρέπει να πάω το παιδί μου.


  6. Unknown Says:

    Αααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχα!


  7. zoyzoy Says:

    Καλά είσαι φοβερός :)) :))
    Αυτό το καφέ πίσω με τσάκισε!
    Τώρα να σου κάνω και'γω μια ερώτηση γιατί φοράνε ορισμένοι και εσώρουχο και μαγιώ απο πάνω πως το ερμηνεύεις και δη άντρες??μπλιάχ..

    Καλή σου μέρα μ'εφτιαξες:))


  8. KitsosMitsos Says:

    Τα στρουμ έχουν μπλε και άσπρο. Πού είναι το άσπρο στην θάλασσα, ε; Όχι πες μου!


  9. ZouZouna Says:

    αααα, πολύ καφέ πίνετε, θα σας χτυπήσει στα νεύρα!
    αν όμως επιμένετε, εμείς ανοίξαμε καφενείο και σας περιμένουμε!
    http://trislaloun.blogspot.com

    την καλημέρα μου, κι ας μεσημέριασε!


  10. εγώ πάλι δεν αντιμετωπίζω προβλημα με μαγιό γιατί πολύ απλά δε θα πάω θάλασσα....:( ούτε πισίνα...οκ το έλυσα το πρόβλημά μου χαχαχ

    καλημέρες!!!


  11. Fri Says:

    Μα καλά της τα είπες!


  12. @Eleni P : Καλό Ιούλη, επίσης!

    @D. Angel: Δε φταίω εγώ, λατρεία! Η περίεργη!

    @Kovo voltes: Πράγματι, είμαι σε μια φάση κεφιού, σε μια φάση λογοδιάρροιας και σε μια φάση αναισθησίας. Τριφασικός με λίγα λόγια!


  13. @ria: I'm back! Hell yeah!

    @Coffemug: Μα είσαι μάνα εσύ?

    @Darthiir: Σιγά παιδί μου, θα πάθεις τίποτα!


  14. @Zoyzoy: Έχεις δει τριχωτό αρσενικό με παραπανίσια κιλά και με βρεγμένο μαγιώ στα επίμαχα σημεία? Άσε καλό μου, μπροστά σε αυτό, η king size θεία σου με την εμπριμέ ρόμπα και το ομπρελίνο-παραγάδι ανά χείρας είναι μες στη μόδα!

    @Kitsos-Mitsos: Κιτσεμήτσε μου, το άσπρο χρώμα το βλέπεις λόγω του αλατιού. ΜΑ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ? Γαλλικά?


  15. @Zoyzoyna: Αχά! Έρχομαι για καφέ λοιπόν!

    @Και λοιπόν: H τυχερή της υπόθεσης!

    @Fri: Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; Μα είναι απορίες αυτές καλοκαιριάτικα;


  16. ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.


  17. Estella Says:

    Εχετε πάρει ένα βραβειάκι ελάτε απο το μπλογκ μου να το παραλαβετε παρακαλωωω :D

    http://oneiropagida09.blogspot.com/2010/07/blog-post.html


  18. Αχ ναι επέστρεψεεεεεες! ;) Κι αρχίσανε να σε πρήζουν με τέτοιες απορίες καλοκαιριάτικα! Άντε και μου έλειψε το χιούμορ σου! Τόσο που έχω απορίες κι αν θες με αποστομώνεις ;)
    1) Τι γίνεται στην έκλειψη (όχι σ' αυτήν που πέρασε αλλά σ' αυτήν που έρχεται)
    2) Τι σκατά σημαίνει αυτό και
    3) Πως τη γλυτώνουμε???
    Εύκολο???????
    Σμάκιαααααααα πολλά και στα κορίτσια της φαμίλιας σου!


  19. Coffeemug Says:

    α. πώς είναι οι μάνες δηλαδή;
    β. μήπως θες να σε υιοθετήσω;
    γ. να περιμένω να γίνει πρώτα 30 χρονών;


  20. χαχαχαχα Κατατοπιστικότατος!
    Και τυχερος που χεστηκες πριν πας για καφε και οχι οσο ησουν για καφε.
    Σκεφτομαι σοβαρα να σου στειλω μειλ για συμβουλες.Το μονο που φοβαμαι ειναι τι θα γινει αν τις ακολουθησω :)


  21. Spy Says:

    Γιατί όλοι σας λένε "επέστρεψες";;;
    Που είχατε πάει;


  22. @Estella: Το πήραμε το βραβειάκι κι ευχαριστούμε (εγώ κι οι ακόλουθοί μου!)!!!

    Morgana:
    1) Στην έκλειψη η Φεγγάρω κρύβει τη θέα του Ηλιάτορα προς τη Γη κι έτσι για λίγα λεπτά σκοτεινιάζει το σύμπαν.
    2)Σημαίνει πως μια στις τόσες η σελήνη κι ο ήλιος μπαίονουν σε μια ευθεία.
    3) δε τη γλυτώνουμε. Με τους νόμους του σύμπαντος δε μπόρεσε να τα βάλει κανείς!


  23. @coffemug:
    α.Εγώ, καλό μου, θα σου μάθω πώς πρέπει να είναι οι μάνες?
    β. Όχι ευχαριστώ :P
    γ. Κάνε ό,τι σε φωτίσει ο Θεός/Αλλάχ/Βούδας/whatever!

    @Νηρηίδα: Στείλε εσύ κι άσε τους υπόλοιπους να ανησυχούν!

    @Spy: Εδώ ήμανε αγαπητέ, απλά με ταλαιπωρούσε ένα θεματάκι υγείας


  24. Marouli Says:

    axaxaxaxaxa! Θεικοοοοοοοοοοοοοοο!!

    Μαρουλοφιλακια και προσεχε οι πολλοι καφεδες κανουν κακοοο!!


  25. Creep Says:

    Νιώθω μέσα μου πως όλα έχουν αλλάξει. Νιώθω μία έκρηξη συναισθημάτων και απορίας!
    Αυτό ήταν! Θα σου στείλω το 6ασέλιδο μέιλ μου με απορίες για να μου τις λύσεις!

    (Τρόμαξε, τρόμαξε!)


  26. @Marouli: Φιλάκια κι από εδώ! Να δω πότε θα τα πούμε!

    @Creep: Δεν τρομάζω έτσι εύκολα (εξαρτάται από το...έπος που θα διαβάσω!)


  27. Skouliki Says:

    ευχομαι καλο καλοκαιρι και καλη ξεκουραση
    φιλια πολλα :)


  28. Καλό καλοκαίρι σκουλήκω! Να περάσεις καλά!


  29. Ανώνυμος Says:

    Αχαχαχαχαχαχα, δεν υπαρχεις χαχαχαχαχαχαχαχαχα, δεησα να διαβασω κανενα blog σημερα.. μα και αυτη , αποριες ελεος!!! τι διαβαζεις και συ! αχ! τι τραβας!!
    Καλημερα. Σε φιλω


  30. Τι τραβάω και δε το μαρτυράω, Siren μου! Με όλες αυτές τις «άκυρες» που με έχουν περικυκλώσει, έκλεισα μια σουίτα στο Δαφνί-για καλό και για κακό!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer