Nicolo Statistics














9 Responses

  1. next_day Says:

    απολαυστικές οι έρευνες! και πέρα για πέρα αληθινές!


  2. Ανώνυμος Says:

    Πόσες αληθειες μαζεμένες ε;;;

    καλημερααααααααααααααααααα

    φιλιαααααααααααααααααααααα


  3. Μή το δει η μανα μου αυτό... ή ο εργοδότης μου, ή η κόρη μου, ή.....
    χαχαχαχα Τρομερό! και τρομακτικά αληθινό!!!
    Φιλιά λατρεία!


  4. Marouli Says:

    Λατρεια τι ωραια ειναι αυτα!!! Αλλα μην βγαζεις τα απλυτα μου στην φορα χαχαχα!!

    Μαρουλοφιλακια!


  5. @Art,next day & (Cou) Coula: Ας είναι καλά αυτός που ασχολήθηκε με αυτές!

    @Ποδηλάτρης & Marouli: Θα δείξω κι άλλα, για να μάθετε!
    Φιλιά και στις 2!


  6. KitsosMitsos Says:

    Έτσι και χειρότερα! Χαχαχα!
    Ειδικά το τελευταίο για την εργασία, έσκισε!



  7. christina Says:

    Ναι, ναι, σε άκυρο ποστ κάνω σχόλιο, αλλά αυτό μου άρεσε!
    Λοιπόν, αυτό με τους συνδετήρες είναι 1000% τρου! Είχα χαλάσει 2 κουτάκια χρωματιστούς στην δουλειά!! :))

    (Και όχι δεν με έβαλαν να τους πληρώσω! )


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer