Βγάλτε Μια Κόλλα Χαρτί!



Την ιδέα μου έδωσε το Γκρινιάρικο Μαρούλι. Αφού δεν είχα κάτι άλλο να κάνω, είπα να παίξω κι εγώ, να περάσει η ώρα!
Οι κανόνες έχουν ως εξής:

Γράφεις σε ένα χαρτί τις παρακάτω ερωτήσεις και το φωτογραφίζεις ή το σκανάρεις. Μετά το ρίχνεις σε μια ανάρτηση και ξεμπερδεύεις!

1. Πώς σε λένε / όνομα του μπλογκ σου;
2. Ποιά είναι η διεύθυνση URL του μπλογκ σου;
3. Γράψε "Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδάει πάνω από τον τεμπέλη σκύλο".
4. Αγαπημένο απόφθεγμα;
5. Το αγαπημένο σου τραγούδι;
6. Το αγαπημένο σου συγκρότημα / τραγουδιστές;
7. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;
8. 8 bloggers για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.

Ορίστε το δικό μου... (κάντε κλικ στην εικόνα για καλύτερη προβολή)

Εντάξει, δε διαφωτίστηκε κανείς αλλά την καλή μου πράξη για σήμερα την έκανα!
11 Responses
  1. D.Angel Says:

    ...........
    Φιλιά πολλά ρεεεεεε
    Ωραία γράμματα κάνεις!


  2. Εντάξει ,τι να πω? Έχεις ορεξούλες για παιχνιδάκια.
    Καλό μήνα αν δεν περάσω έγκαιρα .
    Πλάκα πλάκα ,ωραία γραμματοσειρά επέλεξες.
    Μάκιααααααα!!!!!!


  3. @d.angel: φιλιά κι ευχαριστώ!

    @venus: Τι άλλο να έκανα αφού βαριόμουν? Ποια γραμματοσειρά καλό μου? Δικά μου είναι τα γράμματα! :P


  4. Marouli Says:

    Καλα λεω οτι ειμαι η μουσα σου!!! :P

    Καλαααααααα σκαωωωωω!:P

    Βαριεμαι να γραψω αλλα.. :P

    Μαρουλοφιλακια!


  5. Mια χαρα ολα.Οσο για το αποφθεγμα εισαι πρωτος!!!!!!!
    Καλή εβδομαδα να εχεις φιλε μου.


  6. zoyzoy Says:

    Ωραία γράμματα για άντρα εύγε!


  7. Skouliki Says:

    θα συμφωνησω με την κυρια απο πανω !


  8. PiciFriki Says:

    Πολύ δυνατό το απόφθεγμα!


  9. Elli P. Says:

    Ασχετο αλλα ειμαι 201η αναγνωστρια σου, τι κερδιζω;; :)Πολυ καλο το blog σου, keep going!Θα περναω...


  10. Έλειψα για λίγο αλλά επέστρεψα!
    Βλέπω πως σας άρεσε το ρητό. Πολύ χαίρομαι!
    Φιλιά!


  11. Skouliki Says:

    αντε βαλε νεο ποστ !!!!!
    καλημερες :)


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer