Το Νησί


thanx to Maria T.
16 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Καλό καλόοοοοοο
    Καλή εβδομάδα αγελαδίτσα μου!
    D.Angel

    Y.γ Το τραγούδι αυτό τα σπάει!


  2. Leviathan Says:

    xaxa korifaio!!!!!! kali evdomada!! :)


  3. Η αλήθεια να λέγεται! ;) Καλή βδομάδα!! Ατσουουου αν κι ελπίζω να την την περάσω όλη κρεβατωμένη. Φιλιάαααα!


  4. Marouli Says:

    Αυτα ειναι :))))))))))

    Καλη εβδομαδααααα!!

    Μαρουλοφιλακια!


  5. tzonakos Says:

    Πολύ καλό, πολύ έξυπνο.


  6. Skouliki Says:

    ρεαλιστικα τελειο !!
    ισως και οδυνηρο κατ α μια εννοια


  7. Fri Says:

    Μου το έστειλαν με e-mail πριν από 2-3 μέρες...
    Πετυχημένο, το ομολογώ!


  8. Ανώνυμος Says:

    Ας ελπίσουμε να βρεθει το φαρμακο...γιατί πόσους να χωρέσει η ΠειναΛογγα;


  9. Όλοι μαζί και οι...ψωριάρηδες χώρια! χα, χα



  10. Πράγματι, έξυπνο και αστείο, πραγματικότητα, αλλά μασάτε? (δε μιλάω για μένα...μια απλή αγελάδα είμαι κι εγώ!)


  11. χιχιχι μπαίνω κι εγώ να διαβασω σχόλια για το σήριαλ και πέφτω στη λεζάντα :))))


  12. Η αλήθεια είναι πως έπρεπε να είχα προειδοποιήσει!


  13. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ!!!!


  14. Skouliki Says:

    φιλαρακι σου ευχομαι καλα χριστουγεννα και καλες γιορτες :)


  15. @Jk & skouliki: να περάσετε καλά κι εσείς αγαπημένοι!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer