What The F.A.Q.? part 10
The Boy Is Mine ©


Αγαπητή μου αγελάδα,

έχω μεγάλο πρόβλημα! Έχω μια βάσιμη υποψία ότι είναι ερωτευμένος με την κολλητή του. Μιλαει συνεχώς για αυτήν μα συνεχώς και μεταξύ μας με συγκρίνει κιόλας.. Συνεχώς η τσουλιτσα αυτό, η τσουλιτσα το άλλο η τσουλιτσα το παράλλο. Στην αρχή είπα εντάξει είναι που είναι κολλητή του αλλά σε τόσο μεγάλο βαθμό είναι φυσιολογικό? Να ανησυχήσω? Ζήλευα στην αρχή πολύ αλλά πλέον δεν με νοιάζει.. Συνήθισα? Το κατανόησα? Βρήκα άλλου? 'Οπως και να το πεις δεν με νοιάζει βρε παιδί μου εεεε αγελάδα ήθελα να πω! Να κάνω σκηνή και να φύγω? Να παραμείνω κυρία και απλά να φύγω? Να του δώσω ένα dvd μου με τον κολλητό μου που έχουμε πολλά για να δει τι χάνει και να φύγω με το κεφάλι ψηλά? Αλλά ποιος μου λέει ότι δεν θα το βλέπει να φτιάχνεται και να το κάνει με την τσουλιτσα? Μήπως να ζητήσω γι' αυτό τον λόγο μια διατροφή? Δώσε μου τα φωτά σου! Είναι και η οικονομική κρίση ξέρεις...

Με αγάπη η παρδαλή (βαλε ότι θες)



Αγαπητή Παρδαλή Βάλε Ότι Θες

Το ότι έχεις μεγάλο πρόβλημα, το καταλάβαμε όλοι, για να λέμε και του στραβού το δίκιο! Και θα σου πω το γιατί.

Αφου είναι ερωτευμένος με την κολλητή του, γιατί δε τον ξαποστέλνεις να τελειώνεις κι εσύ, να μας αφήσεις κι εμάς στην ησυχία μας, που κοντεύουμε να βγάλουμε φουσκάλες από τη ζέστη;

Αφού είναι ερωτευμένος με την κολλητή του, γιατί θεωρείς ότι σε συγκρίνει και δε του λες να πάει στα Tsakidia Islands μαζί με δαύτη και να το λήξετε εδώ το θέμα;

Αφού είναι ερωτευμένος με την κολλητή του, για ποιο λόγο να μπεις στη διαδικασία να κάνεις σκηνή και να φύγεις, τη στιγμή που μπορείς κάλλιστα να φύγεις Q-ρία και να μη δώσεις δικαιωμα σε κανέναν να λέει ότι δεν είσαι;

Αφού είναι ερωτευμένος με την κολλητή του, γιατί να κάθεσαι να ανησυχείς άλλο γι' αυτό το άθλιο υποκείμενο και δεν αρπάζεις την ευκαιρία που ο ίδιος σου δίνει και να βρεις το τεκνό των ονείρων σου (βιάσου, το καλοκαίρι την κάνει με ελαφρά) ;

Και τέλος...

ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ DVD ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΕΙΡΗΝΑΚΗ ΝΑ ΤΑ 'ΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ (ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΩΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ) ;

-Gi Gaga Kouni Beli-
24 Responses
  1. Marouli Says:

    Αχαχαχαχ! εχω πεθανει με ολα!! Αρχικα με ην φωτο που απλα δεν υπαρχει!!
    Επειτα η τελευταια απαντηση επισης δεν υπαρχει!! χαχαχα!!

    *Αποφασισε να ξεκουνησεις και να ερθεις!!

    Μαρουλοφιλακια!


  2. Φιλενάδα μου τι μου λεει ότι το αγόρι της είπε (σε μουρμουκουβέντα) να γίνει λίγο τσουλίτσα σα μια φίλη της.Χαχαχαχ κι εγώ της λέω

    -αντι να γίνεις τσούλιτσα όπως σου ζητάει δεν ακολουθείς την άλλη οδό της κοπέλας;
    -ποια καλέ;
    -να μωρέ...αυτη του κερατώματος.αφου του αρέσει που'ναι τσουλίτσα θα του αρέσει και που κερατώνει!


    καλημέρα


  3. Γειάσου ρε Γκί γκά,γκά με τα ωραία σου βλέπω συνεχίζεις ακάθεκτος!!καλά κάνεις παιδάκι μου..καλά κάνεις...χαααααααααααχαχχααααααχααααααααααααααααααααααααααα άπαιχτο ποστάκι!!αυτό το Τσακίδια Άιρλαντς όμως...κορυφαίο...χαχααααααααααχααααααααααααααααααααααα!το ίδιο λέω κ γώ...συμφωνώ...φιλούμπες σκασμένες στη ζέστη....σμάκ.....


  4. ό,τι κάνεις εσύ με τον κολλητό σου κάνει κι αυτός με την κολλητή του, αυτό κατάλαβα εγώ!


  5. χαχαχαχα ζεστη ζεστη αλλα τις ατακες τις πετας αγελαδιτσε!χαχαχαχα γαματος γαματος!


  6. zoyzoy Says:

    Φοβερός!
    Μα που τα βρίσκεις??
    Σε μια ευυπόληπτη κοινωνία:))


  7. Μα δε το ξέρετε? Σε κάθε σπίτι κι από ένας τρελός, στο δικό μου όλοι!


  8. Τι ήθελε και ρώταγε η κοπέλα;


  9. Γίγαντα!! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    Εμείς πάλι είμαστε ενθουσιασμένοι με τον Ερμή σου.
    Τα σέβη μας πάντα και καλή επάνοδο.


  10. @Mistress: Γιατί να μη ρωτήσει; Να μείνιε με την απορία δηλαδή; Όχι αγαπητή μου, έχω που έχω μερικά παραπανήσια κιλά, αυτό το βάρος δε θα το αντέξω!


  11. @Συμμορίτες: Εσείς μπορείτε να του δώσετε και Oscar Ταλαιπωρίας με τέτοιες ξανάστροφες που έχει πάρει, εγώ δε του μιλάω αυτόν τον καιρό μέχρι να ισιώσει!


  12. Spy Says:

    Μπαρδόν δηλαδή, αλλά που στα τσακίδια τις βρίσκετε αυτές τις αναγνώστριες;
    (αν πέσει ανομβρία μπορείτε να μου στείλετε και μένα καμία; μαζί με την κολλητή της;)


  13. @spy: Δε τις βρίσκω λατρεμένε, με ανακαλύπτουν! Όπως αντιλαμβάνεστε κάνω τα πάντα για να κρυφτώ αλλά μάταια (βαράτε με κι ας κλαίω)! δε θα σας στείλω τίποτε παρ' όλα αυτά διότι θα σας στείλει στο διαόλο η σύζυγος -και δε θέλω να με πάρουν τα σκάγια!


  14. KitsosMitsos Says:

    Η περίπτωση να κάνουν τρίο δεν παίζει;


  15. Skouliki Says:

    χαχαχ παιζει να γινει και το αλλο να ερωτευτει και αυτη την κολλητη του να το γυρισει και να φυγει για αμστερνταμ


  16. Ανώνυμος Says:

    Ειναι nice στα Τσακιδιονήσια ;


  17. Spy Says:

    Α, μην ανησυχείτε. Δεν της κρύβω τίποτα, της τα λέω όλα. Να φανταστείτε ξέρει ακόμα και για τα πτώματα στο υπόγειο...


  18. Spy Says:

    Και γιατί παρακαλώ βάλαμε και μετριασμό σχολίων, ε; Ξανάρθε ο κινέζος;;;


  19. @spy: Όχι δεν ήρθε ο Κινέζος. Απλά το έχω βάλει για σχόλια σε αναρτήσεις παλαιότερες από 14 μέρες, να ξέρω τι μου γίνεται!

    @aparamylos: Δεν έχω ιδέα αγαπητέ...να σας κλείσω ένα εισητηριάκη για την επόμενη σαιζόν?

    @skouliki: δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα!!


  20. @JK : Καλώς τον! Καλό χειμώνα! Άντε γιατί βαρέθηκα!

    @KitsosMitsos: ξύλο θες να φας αγαπητέ? Δεν βλέπεις ότι η άλλη είναι πυρ και μανία?


  21. D.Angel Says:

    Το τσακίδια islands ολα τα λεφτά!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά ρε
    Καλό μήνα δεν θυμάμαι αν είπα!
    Καλό Σ/Κ


  22. Welcome! Καλό μήνα (έστω και καθυστερημένα)




Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer