Secret ©



photo by LTLPrints


Λοιπόν,

ένα έχω να σας πω: Το Γκρινιάρικο Μαρούλι σε προηγούμενη ανάρτηση, εξέφρασε κακοήθειες και με προσέβαλε (όχι...δε με ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ!), λέγοντας αυτολεξεί πως «βαριέται που ζει, οπότε ορίστε να έχει να ασχολείται»! ΧΑ! Σε γελάσανε μικρό μου ζαρζαβατικό!
Γι΄αυτό το λάθος σου, λοιπόν, θα πάρω τις απαντήσεις που έδωσες στο παιχνίδι "7 Μυστικά" και θα απαντήσω στην πρόσκλησή σου!

Marouli wrote: 1. Δεν πλένω ποτέ πιάτα!

Κοίτα. Κι εγώ βαριέμαι τη λάντζα, εδώ που τα λέμε, αλλά έχω κάνει κάποια χρόνια μόνος κι έρημος σε ένα σπίτι, οπότε ένα πιατικό το έριξα, ένα σφουγγάρισμα επίσης, θέλοντας και μη. Μέχρι και μπουγάδα έβαλα και ρεζιλεύτηκα ο δόλιος, πρώτον γιατί τα μισά ρούχα ήθελαν 2ο χέρι πλύσιμο (αν δεν ξέρεις σε ποιο πρόγραμμα να πλύνεις, τότε τα κάνεις στο χέρι να τελειώνεις!) και δεύτερον γιατί μετά το πλύσιμο (αυτό του χεριού που είναι σαν να τρίβεις 20 κιλά κεφαλοτύρι!) το χρώμα των ρούχων άλλαξε σημαντικά.

Marouli wrote: 2. Έχω θέμα με τα πράγματα μου

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ το έχω. Δε με ενοχλεί αν τα πειράξεις. Δε με ενοχλεί αν ψαχουλεύεις. Αυτό που μου τη δίνει είναι όταν το κάνεις τις ώρες που λείπω και βρίσκω ένα δωμάτιο κεραμιδαριό, γυρίζοντας πίσω. Έχοντας φωτογραφική μνήμη (ΝΑΙ ΡΕ! ΤΟ ΕΧΩ ΚΙ ΑΥΤΟ! ΤΡΑΒΑΣ ΚΑΝΑ ΖΟΡΙ;), παίρνω ένα τελευταίο στιγμιότυπο του δωματίου όταν φεύγω. Όταν, λοιπόν, πάρεις τα τσιγάρα μου για παράδειγμα από το γραφείο μου και τα βάλεις ΠΑΛΙ στο γραφείο μου αλλά σε ΑΛΛΗ θέση (προσέξτε ανωμαλία!), τότε θα κάνω το σπίτι άνω κάτω, πριν κοιτάξω στο συγκεκριμένο σημείο!

Marouli wrote: 3. Πριν λίγες μέρες σκέφτηκα ένα παραμύθι και το έχω γράψει ήδη

Αν και θα ήθελα να το διαβάσω κάποια στιγμή, αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με κάτι παρόμοιο (εκτός των άλλων ασχολιών μου), το οποίο φυσικά είναι φόρος τιμής για ένα πρόσωπο που σημαίνει πολλά για μένα. Δεν το έχω τελειώσει, γιατί όταν η φαντασία μου οργιάζει, την αφήνω να της φύγει η καύλα για να μπορέσω να βάλω τα... σπασμένα της στη σειρά!

Marouli wrote: 4. Από τον Σεπτέμβριο μέχρι αρχές του χρόνου πάθαινα κρίσεις πανικού και λιποθυμούσα συνέχεια!

Να το κοιτάξεις αυτό by the way! Κρίσεις δεν είχα την τιμή να πάθω (ακόμα), όπως επίσης δύσκολα λιποθυμώ. Με πιάνουν όμως κάτι τρελές υστερίες ο οποίες συνήθως καταλήγουν στο να μη μιλάω σε άνθρωπο για μέρες ή στη χειρότερη να κλειστώ στον εαυτό μου μέχρι την ώρα που θα τα πάρω στο κρανίο και θα αρχίσω να κόβω κεφάλια!

Marouli wrote: 5. Όταν γίνεται κάτι σοβαρό, μαθαίνω κάτι δυσάρεστο, αυτό που κάνω είναι (αφού βεβαίως μου έχουν κοπεί τα πόδια) να πάω να κοιμηθώ!

Τέτοια ψυχασθένεια δεν την έχω ακόμα! Μα να πας για ύπνο; Μα τέτοια απάθεια; Σε αυτή την περίπτωση προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος, όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν. Μερικές φορές φτάνω στο σημείο να γίνομαι ο Καραγκιόζης της παρέας για να σπάσει λίγο το βαρύ κλίμα ή παραμένω σε ουδέτερη στάση (έλα μην ακούω βλακείες!), μαζεύοντας πληροφορίες για το πώς θα καταφέρω να περάσει αυτή η μπόρα όσο γίνεται πιο χαλαρά.

Marouli wrote: 6. Κοιμάμαι με κάλτσες!

Κοιμάμαι μόνος μου! Κοιμάμαι με κοντομάνικο και μποξεράκι. Άντε να βάλω ένα μακρυμάνικο στο «τσακίρ κέφι» του χειμώνα! Επίσης κοιμάμαι με 2 μαξιλάρια, το 2ο το έχω και το ρίχνω στη μούρη μου όταν υπάρχει φως ή όταν θέλω να κρυφοκοιτάξω! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Επίσης κοιμάμαι συχνά γυρισμένος στο αριστερό πλευρό και την παλάμη στο αυτί. Ακούω έτσι τους παλμούς, συγχρονίζω με κάποιο δικό μου τρόπο την αναπνοή μου με αυτούς και τελικά ξεραίνομαι!

Marouli wrote: 7. Μου αρέσουν τα καρτ ποσταλ και όπου πηγαίνω πάντα αγοράζω!

Μου αρέσουν τα cd, τα DVD και τα γκατζετάκια. Συνήθως τέτοιες κουλές αγορές τις κάνω όταν έχω νεύρα. Τα περισσότερα λεφτά φεύγουν σε μαλακίες. Πηγαίνω, που λες, και δίνω μισή περιουσία γιατί κυκλοφόρησε, ας πούμε, ένα καλό cd/DVD, το οποίο το ΘΕΛΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ (και θέλω να είμαι ο πρώτος στην παρέα που θα το έχει -ανωμαλίες παιδί μου, τι να λέμε τώρα;) και αφού «σκάσω» το ποσό και περνάω την πόρτα του καταστήματος, κλαίγομαι σαν μαλάκας!

Χάρηκες τώρα;

*******************


Ευχαριστώ το Γκρινιάρικο Μαρούλι για την πρόσκληση. Μπορεί να παίξει όποιος θέλει!
16 Responses
  1. D.Angel Says:

    εγώ κοιμάμαι τ ανάποδα!
    οχι δεν εννοώ ότι κοιμάμαι σαν νυχτερίδα!Χα χα χα χα
    Απ τη δεξιά μεριά εννοώ!
    Kissessssssssssssssssssss


  2. zoyzoy Says:

    Στην ουσία δεν μας είπες και τίποτα!
    Είπα και'γω θα μάθω κάτι σημαντικό:((
    Αλλά να σε πειράζει το πακέτο τα τσιγάρα απ'το ένα σημείο στο άλλο τρελό:))


  3. @D. Angel: Δε θα μου έκανε εντύπωση αν κοιμόσουν σαν νυχτερίδα. Ίσα ίσα που αυτό θα ήταν σαν άσκηση αντιβαρύτητας για τη μέση!

    @zoyzoy: Λάθος κανάλι βλέπεις αν περίμενες ότι θα σας πω τα 'σώψυχά μου! Για τρελό με πέρασες? :P


  4. Ανώνυμος Says:

    Τα μυστικα δεν ηταν το παιχνιδι;
    Μπερδευτηκα λιγο!!


  5. αυτο με τους παλμους και τις ανασες το κάνω κι εγω!!!!!
    αν υποψιαστώ ότι εχω αρχίσει και σου μοιάζω.... θα αυτοπυρπολυθώ!!!
    Φιλί σβουρηχτό!!! :)


  6. @Coula: Γιατί; Δεν ήταν αυτά τρομερά μυστικά?

    @Ποδηλάτρης: Πολύ θα ήθελες να μου μοιάσεις αλλά δε μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή! Φιλούρες!


  7. Marouli Says:

    Ελα ομολογησε το! Ειμαι η μουσα σου!! χαχαχα!!

    Μαρουλοφιλακια αγαπη ΜΟΥ!!!


  8. ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ...ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ ΠΗΔΗΞΑ ΤΗ ΜΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!


  9. ZouZouna Says:

    Mπουουου χα χα ! Σιγά μην παίξω. Σχόλια θα κάνω επι της ανάρτησης
    Φτυαρίζω και ξεκινώ!!!


    1. Νοικοκύρικό μου εσύ! Να το πούμε στη νύφη!
    2. Με την αταξία μου έχω κι εγώ θέμα, οπότε σε καταλαβαίνω.
    3. Εν αναμονή των εξελίξεων
    4. Με την υστερία, εγώ προτιμώ να σπάω ποτήρια με δύναμη στον νεροχύτη (όχι σιγά που θα σκορπάνε τα γυαλιά παντού). Μήπως να το προτιμήσεις?
    5. Αντελήφθην, ξαναμοιάζουμε
    6. Ο καρδιολόγος λέει πως όταν γυρίσουμε απο το μέρος της καρδιάς, κοιμώμαστε ευκολότερα και καλύτερα!! ωραίος!!
    7. να το κοιτάξεις! πάραυτα, οι μικροχαρές είναι αυτές που μας κάνουν καλύτερα!!!

    *. Σιγά, επαναλαμβάνω, μην με βγάλω στην φόρα !!!
    ζβουριχτά κερασοφιλιά και πάω να βρω κανα γλυκό στο μαρουλόσπιτο!


  10. @marouli: Δεν ομολογώ τίποτα! (και άσε κάτω το μαστίγιο!)

    @Lourdi lourdaki: Καλώς ήρθες! Ετοιμάσου να υποστείς και τις συνέπειες! Χαχαχα!

    @Γ-Κ-Ζουζούνα: Το θέμα με τα ψευδώνυμά μας το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές! Πάντως βλέπω πως υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα!
    Φιλιά!


  11. ZouZouna Says:

    Aυτό με το ψευδώνυμο, δεν μου κολλάει κάπου,, ή κάτι χάνω..άσε μεγάλη γυναίκα είμαι... ναι

    καλέ τι νόμιζες, πως είσαι μοναδικός? χα χα χα !!!!


  12. Ανώνυμος Says:

    Αυτό με τα cd, τα DVD και τα γκατζετάκια το κάνω κι εγώ, μόνο που προσθέτω και βιβλία και κόμικς. Άστα να πάνε :p

    Ιοκάστη


  13. Skouliki Says:

    χαχααχ και μην ξεχνας το πιο βασικο για το μαρουλι
    οτι φοβαται το ρυζι αχαχχαααχααχ
    :ΡΡΡ


  14. Ανώνυμος Says:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα


  15. ΧΕ ΧΕ!!!ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΦΙΛΕ.ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΥΣΤΙΚΑ:)))ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΞΕΦΥΓΕΣ.

    ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΗΣΥΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.


  16. @Γ-Κ-Ζ: Εννοώ το ψευδώνυμο-σιδηρόδρομος!

    @Ιοκάστη: Welcome to the club!!!

    @skouliki: Στο γάμο της θα πετάξω ντομάτες! :P

    @JK: Καλή εβδομάδα!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer