Review ©



Τα έχω πάρει κρανιώθεν....


'Ωπα, μισό! Σας χαιρέτησα; Δε σας χαιρέτησα! Χαίρετε, τι κάνετε, καλά, ευχαριστώ! Πώπω, από πέρυσι έχουμε να τα πούμε -κι ούτε ένα τηλέφωνο δεν πήρατε, κωλόπαιδα!Καλή χρονιά και τα σχετικά, μην τα λέμε μέχρι τον Αύγουστο και γινόμεθα κουραστικοί!

Κι επανέρχομαι στην πρώτη πρόταση. Ναι, τα έχω πάρει στο κρανίο με το ζόρι που τράβηξε το 2010. Δε μας έφτανε το ΔΝΤ, που τα έκανε πιο πουτάνα από ότι τα είχαμε ήδη κάνει, έχουμε και μερικούς-ές που σου κάνουν τα νεύρα κοτετσόσυρμα με την ηλιθιότητά τους!
Όχι, δε θα μπω σε λεπτομέρειες. Δεν ασχολήθηκα με την πάρτη τους -ούτε πρόκειται-, αρκεί να σταματήσουν πια να ασχολούνται με τη δική μου. Αφού δε σου αρέσει ρε φιλάρα, πάρε τα κουβαδάκια σου και τράβα σε άλλη παραλία! Ά στα δγιάλα πια!

ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ... ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!!!

Σοφό status στο φατσομπούκι (greeklish)/φατσολίμπρο (Corfulish)/facebook (αγγλιστί). Τι να πρωτοπιάσεις; Ότι είσαι χωρίς δουλειά εδώ κι ένα χρόνο (και κάτι); Ότι λόγω ανεργίας (ενός χρόνου και κάτι) σε έχει φάει το Farmville/Frontierville/Cityville/Poutsaville και δεν έχεις να σκοτώσεις την ώρα σου με κάτι; Ότι έχεις όλα σου τα προβλήματα, έχεις και της κουλής της φίλης σου, που την πιάνουν κάτι κρισάρες και δεν έχει κάποιον (άλλο) μαλάκα να ξεσπάσει; Ότι οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν γίνει σαν τις σειρές του ΑΝΤ1 (σενάριο έτοιμο- γυρίσματα έτοιμα- προβολή μηδέν) όπου πριν καν αρχίσουν δεν έχεις καταλάβει πότε και γιατί τελείωσαν; Θα σας μαυρίσω όλο το 2011 αν συνεχίσω!

Μετά από 2 χρόνια (κι έπειτα από την πρώτη υστερία που με έπιασε, πάλι Πρωτοχρονιάτικα!), έβγαλα από το ντουλαπάκι του μυαλού μου τη γνωστή λίστα Απολογισμού κια είπα να κάνω ένα ξεσκαρτάρισμα, γιατί μαζεύτηκε πολλή χαρτούρα, ρε αδερφέ, και δεν έχω φράγκο να προσλάβω γραμματέα για το συμμάζεμα! Αντιλαμβάνεσαι!

Anyway, αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Πρόσωπα, καταστάσεις, ολόκληρο το 2010, όπου εδώ που τα λέμε, μου φάνηκε σαν να πέρασα από το 2009 στο 2011 με τη μία, χωρίς στάση για κατούρημα!

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους παραμένουν εδώ, όλους όσους μπήκαν στην παρέα μας και φυσικά όλους όσους με άντεξαν για έναν ολόκληρο χρόνο. Αυτό σημαίνει 2 πράγματα:
α) έχετε μεγάλες αντοχές ή
β) είστε κι εσείς «χτυπημένοι» όπως εγώ!
Να 'στε καλά!

Και μην ξεχάσω! Έγινα «πατέρας» για... -μισό γιατί το έχω χάσει στο μέτρημα-... πολλοστή φορά! Περάστε από το νέο μου «παιδί» που ακούει στο όνομα «Which Song Today?» και πείτε τη γνώμη σας, την επιθυμία σας -μπορείτε να μου πείτε να βάλω και ένα φρένο πια, γιατί έτσι όπως το πάω, θα πρέπει να φτιάξω δική μου εταιρία με blogs!

Να έχετε όλοι μια ευχάριστη και δημιουργική χρονιά. Να συνεχίσετε να γράφετε -και να τους γράφετε! Ό,τι κάνετε, είναι για εσάς. Σε όποιον δεν αρέσει, απλά να γυρίσει σελίδα -όχι στο δικό σας Βιβλίο της Ζωής... αλλά στο δικό του!


18 Responses
  1. Καλη χρονια λατρεία! και με πολλά χαμόγελα!!! Όσο χαμογελάμε κανεις δε μπορεί να μας "ριξει"! Φιλάρες!! :)


  2. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.


  3. Marouli Says:

    Μια χαρα εισαι και θα γινεις μολις πιουμε τον ρημαδοκαφε χαχαχα!!
    Εδω χτυπημενη νουμερο 234545463 που σε ανεχεται!!

    Τα μαρουλοφιλια μου και του χρονου ξερεις... θα παμε για καφε!! χαχαχααχα!!!!!!!

    Οσο για αυτους που σε πρηζουν γραφτους εκει που δεν πιανει μελανι, τι το εχεις???????? :P


  4. D.Angel Says:

    Το σίγουρο είναι ότι δεν έχω και μεγάλες αντοχές!Οσο για τα υπόλοιπα μαζί σου με 1000!!! Ευχές δεν λέω...βαρέθηκα πια
    Πάω να δω το τέκνο σου!
    2011 kisses


  5. Fri Says:

    Μια καλύτερη χρονιά να σου ευχηθώ εγώ, και να το χαίρεσαι το καινούριο σου τέκνο :)


  6. Ανώνυμος Says:

    Αστα να πανε στο καλό! ας φτιαξουμε εμεις το 2011 λιγο καλυτερο!
    Ποσα blog εχεις πια;;;
    χαχαχα Ποια μιλαει!

    αντε φιλακια παω να δω το νεο σου παιδι πατερα...


  7. Leviathan Says:

    ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ... ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!!!....megali ali8eia...kali xronia me igeia prota ap ola! :) :)


  8. ria Says:

    δηλαδή, πόσα μπλογκ έχεις;;;
    νόμιζα ΄μόνο αυτό.

    καλή χρονιά και με μια καλή δουλειά!


  9. Skouliki Says:

    ελα να δεις και την κατασταση που επικρατει σε εμας που εχουμε δουλεια με την απολυση να ακουγεται απο παντου ( λενε 400 ατομα θα φυγουν σταδιακα απο εμας μεσα σε 6 μηνες )

    καλημερα


  10. @Ποδηλάτρης: Καλή χρονιά αγάπη, Σήμερα στο Which Song Today έχεις την τιμητική σου!

    @JK: Καλή χρονιά μικρέ!

    @Marouli: Αυτός ο καφές πια...Μέχρι να τον πιούμε θα έχουν καταστραφεί όλες οι φυτείες καφέ του πλανήτη!


  11. @D. Angel: φέτος δεν τηλεφώνησα σε κανέναν να δώσω ευχές. Σάμπως και πιάνουν?

    @Fri: Να σαι καλά! Να το αγαπάτε και να το προσέχετε γιατί είναι τόσο δα μικρούλι κι αυτό!

    @Leviathan: Καλή χρονιά και σε εσένα Σοφέ!


  12. @Coula & ria: Δικά μου είναι 5 και συγγράφω σε 4! Έχετε να προτείνετε και κάποιο άλλο? :P
    Καλή χρονιά!

    @skouliki: Ελπίζω να τη σκαπουλάρεις μικρό μου ερπετοειδές. Καλησπέρα -πλέον- από μένα!


  13. Καλησπέρα καλό μου...γκρίιινιιιααααααα!χειρότερος και από μένα,έχεις γίνει ρε παιδί! μα...τι γκρίνια είναι αυτή,βρέ??? ε??....αλλά δεν έχεις και άδικο για το σκατό 2010...χάλια ήταν!!... καλή χρονιά έυχομαι καλό μου..με υγεία (πάνω απ'όλα),ευτυχία,και με ό,τι καλύτερο...καλησπέρες...


  14. Καλή χρονιά Αθανασία μου! Στο καλό να πάει το 2010!


  15. happypepper Says:

    καλή χρονιά πολυαγαπητέ μου αγελάδε! Αν και εμένα μου πήγε μια χαρά το 2010, συνεχίζουμε ακάθεκτοι για ένα γαμάτο 2011. Όλα τέλεια, με μπόλικη αισιοδοξία και κόντρα στο κωλόφυλλο!


  16. καλή χρονιά με χαρές,υγεία και δουλειά αφού διαβάζω οτι είσαι άνεργος :(


  17. @Happypepper: Καλή χρονιά κι σε εσένα! Άντε να δούμε τι θα μας φέρει το 2011

    @Και λοιπόν: να σαι καλά λατρεία!
    Αμήν!


  18. Ανώνυμος Says:

    Καλή χρονιά φίλε μου .
    Εύχομαι να σου φέρει ένα ζευγάρι χεράκια επιπλέον ,για να τα προλαβαίνεις όλα.!!!!!!
    Φιλάκια ρουφηχτά.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer